PDA

Bekijk Volledige Versie : Fahrenheit 9/11



The_Jackal_999
30-07-04, 02:53
Salaam vrienden en vijanden,


Als er iemand is die interesse heeft in de film Fahrenheit 9/11 dan mag ie gerust een mailtje sturen naar [email protected], ik kan je die dan via msn doorsturen (gemiddeld 15 minuten).

Ik vind deze documentaire zo mooi dat ik wens dat iedereen deze kennis zou vergaren.

Aarzel niet en indien jullie die al reeds hebben, stuur die zoveel mogelijk door naar anderen.

Simon
30-07-04, 09:26
Op Cuba hebben ze hem nu ook al op prime time op de TV vertoond hoorde ik op het nieuws. Een twijfelachtige eer in een land waar iedereen die pleit voor democratische hervormingen wordt opgesloten.

Sarit
30-07-04, 09:30
Toegevoegd. :zwaai:

Ravian
30-07-04, 10:05
Geplaatst door The_Jackal_999
Salaam vrienden en vijanden,


Als er iemand is die interesse heeft in de film Fahrenheit 9/11 dan mag ie gerust een mailtje sturen naar [email protected], ik kan je die dan via msn doorsturen (gemiddeld 15 minuten).

Ik vind deze documentaire zo mooi dat ik wens dat iedereen deze kennis zou vergaren.

Aarzel niet en indien jullie die al reeds hebben, stuur die zoveel mogelijk door naar anderen.

Ik heb al eerder met jou discussies gehad.

Heb je elk woord van Moore ja-knikkend opgezogen, "Ja! Ja! Ja!" omdat je 'm alleen maar mooi vindt en nergens een kritische wenkbrauw hebt gefronst?

rja
30-07-04, 10:22
Geplaatst door The_Jackal_999
Salaam vrienden en vijanden,


Als er iemand is die interesse heeft in de film Fahrenheit 9/11 dan mag ie gerust een mailtje sturen naar [email protected], ik kan je die dan via msn doorsturen (gemiddeld 15 minuten).

Ik vind deze documentaire zo mooi dat ik wens dat iedereen deze kennis zou vergaren.

Aarzel niet en indien jullie die al reeds hebben, stuur die zoveel mogelijk door naar anderen.
Eventjes lijkt me sterk, zo'n film is minimaal zo'n 700 mb en die zou jij binnen 15 minuten uploaden via msn , daar geloof ik niks van ?

Is je het om de e-mail adressen te doen ?

The_Jackal_999
30-07-04, 10:34
Geplaatst door rja
Eventjes lijkt me sterk, zo'n film is minimaal zo'n 700 mb en die zou jij binnen 15 minuten uploaden via msn , daar geloof ik niks van ?

Is het om de e-mail adressen te doen ?

Ik had graag een correctie willen doorvoeren, nl. dat de film in het eerste geval niet van de beste kwaliteit is en dat deze uit twee cd's bestaat die elke 250Mb groot zijn.
Ten tweede moet ik ook nog zeggen dat het downloaden geen 15min duurt, omdat ik er geen rekening mee had gehouden dat het kan verschillen van de internetverbinding.
Ik kan deze film in mijn buurt doorsturen in minder dan 15min omdat ik aangesloten ben op een lokale server maar anderen die een kabel-abonnement hebben zullen er lang over doen.
Maar ik kan jullie garanderen dat het de moeite loont om te wachten omdat de documentaire bijna samengesteld is uit enkel archiefbeelden, dus ECHTE materiaal en ongecensureerd.



P.s.: de mensen die mijn adres hebben toegevoegd zijn vrij mijn emailadres te blokkeren, het belangrijkste is voor mij de verspreiding van deze domcumentaire, dan kan men eindelijk inzien wat ik al reeds jaren voorheen deed.

The_Jackal_999
30-07-04, 10:38
Geplaatst door Ravian
Ik heb al eerder met jou discussies gehad.

Heb je elk woord van Moore ja-knikkend opgezogen, "Ja! Ja! Ja!" omdat je 'm alleen maar mooi vindt en nergens een kritische wenkbrauw hebt gefronst?

Inderdaad.
Je hebt volkomen gelijk EN ik zal nooit kritiek uiten op deze documentaire.
Waarom?
Omdat ik de waarheid sowieso zonder kritiek aanvaard [omdat ik volwassen en verstandig genoeg ben (en niet naiëf) om te weten wanneer ik mij zo kan gedragen en wanneer niet].


P.s.: Ik kan het best begrijpen dat het hard is voor jou om argumentloos te moeten toekijken op een waarheid die je steeds hebt ontkend.

Mill
30-07-04, 10:39
Geplaatst door The_Jackal_999
dan kan men eindelijk inzien wat ik al reeds jaren voorheen deed.

De onbegrepen loner, gelukkig nog tijdens zijn leven de erkenning... Wat een romantiek.

The_Jackal_999
30-07-04, 10:44
Geplaatst door Mill
De onbegrepen loner, gelukkig nog tijdens zijn leven de erkenning... Wat een romantiek.


Het onderwerp is Fahrenheit 9/11, indien geen opmerking hieromtrent, gelieve dan je energie niet te gebruiken voor onzinnige opmerkingen.

Nu krijgen jullie eens eindelijk de andere kant van de medaille te zien en dan nog van iemand die geen moslim of arabier is, doch verzaken jullie aan de plicht om je er bij neer te leggen, daar onze vriend Moore enkel de (ECHTE) weggelaten archiefbeelden heeft gebruikt.

Onbegrijpelijk.

Ravian
30-07-04, 10:56
Geplaatst door The_Jackal_999
Inderdaad.
Je hebt volkomen gelijk EN ik zal nooit kritiek uiten op deze documentaire.
Waarom?
Omdat ik de waarheid sowieso zonder kritiek aanvaard [omdat ik volwassen en verstandig genoeg ben (en niet naiëf) om te weten wanneer ik mij zo kan gedragen en wanneer niet].


P.s.: Ik kan het best begrijpen dat het hard is voor jou om argumentloos te moeten toekijken op een waarheid die je steeds hebt ontkend.
Argumentloos?

Die docu is zo gemanipuleerd dat ik niet eens ga beginnen :-\
Jij bent triest als je elk woord als een lege huls absorbeert, puur en alleen omdat de overdreven dramatisering ervan een verzachting is voor je frustraties. Ga toch 's voor iets realistischers, man. Smeer je hoofd niet zo dicht met sprookjes.

The_Jackal_999
30-07-04, 11:00
Geplaatst door Ravian
Argumentloos?

Die docu is zo gemanipuleerd dat ik niet eens ga beginnen :-\
Jij bent triest als je elk woord als een lege huls absorbeert, puur en alleen omdat de overdreven dramatisering ervan een verzachting is voor je frustraties. Ga toch 's voor iets realistischers, man. Smeer je hoofd niet zo dicht met sprookjes.

Dit is jouw mening.
De beelden zijn nergens gemanipuleerd, want er zijn tig van site's op t net waarin bijvoorbeeld de domste opmerkingen van bush staan enz...
de flaters die hij heeft begaan, enz...

Fahrenheit is pijnlijk voor hen die de waarheid niet willen aanhoren.

Zo klaar als een klontje.

Ravian
30-07-04, 11:04
Geplaatst door The_Jackal_999
Dit is jouw mening.
De beelden zijn nergens gemanipuleerd, want er zijn tig van site's op t net waarin bijvoorbeeld de domste opmerkingen van bush staan enz...
de flaters die hij heeft begaan, enz...

Fahrenheit is pijnlijk voor hen die de waarheid niet willen aanhoren.

Zo klaar als een klontje.

Oh please. Natuurlijk is Bush een sukkel.

Laat niet onverlet dat 911 een docu is van de meest demagogische soort.
Alleen idioten die niks weten zitten denken dat alles is zoals Moore het schetst.
Niet dat de film niet leuk is: ik heb ervan genoten. Maar als informatiebron issie waardeloos.

mark61
30-07-04, 11:11
Ik vond het eigenlijk nogal een slappe docu. Begon nog wel goed maar zakte gaandeweg in. De tweede helft ging eigenlijk alleen nog maar over zijn voorheen fiere Republikeinse 'buurvrouw' te Flint, Michigan die opstandig werd nadat haar zoon was omgekomen. Wel het slapste argument tegen Bush of een oorlog in Irak. Dat geleuter over de banden tussen de Bush' en de Bin Ladens vond ik ook niet indrukwekkend. Het ging allemaal voorbij aan de kern van de zaak. Geen woord over dat er snel een zondebok moest worden gevonden. Dat alle knechtjes van de VS die voor zichzelf willen beginnen even duidelijk de boodschap moesten krijgen: Don't mess with us.
En ach, die 'manipulatie', die is zo doorzichtig dat het de naam niet verdient. Iemand die dat woord in de mond neemt bedoelt eigenlijk: kijk mij eens slim zijn waar 'de rest' het niet doorheeft. Het is gewoon de Amerikaanse bombastische, showy manier van argumenteren. Enfin, slappe hap.

The_Jackal_999
30-07-04, 11:14
Geplaatst door Ravian
Oh please. Natuurlijk is Bush een sukkel.

Laat niet onverlet dat 911 een docu is van de meest demagogische soort.
Alleen idioten die niks weten zitten denken dat alles is zoals Moore het schetst.
Niet dat de film niet leuk is: ik heb ervan genoten. Maar als informatiebron issie waardeloos.

Ik heb de laatste jaren de actualiteit gevolgd en ik vind persoonlijk dat Moore gewoonweg alles mooi op een rijtje heeft gezet.
Misschien ben jij diegene die niet goed op de hoogte is van wat er zich allemaal afspeelt daar.

De zwarte bevolking in de vs zijn voor de vs nog steeds tweederangsburgers.
Het sociale apparaat is onbestaande in de vs
Een zeer klein gedeelte is rijk, het grootste gedeelte arm en een kleine gedeelte overdreven arm (dit voor een superieure staat?)
...

Ravian
30-07-04, 11:16
Geplaatst door mark61
Ik vond het eigenlijk nogal een slappe docu. Begon nog wel goed maar zakte gaandeweg in. De tweede helft ging eigenlijk alleen nog maar over zijn voorheen fiere Republikeinse 'buurvrouw' te Flint, Michigan die opstandig werd nadat haar zoon was omgekomen. Wel het slapste argument tegen Bush of een oorlog in Irak. Dat geleuter over de banden tussen de Bush' en de Bin Ladens vond ik ook niet indrukwekkend. Het ging allemaal voorbij aan de kern van de zaak. Geen woord over dat er snel een zondebok moest worden gevonden. Dat alle knechtjes van de VS die voor zichzelf willen beginnen even duidelijk de boodschap moesten krijgen: Don't mess with us.
En ach, die 'manipulatie', die is zo doorzichtig dat het de naam niet verdient. Iemand die dat woord in de mond neemt bedoelt eigenlijk: kijk mij eens slim zijn waar 'de rest' het niet doorheeft. Het is gewoon de Amerikaanse bombastische, showy manier van argumenteren. Enfin, slappe hap.

Jij weet het natuurlijk zoals altijd zoveel beter dat je al mijlenver boven het woord manipulatie en de strekking ervan verheven bent.
Maar het is het wel hoor. Kijk maar naar 'minder intelligente' mensen, zoals Jackal. Die vallen ervoor als een blok, voor die bombastische pulp. En zo worden zij dus gemanipuleerd.

The_Jackal_999
30-07-04, 11:18
Geplaatst door mark61
Ik vond het eigenlijk nogal een slappe docu. Begon nog wel goed maar zakte gaandeweg in. De tweede helft ging eigenlijk alleen nog maar over zijn voorheen fiere Republikeinse 'buurvrouw' te Flint, Michigan die opstandig werd nadat haar zoon was omgekomen. Wel het slapste argument tegen Bush of een oorlog in Irak. Dat geleuter over de banden tussen de Bush' en de Bin Ladens vond ik ook niet indrukwekkend. Het ging allemaal voorbij aan de kern van de zaak. Geen woord over dat er snel een zondebok moest worden gevonden. Dat alle knechtjes van de VS die voor zichzelf willen beginnen even duidelijk de boodschap moesten krijgen: Don't mess with us.
En ach, die 'manipulatie', die is zo doorzichtig dat het de naam niet verdient. Iemand die dat woord in de mond neemt bedoelt eigenlijk: kijk mij eens slim zijn waar 'de rest' het niet doorheeft. Het is gewoon de Amerikaanse bombastische, showy manier van argumenteren. Enfin, slappe hap.

De vs doet alles voor geld.
Zolang de miljarden binnenstromen en het oorlogsmachine blijft draaien, zijn ze bereid offers te doen, al moet het de eigen bevolking zijn.

...

The_Jackal_999
30-07-04, 11:21
Geplaatst door Ravian
Jij weet het natuurlijk zoals altijd zoveel beter dat je al mijlenver boven het woord manipulatie en de strekking ervan verheven bent.
Maar het is het wel hoor. Kijk maar naar 'minder intelligente' mensen, zoals Jackal. Die vallen ervoor als een blok, voor die bombastische pulp. En zo worden zij dus gemanipuleerd.

1 vraag:

Wat heeft de vs de laatste decennia's gedaan om aan te tonen dat Moore er naast zit?


Buiten het feit dat in het binnenland enkel de rijken fatsoenlijk leven, buiten het feit dat Irak voor niets werd aangevallen en er meer dan 3mio kinderen zijn gestorven, buiten het feit dat men voor niets in afghanistan heeft gebombardeerd, buiten het feit dat ze enkel OIL lusten, buiten het feit dat voor hen milieu even waardeloos is als de moslimbevolking ...

nassirarifia
30-07-04, 11:23
Geplaatst door Ravian
Argumentloos?

Die docu is zo gemanipuleerd dat ik niet eens ga beginnen :-\
Jij bent triest als je elk woord als een lege huls absorbeert, puur en alleen omdat de overdreven dramatisering ervan een verzachting is voor je frustraties. Ga toch 's voor iets realistischers, man. Smeer je hoofd niet zo dicht met sprookjes.
fuck off klojo

Ravian
30-07-04, 11:34
Geplaatst door The_Jackal_999
1 vraag:

Wat heeft de vs de laatste decennia's gedaan om aan te tonen dat Moore er naast zit?

*heh* Wat een zeik-opmerking.
Je flanst een snertdocu in elkaar over Marokko en zegt vervolgens doodleuk tegen de mocro's "Bewijs het tegendeel maar 's". Da's geen argument.


Buiten het feit dat in het binnenland enkel de rijken fatsoenlijk leven,

Onzin. Je weet ruk van Amerika blijkbaar.


buiten het feit dat Irak voor niets werd aangevallen

Ik sprak gisteren nog met een Irakees hierover.
Die is het niet bepaald met je eens. Ik luister liever naar hem, al zijn zijn verhalen over het Irak onder Saddam gruwelijk.


en er meer dan 3mio kinderen zijn gestorven, buiten het feit dat men voor niets in afghanistan heeft gebombardeerd, buiten het feit dat ze enkel OIL lusten, buiten het feit dat voor hen milieu even waardeloos is als de moslimbevolking ...
Haal Saddam terug. Die was nog 's goed voor de levens van kinderen. En het milieu :-\
Ik weet niet in hoeverre jij je baardige broeders adoreert die aanslagen plegen, maar die aardige Amerikanen kunnen ook onaardig worden he?

mark61
30-07-04, 11:37
Geplaatst door The_Jackal_999
De vs doet alles voor geld.
Zolang de miljarden binnenstromen en het oorlogsmachine blijft draaien, zijn ze bereid offers te doen, al moet het de eigen bevolking zijn.

Mja. Dat kan wel zijn, maar dat is niet de kern van waarom het zo slecht is dat de VS Irak hebben aangevallen. Moore is eigenlijk enorm oppervlakkig. Dat in alle landen de armen altijd kanonnenvlees zijn is geen nieuws. Ze doen het trouwens liever zonder oorlog tegenwoordig, dat is goedkoper. Aan Congresleden vragen of ze hun eigen kinderen niet naar Irak kunnen sturen vind ik zooo kinderachtig. In plaats van dat iemand zich bijvoorbeeld afvraagt hoe het komt dat Halliburton het gros van de contracten kreeg en daar gigantische winst op maakt. In een land dat zo voor vrije markteconomie is. Dat kwam maar zijdelings aan de orde.

Max Stirner
30-07-04, 11:40
Geplaatst door The_Jackal_999
1 vraag:

Wat heeft de vs de laatste decennia's gedaan om aan te tonen dat Moore er naast zit?


Buiten het feit dat in het binnenland enkel de rijken fatsoenlijk leven, buiten het feit dat Irak voor niets werd aangevallen en er meer dan 3mio kinderen zijn gestorven, buiten het feit dat men voor niets in afghanistan heeft gebombardeerd, buiten het feit dat ze enkel OIL lusten, buiten het feit dat voor hen milieu even waardeloos is als de moslimbevolking ...

Ik denk dat zonder de VS de hele Balkan nog steeds in de fik had gestaan, om maar ns iets te noemen - als we dat aan Europa, China of de Arabische wereld hadden moeten overlaten......

FF voor de duidelijkheid, ik vind Bush ook een debiel en ik zou bijna zeggen dat in het geval van Fahrenheit 9/11 het doel de middelen heiligt, maar Moore is en blijft een demagoog.

TonH
30-07-04, 11:40
Geplaatst door The_Jackal_999
De zwarte bevolking in de vs zijn voor de vs nog steeds tweederangsburgers.
Het sociale apparaat is onbestaande in de vs
Een zeer klein gedeelte is rijk, het grootste gedeelte arm en een kleine gedeelte overdreven arm (dit voor een superieure staat?)
...

Euh, dit geldt voor het gros van de landen (soms even de kleur wat veranderen)

Goodnight
30-07-04, 13:39
Hoe populair de film Fahrenheit 911 wereldwijd ook is, in Texas, de geboortegrond van George W. Bush, hebben ze letterlijk 'schijt' aan Michael Moore. Om dat duidelijk te maken heeft een Texaanse boer twintig zakken koeienmest uitgestort in een filmhuis in Crawford waar de film vanavond draait. Omdat iedere bioscoop in Texas weigert Fahrenheit 911 te vertonen, heeft Moore een gratis kopie gestuurd naar dit filmhuis. Daar worden nu honderden anti-Moore demonstranten verwacht.

bron: nu.nl

mark61
30-07-04, 13:41
Geplaatst door Goodnight
Hoe populair de film Fahrenheit 911 wereldwijd ook is,(...)Daar worden nu honderden anti-Moore demonstranten verwacht.

Dat was zeker niet zo'n reborn moslim?

Goodnight
30-07-04, 13:42
Geplaatst door mark61
Dat was zeker niet zo'n reborn moslim?
wattuh?

mark61
30-07-04, 13:58
Geplaatst door Goodnight
wattuh?

Dr was toch vorige week of zo een docu over Texanen die zich massaal tot de islam bekeerden? Vroeg me af hoe zij tegenover Fahrenheit staan...

mark61
30-07-04, 13:59
Geplaatst door sjeng
ik kan ook archief beeld uit jouw jeugd achter elkaar plakken en voorzien van commentaar, krijg ik elk plaatje mee rond dat ik maar wil voorkomen. De film moet ik nog zien dus daar heb ik nog geen oordeel over, mag die moore wel daar niet van. maar net als bowling for colombine, hij is een propagandist geen onderzoeker. dus ik weet wat zijn sterke en zwakke punten zijn.

Nah je hoeft er niet heen te gaan want hij is niet best. Aan de andere kant, dan mag je weer niet meepraten. Dus ga maar. Val niet in slaap. Moore is wel grappig af en toe, maar vaak ook niet. Serieus is hij op zijn slechtst.

Goodnight
30-07-04, 14:23
Geplaatst door mark61
Dr was toch vorige week of zo een docu over Texanen die zich massaal tot de islam bekeerden? Vroeg me af hoe zij tegenover Fahrenheit staan...

Die heb ik niet gezien.....

ja vraag me af wat voorrang heeft op dat moment: de Islam of het patrriotisme.......

mark61
30-07-04, 14:52
Geplaatst door Goodnight
Die heb ik niet gezien.....

ja vraag me af wat voorrang heeft op dat moment: de Islam of het patrriotisme.......

Dat vroeg ik me inderdaad af. Texaanse genen of het geloof?

lennart
30-07-04, 16:10
Geplaatst door Ravian
Jij weet het natuurlijk zoals altijd zoveel beter dat je al mijlenver boven het woord manipulatie en de strekking ervan verheven bent.
Maar het is het wel hoor. Kijk maar naar 'minder intelligente' mensen, zoals Jackal. Die vallen ervoor als een blok, voor die bombastische pulp. En zo worden zij dus gemanipuleerd.

Helaas worden sukkels als jij weer gemanipuleerd door het oorlog tegen terreur en ongetwijfeld zal jij ook geloven in de mythe van Al-Qa'ida.

Bekijk eens de Road to Tiranny of Outfoxed om een beter beeld te krijgen van de mate van propaganda waar de Amerikaanse bevolking bestookt wordt. Daar is Moore niks bij.

The_Jackal_999
30-07-04, 16:45
Geplaatst door sjeng
ik kan ook archief beeld uit jouw jeugd achter elkaar plakken en voorzien van commentaar, krijg ik elk plaatje mee rond dat ik maar wil voorkomen. De film moet ik nog zien dus daar heb ik nog geen oordeel over, mag die moore wel daar niet van. maar net als bowling for colombine, hij is een propagandist geen onderzoeker. dus ik weet wat zijn sterke en zwakke punten zijn.

Je mag gerust foto's of wat dan ook van mij en over mij halen en in mekaar knutselen, al zou je de slechtse vocabulaire gebruiken (lees: je schuldig maken aan lasterlijke praktijken), zelfs dan zal je geen negatief beeld van mij kunnen vormen.

The_Jackal_999
30-07-04, 16:46
Geplaatst door Max Stirner
Ik denk dat zonder de VS de hele Balkan nog steeds in de fik had gestaan, om maar ns iets te noemen - als we dat aan Europa, China of de Arabische wereld hadden moeten overlaten......

FF voor de duidelijkheid, ik vind Bush ook een debiel en ik zou bijna zeggen dat in het geval van Fahrenheit 9/11 het doel de middelen heiligt, maar Moore is en blijft een demagoog.

Aah, dus als ik de lijn mag doortrekken, dan gaat het momenteel goed in de Balkan en het gaad nog beter in Afghanistan en zelfs nog beter in Irak?

Word wakker!

850
30-07-04, 16:55
Geplaatst door The_Jackal_999
Je mag gerust foto's of wat dan ook van mij en over mij halen en in mekaar knutselen, al zou je de slechtse vocabulaire gebruiken (lees: je schuldig maken aan lasterlijke praktijken), zelfs dan zal je geen negatief beeld van mij kunnen vormen.

Vergis je niet in the Power Of Distortion.
Met montage kom je ver. Vaak op een doodsimpele manier.
:fplet: Het collectief Negativland is daar goed in (en grappig).

Je kan je toch nog wel 11 september herineren?
Dat CNN archiefbeelden toonde van juichende Palestijnen zodat het net leek alsof ze stonden te juichen omwille van de Twintowers......
Tis oersimpel en het resultaat is krachtig.

The_Jackal_999
30-07-04, 16:57
Geplaatst door Ravian
*heh* Wat een zeik-opmerking.
Je flanst een snertdocu in elkaar over Marokko en zegt vervolgens doodleuk tegen de mocro's "Bewijs het tegendeel maar 's". Da's geen argument.

Het verschil tussen iets MAKEN en iets SAMENVATTEN is enorm groot.
Moore mag dan wel een democratisch tintje hebben, doch wil dit niet zeggen dat wat hij heeft vertoond in Fahrenheit 9/11 gemaakt is!
Hij heeft inderdaad hier en daar wat 'overdreven', maar hij heeft zich zeker niet schuldig gemaakt aan datgene dat de vs wel heeft gedaan tov haar bevolking, nl. MISBRUIK.
Hoe kan in godsnaam een staat dat zogezegd symbool staat voor vrijheid en democratie mensen die sociaal aan de grond staan misbruiken door hen vanalles en nog wat te beloven, als ze maar mee de ketting aanvullen die de oorlogsmachine draaiende houdt



Onzin. Je weet ruk van Amerika blijkbaar.

Ik kan nooit weten hoeveel ik van amerika weet vergeleken met wie dan ook, maar ik kan je met zekerheid garanderen dat ik me niet laat vangen door de schijnpolitiek van de staat in kwestie.
Ooit zal je mij wel gelijk geven, alleen hoop ik dat je dat tijdig doet, want het ziet er naar uit dat je er bewust voor kiest om naïef te blijven/zijn.



Ik sprak gisteren nog met een Irakees hierover.
Die is het niet bepaald met je eens. Ik luister liever naar hem, al zijn zijn verhalen over het Irak onder Saddam gruwelijk.

Niet enkel die Irakees is het oneens met mij, er zullen vast nog velen zijn, maar so what?
Zolang ik weet wat er aan de hand is is het voldoende.
Ik zal uiteraard mijn best doen om iedereen op de hoogte te houden van mijn weten en onweten, maar wat ze er zelf mee doen is hun eigen zaak.



Haal Saddam terug. Die was nog 's goed voor de levens van kinderen. En het milieu :-\

Zoals iemand zei: als ik moet kiezen tussen griep of kanker, dan is de keuze snel gemaakt.
...



Ik weet niet in hoeverre jij je baardige broeders adoreert die aanslagen plegen, maar die aardige Amerikanen kunnen ook onaardig worden he?
Ik adoreer geeneen die onrechtvaardig is of onwettig een leven neemt. Zowel zij die zich moslim noemen en zij die zich niet-moslim noemen.
Allah (swt) heeft ons verwittigd in Zijn Heilig Boek de Koran, dat enkel Hij het ALLEENrecht heeft om mensenlevens te nemen of te geven.
Ik zal er niet over uitwijden hier, maar laat het duidelijk zijn dat ik kies voor hen die rechtvaardig en eerlijk zijn.

The_Jackal_999
30-07-04, 16:59
Geplaatst door 850
Vergis je niet in the Power Of Distortion.
Met montage kom je ver. Vaak op een doodsimpele manier.
:fplet: Het collectief Negativland is daar goed in (en grappig).

Je kan je toch nog wel 11 september herineren?
Dat CNN archiefbeelden toonde van juichende Palestijnen zodat het net leek alsof ze stonden te juichen omwille van de Twintowers......
Tis oersimpel en het resultaat is krachtig.

Daar ben ik ook van op de hoogte en gelijk heb je wel, of je een lieverdje bent of niet, als ze willen maken ze wel een monster van je.

NIS
30-07-04, 23:27
Heb de film net gezien in de bios! Een pracht van een docu. Met heel veel humor..

Een aanrader!

Kerry! Kerry!