PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen slaan weer eens een strandpaviljoen kort en klein



Maximiliaan
04-08-04, 20:33
Marokkaanse Reljeugd houdt huis op strand

door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.

Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.

Prikkelbosje

De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.

Joesoef
04-08-04, 20:43
:moe:

Oud nieuws zeurdoos. Dit bericht stond gisteren hier ook al.

Orakel
04-08-04, 20:57
Geplaatst door Maximiliaan
Marokkaanse Reljeugd houdt huis op strand

door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.

Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.

Prikkelbosje

De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.

Telegraaf zeker?
Afgelopen jaar allemaal semi-ethische discussies over de noodzaak van het vermelden van etniciteit bij dit soort berichten.
Noodzaak zit 'm volgens mij in de nieuwswaarde.

Maximiliaan
04-08-04, 21:27
Geplaatst door Orakel
Telegraaf zeker?
Afgelopen jaar allemaal semi-ethische discussies over de noodzaak van het vermelden van etniciteit bij dit soort berichten.
Noodzaak zit 'm volgens mij in de nieuwswaarde.
In bepaalde gevallen, waaronder dit geval, denk ik dat het goed is om etniciteit te vermelden. Marokkaanse jongeren veroorzaken structureel veel overlast in bioscopen, zwembaden, strandtenten etc. etc.

Als dit bekend is kan tenminste gericht naar een oplossing worden gezocht en kunnen mensen misschien ook meer begrip opbrengen voor ondernemers die het gehad hebben met alle heibel en gewoon liever helemaal geen Marokkanen meer binnenlaten, of in elk geval zeer restrictief. Bij discotheken is dit inmiddels al gebruikelijk en Pathé kwam deze week ook in het nieuws omdat ze een bepaalde film niet wilden draaiden, vanwege de vele Marokkanen die er waarschijnlijk op af zouden komen. Gezien hun ervaringen tijdens suikerfeesten en tijdens het vertonen van Shouf Shouf Habibi kan ik me daar iets bij voorstellen.

Het is discriminerend en uiterst oneerlijk voor "goede" Marokkanen, maar wat is het alternatief? Permanent dure beveiliging inhuren? Gewoon accepteren dat er vernielingen worden aangericht, je personeel en klanten geïntimideerd en omzetderving doordat andere klanten wegblijven?

Marsipulami
04-08-04, 21:53
Geplaatst door Maximiliaan
Marokkaanse Reljeugd houdt huis op strand

Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen.

Wel sympathiek dat men opkomt voor elkaar. Daar kunnen de autochtonen nog wel wat van leren. :fpiraat:

Hylke
04-08-04, 21:56
Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam.

Die hond is in ieder geval goed opgeleid.

$adeeQ
04-08-04, 21:57
Geplaatst door Hylke
Die hond is in ieder geval goed opgeleid.

:moe: [Allure]

Hylke
04-08-04, 22:00
Goed zo "meneer" SadeeQ. Bedankt voor dit compliment. Als iemand als jij dit zegt zie ik het als erg positief :boogjes:

$adeeQ
04-08-04, 22:03
Geplaatst door Hylke
Goed zo "meneer" SadeeQ. Bedankt voor dit compliment. Als iemand als jij dit zegt zie ik het als erg positief :boogjes:


[Allure]

Hylke
04-08-04, 22:05
$adeeQ, je bent vast een hoogopgeleidde "man" die alles weet van honden en stront :handbang:

$adeeQ
04-08-04, 22:10
Geplaatst door Hylke
$adeeQ, je bent vast een hoogopgeleidde "man" die alles weet van honden en stront :handbang:

Je houdt ons wel bezig, hè Sadeeq? [Allure]

Maximiliaan
04-08-04, 22:11
Niet provoceren. [Allure]

Orakel
04-08-04, 22:13
Geplaatst door Maximiliaan
In bepaalde gevallen, waaronder dit geval, denk ik dat het goed is om etniciteit te vermelden. Marokkaanse jongeren veroorzaken structureel veel overlast in bioscopen, zwembaden, strandtenten etc. etc.

Tuurlijk. Structureel veel overlast."Ut sjijn vast Marokkanuh geweesjt, want se sjagen d'r wel uit as Marokkanuh! Sje sjien d'r eigunluk allemoal uit as Marokkanuh".


