PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlands zouden eerst zelf moeten inburgeren en leren wat democratie inhoudt.



taouanza
05-08-04, 22:21
http://frontpage.fok.nl/nieuws/44917


Mijn God wat een debielen:



Door Bloemkool - donderdag 5 augustus 2004 @ 15:30

Behoorlijke gevaarlijke ontwikkeling dit.
Dit soort dingen zouden bij de wet verboden moeten worden.

Krijgen we straks de Islam als verplicht geloof. En dan zijn we blij dat we altijd zo tolerant geweest zijn. Kun je vertrekken uit je eigen land.

Hopelijk komt het nooit zover dat deze mensen ook maar iets te zeggen krijgen in de land. Er zijn genoeg landen waar ze terecht kunnen.

Hylke
05-08-04, 22:28
Hmm .. dacht toch echt dat dat in R'dam velen malen hoger was .. dat percentage ..

Vin het allemaal best hoor .. mijn steun krijgen ze in elk geval niet, en als ze té raar gaan doen (bv. de sharia invoeren in de regio 4Ambachtsstraat), dan breekt de pleures vanzelf wel uit ..

Ben uberhaupt wel benieuwd naar hoe een "democratische moslimpartij " zich gaat manifesteren ... volgens mij is die term een contradictie, maar wellicht ben ik te bevooroordeeld ...

Dit vond ik niet zo'n debiele reaktie Taouanza :)

Al3arbi
05-08-04, 22:31
Niet raar toch Taou, Wij moslims willen niet dat Heidenen ons de les lezen en daarom reproduceren wij ons nu als gekken. Opdat er `n dag komt dat wij de boel op `n eerlijke manier, volgens `t boekje de boel kunnen overnemen. En als we met genoeg zijn, hebben we volgens het boekje het recht om het boekje te veranderen. Dus, relax.

taouanza
05-08-04, 22:32
Geplaatst door Hylke
Dit vond ik niet zo'n debiele reaktie Taouanza :)

Why am i not suprised, Einstein?:moe:


Heb je mijn reply gelezen over Marokkaanse topatleten?

Hylke
05-08-04, 22:33
Pas maar op voor kinkhoest epidimieën

Hylke
05-08-04, 22:35
Zijn er ook Marokkaanse topatleteSSSS?

Al3arbi
05-08-04, 22:38
Geplaatst door Hylke
Zijn er ook Marokkaanse topatleteSSSS?


Ken alleen Al-Kamch. Ze heeft ooit, Marathon van R`dam gewonnen. Jaar of wat gelee. Maar `kga wel opletten in Athene, kijken of ik wat van dat soort zolderdames zie rondrennen.(Kijk, heb je toch gekregen wat je hebben wilde.)

mulan
05-08-04, 22:39
Geplaatst door Al3arbi
Niet raar toch Taou, Wij moslims willen niet dat Heidenen ons de les lezen en daarom reproduceren wij ons nu als gekken. Opdat er `n dag komt dat wij de boel op `n eerlijke manier, volgens `t boekje de boel kunnen overnemen. En als we met genoeg zijn, hebben we volgens het boekje het recht om het boekje te veranderen. Dus, relax.

Klopt maar dat zij dat weten.....damn,hebben we het allemaal toch niet voorzichtig genoeg aangepakt!

taouanza
05-08-04, 22:39
Geplaatst door Hylke
Zijn er ook Marokkaanse topatleteSSSS?

Dat is jou minste zorg Einstein ga nou maar lezen.
Maar die zijn er ja. Dus waar ga je nu weer over klagen waar je geen ballen verstand van hebt?

ZeroZero
05-08-04, 22:40
En als we met genoeg zijn, hebben we volgens het boekje het recht om het boekje te veranderen. Dus, relax.








Over m'n lijk! :verliefd:



... dan is het toch Bosnië-II....!

taouanza
05-08-04, 22:41
Geplaatst door Al3arbi
Ken alleen Al-Kamch. Ze heeft ooit, Marathon van R`dam gewonnen. Jaar of wat gelee. Maar `kga wel opletten in Athene, kijken of ik wat van dat soort zolderdames zie rondrennen.(Kijk, heb je toch gekregen wat je hebben wilde.)

Alsof het hem echt om de moslimas gaat.Pfff die loser wil gewoon wat te zeiken hebben.

mulan
05-08-04, 22:42
Geplaatst door taouanza
Dus waar ga je nu weer over klagen waar je geen ballen verstand van hebt?

Hij is gewoon bang voor hetgeen onvermijdelijk staat te gebeuren!Al die moslims die op het punt staan zijn vrijheid te beperken,daar slaapt hij heus niet beter van hoor!!!!!!!!!!!!!!!!

Hylke
05-08-04, 22:42
Dus waar ga je nu weer over klagen waar je geen ballen verstand van hebt?

IKKE klagen? Dat doe ik nooit :boos: , ik woon in het fijnste land van de wereld, en heb over het dagelijkse levensonderhoud niet te klagen, en mijn vrouw houdt nog van mij :ergleuk:

taouanza
05-08-04, 22:44
Geplaatst door ZeroZero
Over m'n lijk! :verliefd:



... dan is het toch Bosnië-II....!

Sjow die hypocriete kreet van 'nooit meer Auswitch' kan ook door de plee zie ik. Wat is het toch fantastisch als mensen hun ware aard tonen.

Al3arbi
05-08-04, 22:44
Geplaatst door ZeroZero
Over m'n lijk! :verliefd:



... dan is het toch Bosnië-II....!

Nou Nou. Dat is niet de bedoeling. Ik ben vredelievend. Ben ik nu ook. Oefen gewoon mijn democratisch recht uit. Tiran!

taouanza
05-08-04, 22:45
Geplaatst door Hylke
IKKE klagen? Dat doe ik nooit :boos: , ik woon in het fijnste land van de wereld, en heb over het dagelijkse levensonderhoud niet te klagen, en mijn vrouw houdt nog van mij :ergleuk:


Wat is er hier dan? Het krioelt er van de moslims die het land willen overnemen. Nou tis maar wat je fijn noemt.:rolleyes:

assassijn
05-08-04, 22:47
[Al-Qaida mode]

Sh*t....ze hebben ons door:

Registreren wie er op stemt en daarna die gasten het land uit schoppen
Het is enige wat helpt tegen dat gebroed. Allemaal potentiele
idioten/terroristen die hier de boel willen regeren. Men moet vooral zo tolerant blijven.
men vraagd gewoon om een burgeroorlog.

[Al-Qaida mode/]

Al3arbi
05-08-04, 22:47
Geplaatst door taouanza
Alsof het hem echt om de moslimas gaat.Pfff die loser wil gewoon wat te zeiken hebben.

Vorig jaar zijn de is Marokko derde geworden bij Wereldkampioenschap Cross-Country. De dames werden derde bij de Korte Cross. Ik heb geen verstand van atletiek. Vroeger vond ik die van Lange wel dope, die rende ze erallemaal uit 12jaar gelee. Maar we zullen geen Fanny Blankers-Koen meer ontwikkelen. Tenzij ze Tante Jeanette Blankers-Koen heet.

Hylke
05-08-04, 22:47
Ik heb geen last van moslims hoor, alleen heb ik moeite met terreur gericht tegen mijn wereldje :rambo:

taouanza
05-08-04, 22:49
Geplaatst door Hylke
Ik heb geen last van moslims hoor, alleen heb ik moeite met terreur gericht tegen mijn wereldje :rambo:


*proest*

Hylke
05-08-04, 22:52
*proest*

'Proost' is het hoor Taouanza!

Al3arbi
05-08-04, 22:53
Geplaatst door Hylke
Ik heb geen last van moslims hoor, alleen heb ik moeite met terreur gericht tegen mijn wereldje :rambo:


:maf: Op Cnn is er niets gezegd. Zal vast `n Cessna zijn die de van Mesdag kliniek is ingevlogen. Dronken mafkees.

taouanza
05-08-04, 23:03
Geplaatst door Hylke
'Proost' is het hoor Taouanza!

*PROEST*

Hylke
05-08-04, 23:08
PROOST Taouanza, ik drink nog even een heerlijk wijntje samen met m'n vrouw in m'n heerlijke tuin, alvast welterusten :wink:

Orakel
05-08-04, 23:12
Geplaatst door Hylke
Ik heb geen last van moslims hoor, alleen heb ik moeite met terreur gericht tegen mijn wereldje :rambo:

Get a straightjacket. Is Rottumerplaat ook weer veilig.

Ik zit de hele tijd te denken, en da doek nie vaak kweetut, maar hoe heet(te) toch ook alweer die 2 Marokkaansen die op de Olympics in de VS hebben gewonnen? Hebben Nagel Griffith d'r nog uitgelopen geloof ik.

Al3arbi
05-08-04, 23:19
Geplaatst door Orakel
Get a straightjacket. Is Rottumerplaat ook weer veilig.

Ik zit de hele tijd te denken, en da doek nie vaak kweetut, maar hoe heet(te) toch ook alweer die 2 Marokkaansen die op de Olympics in de VS hebben gewonnen? Hebben Nagel Griffith d'r nog uitgelopen geloof ik.

Naoual el-Mutawakil bedoel je. Zij was eerste Moslima met `n Olympische titel op zak. Ze heeft zelfs `n soort onderscheiding gehad van de Koning voor haar prestatie.

taouanza
05-08-04, 23:19
Geplaatst door Orakel
Get a straightjacket. Is Rottumerplaat ook weer veilig.

Ik zit de hele tijd te denken, en da doek nie vaak kweetut, maar hoe heet(te) toch ook alweer die 2 Marokkaansen die op de Olympics in de VS hebben gewonnen? Hebben Nagel Griffith d'r nog uitgelopen geloof ik.

Vraag het Sportfreak die is een freak op dat gebied.

euhh
06-08-04, 12:48
Geplaatst door taouanza
Sjow die hypocriete kreet van 'nooit meer Auswitch' kan ook door de plee zie ik. Wat is het toch fantastisch als mensen hun ware aard tonen.

Dat zul je mij ook nooit horen roepen hoor, ik zal ALLES doen om er voor te zorgen dat mijn kinderen op groeien in een land waar ze kunnen zeggen wat ze willen en door niemand tot een bepaald geloof worden gedwongen.

taouanza
06-08-04, 21:43
Geplaatst door euhh
Dat zul je mij ook nooit horen roepen hoor, ik zal ALLES doen om er voor te zorgen dat mijn kinderen op groeien in een land waar ze kunnen zeggen wat ze willen en door niemand tot een bepaald geloof worden gedwongen.

Behalve als ze moslim zijn natuurlijk .:rolleyes:

vlegeltje
07-08-04, 00:12
Geplaatst door taouanza
Sjow die hypocriete kreet van 'nooit meer Auswitch' kan ook door de plee zie ik. Wat is het toch fantastisch als mensen hun ware aard tonen.


Geplaatst door euhh
Dat zul je mij ook nooit horen roepen hoor, ik zal ALLES doen om er voor te zorgen dat mijn kinderen op groeien in een land waar ze kunnen zeggen wat ze willen en door niemand tot een bepaald geloof worden gedwongen.

Waarvan akte...

Joesoef
07-08-04, 00:17
Geplaatst door Hylke
Ik heb geen last van moslims hoor, alleen heb ik moeite met terreur gericht tegen mijn wereldje :rambo:


Dat moet dan het wereldje van een scheef getrokken bovenkamer zijn, iets anders kan ik er niet van maken.

nekam
07-08-04, 09:24
Geplaatst door Joesoef
Dat moet dan het wereldje van een scheef getrokken bovenkamer zijn, iets anders kan ik er niet van maken.
Hij verzint het allemaal joh. Er waren nooit islamitische aanslagen in New York, Bali en Madrid. Allemaal verzonnen leugens van de zionisten.

Julien
07-08-04, 09:33
Geplaatst door nekam
Hij verzint het allemaal joh. Er waren nooit islamitische aanslagen in New York, Bali en Madrid. Allemaal verzonnen leugens van de zionisten.

wist je dat er prikkers zijn die dit nog geloven ook :D ;)

nekam
07-08-04, 09:45
Geplaatst door Julien
wist je dat er prikkers zijn die dit nog geloven ook :D ;)
Och dat verbaast me niets, ze geloven in zoveel fabeltjes omdat de werkelijkheid veel te hard is. Bijna overal waar de bevolking in meerderheid islamitisch is, lopen ze achter in hun ontwikkeling en zijn er een hoop problemen. Bij bijna alle grote gewelddadige conflicten zijn moslims betrokken. Ik begrijp dus wel dat ze hun eigen fantasie wereldje creeëren. Dan te bedenken dat de grootste klap voor de Arabische wereld nog moet komen, wanneer de olie op is. Dan is het in één keer afgelopen met die verkwistende levensstijl en hebben ze niets anders waar ze op kunnen terugvallen. De armoede waar ze dan in terecht komen zal wel weer worden afgeschoven op het westen met als resultaat nog meer moslimterreur.

vlegeltje
07-08-04, 10:56
Geplaatst door nekam
Bijna overal waar de bevolking in meerderheid islamitisch is, lopen ze achter in hun ontwikkeling en zijn er een hoop problemen.

Vergelijk je Indonesie (islamitisch) met buurland de Filippijnen is er nauwelijks verschil in inkomsten per hoofd van de bevolking.

Hetzelfde geldt voor India en Pakistan (islamitisch); voor Kosovo (islamitisch) en Macedonie; in Maleisie (islamitisch) is het iets hoger dan in buurland Thailand en zo zijn er nog wel meer voorbeelden te geven.

Dus blijkbaar heeft het wel of niet islamitisch zijn van de bevolking weinig te maken met het niveau van economische ontwikkeling.

:)