PDA

Bekijk Volledige Versie : Zomaar uit het niets

Romaysa25
02-08-04, 19:27
Je denkt je hebt het helemaal voor mekaar. Je hebt je slopende studie afgewerkt. Oef zover zijn we al. Je hebt je stappen in het bedrijfsleven gezet. Leuk om achter een bureautje te zitten. Die leuke auto gekocht en het kan allemaal leuk beginnen.
Met wat ijver en inzet komt het geluk wel vanzelf aangewaaid. Je hebt het , het leven houdt je goed bezig. Mmm het is toch vreemd. Je mist toch wat. Wat zou het toch kunnen zijn: zou ik opslag vragen? Zou ik promotie vragen? Zou ik die doorstudie aangaan? En wat als mijn auto een graadje meer blonk? Dan zou het helemaal leuk zijn.
Je stapt over de winkelwandelstraat. Neonlichtjes en reclameborden schreeuwen om je aandacht. Die shirt van Armani? Man wat heb ik er als student voor gespaard. Nu zou ik maar binnen hoeven te stappen. Het heeft geen zin. Wat vervult me?
Mijn nieuwste model mobiel rinkelt. `Salam a sahbi. Een cafeetje? Ik weet niet. Ik heb niet echt zin vandaag. Ja, ja. Ik heb plannen. Later a sahbi. Beslama`
Ik geen zin? Schei toch uit.
Plannen? Ik? Die is helemaal goed. Wat mankeer ik toch?

Je stap de auto in en gebiologeerd meer je uit op die oude boerderij.
Ah, wat doe ik hier man ?! Bestaat die boerderij nog? Voor moedertje lief was dat the place to be. Wa yemma yemma. Arme moedertje toch.
Bij het hekje streelt een geit haar jongen. Hoe lief kopjes strelen.
Oh help, wordt ik hier al week?
Ik kijk op om rechtsommekeer te maken.
En opeens. Zomaar uit het niets staat ze daar. Goddelijk lief, verlegend kijkend. Haar grote lichtbruine pretoogjes doorpriemen me. Een elektische schok gaat door me heen, wat een uitstaling. Droom ik? Haal me er niet uit. De wind bespeeld een haarsliert in haar gezicht.
Ze is tenger gebouwd , maar ze komt vast beraden en zelfzeker over. Een tikkeltje eigenwijs.
Haar rust streelt me.
En misschien vond ik het geluk.
Zomaar uit het niets.

Hier sta ik dan . Dat meisje op zoek naar jou. 25 lengtes jong. Een lief, rustig karakter en toch hartstochtelijk romantisch. Ruimdenkend modern en toch respectvol ouderwets. Heel aards met beiden voeten op de grond en toch een dromer.Een humorist met ernst.Een stille kracht die torens bouwt.

Misschien hoor ik ook nog van jou.
Zomaar uit het niets.

Romaysa25 :love: