PDA

Bekijk Volledige Versie : Tokkies krijgen nieuwe docu-soap



Simon
07-08-04, 15:18
Docu-soap over nieuwe woning voor gezin Tokkie

door Patrick van Weerdenburg

AMSTERDAM - De familie Tokkie, de gruwelijk asociale familie die landelijke bekendheid kreeg door de SBS-documentaire 'De Tokkies' en een tweedelige IKON-serie 'Familietrots', krijgt haar eigen soap!

Wekenlang zal het gezin Ruijmgaart-Tokkie door een cameraploeg worden gevolgd. "De besprekingen zijn al gevorderd", zegt producent Peter Lubbers, die de SBS6-docu 'De Tokkies' maakte in opdracht van The Storms Factory, van 'Breekijzer' Pieter Storms.

"Het wachten is op een toezegging van een woning voor het gezin. Als dat is gebeurd, komen wij in actie om de familie te volgen tijdens alle wederwaardigheden rond de verhuizing, het betrekken van de woning en van het installeren in de wijk en omgeving."

Voor het volledige artikel: www.telegraaf.nl

SSadeeQ
07-08-04, 15:29
:verward:

vraag me af of die arme tokkies daar nou beter van worden.

die kut media-bloedhonden gaan desnoods over lijken voor een paar procentjes kijkcijfers :traan1:

Simon
07-08-04, 15:32
Geplaatst door SSadeeQ
:verward:

vraag me af of die arme tokkies daar nou beter van worden.

die kut media-bloedhonden gaan desnoods over lijken voor een paar procentjes kijkcijfers :traan1:

Nou ze hebben amper een cent dus wat dat betreft worden ze er zeker beter van. Alleen die soap is natuurlijk alleen leuk om naar te kijken als er herrie en rumoer in de uitzendingen ontstaat. Dus dat zal dan ook wel komen. Dat vind ik inderdaad nogal bedenkelijk.

SSadeeQ
07-08-04, 15:38
Geplaatst door Simon
Nou ze hebben amper een cent dus wat dat betreft worden ze er zeker beter van. Alleen die soap is natuurlijk alleen leuk om naar te kijken als er herrie en rumoer in de uitzendingen ontstaat. Dus dat zal dan ook wel komen. Dat vind ik inderdaad nogal bedenkelijk.

tsja , wat heb je aan een paar duizend eurotjes als je jezelf voor lul zet voor heel nederland :wow:

Japio
07-08-04, 16:47
Geplaatst door SSadeeQ
tsja , wat heb je aan een paar duizend eurotjes als je jezelf voor lul zet voor heel nederland :wow:

Helemaal eens SSadeeQ , maar ze stonden toch al voor lul. Dus ze zitten nergens mee, en strijken een hoop geld op.

SSadeeQ
07-08-04, 17:13
Geplaatst door Japio
Helemaal eens SSadeeQ , maar ze stonden toch al voor lul. Dus ze zitten nergens mee, en strijken een hoop geld op.

het maakt toch wel wat uit of je voor lul staat in een straat , een wijk , een stad of in het hele land en miscchien zelfs daarbuiten :maf3: hun bekendheid zal alleen maar meer ellende op ze afroepen en waarschijnlijk worden ze aso dan ze al zijn , en berucht beroemd zijn heeft meer nadelen dan voordelen .

Joepie
07-08-04, 17:26
Ze willen nu vinkenslag toch ook een programma geven?

taouanza
08-08-04, 21:49
Geplaatst door SSadeeQ
het maakt toch wel wat uit of je voor lul staat in een straat , een wijk , een stad of in het hele land en miscchien zelfs daarbuiten :maf3: hun bekendheid zal alleen maar meer ellende op ze afroepen en waarschijnlijk worden ze aso dan ze al zijn , en berucht beroemd zijn heeft meer nadelen dan voordelen .

Hebben ze een dochter? En staat ze al in de Playboy?

barneveld
08-08-04, 22:09
ik hoop dat die tokies gebruikt worden als de dijkverzwaring langs de merwede.

k&t asos. jamer dat ze niet in 1939/45 hebben geleeft.