Als dit bekend is kan tenminste gericht naar een oplossing worden gezocht en kunnen mensen misschien ook meer begrip opbrengen voor ondernemers die het gehad hebben met alle heibel en gewoon liever helemaal geen Marokkanen meer binnenlaten, of in elk geval zeer restrictief. Bij discotheken is dit inmiddels al gebruikelijk

Als dat volgens jou de oplossingensfeer is die het lukraak vermelden van etniciteit legitimeert, moet ik je teleur stellen. Het zijn eerder argumenten tegen.


en Pathé kwam deze week ook in het nieuws omdat ze een bepaalde film niet wilden draaiden, vanwege de vele Marokkanen die er waarschijnlijk op af zouden komen. Gezien hun ervaringen tijdens suikerfeesten en tijdens het vertonen van Shouf Shouf Habibi kan ik me daar iets bij voorstellen.

Ik niet. Waarom zouden ze anders dit jaar besloten hebben om Marokkaanse en Turkse films te gaan draaien.
En Theo legt uit waarom zijn film niet gedraaid wordt, en dat zoals in Eindhoven e doen gebruikelijkvelen fijn over de rug van Marokkaanse jongens:

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=106166




Het is discriminerend en uiterst oneerlijk voor "goede" Marokkanen, maar wat is het alternatief? Permanent dure beveiliging inhuren? Gewoon accepteren dat er vernielingen worden aangericht, je personeel en klanten geïntimideerd en omzetderving doordat andere klanten wegblijven?

Niet zo snel opgeven, je kunt het. Wat zijn nog meer mogelijke alternatieven?

$adeeQ
04-08-04, 22:14
Geplaatst door Maximiliaan


:watte?:

ab-stract
04-08-04, 22:18
Geplaatst door Maximiliaan
Marokkaanse Reljeugd houdt huis op strand

door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.

Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.

Prikkelbosje

De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.


Als je een vruchtbare bijdrage wilt leveren aan de discussie, dan ben je welkom.

Maar als je van plan bent de boel te verzieken, kun je beter naar je eigen site gaan. (nieuw rechts), eikel.

Pixelshade
04-08-04, 22:24
Geplaatst door Maximiliaan
Marokkaanse Reljeugd houdt huis op strand

door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.

Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.

Prikkelbosje

De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.

ik vraag me af wat hun motivatie was, je komt niet naar bloemendaal om snel ff de boel te slopen en weer weg te gaan

850
04-08-04, 22:28
Geplaatst door Pixelshade
ik vraag me af wat hun motivatie was, je komt niet naar bloemendaal om snel ff de boel te slopen en weer weg te gaan

:chef: Waarschijnlijk waren de poffertjes te veel aangebrand.....

barfly
04-08-04, 22:30
Geplaatst door Pixelshade
ik vraag me af wat hun motivatie was, je komt niet naar bloemendaal om snel ff de boel te slopen en weer weg te gaan

Goeie opmerking! Waarschijnlijk was de paviljoenhouder gewoon een smeerlap die schandknapen heeft benaderd en per ongeluk de verkeerde aansprak.

Qwertyno
04-08-04, 22:51
Geplaatst door Pixelshade
ik vraag me af wat hun motivatie was, je komt niet naar bloemendaal om snel ff de boel te slopen en weer weg te gaan

"Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen."

Qwertyno
04-08-04, 22:56
Geplaatst door Maximiliaan
Marokkaanse Reljeugd houdt huis op strand

door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.

Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.

Prikkelbosje

De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.

Marokkanen... welke Marokkaan voelt zich niet aangesproken?

850
04-08-04, 23:22
Geplaatst door Qwertyno
Marokkanen... welke Marokkaan voelt zich niet aangesproken?

:vreemd: Het woord 'Marokkaanse' komt wel erg vaak terug in het artikel......

Qwertyno
04-08-04, 23:27
Geplaatst door 850
:vreemd: Het woord 'Marokkaanse' komt wel erg vaak terug in het artikel......

Juist em.. Je zou bijna denken dat het niet meer om de inhoud van het bericht gaat maar om het feit dat het om Marokkanen gaat.

850
04-08-04, 23:40
Geplaatst door Qwertyno
Juist em.. Je zou bijna denken dat het niet meer om de inhoud van het bericht gaat maar om het feit dat het om Marokkanen gaat.

Van mij mag het beesje bij de naam genoemd worden maar zo vaak als meneer Springelkamp in het artikel het woord 'Marokkaanse' schrijft is te gek voor woorden. Ik snap niet dat de eindredacteur dit heeft toegelaten.

ZeroZero
05-08-04, 01:23
Het interesseert me geen moer hoe vaak zoiets genoemd wordt....


Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm.


Hier maak ik me pas echt kwaad over!

Zoiets doen kan iemand het leven kosten en dan wordt er alleen maar weer geklaagd op die 'eenzijdige media' ...!
ZUM KOTZEN!

Alsof zij die MAROKKANEN tot zulke walgelijke daden hebben aangezet of zo!

En dan nog snapt men hier niet waar we de term KUT-Marokkaan vandaan halen! Respect krijg je niet zomaar van een ontvangende samenleving als Nederland..! Die moet je eerst verdienen en als er dan weer zo gezeurd en geklaagd wordt over het feit dat we willen weten WIE er zulke walgelijke misdaden op z'n of haar naam heeft staan is de media ineens schuldig aan stemmingmakerij!
Sure!

En de daders die nog geen fuck hebben betekent voor deze maatschappij beroven bijna iemand van het leven om nix en wat krijgen ze als straf?

40 uur dienstverlening!


Het is hier zoooooooo slecht vertoeven, heh....?
Als ze telkens in de media noemen wie hier een gore crimineel is!
En kom niet met Achterlijke relativerende prietpraatjes aan al zouden die jongens 'zo'n slechte jeugd hebben gehad', want dat riedeltje werkt allang niet meer sinds de jaren 70!

Het enige wat deze jonge Marokkanen aan hun samenleving hebben bijgedragen is een onnodige hersenschudding, een verhoogde verzekeringspremie voor de uitbater en een enorm stichma voor jullie eigen gemeenschap!

Als ik uitbater zou zijn van zo'n tent zou er bij mij ook geen enkele Marokaan meer binnen komen en daar heb ik die media-hoernalisten niet voor nodig hoor! Ik heb gewoon ogen en oren!

Pixelshade
05-08-04, 02:15
Geplaatst door barfly
Goeie opmerking! Waarschijnlijk was de paviljoenhouder gewoon een smeerlap die schandknapen heeft benaderd en per ongeluk de verkeerde aansprak.

zouden ze mischien geweigerd zijn om zon chill bed daar te huren ofzo, kweet het niet, als ik bij die tent Q Beach daar kwam, werd ik nooit scheef aangekeken of wat dan ook, heel chill zoals het hoort daar
Iemand kwam zelfs een keer een praatje houden ;)

Maarten
06-08-04, 02:03
Geplaatst door ZeroZero
Het interesseert me geen moer hoe vaak zoiets genoemd wordt....


Zero, je zou eens beter moeten kijken naar hoe vaak zoiets nou eigenlijk voor komt.
Dat is niet zo vaak.
Op de hele bevolking van Marokkanen, zijn er niet veel die dit doen.
Verder is het best wel ernstig wat hier gebeurt: vrienden ophalen, om dan de zaak te verbouwen, dat tikt normaal aan in de strafmaat hoor. En ook als die man nog gaat klagen over wat hem dat allemaal kost. Die jongens komen waarschijnlijk niet makkelijk weg.

Verder heb je overal aso's. Je hebt ook Marokkaanse aso's. En in Marokkaanse kringen balen ze daar nogal eens harder van dan daar buiten, omdat Marokkanen daar een slechte naam van krijgen, en daar ook nog eens de prijs voor betalen. Moet je als normale Marokkaanse jongen eens proberen een discothek binnen te komen. Dat lukt regelmatig niet, mischien wel omdat er vorige week een klootzak was, die dezelfde raskenmerken had.

Verder heb je onder Marokkanen een bijzonder soort aso's. Dat zijn jongeren, die echt overal buiten gevallen zijn, samenklitten, en bendes vormen.
Daar hebben andere Marokkanen nauwelijks invloed op, en die voelen zich daar terecht niet verantwoordelijk voor.
En die balen er ook van om daar steeds op aangesproken te worden, mede op sites als deze. En ze voelen zich vaak nog beledigd ook, omdat de Marokkaanse cultuur juist nogal streng is tegen afwijkend en asociaal gedrag. Islam is dat ook.
Nou zijn Marokkanen echt geen heiligen, maar velen hebben een stortvloed van kritiek gehad of gevoeld, waarvan een deel veel te ver ging, of erg eenzijdig was. Kortom, veel zin in kritiek hebben ze vaak ook niet.
Verbaas je niet als je geen reacties krijgt of negatieve reacties. Maar het is hun zaak eigenlijk niet.
Misschien zou je ze eens moeten vragen, wat ze nou eigenlijk vinden van de zaak en wat ze daar zelf voor band mee voelen. Misschien krijg je dan een gesprek waar je wijzer van wordt.

mrz
06-08-04, 08:14
Wees blij als je rustig de badgast uit kunt hangen, zou ik zeggen...

Julien
06-08-04, 09:35
Geplaatst door ZeroZero
Het interesseert me geen moer hoe vaak zoiets genoemd wordt....




Hier maak ik me pas echt kwaad over!

Zoiets doen kan iemand het leven kosten en dan wordt er alleen maar weer geklaagd op die 'eenzijdige media' ...!
ZUM KOTZEN!

Alsof zij die MAROKKANEN tot zulke walgelijke daden hebben aangezet of zo!

En dan nog snapt men hier niet waar we de term KUT-Marokkaan vandaan halen! Respect krijg je niet zomaar van een ontvangende samenleving als Nederland..! Die moet je eerst verdienen en als er dan weer zo gezeurd en geklaagd wordt over het feit dat we willen weten WIE er zulke walgelijke misdaden op z'n of haar naam heeft staan is de media ineens schuldig aan stemmingmakerij!
Sure!

En de daders die nog geen fuck hebben betekent voor deze maatschappij beroven bijna iemand van het leven om nix en wat krijgen ze als straf?

40 uur dienstverlening!


Het is hier zoooooooo slecht vertoeven, heh....?
Als ze telkens in de media noemen wie hier een gore crimineel is!
En kom niet met Achterlijke relativerende prietpraatjes aan al zouden die jongens 'zo'n slechte jeugd hebben gehad', want dat riedeltje werkt allang niet meer sinds de jaren 70!

Het enige wat deze jonge Marokkanen aan hun samenleving hebben bijgedragen is een onnodige hersenschudding, een verhoogde verzekeringspremie voor de uitbater en een enorm stichma voor jullie eigen gemeenschap!

Als ik uitbater zou zijn van zo'n tent zou er bij mij ook geen enkele Marokaan meer binnen komen en daar heb ik die media-hoernalisten niet voor nodig hoor! Ik heb gewoon ogen en oren!

stel je niet zo aan man. die hollanders moeten maar eens accepteren dat de hollandse jeugd minstens zo erg is. alleen als zij zich misdragen dan staat dat niet met koeieletters in de krant of met koppen als '' NEDERLANDSE jongeren verniele paviljoen" .. als je zelf marokkaan zou zijn, dan kan ik goed begrijpen dat je je gaat ergeren aan dit oort berichtgeving.

wat ontopic betreft, jammer voor dat strandhuisje :moe: life goes on.. succes met de wederopbouw :rolleyes: ach..hetis waarsch komkommertijd in dit kikkerlandje.

sienia
06-08-04, 09:43
Geplaatst door Julien
stel je niet zo aan man. die hollanders moeten maar eens accepteren dat de hollandse jeugd minstens zo erg is. alleen als zij zich misdragen dan staat dat niet met koeieletters in de krant of met koppen als '' NEDERLANDSE jongeren verniele paviljoen" .. als je zelf marokkaan zou zijn, dan kan ik goed begrijpen dat je je gaat ergeren aan dit oort berichtgeving.

wat ontopic betreft, jammer voor dat strandhuisje :moe: life goes on.. succes met de wederopbouw :rolleyes: ach..hetis waarsch komkommertijd in dit kikkerlandje.

Ik weet niet hoe het in het rest van het land is, maar hier in het Noorden heeft bijna elk dorp wel een zomermidweekfeest. Bestaat vnl uit een optreden van een verlepte artiest en bier, heel veel bier. Regelmatig wordt er ergens wel een feesttent kort en klein geslagen, politie erbij met hond en al. Het haalt de plaatselijke media, daar is het uiteraard wereldnieuws. Laatst had een politiehond Kees volkomen onterecht in zn been gebeten. Hij stond er toevallig bij toen de pleuris uitbrak. :rolleyes:

Ja en als Marokkaanse wordt je zelfs een beetje murw van dit soort berichtgeving.

Julien
06-08-04, 09:48
Geplaatst door sienia
Ik weet niet hoe het in het rest van het land is, maar hier in het Noorden heeft bijna elk dorp wel een zomermidweekfeest. Bestaat vnl uit een optreden van een verlepte artiest en bier, heel veel bier. Regelmatig wordt er ergens wel een feesttent kort en klein geslagen, politie erbij met hond en al. Het haalt de plaatselijke media, daar is het uiteraard wereldnieuws. Laatst had een politiehond Kees volkomen onterecht in zn been gebeten. Hij stond er toevallig bij toen de pleuris uitbrak. :rolleyes:

Ja en als Marokkaanse wordt je zelfs een beetje murw van dit soort berichtgeving.

hier in de randstad ook hoor. van die groepen nederlandse jongeren (lees sjonnies en anita's) die zuipend en met hiun scooter wekelijks gebouwen/ voorwerpen vernielen. daar hoor je nooit iemand over.

..maaro wee als ie een kleurtje heeft.

850
06-08-04, 13:17
Geplaatst door sienia
Ik weet niet hoe het in het rest van het land is, maar hier in het Noorden heeft bijna elk dorp wel een zomermidweekfeest. Bestaat vnl uit een optreden van een verlepte artiest en bier, heel veel bier. Regelmatig wordt er ergens wel een feesttent kort en klein geslagen, politie erbij met hond en al. Het haalt de plaatselijke media, daar is het uiteraard wereldnieuws. Laatst had een politiehond Kees volkomen onterecht in zn been gebeten. Hij stond er toevallig bij toen de pleuris uitbrak. :rolleyes:

Ja en als Marokkaanse wordt je zelfs een beetje murw van dit soort berichtgeving.

Breek me de bek niet open over dorpsfeesten.......
Van die hardrock-achtige dorpsboertjes die elkaar regelmatig in elkaar rossen op dorpsfeesten nadat ze zich klem hebben gezopen.
Om nog maar te zwijgen van wekelijkse knokpartijen van kleine groepjes discogasten die uit verschillende gemeenten komen en elkaar in de buurt-discotheek tegen de vlakte meppen........

Maar nu gaat het om Marokkanen dus moet er ff 5x in het artikel vermeld worden dat het Marokkanen zijn..........

beachboy
11-09-08, 23:29
Marokkaanse Reljeugd houdt huis op strand

door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.

Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.

Prikkelbosje

De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.

Geen commentaar nodig

Joesoef
12-09-08, 16:39
Geen commentaar nodig

Vier jaar 'oud' nieuws, jij bent vast ergens pissig om.

beachboy
12-09-08, 22:11
Breek me de bek niet open over dorpsfeesten.......
Van die hardrock-achtige dorpsboertjes die elkaar regelmatig in elkaar rossen op dorpsfeesten nadat ze zich klem hebben gezopen.
Om nog maar te zwijgen van wekelijkse knokpartijen van kleine groepjes discogasten die uit verschillende gemeenten komen en elkaar in de buurt-discotheek tegen de vlakte meppen........

Maar nu gaat het om Marokkanen dus moet er ff 5x in het artikel vermeld worden dat het Marokkanen zijn..........


Van die boeren zijn incidenten,maar hier in de randstad zijn het(zie mijn geplaatste berichten meestal marokkanen.Maar hoeveel marokken wonen er in het noorden van het land?

Orandajin
15-09-08, 01:23
Marokkaanse Reljeugd houdt huis op strand

door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.

Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.

Prikkelbosje

De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.


Als je een vruchtbare bijdrage wilt leveren aan de discussie, dan ben je welkom.

Maar als je van plan bent de boel te verzieken, kun je beter naar je eigen site gaan. (nieuw rechts), eikel.

Zie hier de niet anders dan te verwachten Pavlovreactie bij degenen die maar moeilijk de feiten/de waarheid onder ogen kunnen/willen zien. Want als je meer oog voor de feiten hebt/wil hebben, dan zal je het volgende moeten onderkennen in plaats van te blijven hangen in de ontkenningsfase;

Het Marokkaanse aandeel in dergelijk ongewenst en derhalve niet te tolereren handelen is dermate oververtegenwoordigd dat het niet ontkend kan worden. Noch dat het gebagetaliseerd/gemariginaliseerd kan worden. En ook niet goedgepraat worden.

Het gebeurt te vaak om een incident te zijn. Wanneer ergens een patroon in valt te herkennen, dan is er niet meer sprake van iets incidenteels, maar dan is het iets structureels.

Het gebeurt teveel dat het te hinderlijk het openbare leven domineert.


En de samenleving heeft het volste recht hier nee tegen te mogen zeggen.

En die Pavlovreacties zijn deel van het probleem, in plaats van deel van de oplossing.
Maar wees nou eens eerlijk: Vanwaar die Pavlovreacties? Vanwaar die confrontatie met de realiteit uit de weg gaan? Waarom is de waarheid zo hard?

Maarten
15-09-08, 12:34
Vanwaar die confrontatie met de realiteit uit de weg gaan? Waarom is de waarheid zo hard?
Realiteit is, dat het overgrote deel der Marokkaanse jongeren helemaal geen probleem zijn.

Realiteit is, dat de Marokkanen op dit forum niet verantwoordelijk zijn voor, noch veel boodschap hoeven hebben aan klachten over anderen.

Realiteit is, dat veel immigranten zich er zeer bewust van zijn hoe belangrijk integratie is, omdat hun hele toekomst daarvan afhangt.

Realiteit is, dat immigranten een heleboel eigen cultuur en opvattingen met zich mee brengen, en dat het westerse systeem van vrijheden ze ook alle recht geeft om die te mogen hebben.

Realiteit is, dat als je wilt dat mensen zich aanpassen aan de bestaande cultuur, dat je ze dan beter het beste van die cultuur kunt laten zien, dan sluiten ze vanzelf graag aan bij wat ze zelf zien zitten.

Realiteit is, dat Marokkanen, of iedereen die immigreert, zeker vanaf het platteland, automatisch allerlei omschakelings- en aansluitingsmoeilijkheden heeft, en daardoor bepaalde achterstanden heeft, en daardoor aan de onderkant van de samenleving terecht komt, en daar vaak dus het slechtste en hardste van de Nederlandse culturen mee krijgt.

Realiteit is, dat allerlei autochtonen vanwege moeilijkheden met immigranten behoorlijk door slaan sinds 2000, en Marokkanen absoluut niet meer als mede-Nederlanders beschouwen, en dus allerlei gedrag vertonen, dat allerminst past bij de 'normen en waarden' die ze zeggen te propageren.

Realiteit is, dat er op sites zoals Maroc.nl al jarenlang aangetoond wordt hoe hypocriet veel autochtonen hierin zijn, en dat Marokkanen op die manier vaak uitgesloten worden.

Kun jij de confrontatie met al dit soort realiteiten aan?
Kun jij daar conclusies uit trekken, of is het allemaal te hard voor je?
Kun jij vanuit je ongenoegens alleen maar roepen, dat de "samenleving het recht heeft zichzelf te verdedigen", of lukt het je ook nog om Marokkanen als mede-Nederlanders te zien, en er samen iets van maken?
Begrijp jij, dat die net als elke Nederlander de vrijheid hebben, om boodschap aan jou te hebben of niet?
En wat doe jij dan om er voor te zorgen, dát ze zin krijgen om boodschap aan jou hebben?

naam
15-09-08, 13:01
En dat tijdens de ramadan op een strandpaviljoen?

mark61
15-09-08, 13:09
En dat tijdens de ramadan op een strandpaviljoen?

4 jaar geleden was het in augustus noch september ramadan :moe:

naam
15-09-08, 13:10
4 jaar geleden was het in augustus noch september ramadan :moe:

Ohh, zo'n oud bericht, was ff niet scherp.
Waarom wordt daar nog op gereageerd?

Nido
15-09-08, 13:18
YouTube - Jamie Lidell - Another Day (from the album JIM)

mark61
15-09-08, 13:22
Ohh, zo'n oud bericht, was ff niet scherp.
Waarom wordt daar nog op gereageerd?

Beachboy de relnicht heeft het de laatste tijd weer op zijn heupen. Nachtelijke aanvallen van Marrokanenafschuw.

Soldim
15-09-08, 13:46
Beachboy de relnicht heeft het de laatste tijd weer op zijn heupen. Nachtelijke aanvallen van Marrokanenafschuw.

Tsja, met dit kutweer zou ik die Marokkanen niet eens ongelijk geven :hihi:

mark61
15-09-08, 13:52
Tsja, met dit kutweer zou ik die Marokkanen niet eens ongelijk geven :hihi:

Oh zou dat het zijn? Hij liep een verkouwen bil op van het weekend op Bloemendaal en nou hebben de marrrekane het weer gedaan. Ongeveer zoals bij Wizdom de arme negerts het gedaan hebben.

Wat is het leven soms eenvoudig en helder :hihi:

Maarten
15-09-08, 18:38
Met die Palestijnen gaat het ook zo. 3 jaar nadat de laatste bus met vrouwen en kinderen het licht aan het eind van de tunnel zag, waren ze nog overal bezig over dat het nu eindelijk op moest houden..

In Griekenland, op Lesbos, Molyvos, was nog een kroegje met allerlei platen aan de muur over de strijd tegen de Turken in 1917. Daar zaten hele oude kerels, en ik bedacht ineens: verrek, die hebben het nog meegemaakt..

Is er in Amsterdam nog geen cafe met krantenkoppen aan de muur zoals "Marokkaan terroriseert buurt", "Moslim rijdt auto tegen paal", of "hoofddoek gesignaleerd in IJtunnel"? Met allerlei verbeten kijkende kerels er in?

Maarten
15-09-08, 18:46
Als ik Marokkaan was, zette ik een schuurtje op het strand bij Scheveningen met het opschrift "Marokkaans eethuis", en verhuurde dan bijlen met hakenkruisen er op voor een tientje per 5 minuten aan Coalitions van Willige Autochtonen..
Websiteje maken, jaartje werken, en je bent binnen..

Koala64
15-09-08, 19:00
Met die Palestijnen gaat het ook zo. 3 jaar nadat de laatste bus met vrouwen en kinderen het licht aan het eind van de tunnel zag, waren ze nog overal bezig over dat het nu eindelijk op moest houden..

In Griekenland, op Lesbos, Molyvos, was nog een kroegje met allerlei platen aan de muur over de strijd tegen de Turken in 1917. Daar zaten hele oude kerels, en ik bedacht ineens: verrek, die hebben het nog meegemaakt..

Is er in Amsterdam nog geen cafe met krantenkoppen aan de muur zoals "Marokkaan terroriseert buurt", "Moslim rijdt auto tegen paal", of "hoofddoek gesignaleerd in IJtunnel"? Met allerlei verbeten kijkende kerels er in?

Jij weet een ingroeiende teennagel nog aan Israel te koppelen.

reallife
15-09-08, 19:09
Jij weet een ingroeiende teennagel nog aan Israel te koppelen.


Zou dat een soort gave zijn? :argwaan:

Nido
15-09-08, 19:38
Vier jaar 'oud' nieuws, jij bent vast ergens pissig om.


:haha:

Komt niet aan de vrouw noch man.

mark61
15-09-08, 20:38
:haha:

Komt niet aan de vrouw noch man.

Ik las juist onlangs op wsdb dat ie zo gelukkig getrouwd was met zijn Marromannie. Strange honeymoon

Maarten
16-09-08, 02:29
Jij weet een ingroeiende teennagel nog aan Israel te koppelen.
O, jij weet nog niet wat het verband is??..
Dan weet je al net zo weinig als Reallife, die over dit soort dingen ook enkel maar uit haar nek kan kletsen.

Was je nog niet opgevallen, dat de Israellobby in Nederland precies dezelfde mensen zijn, als die hier over moslims in het algemeen en Marokkanen lopen te gillen?

En kun je zelf schrijven waarom, of moet ik je dat weer met het paplepeltje komen ingieten?

(dat stomme autochtone kutvolk op maroc.nl.. je kunt ze de dingen 100x uitleggen, en dan nog snappen ze niet meer dan pissen, omdat ze kennelijk nooit wat anders meegekregen hebben..)

reallife
16-09-08, 06:39
O, jij weet nog niet wat het verband is??..
Dan weet je al net zo weinig als Reallife, die over dit soort dingen ook enkel maar uit haar nek kan kletsen.

[/SIZE]

Ow, je bedoelt het allemaal serieus? Tja... Had dat dan gelijk gezegd dan had ik er rekening mee gehouden.

:zozo: