PDA

Bekijk Volledige Versie : De vrienden (Amerikanen & Polen) geen inburgering...



BiL@L
05-08-04, 13:04
============

freya
05-08-04, 15:47
Polen komen bij bosjes het land binnen om hier te werken. Ze nemen de ergste rotbaantjes, voor een hongerloontje, graag.
Iedereen denkt dat dat allemaal wel tijdelijk zal zijn en dat ze terug zullen gaan als ze voldoende verdiend hebben.
Onder tussen hoeven, nee MOGEN ze, geen Nederlands leren.


Deja vu

Deja vu

Deja vu

Deja vu

Deja vu

Deja vu






Het zal wel weer aan mij liggen dat ik dit vreemd vind.:moe:
Terwijl iedereen de mond vol heeft over het mislukte gastarbeidersbeleid, is men op precies dezelfde manier de problemen voor over ca 20 jaar alweer aan het aankweken :moe:

barfly
05-08-04, 16:08
Geplaatst door freya
Polen komen bij bosjes het land binnen om hier te werken. Ze nemen de ergste rotbaantjes, voor een hongerloontje, graag.
Iedereen denkt dat dat allemaal wel tijdelijk zal zijn en dat ze terug zullen gaan als ze voldoende verdiend hebben.
Onder tussen hoeven, nee MOGEN ze, geen Nederlands leren.


Deja vu

Deja vu

Deja vu

Deja vu

Deja vu

Deja vu






Het zal wel weer aan mij liggen dat ik dit vreemd vind.:moe:
Terwijl iedereen de mond vol heeft over het mislukte gastarbeidersbeleid, is men op precies dezelfde manier de problemen voor over ca 20 jaar alweer aan het aankweken :moe:

Komkom Polen zijn overwegend katholiek dat vinden de Nederlanders niet eng, als alles Marokkanen christenen waren geweest dan had je niemand over ze gehoord.

David
05-08-04, 16:09
Geplaatst door barfly
Komkom Polen zijn overwegend katholiek dat vinden de Nederlanders niet eng, als alles Marokkanen christenen waren geweest dan had je niemand over ze gehoord.



:rolleyes:

barfly
05-08-04, 16:10
Geplaatst door David
:rolleyes:

Zit ik er naast? :D

Julien
06-08-04, 09:30
Geplaatst door barfly
Komkom Polen zijn overwegend katholiek dat vinden de Nederlanders niet eng, als alles Marokkanen christenen waren geweest dan had je niemand over ze gehoord.

chinezen zijn ook niet christelijk, en daar hoor je ook niemand over.

SSadeeQ
06-08-04, 09:32
Geplaatst door Julien
chinezen zijn ook niet christelijk, en daar hoor je ook niemand over.

:nerd: omdat het geen moslims zijn , domme fransoos :maf:

Julien
06-08-04, 09:36
Geplaatst door SSadeeQ
:nerd: omdat het geen moslims zijn , domme fransoos :maf:

bosniers zijn wel moslim, dan hoor ik ook nooit iemand over

..trouwens barfly had het niet over moslims maar over niet-christenen.. ja lezen is voor moeilijk voor jou weet ik