PDA

Bekijk Volledige Versie : Als je hoort...



mrz
08-08-04, 12:35
Dat iets overgenomen is door iets saaiers, denk je dan: "Ja duh, logisch toch?" ( :rolleyes: ) Of iets anders?

mrz
08-08-04, 13:11
Let me refrase.... Zou je jezelf dan erg belachelijk vinden als je daar om ging lachen? Of zou je gaan zeuren dat je het allemaal zo saai vindt?

assassijn
08-08-04, 13:20
Geplaatst door mrz
Dat iets overgenomen is door iets saaiers, denk je dan: "Ja duh, logisch toch?" ( :rolleyes: ) Of iets anders?

Hmmmmm.
Als iets saaiers is,betekend dat dat voorgaande al saai was.Dan is het de vraag natuurlijk of het saaier worden hiervan gezien moet worden als vooruitgang of juist niet.

mrz
08-08-04, 13:22
Nee hoor, voorgaande was zeer zeker niet saai, maar misschien bent je gewoon iemand die om onverklaarbare redenen blijkbaar geilt op saaiheid. Ik probeer me ook maar een beetje een voorstelling te maken hoor. :cheefbek:

assassijn
08-08-04, 13:45
Geplaatst door mrz
Nee hoor, voorgaande was zeer zeker niet saai, maar misschien bent je gewoon iemand die om onverklaarbare redenen blijkbaar geilt op saaiheid. Ik probeer me ook maar een beetje een voorstelling te maken hoor. :cheefbek:

Ik ben iemand die streeft naar de ultieme saaiheid...een kunstvorm op zich.Het totale nietsdoen,maar toch beseffen dat je bezig bent met het creeren van totale saaiheid.

mrz
08-08-04, 14:02
Nee. Als jij die persoon op foto bent, dan geloof ik daar niks van.

Simon
08-08-04, 14:18
Euhhh lijkt mij echt een onderwerp voor Theo Maassen de hele avond te zien vanaf 21:10 uur op Ned3.

assassijn
08-08-04, 18:14
Geplaatst door mrz
Nee. Als jij die persoon op foto bent, dan geloof ik daar niks van.

Saaiheid is de bron van het bewegen.Saaiheid beweegt ons om dingen te ondernemen om die saaiheid maar te doorbreken.De saaiheid blijft ons echter dagelijks achtervolgen,en telkens als deze wil toeslaan zoeken wij weer een bezigheid .....een soort van vicieuze cirkel zeg maar.


Saaiheid is als honing voor de geest,een moment van saaiheid dwingt je geest om creatief te worden......ik dwaal weer af :maf3:

Orakel
08-08-04, 18:25
Geplaatst door mrz
Dat iets overgenomen is door iets saaiers, denk je dan: "Ja duh, logisch toch?" ( :rolleyes: ) Of iets anders?

Ik denk dat ik het weet! Maar voor ik het zeg wil ik eerst de inzet verhogen en een klinker kopen.