PDA

Bekijk Volledige Versie : Agenten boeten voor te weinig bekeuringen



$adeeQ
30-07-04, 10:03
Binnenland

vr 30 jul 2004, 09:32


'Agenten boeten voor te weinig bekeuringen'


ZOETERMEER - Agenten die te weinig bekeuringen uitdelen, moeten daarvoor boeten. Zij kunnen een slechte personeelsbeoordeling of in het uiterste geval ontslag krijgen. Daar waarschuwt de Nederlandse Politiebond (NPB) voor.


Boete voor te weinig boetes.

Dit komt volgens de bond door de prestatiecontracten die minister Remkes van Binnenlandse Zaken heeft afgesproken met de regiokorpsen. "Blijven aantallen achter bij de streefcijfers in het gesloten prestatiecontract dan heeft dat negatieve financiële consequenties voor het betreffende korps" , zo stelde NBP vrijdag.

$adeeQ
30-07-04, 10:45
Agenten moeten boetes uitschrijven

Uitgegeven: 30 juli 2004 08:19

AMSTERDAM - Agenten moeten een verplicht aantal bekeuringen uitschrijven. In Amsterdam en Rotterdam worden agenten verplicht driehonderd bonnen per jaar uit te schrijven, wat ongeveer neerkomt op anderhalve bekeuring per werkdag. Dat meldt De Telegraaf vrijdag.

Door de prestatiecontracten die de korpsen met minister Johan Remkes van Binnenlandse Zaken hebben afgesproken zijn hoofdcommissarissen streng op het halen van een bepaald aantal bekeuringen per agent.


Wanneer een agent niet aan het quotum voldoet kan dit gevolgen hebben voor zijn of haar positie binnen het korps. Agenten zouden daardoor voor de kleinste zaken een bekeuring uitschrijven. De Amsterdamse Politie Vakorganisatie pleit voor het verlagen van het boetequotum.

TonH
30-07-04, 10:50
Ok. Zeg het maar Sadeeq, wat zit je dwars? Gooi het er maar uit! ;)

$adeeQ
30-07-04, 10:56
Geplaatst door TonH
Ok. Zeg het maar Sadeeq, wat zit je dwars? Gooi het er maar uit! ;) :hihi: ik zoek naar de reden waarom ik gemiddeld een bekeuring per week krijg :lekpuh:

TonH
30-07-04, 11:11
Geplaatst door $adeeQ
:hihi: ik zoek naar de reden waarom ik gemiddeld een bekeuring per week krijg :lekpuh:

Laat me raden: mediteraan uiterlijk, baseballcap scheef op de kop, grote bek, 1000W stereo en met dat koppie net boven het zijraam van die Geit GTI uitkomend? :D

$adeeQ
30-07-04, 11:46
Geplaatst door TonH
Laat me raden: mediteraan uiterlijk, baseballcap scheef op de kop, grote bek, 1000W stereo en met dat koppie net boven het zijraam van die Geit GTI uitkomend? :D

:argwaan: nou je het zegt, dat zijn al 5 redenen om een bekeuring te krijgen :huil2: