PDA

Bekijk Volledige Versie : A'damse Gay-parade 2004 (foto's: Mustapha el-Jibli)



Ron Haleber
08-08-04, 18:18
Bericht door mij verwijderd (ter informatie gelieve u zich tot beheer te wenden).

Naschrift 03-02-2005: In verband met gesijk en strafpunten gedaan....

Nu kan het wel weer: http://www.ronhaleber.nl/gay.html


Een 'grapjas' van hier heeft het topic weer via Google opgehaald met een flauw onzinnig grapje

Simon
08-08-04, 20:10
Ik heb er een stuk van op AT5 gezien en het zag er erg gezellig en ontspannen uit. En de opkomst overtrof nog koninginnedag. Ik moest wel lachen dat mijn moeder vertelde dat er "nu wel weer mensen naakt liepen". Had ze op journaal gezien. Er was n.l. een piemelboot met een soort namaak piemeltjes (gedragen door mannetjes en vrouwtjes) die zij blijkbaar voor echt had aangezien. Maar ja ... ze is brildragend.

Die Siep die de boel organiseert en het altijd over 'vertrutting' van amsterdam heeft vind ik zelf een vreselijke trut maar goed .... verder zag het er leuk uit.

Julien
08-08-04, 20:51
zwaait Freya daar niet met de Palestijnse vlag? http://members.lycos.nl/filali2/gay/27.jpg

:D :)

Pixelshade
08-08-04, 20:58
waarom moet je een feest houden om je sexuele geaarheid te laten zien

Ghiezzoe
08-08-04, 21:29
Ik zit nog te twijfelen...

Een hetero-evenement opeisen (en aanklagen wegens discriminatie bij weigering van de gemeente A'dam).
Eisen dat Homo-evenementen worden verboden op grond van de grondwet (zo'n evenement is discriminerend tov hetero's).
Gewoon negeren...

Jullie wisten vast al dat er ook homo's en lesbo's zijn die zich doodergeren aan dit soort evenementen omdat dit juist de gelijkwaardigheid niet bevordert en omdat ze zich niet kunnen vinden in een dergelijk excessief vertoon.

Muslim-pride is ook nog een mogelijkheid:

In boten door de grachten met Koran texten door luidspeakers (met name over het volk van Lot ed).. Oproep tot 1 god.. Demonstraties rituele wassing, demonstraties van zweepslagen (met text en uitleg van waneer toe te passen), Modeshow van burqa's en ander Islamitisch kleding....
Zwaardvechten......... (laat je fantasie er maar op los)....

Ghiezzoe
08-08-04, 21:30
Lakoem dienoekoem wa lijja dien...
Jullie hebben jullie godsdienst en ik de mijne...

Ik keur dergelijke onzedelijke praktijken van welke groepering dan ook af (zogenaamd pakjes met geslachtsdelen erop....ja, ja en een plastic geval is ook maar een speeltje toch, zou je je kind mee kunnen laten spelen want het is niet echt?).

taouanza
08-08-04, 21:45
Geplaatst door Ghiezzoe
Ik zit nog te twijfelen...

Een hetero-evenement opeisen (en aanklagen wegens discriminatie bij weigering van de gemeente A'dam).
Eisen dat Homo-evenementen worden verboden op grond van de grondwet (zo'n evenement is discriminerend tov hetero's).
Gewoon negeren...

Jullie wisten vast al dat er ook homo's en lesbo's zijn die zich doodergeren aan dit soort evenementen omdat dit juist de gelijkwaardigheid niet bevordert en omdat ze zich niet kunnen vinden in een dergelijk excessief vertoon.

Muslim-pride is ook nog een mogelijkheid:

In boten door de grachten met Koran texten door luidspeakers (met name over het volk van Lot ed).. Oproep tot 1 god.. Demonstraties rituele wassing, demonstraties van zweepslagen (met text en uitleg van waneer toe te passen), Modeshow van burqa's en ander Islamitisch kleding....
Zwaardvechten......... (laat je fantasie er maar op los)....

Zweepslagen? Dat hadden ze zelfs niet op de Gaypride volgens mij.:vreemd:

taouanza
08-08-04, 21:46
Geplaatst door Ghiezzoe
Lakoem dienoekoem wa lijja dien...
Jullie hebben jullie godsdienst en ik de mijne...

Ik keur dergelijke onzedelijke praktijken van welke groepering dan ook af (zogenaamd pakjes met geslachtsdelen erop....ja, ja en een plastic geval is ook maar een speeltje toch, zou je je kind mee kunnen laten spelen want het is niet echt?).

Nee jij bent lekker met je zweepslagen.:verward:

Julien
08-08-04, 22:04
Geplaatst door Ghiezzoe
Lakoem dienoekoem wa lijja dien...
Jullie hebben jullie godsdienst en ik de mijne...

Ik keur dergelijke onzedelijke praktijken van welke groepering dan ook af (zogenaamd pakjes met geslachtsdelen erop....ja, ja en een plastic geval is ook maar een speeltje toch, zou je je kind mee kunnen laten spelen want het is niet echt?).

:moe: volgens mij is er niks onzedelijks gebeurd hoor bij die flikkers. op een gemiddelde dag in Amsterdam gaat het er minstens net zo (on)zedelijk aan toe als nu gisteren is gebeurd.

Ghiezzoe
08-08-04, 22:11
Oh hadden we dit jaar geen Homo's met zweepjes dan?

IK ben lekker met mijn zweepslagen???

Quote: ""zweepslagen (met text en uitleg van waneer toe te passen)""

Blijkbaar moet jij die uitleg nog krijgen...:

24.2. Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan Allah niet afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.

Salaam



Geplaatst door taouanza
Nee jij bent lekker met je zweepslagen.:verward:

taouanza
08-08-04, 22:33
Geplaatst door Ghiezzoe
Oh hadden we dit jaar geen Homo's met zweepjes dan?

IK ben lekker met mijn zweepslagen???

Quote: ""zweepslagen (met text en uitleg van waneer toe te passen)""

Blijkbaar moet jij die uitleg nog krijgen...:

24.2. Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan Allah niet afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.

Salaam

Fijn bied jij je dan vrijwillig aan voor de zweepslagendemonstratie? Dan kom ik wel kijken.:rolleyes:

Ghiezzoe
08-08-04, 22:44
Wat dacht je van diegenen die gezondigd hebben bieden zich geheel vrijwillig aan voor boetedoening (net zoals dat wel eens gebeurde in de tijd van de Profeet vzmh). Misschien kunnen in het kader van integratie een zweepje bij de IT gaan lenen?.


Geplaatst door taouanza
Fijn bied jij je dan vrijwillig aan voor de zweepslagendemonstratie? Dan kom ik wel kijken.:rolleyes:

taouanza
08-08-04, 22:46
Geplaatst door Ghiezzoe
Wat dacht je van diegenen die gezondigd hebben bieden zich geheel vrijwillig aan voor boetedoening (net zoals dat wel eens gebeurde in de tijd van de Profeet vzmh). Misschien kunnen in het kader van integratie een zweepje bij de IT gaan lenen?.

Ja dat bedoel ik. Je verdient een flinke afranseling.:strik:

barneveld
08-08-04, 22:48
Geplaatst door taouanza
Ja dat bedoel ik. Je verdient een flinke afranseling.:strik:

PD waarschuwt voor Poolse aardappelen
Wageningen - De Plantenziektenkundige Dienst (PD) adviseert aardappelverwerkende bedrijven en handelshuizen extra voorzichtig te zijn bij de import van Poolse aardappelen. De PD vraagt elke invoer van aardappelen uit Polen te melden, zodat deze bemonsterd kunnen worden. Met de extra controle wil de PD de Nederlandse aardappelen beschermen tegen ringrot. In Poolse aardappelen komt veel ringrot voor. Met name consumptieaardappelen zijn regelmatig besmet.

Ghiezzoe
08-08-04, 22:53
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten...


Geplaatst door taouanza
Ja dat bedoel ik. Je verdient een flinke afranseling.:strik:

taouanza
08-08-04, 22:55
Geplaatst door Ghiezzoe
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten...

Ja dat bedoel ik ook. Jij begon over zwepen.......

Ghiezzoe
08-08-04, 23:03
Ik had het over

""een demonstratie zweepslagen (met text en uitleg van waneer toe te passen)""
Dat is dus iets anders dan: overspelige mensen publiekelijk afstraffen. Het is slechts voordoen vandaar: de IT-zweepjes.
Ok ik zal je tevreden stellen: je mag het op mij voordoen (met die IT-zweepjes, en niet te hard slaan uit wraak he?).


Geplaatst door taouanza
Ja dat bedoel ik ook. Jij begon over zwepen.......

barneveld
08-08-04, 23:05
Geplaatst door barneveld
PD waarschuwt voor Poolse aardappelen
Wageningen - De Plantenziektenkundige Dienst (PD) adviseert aardappelverwerkende bedrijven en handelshuizen extra voorzichtig te zijn bij de import van Poolse aardappelen. De PD vraagt elke invoer van aardappelen uit Polen te melden, zodat deze bemonsterd kunnen worden. Met de extra controle wil de PD de Nederlandse aardappelen beschermen tegen ringrot. In Poolse aardappelen komt veel ringrot voor. Met name consumptieaardappelen zijn regelmatig besmet.


:boer:

EU-melkprijs daalt met 86 cent
Den Haag - De grote Europese zuivelondernemingen hebben in de eerste helft van dit jaar gemiddeld 86 cent per honderd kilo melk minder betaald aan hun veehouders dan vorig jaar. Dat valt af te leiden uit de maandelijkse vergelijking van de voorschotprijzen zoals LTO Nederland die publiceert. Vorig jaar betaalden de zestien grootste bedrijven over de eerste zes maanden nog een voorschotprijs van 28,92 euro per honderd kilo. Uit de melkprijzen van juni die LTO gisteren bekendmaakte, blijkt dat de prijzen het afgelopen half jaar gemiddeld niet verder zijn gekomen dan 28,06 euro per honderd kilo.

Ghiezzoe
08-08-04, 23:16
Je wist toch wel dat je als boer geen toekomst meer hebt binnen de EU......
Hup even je stallen omtoveren tot luxe hotelkamers. En vergeet niet een paar koeien en kippen over te houden voor de "buitenleven genieters"... Verdient goed hoor!


Geplaatst door barneveld
:boer:

EU-melkprijs daalt met 86 cent
Den Haag - De grote Europese zuivelondernemingen hebben in de eerste helft van dit jaar gemiddeld 86 cent per honderd kilo melk minder betaald aan hun veehouders dan vorig jaar. Dat valt af te leiden uit de maandelijkse vergelijking van de voorschotprijzen zoals LTO Nederland die publiceert. Vorig jaar betaalden de zestien grootste bedrijven over de eerste zes maanden nog een voorschotprijs van 28,92 euro per honderd kilo. Uit de melkprijzen van juni die LTO gisteren bekendmaakte, blijkt dat de prijzen het afgelopen half jaar gemiddeld niet verder zijn gekomen dan 28,06 euro per honderd kilo.

taouanza
08-08-04, 23:16
Geplaatst door Ghiezzoe
Ik had het over

""een demonstratie zweepslagen (met text en uitleg van waneer toe te passen)""
Dat is dus iets anders dan: overspelige mensen publiekelijk afstraffen. Het is slechts voordoen vandaar: de IT-zweepjes.
Ok ik zal je tevreden stellen: je mag het op mij voordoen (met die IT-zweepjes, en niet te hard slaan uit wraak he?).

Help!:schok:

barneveld
08-08-04, 23:28
Geplaatst door Ghiezzoe
Je wist toch wel dat je als boer geen toekomst meer hebt binnen de EU......
Hup even je stallen omtoveren tot luxe hotelkamers. En vergeet niet een paar koeien en kippen over te houden voor de "buitenleven genieters"... Verdient goed hoor!

het kan nog erger lees hier onder


Prijs landbouwdiesel naar record
Rotterdam - De prijs van landbouwdiesel heeft deze week een recordhoogte bereikt. Handelaren noemen adviesprijzen die ruim boven de zes dubbeltjes liggen. Loonwerkers hebben nog niet het advies gekregen brandstofheffingen in te voeren. Brandstofhandelaren krijgen twee keer per week wijzigingen in de adviesprijs voor rode diesel doorgefaxt. Handelaren noemen adviesprijzen van 61,5 cent, blijkt uit een rondgang.

Ghiezzoe
08-08-04, 23:43
Ok, dat worden dus geen ritjes op de Tractor voor de toeristen..


Geplaatst door barneveld
het kan nog erger lees hier onder


Prijs landbouwdiesel naar record
Rotterdam - De prijs van landbouwdiesel heeft deze week een recordhoogte bereikt. Handelaren noemen adviesprijzen die ruim boven de zes dubbeltjes liggen. Loonwerkers hebben nog niet het advies gekregen brandstofheffingen in te voeren. Brandstofhandelaren krijgen twee keer per week wijzigingen in de adviesprijs voor rode diesel doorgefaxt. Handelaren noemen adviesprijzen van 61,5 cent, blijkt uit een rondgang.

