PDA

Bekijk Volledige Versie : Joehoe Taouanza en Freya. :-)



Rabi'ah.
06-08-04, 22:44
Bedankt voor alle hulp&aandacht met jeweetwelwat. :kusgrijs: :tik: :strik:

En Taouanza: Sorry voor dat ene, ik bedoelde het echt niet zo, niet bewust althans.

Dus nogmaals sorry als het zo overkwam.




Kusjezzzzzzzz,


Rabiah.

Julien
06-08-04, 23:14
joehoe rabi'ah.. nog op vakantie geweest? :p

taouanza
08-08-04, 13:00
Geplaatst door Rabi'ah.
Bedankt voor alle hulp&aandacht met jeweetwelwat. :kusgrijs: :tik: :strik:

En Taouanza: Sorry voor dat ene, ik bedoelde het echt niet zo, niet bewust althans.

Dus nogmaals sorry als het zo overkwam.




Kusjezzzzzzzz,


Rabiah.



Graag gedaan.:fpetaf:

Rabi'ah.
09-08-04, 15:37
Geplaatst door Julien
joehoe rabi'ah.. nog op vakantie geweest? :p

Ja hoor........lekker op vakantie in eigen land en dagjes uit. :tik: (Haarlem, Rotterdam etc.)

Maar je wou me zeker jaloers maken met jouw Middelandsezeereizen he. :duivels:

Wacht maar..........volgend jaar zit ik voor 6 weken in Sranan en dan hebben jullie hier het nakijken. :duivels: :ego:

@ Taouanza: :wink:

Julien
09-08-04, 22:31
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja hoor........lekker op vakantie in eigen land en dagjes uit. :tik: (Haarlem, Rotterdam etc.)

Maar je wou me zeker jaloers maken met jouw Middelandsezeereizen he. :duivels:

Wacht maar..........volgend jaar zit ik voor 6 weken in Sranan en dan hebben jullie hier het nakijken. :duivels: :ego:

@ Taouanza: :wink:

Waar ligt Sranan? Toch niet aan de Middellandse Zee? :p

Rabi'ah.
09-08-04, 22:33
Geplaatst door Julien
Waar ligt Sranan? Toch niet aan de Middellandse Zee? :p

Whahhahahaha.........nee, eerder aan de Atlantische Oceaan, precies tussen Guyana en Frans Guyana in. :melig:

Julien
09-08-04, 22:34
Geplaatst door Rabi'ah.
Whahhahahaha.........nee, eerder aan de Atlantische Oceaan, precies tussen Guyana en Frans Guyana in. :melig2:

hmm leuk. ken je toevallig Martinique?Daar heb ik nog familie wonen.

Rabi'ah.
09-08-04, 22:37
Geplaatst door Julien
hmm leuk. ken je toevallig Martinique?Daar heb ik nog familie wonen.

Whahhaha........ik plaag je. Sranan is gewoon het Surinaamse woord voor Suriname. :wink:

Uh jah, Martinique da's toch een Antil die nog een Franse kolonie is?

En waar zowel Frans als Patoua (spel je het zo?), een creools dialect, wordt gesproken?

Julien
09-08-04, 22:51
Geplaatst door Rabi'ah.
Whahhaha........ik plaag je. Sranan is gewoon het Surinaamse woord voor Suriname. :wink:

Uh jah, Martinique da's toch een Antil die nog een Franse kolonie is?

En waar zowel Frans als Patoua (spel je het zo?), een creools dialect, wordt gesproken?

:fpiraat: nu heb ik je door..ragazza tonta :p Martinique is idd een Franse provincie in de Caraiben (tussen Domenica en Guadeloupe), en er wordt naast Frans ook door sommige mensen ook Creools gesproken (mix van Frans, Spaans en Afrikaans)..maar de mensen die er wonen zijn opvallend lichter dan op de andere Caraibische eilanden. Ook is Martinique 1 van de rijkere eilanden.
pf alors, wat ga je zo lang doen in 'sranan' :D ?

Rabi'ah.
09-08-04, 22:59
Geplaatst door Julien
:fpiraat: nu heb ik je door..ragazza tonta :p Martinique is idd een Franse provincie in de Caraiben (tussen Domenica en Guadeloupe), en er wordt naast Frans ook door sommige mensen ook Creools gesproken (mix van Frans, Spaans en Afrikaans)..maar de mensen die er wonen zijn opvallend lichter dan op de andere Caraibische eilanden. Ook is Martinique 1 van de rijkere eilanden.
pf alors, wat ga je zo lang doen in 'sranan' :D ?

:D Ik ga voor de eerste keer in mijn leven naar mijn eigen land toe..........en ja, als je naar een tropisch land als Suriname gaat, blijf je geen twee weken.

Ik ga familie opzoeken en in de stad rondhangen en excursies maken naar het binnenland (je hebt heel mooi tropisch regenwoud daar).

Jeweettog..........wij Surinamers zijn wat dat betreft net als Marokkanen (en alle migranten trouwens)......we moeten een goeie dosis "eigen land" hebben om de Hollandse kneuterigheid weer een jaar aan te kunnnen....... :D


Ciao,

Rabiah.