PDA

Bekijk Volledige Versie : Rja voorvechter voor vrouwenrechten hier nog een mening die geen aandacht kreeg.



taouanza
06-08-04, 20:37
Geplaatst door sienia
Nu ben je een extremist.
Je wordt getergd en getreiterd tot en met.
Al pas je je op elke mogelijke manier aan, het zal nooit genoeg zijn. Je bent nu eenmaal anders. Ik kan me vaak toch niet aan de indruk ontworstelen dat een of andere vorm van jaloezie met dit alles te maken heeft. Men ziet je niet om wie en wat je bent. Je bent in eerste instantie moslim en dan pas de mens er achter.
Het stadium van de onderbuikgevoelens zijn we toch voorbij? Wat wil je nou echt? Dat ik mn koffers pak en oprot? Uiteraard wel mn huis en auto achterlatend.
Waar basseer je die verdomde arrogantie op? Op je witte huid? Op het feit en het enige feit dat je moeder je ooit hier in dit land uitgepoept heeft?? Wat heb je zelf ooit voor je land betekend dat ik niet betekend heb?
Doodleuk de opmerking aan moeten horen dat je nooit en te nimmer manager in deze organisatie kunt worden omdat hoog opgeleide autochtonen nooit zullen accepteren onder een allochtone vrouw te moeten werken. En doen alsof dat de normaalste zaak van de wereld is. Nee, assholes, dit noemt men hypocrisie. Maar wat geeft ook voor ene fuck hoe je dit noemt, als ik maar niet beter ben dan jij!!

nekam
06-08-04, 20:41
Waarom probeer je op deze wijze de aandacht af te leiden van de slechte positie van de vrouw in de islam? Juist jij als alleenstaande moeder zult door heel wat moslims verketterd worden. Moet het taboe toch maar onbesproken blijven?

taouanza
06-08-04, 20:47
Geplaatst door nekam
Waarom probeer je op deze wijze de aandacht af te leiden van de slechte positie van de vrouw in de islam? Juist jij als alleenstaande moeder zult door heel wat moslims verketterd worden. Moet het taboe toch maar onbesproken blijven?

Waarom ben jij debiel en heb je nog het lef om je hier te vertonen?
Of heeft dat ook te maken met gebrekkige denkvermogen?
Mijn God wat ze tegenwoordig op straat laten loslopen.:schok:

nekam
06-08-04, 20:54
Geplaatst door taouanza
Waarom ben jij debiel en heb je nog het lef om je hier te vertonen?
Of heeft dat ook te maken met gebrekkige denkvermogen?
Mijn God wat ze tegenwoordig op straat laten loslopen.:schok:
Jaja, het doet pijn hè om zo ontmaskerd te worden. :hihi: