PDA

Bekijk Volledige Versie : Saoedie Arabie roept de wereld niet alleen te blijven kijken naar Darfur...



BiL@L
03-08-04, 06:55
gewist

Max Stirner
03-08-04, 10:06
“The Kingdom believes that efforts must focus on taking adequate means to end the humanitarian tragedy in Darfur and supporting the efforts being made by the Sudanese government and the African Union,” Culture and Information Minister Dr. Fouad Al-Farsy said quoting a Cabinet statement after the meeting.

The international community “must abstain from the language of threats that would complicate things,” the Cabinet statement said in reference to foreign military intervention in Darfur.

De titel van je topic klopt dus niet :)

De rest van de wereld moet de pogingen van de Soedanese regering steunen om een einde aan deze tragedie te maken??
Die regering doet geen **** en is juist de oorzaak van het probleem....

observer
03-08-04, 10:33
“The participation of an Arab force in the African Union protection force in Darfur will be one of the main items on the meeting’s agenda,” a senior Arab diplomat said. nee daar zullen ze in darfur blij me zijn nog meer arabieren

lijkt me slimmer om 100000 chinezen te sturen

taouanza
03-08-04, 10:39
Geplaatst door observer
nee daar zullen ze in darfur blij me zijn nog meer arabieren

lijkt me slimmer om 100000 chinezen te sturen

Het moge duidelijk zijn: Het is nooit goed.

taouanza
03-08-04, 10:51
Geplaatst door BiL@L
O? Zijn dat niet de 'uitvinders' van die verderfelijke zelfmoordaanslagen dan? Kamikaze?

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/images/smilies/coolgleamA.gif

Dat zijn Japanners.