PDA

Bekijk Volledige Versie : At your service!



lennart
30-07-04, 17:41
Heeft iedereen de kandidaatsspeech van Kerry gezien? Hij begon met beelden die wij ons nog goed herinneren. Saluterend sprak hij "John Kerry, Reporting for duty".

Op mij kwam Kerry over als een havik, wiens woorden dat hij de oorlog terreur nog effectiever te vechten dan Bush mij niet gerustgesteld.

Zeker niet met het oorlogsverleden van Kerry. Hij was destijds al bewust dat hij de politiek in wilde. In een speech door hem destijds gegeven op zijn universiteit, haalde hij keihard uit naar de regering vanwege Vietnam, omdat hij voelde dat het land zich tegen de oorlog begon te keren. Desondanks ging hij daarna naar Vietnam, met de politiek in zijn achterhoofd.

In Vietnam maakte hij filmbeelden van zijn eigen tour of duty, om later deze beelden te kunnen gebruiken in de politiek. Na zijn tour sprak hij zich opnieuw uit tegen de oorlog en de oorlogsmisdaden daar gepleegd, waar hij trouwens ook zelf aan heeft meegedaan [Project Phoenix]. Niet dat hij persee tegen de oorlogsmisdaden was, maar omdat de operaties niet effectief genoeg werden uitgevoerd. Wat ik hieruit opmaak is dat hij een op macht beluste man is. De oorlog in Vietnam in gaan, daar oologsmisdaden plegen, en dan op deze manier een platform voor zichzelf te creeeren om zijn politieke machtswellust te bevredigen. Hier staat er meer over (http://www.antiwar.com/justin/?articleid=3212).

De Amerikanen zullen de komende verkiezingen dus mogen kiezen tussen een op machtbeluste oorlogsmisdadiger en een paranoide, mentaal onstabiele, new born Christian die denkt zijn opdrachten van God himself te krijgen.

$adeeQ
30-07-04, 17:44
Geplaatst door lennart

De Amerikanen zullen de komende verkiezingen dus mogen kiezen tussen een op machtbeluste oorlogsmisdadiger en een paranoide, mentaal onstabiele, new born Christian die denkt zijn opdrachten van God himself te krijgen.


als ze beide samen gaar regeren , hebben we meteen Hitler II

lennart
30-07-04, 17:46
Oh een activist afgevoerd uit de Democratisch conventie vanwege haar spandoek met 'End the occupation'.
http://www.democracynow.org/article.pl?sid=04/07/28/1327236

lennart
30-07-04, 18:50
Het Abu Graib schandaal kan dus achteraf wellicht wel goed uitpakken voor Bush. Volgens de meerderheid van de pers is Abu Graib niet de verantwoordelijkheid van Bush. De meeste pers stelt zelfs dat slechts een paar personen verantwoordelijk zijn voor de oorlogsmisdaden gepleegd in Iraq. Na Abu Graib worden de Amerikanen bestookt met vervolgingen van militairen die fout zijn geweest in Iraq. Als Bush besluit gebruik te maken van de oorlogsmisdaden gepleegd door Kerry, dan hij zichzelf afschilderen als een man die juist optreed tegen oorlogsmisdaden en dat het mensen als Kerry zijn die het uniform ten schande maakt.

Flip
30-07-04, 19:01
We zijn helemáál niet op een zielige, pathetische manier anti-amerikaans.........neuuuuh hoor...

Het gebroken geweertje....ja, dat was 't helemaal!

lennart
30-07-04, 19:49
Geplaatst door Flip
We zijn helemáál niet op een zielige, pathetische manier anti-amerikaans.........neuuuuh hoor...

Het gebroken geweertje....ja, dat was 't helemaal!

Ah ik begrijp dat jij streeft naar een positie bij de Amerikaanse SS.

rja
30-07-04, 19:58
[i]
Op mij kwam Kerry over als een havik, wiens woorden dat hij de oorlog terreur nog effectiever te vechten dan Bush mij niet gerustgesteld.

Kerry lijkt me stuk beter dan Bush.

Kerry is niet belast is met het verleden van de Irak oorlog, ook al heeft Kerry voor de Irak oorlog gestemd. Dus hij kan een heel ander standpunt innemen als Bush, wat voor Bush bijna onmogelijk is, want dan moet hij z’n eigen beleid, die hij gevoerd heeft vallen.

Om hem om z'n verleden als veteraan te veroordelen lijkt me onzin, hij weet tenminste wat oorlog is, hij weet uit eerste ervaring, hoe erg dit is, misschien een reden om geen oorlog te voeren. Bush is mooi onder de Vietnam oorlog uitgekomen, door z'n connecties van z'n vader.

We zullen zien wie er in november wint, ik hoop op Kerry, maar dat moeten de Amerikanen maar beslissen. Bush heeft het geld, maar ik hoop, dat het geld niet doorslaggevend is.


Als Kerry wordt gekozen als President in November, zal ik hem beoordelen op z'n beleid , je moet niet zo'n zwartkijker zijn Lennart, alles is beter dan Bush.

Tara
01-08-04, 01:58
AT YOUR SERVICE

Wat de lijfsspreuk van Pim hier weer mee te maken heeft is mij een raadsel? Toeval, of valt het gewoon goed (fout) op een Marokkaans forum?

Beetje goedkoop zou ik zeggen!

Hamza-T
01-08-04, 02:00
Wellicht slaat dat hier op:

Saluterend sprak hij "John Kerry, Reporting for duty".