PDA

Bekijk Volledige Versie : Ier gedood in Saudi-Arabië



BiL@L
03-08-04, 20:55
gewist

Ghiezzoe
03-08-04, 21:10
je plaatst vaak berichten ter informatie. mijn vraag is: wat vind je hierzelf van? (misschien mede in het licht van de Manhaj).

barneveld
03-08-04, 21:14
Geplaatst door Ghiezzoe
je plaatst vaak berichten ter informatie. mijn vraag is: wat vind je hierzelf van? (misschien mede in het licht van de Manhaj).

wat doet een fanatiek katoliek in een fanatiek moslim land

barfly
03-08-04, 21:23
Geplaatst door Ghiezzoe
je plaatst vaak berichten ter informatie. mijn vraag is: wat vind je hierzelf van? (misschien mede in het licht van de Manhaj).

Terechte opmerking, ik vind dat iedereen die iets plaatst, zijn/haar mening erbij moet zetten.

Ghiezzoe
03-08-04, 21:25
Ben jij Bil@l? BARNEVELD

Bovendien is je punt niet duidelijk voor mij... een Fanatieke moslim is gerechtvaardigd een fanatieke katholiek te doden? of zo?

Ik vind NIET dat iedereen die iets plaatst zijn mening erbij MOET geven. In dit geval was ik gewoon benieuwd.


Geplaatst door barneveld
wat doet een fanatiek katoliek in een fanatiek moslim land

Ghiezzoe
03-08-04, 21:32
Gericht aan Bil@l:
gezien de aanwezigheid van vele Hyena's kun je een reactie ook achterwege laten of aan mij PM' men.

barneveld
03-08-04, 21:42
Geplaatst door Ghiezzoe
Gericht aan Bil@l:
gezien de aanwezigheid van vele Hyena's kun je een reactie ook achterwege laten of aan mij PM' men.

Hyaena, alleen soort herkent soort. ik ben blij dat jij je soort herkent.
je ouders hebben veel tijd gestopt in je opvoeding jamer dat je er niets hebt mee gedaan met wat ze je hebben bij gebracht.
waar was jij toen verstand werd uit gedeeld, je was zeker hyena's aan het uit laten.

:D

barneveld
03-08-04, 21:44
Geplaatst door Ghiezzoe
Ben jij Bil@l? BARNEVELD

Bovendien is je punt niet duidelijk voor mij... een Fanatieke moslim is gerechtvaardigd een fanatieke katholiek te doden? of zo?

Ik vind NIET dat iedereen die iets plaatst zijn mening erbij MOET geven. In dit geval was ik gewoon benieuwd.

ik verwacht een ier meer in Noord ierland maar niet in saodi arabie

Ghiezzoe
03-08-04, 21:48
Je voelt je aangesproken met die term en toch was hij niet voor jouw bedoeld...
Waaruit concludeer jij het volgende (of was het alleen maar kwetsend bedoeld?):

je ouders hebben veel tijd gestopt in je opvoeding jamer dat je er niets hebt mee gedaan met wat ze je hebben bij gebracht.
waar was jij toen verstand werd uit gedeeld, je was zeker hyena's aan het uit laten.


Geplaatst door barneveld
Hyaena, alleen soort herkent soort. ik ben blij dat jij je soort herkent.
je ouders hebben veel tijd gestopt in je opvoeding jamer dat je er niets hebt mee gedaan met wat ze je hebben bij gebracht.
waar was jij toen verstand werd uit gedeeld, je was zeker hyena's aan het uit laten.

:D

Ghiezzoe
03-08-04, 21:52
je verwacht te veel...
jij wilt dus zeggen dat het zijn eigen schuld is dat ie vermoord is, immers dan had ie maar in zijn eigen land moeten blijven of zo?

Dat Allah (swt) ons als volkeren en stammen heeft gemaakt opdat we elkaar leren kennen en dat in de Islam een mens niet ten onrechte mag worden gedood doet er niet toe?


Geplaatst door barneveld
ik verwacht een ier meer in Noord ierland maar niet in saodi arabie

barneveld
03-08-04, 22:05
Geplaatst door Ghiezzoe
Je voelt je aangesproken met die term en toch was hij niet voor jouw bedoeld...
Waaruit concludeer jij het volgende (of was het alleen maar kwetsend bedoeld?):

je ouders hebben veel tijd gestopt in je opvoeding jamer dat je er niets hebt mee gedaan met wat ze je hebben bij gebracht.
waar was jij toen verstand werd uit gedeeld, je was zeker hyena's aan het uit laten.

ik vind dat iedereen mag zegen wat hij/ zij wil maar niet iemand uit maken voor iets wat hij/zij niets. ook als is het niet tegen mij bedoeld.

als je voelt dat ik je beledigd heb dan is het niet mijn bedoeling.


in de naam maagd maria, heiliggeest amin. om in de worden van de karolieken te blijven.

Ghiezzoe
03-08-04, 22:10
Ik snap jouw eerste zin, toch kun je mijn opmerking naar Bil@l niet beoordelen. Alleen hij weet (wellicht) over welke aaseter ik het heb en of dit enigzins terecht is. Met de term Hyena bedoel ik diegenen die het vlees van zijn dode medemens rauw lusten (en dan niet in letterlijke zin)....

Voor de rest bij deze zand erover en no offence taken.


Geplaatst door barneveld
ik vind dat iedereen mag zegen wat hij/ zij wil maar niet iemand uit maken voor iets wat hij/zij niets. ook als is het niet tegen mij bedoeld.

als je voelt dat ik je beledigd heb dan is het niet mijn bedoeling.


in de naam maagd maria, heiliggeest amin. om in de worden van de karolieken te blijven.

barneveld
03-08-04, 22:10
Geplaatst door Ghiezzoe
je verwacht te veel...
jij wilt dus zeggen dat het zijn eigen schuld is dat ie vermoord is, immers dan had ie maar in zijn eigen land moeten blijven of zo?

Dat Allah (swt) ons als volkeren en stammen heeft gemaakt opdat we elkaar leren kennen en dat in de Islam een mens niet ten onrechte mag worden gedood doet er niet toe?

volgens mij heb jij mij opmerking niet goed begrepen.
ik wist niet dat de Ieren zover waren dat ze buiten Ierland en GB kwamen.

doe niet zo negatief, heb vertrouwen in de positief dingen.

barneveld
03-08-04, 22:14
Geplaatst door Ghiezzoe
Ik snap jouw eerste zin, toch kun je mijn opmerking naar Bil@l niet beoordelen. Alleen hij weet (wellicht) over welke aaseter ik het heb en of dit enigzins terecht is. Met de term Hyena bedoel ik diegenen die het vlees van zijn dode medemens rauw lusten (en dan niet in letterlijke zin)....

Voor de rest bij deze zand erover en no offence taken.


ik ben volgens mij bijna ingeburgerd allen mijn schrijven moet nog een beetje aan gewerkt worden. alleen de zin NO OFFENCE TAKEN kwam niet voor in de inburgering cursus voor wat beteken het

Ghiezzoe
03-08-04, 22:16
Is Engels en betekent: ik ben niet (meer) beledigd.

was in Positive zin bedoeld :wijs:


Geplaatst door barneveld
ik ben volgens mij bijna ingeburgerd allen mijn schrijven moet nog een beetje aan gewerkt worden. alleen de zin NO OFFENCE TAKEN kwam niet voor in de inburgering cursus voor wat beteken het

barneveld
03-08-04, 22:18
Geplaatst door Ghiezzoe
Is Engels en betekent: ik ben niet (meer) beledigd.

was in Positive zin bedoeld :wijs:

zijn we nu vriedjes

Julien
03-08-04, 22:20
Geplaatst door barneveld
ik verwacht een ier meer in Noord ierland maar niet in saodi arabie

dus alle allochtonen moeten het land uit volgens jou? :confused:

Hylke
03-08-04, 22:21
Deze terroristen (moslims) vinden w.s dat westerlingen niet in een door moslims geclaimd stuk land mogen verblijven?!

barneveld
03-08-04, 22:24
Geplaatst door Julien
dus alle allochtonen moeten het land uit volgens jou? :confused:

de schepper heeft de aarde gemaakt voor de aard bewoners.
ze mogen gaan en staan waar ze willen.mits ze respect hebben voor elkaar.

Ik ben toloranterer dan de rechter hand van Ruud Luber

barneveld
03-08-04, 22:27
Geplaatst door Hylke
Deze terroristen (moslims) vinden w.s dat westerlingen niet in een door moslims geclaimd stuk land mogen verblijven?!

Terrorist = nooit moslim
moslim = nooit terorist

Julien
03-08-04, 22:29
Geplaatst door barneveld
de schepper heeft de aarde gemaakt voor de aard bewoners.
ze mogen gaan en staan waar ze willen.mits ze respect hebben voor elkaar.

Ik ben toloranterer dan de rechter hand van Ruud Luber

:D

heheh bah die rechterhand van ruud heeft in zo'n lelijk oude wijven kont geknepen :duizelig:

barneveld
03-08-04, 22:38
Geplaatst door Julien
:D

heheh bah die rechterhand van ruud heeft in zo'n lelijk oude wijven kont geknepen :duizelig:


lelijk oude wijven hebben ook een charme als je te lang op droge zit,

Mabel Twee
03-08-04, 22:59
Geplaatst door BiL@L
Ten minste twee gewapende mannen zijn dinsdag omstreeks half zeven plaatselijke tijd een kantoor in de Saudische hoofdstad Riyad binnengestormd en hebben daar met machinegeweren een Ierse werknemer doodgeschoten. Een Saudische overheidsfunctionaris heeft dit bekendgemaakt. Een westerse diplomaat bevestigde de dood van de Ier, wiens identiteit nog niet is prijsgegeven.

Het is de tweede Ier in twee maanden die door Saudiërs is gedood. Op 6 juli kwam de 36-jarige Simon Cumbers, een BBC-cameraman, om het leven toen hij werd neergeschoten terwijl hij in Riyad de woning van een militant aan het filmen was. BBC-correspondent Frank Gardner raakte daarbij zwaargewond.

Westerlingen zijn de afgelopen maanden steeds vaker het doelwit van aanslagen of ontvoeringen in Saudi-Arabië. De vorige zware terreurdaad, van 12 juni, was de ontvoering van de Amerikaanse technicus Paul Johnson, die zes dagen later werd onthoofd. In de week voor Johnsons ontvoering kwamen twee andere Amerikanen door terreurgeweld om het leven.

De geweldsgolf in Saudi-Arabië begon op 12 mei 2003 met autobomaanslagen op drie op zichzelf staande groepen woningen voor buitenlanders. Daarbij vonden 35 mensen de dood, onder wie negen daders. Sindsdien wordt het koninkrijk geteisterd door zelfmoordaanslagen, vuurgevechten en ontvoeringen.

De aanslagen zouden het werk zijn van groepen die nauwe banden onderhouden met Al-Qaida. Een van de doelstellingen van de beweging van Osama bin Laden is de omverwerping van de Saudische koninklijke familie en de vestiging van een Saudische staat op islamitische grondslag.

http://www.nieuws.nl/bericht/5/44261

Met liefde en met mededogen...

zie ik die vuile schoften aan.