PDA

Bekijk Volledige Versie : 417 miljard xtra dollars voor Damage Inc.



850
06-08-04, 15:01
417 miljard extra voor Amerikaanse defensie

De Verenigde Staten gaat nog eens 417 miljard dollar extra uitgeven aan defensie. De Amerikaanse president Bush heeft vandaag tijdens een ceremonie in Washington zijn handtekening gezet onder een wet die daarin voorziet. De 'oorlogspresident' wil hiermee een politieke daad stellen in dit verkiezingsjaar. "Geen vijand of vriend kan nu twijfelen dat we niet de middelen hebben om te overwinnen en dat zullen we ook", aldus Bush.

Het geld gaat onder meer naar de operaties in Irak en Afghanistan. Daarnaast krijgen de soldaten een hoger soldij. Opvallend is dat ook 95 miljoen dollar voor hulp aan de slachtoffers van de crisis in het Sudanese Darfur is vrijgemaakt.

Spits

------------------

:fparty:
Joepie!
417 miljard extra om oorlogje te spelen........
Lachen gieren brullen........

Bofko
06-08-04, 15:21
Geplaatst door 850
:fparty:
Joepie!
417 miljard extra om oorlogje te spelen........
Lachen gieren brullen........

Het netto nationaal inkomen van Nederland was in 2002 366 miljard Euro (= ca 440 miljard dollar). Dat is wat wij met zijn 16 miljoenen per jaar verdienen.
Vergelijkbaar met 417 miljard dollar dus.

850
06-08-04, 16:47
Geplaatst door Bofko
Het netto nationaal inkomen van Nederland was in 2002 366 miljard Euro (= ca 440 miljard dollar). Dat is wat wij met zijn 16 miljoenen per jaar verdienen.
Vergelijkbaar met 417 miljard dollar dus.

:wow:

En dat gaat dus op aan oorlogje spelen...........

Joepie
06-08-04, 17:00
Ach alles neerknallen betekent:

Weer ontwikkeling nieuwe bommekes enzo -->ook voor export: geld
Alles wat kapot geknlad wordt kan ook weer opgebouwd worden -->geld.
Pakhuizen leeg maken: Opslagkostenreductie

Tja ik moet mezelf toch wat wijsmaken....

Vraag: Ik als autochtoon krijg al Volkert gevoelens bij die Bush.... laat staan hoe de moslimgemeenschap of irakies zich voelen (of beter gezegd: De as van het kwaad)? :fuckit2:

Maar het terrorisme wordt verslagen Laat dat duidelijk zijn!!! (euhm)

Cub
06-08-04, 17:18
Geplaatst door Joepie

Vraag: Ik als autochtoon krijg al Volkert gevoelens bij die Bush.... laat staan hoe de moslimgemeenschap of irakies zich voelen (of beter gezegd: De as van het kwaad)? :fuckit2:

Maar het terrorisme wordt verslagen Laat dat duidelijk zijn!!! (euhm)

Haha, ik dus ook (wie niet). De slechtste president van de VS ooit. Mijn God, wat afgrijselijk hoe ze de Iraki's hebben behandeld: van verkrachtingen en martelingen in Abu Graib tot de bruiloftsslachtpartij tot het niet willen opruimen van uraniumresten van de oorlog.... aan de dieptepunten komt maar geen eind.

Trouwens, 50% van het totale budget van de VS gaat naar defensie. Kan je nagaan, wat ze met al dat geld hadden kunnen doen. Onderwijs, gezondheidszorg, armoedebestrijding, technische innovatie om van de olie-verslaving af te komen, ander belangrijk wetenschappelijk onderzoek...

De regering-Bush lijkt steeds meer de grootste vijand van zowel de wereld als het eigen land te worden.

850
06-08-04, 17:19
Geplaatst door Joepie


Vraag: Ik als autochtoon krijg al Volkert gevoelens bij die Bush.... laat staan hoe de moslimgemeenschap of irakies zich voelen (of beter gezegd: De as van het kwaad)? :fuckit2:


http://www.msnbc.com/news/1210035.jpg