PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe creëer je een psychoot ?



Al3arbi
07-08-04, 17:20
Hoe creëer ik een psychoot en vernietig ik zijn of haar leven familie en vriendenkring.

1.Men isoleert de persoon van zoveel mogelijk mensen. Dit doet men door te praten. Geruchten te verspreiden waardoor niemand meer met die persoon om wil gaan. Bijv. Aids. Psychiatrische patiënten zijn hier geschikt voor net als mensen die net iets naars hebben meegemaakt.

2. Men breekt in en verzamelt brieven etc. En haalt daar woorden uit waar die persoon gevoelig voor is. Dit raakt die persoon waardoor je in betrekkingswaan komt. Dan gaan dingen en uitspraken je raken. Je bent al gevoelig door Isolement en eenzaamheid.

3. Men doet net alsof iedereen alles van je weet. Vooral gevoelige dingen.

4. Men brengt die persoon in een angstneurose. Door discussies, geruststelling, intimidatie, geruststelling, compromitterende praktijken, ongeloof, wantrouwen, beschuldigingen en verwijten.

5. Men gaat ruzie zoeken met die persoon.

Nu volgt mijn verhaal.

Ik ben mijn vriend verloren doordat hij met die grote hitte mij berichten voerde over het weer waardoor ik dacht dat er een plotselinge klimaatsverandering aan de gang was. Of dat een of ander centrale radioactief spul uitbraakte. We hadden ook een dilemma om op te lossen. Als ik voor zijn standpunt koos, zou ik ongelukkig worden en als ik voor mezelf koos ook. Dit heeft mij zeer geschokt. Ik vertrouwde hem niet meer. Ik dacht dat hij me bewust in een crisis probeerde te brengen. Hij was de enige die naar de televisie keek en daar hebben ze wat mee gedaan. Ik merk dat ze dat in mijn huis met de radio, tv en stereo ook kunnen. Behalve met de radio van de kabel. Daardoor heb ik het ontdekt. Want niemand gelooft je. Met mijn radio van de kabel kunnen ze dat niet. Dat is normale berichtgeving. Ze lieten me vreemde berichten horen. Over dat er een terroristische aanslag was gepleegd op het Vaticaan en dat Portugal in de ban was van een leger pedofielen die kinderen in een instelling hadden misbruikt. Dat een man een andere man had opgegeten en dat de rechter er niets aan kon doen omdat hij vrijwillig het slachtoffer binnen had gelaten. Controleren of het klopt wat ik schrijf kan ik niet omdat ik toen de radio van de kabel nog niet gebruikte, Ik heb het een paar weken zonder radio moet doen. Waardoor ik weer gevoeliger werd. Ze doen een psychose precies na. Erover uitwijden kan ik niet, want dan wordt het misbruikt. Ik heb zelf drie psychoses achter de rug en weet wat echt is en wat nagebootst is. Omdat dit zo schokkend is, en je niet weet wat je moet doen raak je in een echte psychose. Dat is de eerste keer gebeurd. Ze kunnen me ook net als met de wasvissen of andere dieren die ze volgen met satelliet, volgen. Maar niet in mijn huis zien. Wel zien ze me bewegen omdat ik warmte uitstraal. En daar gaan ze dan lekker mee suggereren met stemmen in mijn omgeving door de hoofdtelefoon. Schoftig hè? Wat je merkt van de satelliet is de sensor. Ze prikken in je bedje. Wat ze ook doen is suggereren dat ze je bestralen. Het lijkt net alsof je een warm deken over je heen hebt. Ze kunnen je de sensaties van kou geven en een hartaanval ensceneren en kriebel in je keel veroorzaken. Waardoor je het ook merkt is dat ze op je hoofd bestralen, ik kan nog meer details geven maar dat doe ik liever persoonlijk. Het is de tweede keer dat dit me overkomt. Voor de eerste keer heb ik 10jaar moeten bijkomen door moeheid en depressie en ben ik in de psychiatrie beland. Willen jullie dit niets zoveel mogelijk verspreiden en contact met me zoeken.



Hoe creëer je een psychoot. En hoe misbruik je hem voor onderzoek en de oorlogsindustrie. En nog veel belangrijker, hoe ga je dit tegen.

Ik was een introvert persoon. Ik raakte ervan in de war als ik over dingen moet praten die mij geschokt hadden. Daarom heb ik ze opgeschreven, zodat ik er niet meer over hoef na te denken. Ze hebben al of niet met medeweten van mijn familie dat verhaal gelezen. Tegen mijn familie hebben ze waarschijnlijk gezegd dat ze wel moesten weten wat er met me aan de hand was. Ze hebben er schokkende woorden uitgehaald en mij daarmee regelmatig geconfronteerd. Daardoor werd ik iedere keer geraakt en kwam de boel weer naar boven. Tegen mijn familie hebben ze waarschijnlijk gezegd dat dit goed was voor de verwerking. Ik werd hierdoor nog gevoeliger en kroop in mijn schulp. Alles wat je doet hoor je te bespreken. Alles wat je hoort van iemand hoor je te controleren of dat klopt. Als je dat niet doet, gaat het een eigen leven leiden. Tegen mij zeiden ze je moet er niet over praten. Zelfs de ergste dingen hoor je te controleren of dat klopt. Tegen de omgeving zeiden ze dat ze er met mij niet over mochten praten. Maar ik merkte het wel dat erover gepraat was, maar kon me niet uiten en vragen stellen. Ik had een ongelukkige uitstraling. Daardoor durfden mensen niet met me om te gaan. Juist ongelukkige mensen verdienen aandacht en contact. En dan hoeft het niet over problemen te gaan. Je kan ze leuke gezellige dingen vertellen. Of leuke dingen met ze doen. Omdat mensen mij meden, trok ik mij nog verder terug. En werd ik door eenzaamheid nog gevoeliger. Mensen pasten zich niet aan en praatten heel hard en druk over de meest ellendige dingen. Dit vond ik heel erg naar. Maar durfde me er niet over te uiten omdat ik zo blij was dat er iemand met me praatte. Je hoort rustig en attent te zijn en met mensen te praten als ze pas wat hadden meegemaakt. Ze hebben het gerucht verspreid dat ik aids had. Mensen durfden het niet te controleren of het waar was en meden me. En praten niet met me. Omdat ik vol problemen was kon ik niet over leuke gezellige dingen praten en raakte ik nog meer geisoleerd. Ik miste de aansluiting met mensen. Een rustig vriendelijk woord doet wonderen. Je kunt mensen ook vragen stellen. En naar leuke gingen vragen, of ze een hobby hebben bijvoorbeeld. Als je zelf emotioneel bent en last hebt van problemen van anderen mag je dat gerust zeggen. Overbezorgdheid en emotionaliteit maken het nog erger. Laat mensen weten dat je ze begrijpt en dat z gewoon zichzelf mogen zijn. Ik was dus in een isolement geraakt. Ik was overgevoelig geworden. Ik ben door compromitterende praktijken in een angstneurose geraakt. Mensen deden alsof ik bijzonder was. En liepen tijdens de 4-daagse voor me langs en maakten opmerkingen. Ik dacht dat ze alles over me wisten en ervoer dit als zeer schokkend. Tegen die mensen hebben ze waarschijnlijk alles verteld dat ik dit leuk vond. Ik durfde me niet negatief uit te drukken. Had ik dit wel gedaan, dan had ik amok gemaakt en hadden mensen me niet begrepen. Toen kwamen de stemmen met de voor mij schokkende wetenswaardigheden door over de radio. Ik ging met een bandje naar de politie, maar die ontdekten niets bijzonders. Ik voelde me onbegrepen en raakte nog meer geschokt. Waar moest ik dan heen? Ik durfde er niet meer over te parten met mensen, omdat die dit gek vonden. Toen hebben ze dat contact gemaakt met die satelliet. Er kwamen toen ook schokkende stemmen door in mijn omgeving. En mijn hoofd. En mensen dachten dat ik psychotisch was maar praten er niet over met me. Ik heb 5 maanden van de ene hulpverlener naar de ander gerend met mij angst. Uiteindelijk was ik echt psychotisch geworden en ben ik door eigen toedoen opgenomen in de psychiatrie. Ik wilde me van mezelf ontdoen, omdat ik dacht dat ik staatsgevaarlijk was. Maar zet met het verdriet wat ik mijn familie aan zou doen. En heb het toen maar niet gedaan. Anders had ik het beslist gedaan. Niemand die gewoon rustig met me praatte en me erkende. Mijn ouders hebben de hel en hemel bewogen om me opgenomen te krijgen. Maar dan moet je dat wel zelf willen. En er werd met mij niet over gepraat. Ondertussen ben ik wel een halfjaar gemarteld door die satelliet. Ze kunnen van alles en nog wat suggereren. Ik ben 2 jaar psychotisch geweest. En was helemaal kapot van die ervaring. En kon er weer niet over praten. Ik kreeg geen steun of informatie bij de verwerking. Dat mocht ik zelf uitzoeken. Het heeft 10jaar geduurd eer ik me een klein beetje goed voelde. Ze hebben me al die tijd tegen een muur aan laten praten. En heb ik alles zelf moeten doen. Tot de medicatie toe. Nu hebben ze het weer gedaan. Alleen deze keer heb ik het ontdekt met de radio en met de kabel en had ik twee andere psychoses achter de rug. Ze doen het weer op de zelfde manier. Precies dezelfde manier. Ik ben niet van de ene naar de andere hulpverlener gerend en heb gezwegen. Het helpt toch niet. Ik weet niet wie dit georganiseerd heeft voor me. Ik probeer niet onder de indruk te raken van hun kunstjes. Want dan word ik echt weer psychotisch. Het raakt me niet meer zo erg als ik het nu doorzie. Ik zit (nog) niet in een angstneurose. Ik zit wel weer in mijn isolement. De enige die nog met me omgaan zijn mijn ouders. De rest van mijn omgeving is bewerkt. Ze hebben ook de telefoon in handen. Ze mixen mijns stem en die van mijn ouders, waardoor er verwarring ontstaat. Enfin het kan me niets meer schelen. Als dit maar openbaar wordt gemaakt. Ik vind het schoftig wat ze met me gedaan hebben. Het kan me ook niet meer schelen als ze me kapot maken. Ik ben niet bang voor de dood. Maak dit openbaar.

J.B te M.

mrz
07-08-04, 22:03
Het is de tweede keer dat dit me overkomt. Voor de eerste keer heb ik 10jaar moeten bijkomen door moeheid en depressie en ben ik in de psychiatrie beland. Willen jullie dit niets zoveel mogelijk verspreiden en contact met me zoeken.


Dit niets???????????????????????????? Huh?