PDA

Bekijk Volledige Versie : Gescheiden

A.selaam
29-07-04, 20:17
Wat ik me afvraag is of een jonge gescheiden marokkaanse vrouw die 2 kids heefd. nog een kans heefd om met een moslim/marokkaanse man te trouwen, mijn mening is van NIET maar wat vinden jullie ik wil graag serieuse reacties hierover.

ps. deze vrouw is zeer gelovig en wil geen zondes begaan, een vriendje nemen is dus geen optie ze wil heel graag weer trouwen met een moslim man.

Na'NoNiempje
31-07-04, 15:59
Ik zie niet waarom dat niet zou kunnen.

NaNiempje.

layaal
31-07-04, 16:16
Geplaatst door A.selaam
Wat ik me afvraag is of een jonge gescheiden marokkaanse vrouw die 2 kids heefd. nog een kans heefd om met een moslim/marokkaanse man te trouwen, mijn mening is van NIET maar wat vinden jullie ik wil graag serieuse reacties hierover.

ps. deze vrouw is zeer gelovig en wil geen zondes begaan, een vriendje nemen is dus geen optie ze wil heel graag weer trouwen met een moslim man.

waarom zou dat niet kunnen..?? :moe:

rachidatje
31-07-04, 21:37
Geplaatst door A.selaam

ps. deze vrouw is zeer gelovig en wil geen zondes begaan, een vriendje nemen is dus geen optie ze wil heel graag weer trouwen met een moslim man. '

Ik geef je gelijk en dat is alleen om het feit dat ik het zelf heb gezien bij mijn tante...
Zij was een gescheiden vrouw en is met een man getrouwd die nooit is getrouwd en tja daar gaat het absoluut niet goed mee...
En ja ik raad een gescheiden vrouw met 2 kids aan om met een gescheiden man te trouwen met kinderen, mensen met dezelfde ervaringen komt altijd goed uit.

samora37
06-05-09, 15:22
Salaam wa leikom,

Natuurlijk bestaat de kans om alsnog te trouwen met een marokkaanse/moslim man, ondanks dat je twee kinderen hebt. In mijn omgeveing zijn er oudere vrouwen ook met meerdere kinderen na een scheiding opnieuw getrouwd met marokkaanse mannen.

Je wordt er onzeker van dat herken ik want ik ben ook een gescheiden jonge 30+ vrouw, heb 1 kind en ben ook gescheiden. Ik ben nog niet echt op zoek maar ik ben er wel van overtuigd, zolang je maar niet opgeeft, dat je insaalah een man tegenkomt die voor jouw en je kinderen kiest.

veel succes en het komt goed insaalah

afz; een alleenstaande moeder

Gitana1
06-05-09, 15:33
Salaam moehalaikoem

K ken ook genoeg vrouwen die gescheiden zijn en met kindjes

die hertrouwd zijn met goeie,oprechte mannen die haar kinderen aanvaarden alsof ze van hen zijn.

Dus ja!!!

Vertrouw op ALLAH swt en geloof dat er nog goeie mannen zijn,die het niet erg vinden een gescheiden vrouw te trouwen ;).

Groetjes

wa salaam moehalaikoem

anissa_31
09-05-09, 08:53
Dat is hoe je er zelf tegenover staat als man, en wat heel belangrijk is, soms wil de man met een vrouw trouwen die reeds getrouwd is, maar krijgt hij veel tegenkantig van zijn eigen familie, wat bizar is zelfs mannen die reeds gescheiden zijn trouwen liever niet met een vrouw die reeds gescheiden is.

Er is goed nieuws er zijn mannen die wel trouwen met vrouwen die gescheiden zijn en kids hebben, als er liefde is is er weg.
Je moet alleen opletten voor mannen zonder papieren die zogezegd trouwen met een vrouw die gescheiden is en kids heeft, dat is meestal altijd voor de papieren(misschien een heel klein percentage niet)

donja30
05-11-09, 20:46
ik zou ook niet weten waarom het niet kan. het ligt aan de man zelf. verleden doet niet toe. je moet naar de toekomst kijken. ik ben zelf gescheiden en heb een kind en denk dat ik ooit wel een man tegen kom om samen van het leven te genieten en samen een toekomst te bouwen.

el_oujdia
26-11-09, 15:49
Alles kan ... als iemand echt van haar houd dan accepteerd hij alles. ( zelfs met de kids )
Zo te zien is ze een hele serieuse meid dus dan moet ze geen zorgen maken.
Welk man wilt geen serieuse vrouw? Iedereen wilt vroeg of laat trouwen.

ps wel voordelig voor het man als hij zelf geen kinderen kan krijgen ;)
Of niet?

Rania
26-11-09, 16:29
Waarom zou het het niet kunnen? die maken van vrouwen die gescheiden zijn 'geen trouw matriaal' en als ze kinderen heeft is het helemaal gedaan met haar!
Om je dood te schamen en dit in de zogenaamde moslim-gemeenschap!
Vrouwen genoeg die hertrouwd zijn, met of zonder kinderen en die een gelukkig leven hebben, je moet alleen de juiste man tegen komen die er voor open staat.

Joesoef
26-11-09, 18:53
Even in het algemeen (berichtje is 5 jaar oud), natuurlijk kan dat. Dat je/ jij geen vriendje wil, prima. Alleen, neem wel de tijd om elkaar goed te leren kennen, alleen 'het goed moslim zijn' is echt onvoldoende.

moslim1979
27-11-09, 23:04
salaam alikom

waarom ni ik ben zelf en broeder 2 kids en gescheiden kolchie
bil makthoob

mahsalaam