Simon
09-08-04, 00:57
Geplaatst door Ghiezzoe
Lakoem dienoekoem wa lijja dien...
Jullie hebben jullie godsdienst en ik de mijne...

Ik keur dergelijke onzedelijke praktijken van welke groepering dan ook af (zogenaamd pakjes met geslachtsdelen erop....ja, ja en een plastic geval is ook maar een speeltje toch, zou je je kind mee kunnen laten spelen want het is niet echt?).

Ze waren niet van plastic. Je moest zeker aan je dildo denken?

Ron Haleber
09-08-04, 10:10
Geplaatst door Simon
Ik heb er een stuk van op AT5 gezien en het zag er erg gezellig en ontspannen uit. En de opkomst overtrof nog koninginnedag. Ik moest wel lachen dat mijn moeder vertelde dat er "nu wel weer mensen naakt liepen". Had ze op journaal gezien. Er was n.l. een piemelboot met een soort namaak piemeltjes (gedragen door mannetjes en vrouwtjes) die zij blijkbaar voor echt had aangezien. Maar ja ... ze is brildragend.

Die Siep die de boel organiseert en het altijd over 'vertrutting' van amsterdam heeft vind ik zelf een vreselijke trut maar goed .... verder zag het er leuk uit.


De show was erg netjes en officieel... Met boten van het Rode Kruis - verplegers worden nu eenmaal ook veel onder die groep gevonden, de Brandweer - een heel legertje homo's houdt zich daar blijkbaar met blussen bezig -, de musea - artisten als homo is ondertussen wel bekend, zonder hen is kunst of tv ondenkbaar -, Amnesty - spreekt vanzelf -, de GG&GD, advocaten - het bureau dat de zaken van Pim behartigde ontbrak - reisbureau's etc. Zo te zien kan de maatschappij het nog beter zonder naffers dan zonder homo's stellen! :fparty:


Simon, je moeder achter de tv was niet de enige die zich vergiste... :rotpc:

Het grappige was dat ook fotograaf Mustapha de gewraakte boot net als de andere wel had gefotografeerd, maar er op afstand niets vreemd aan had gezien... Dat bleek me toen hij weer van zijn plek bovenop de brug afklom... :slaap:

Dutchguy
09-08-04, 10:27
Leuke foto's en het zag er erg gezellig uit. Volgend jaar toch maar eens een kijkje nemen.

Trouwens, het is net zo goed een heterofeest als een homofeest want er komen juist heel veel heterofielen op af.

Couscousje
09-08-04, 10:29
Geplaatst door Dutchguy
Leuke foto's en het zag er erg gezellig uit. Volgend jaar toch maar eens een kijkje nemen.

Trouwens, het is net zo goed een heterofeest als een homofeest want er komen juist heel veel heterofielen op af.

Als ik het goed begrijp, is het ook juist voor hetero's bedoeld.

Cc

David
09-08-04, 10:31
Het meest tragische dieptepunt was het geplande optreden van Country Wilma, een zangeres uit het genre en de leeftijdscategorie van Imca Marina. Haar optreden kon niet doorgaan aangezien de geluidsband van Wilma in de Amstel was gedonderd. Erg sneu.

Afgezien daarvan was het een blije gebeurtenis - voor zover ik kan beoordelen want ik heb de boel op AT5 bekeken aangezien ik thuis zat met een zieke kat.

En als reactie op wat hier eerder in deze discussie weer eens werd beweerd: het was een feest voor en door trotse homo's - vandaar gaypride. Vergelijk het met het zomercarnaval in Rotterdam. Eén keer per jaar lekker uit je dak gaan, je verkleden, uitdossen en malle dansjes doen. Je niet verstoppen en je niet aanpassen aan de opgelegde moraal. Of hetero's willen komen kijken of niet, is hun zaak. Of ze het er mee eens zijn of niet is hun zaak en absoluut niet relevant. Hetero's zijn van harte welkom, maar hun goedkeuring is niet nodig - dat voorrecht hebben ze de rest van het jaar al. En op maandag gaan weer gewoon de broeken, shirtjes en pakken aan en gaan we allemaal weer keurig naar ons werk - verantwoordelijke tweeverdieners als we zijn.

Dutchguy
09-08-04, 10:32
Geplaatst door Couscousje
Als ik het goed begrijp, is het ook juist voor hetero's bedoeld.

Cc

OK, dat wist ik dus niet. Weer wat geleerd.

David
09-08-04, 10:33
Geplaatst door Couscousje
Als ik het goed begrijp, is het ook juist voor hetero's bedoeld.

Cc

Jullie zijn welkom hoor, don't worry. Ga je volgend jaar mee?

Dutchguy
09-08-04, 10:34
Geplaatst door David
Jullie zijn welkom hoor, don't worry. Ga je volgend jaar mee?

Ik wil wel meedobberen eigenlijk.

David
09-08-04, 10:35
Geplaatst door Dutchguy
Ik wil wel meedobberen eigenlijk.

Een maroc.nl boot?

taouanza
09-08-04, 10:35
Geplaatst door Ron Haleber
Zo te zien kan de maatschappij het nog beter zonder naffers dan zonder homo's stellen! :fparty:




Ik heb deze rotopmerking gemeld bij beheer!

David
09-08-04, 10:35
Geplaatst door taouanza
Ik heb deze rotopmerking gemeld bij beheer!


Mooi! Ik had er ook al een paar gemeld uit deze discussie, maar ik was deze vergeten.

Dutchguy
09-08-04, 10:57
Geplaatst door David
Een maroc.nl boot?

Ben bang dat dat dan bij een rubberbootje blijft. ;)

David
09-08-04, 11:01
Geplaatst door Dutchguy
Ben bang dat dat dan bij een rubberbootje blijft. ;)


Zou je denken?

Dutchguy
09-08-04, 11:05
Geplaatst door David
Zou je denken?

Nou vooruit, een grotere boot met ruimte voor een kast voor degenen die daar liever in zitten.

David
09-08-04, 11:08
Geplaatst door Dutchguy
Nou vooruit, een grotere boot met ruimte voor een kast voor degenen die daar liever in zitten.

:D

Winnen we vast de originaliteitsprijs! Of zou Ome Siep het niet waarderen?

Dutchguy
09-08-04, 11:13
Geplaatst door David
:D

Winnen we vast de originaliteitsprijs! Of zou Ome Siep het niet waarderen?

Van Ome Siep mag het niet te tuttig zijn dus we moeten 'm niet bij de Ikea halen. Of een leuk kleurtje geven. Roze of zo? ;)

Bofko
09-08-04, 11:14
Geplaatst door David
:D

Winnen we vast de originaliteitsprijs! Of zou Ome Siep het niet waarderen?

Kunnen ze voor het spektakel Gaypride niet beter combineren met "ter land, ter zee en in de lucht" of "fiets hem erin" of hoe heet dat programma ook alweer ?

David
09-08-04, 11:22
Geplaatst door Bofko
Kunnen ze voor het spektakel Gaypride niet beter combineren met "ter land, ter zee en in de lucht" of "fiets hem erin" of hoe heet dat programma ook alweer ?


Leuk. combineren we het ook nog met de Islam, en we noemen het "Flikker hem er af". Met een spel- element. Moslims gooien flikkers naar beneden, en die Flikkers ontwerpen speelse zweef-knutsels. Flikker dood: 2 punten voor de moslims, Flikker gewond: 1 punt voor de moslims. Flikker zonder kleerscheuren: 1 punt voor de fflikkers. Moslim kan z'n handen niet thuishouden: 5 punten voor de flikkers. Eerste zaterdag van augustus, bij de Westertoren. De winnaars krijgen naar keuze een zoen van Gordon of Leontientje.

Dutchguy
09-08-04, 11:30
Geplaatst door David
Leuk. combineren we het ook nog met de Islam, en we noemen het "Flikker hem er af". Met een spel- element. Moslims gooien flikkers naar beneden, en die Flikkers ontwerpen speelse zweef-knutsels. Flikker dood: 2 punten voor de moslims, Flikker gewond: 1 punt voor de moslims. Flikker zonder kleerscheuren: 1 punt voor de fflikkers. Moslim kan z'n handen niet thuishouden: 5 punten voor de flikkers. Eerste zaterdag van augustus, bij de Westertoren. De winnaars krijgen naar keuze een zoen van Gordon of Leontientje.

Gepresenteerd door Dick Passchier en Judith Bosch.
He, gezellig! :D

Mill
09-08-04, 12:02
Geplaatst door taouanza
Ik heb deze rotopmerking gemeld bij beheer!

:haha: Open anders even je 86e 'Hollanders zijn scum'-topic om Rons rotopmerking te helpen verwerken.

Couscousje
09-08-04, 12:51
Geplaatst door David
Jullie zijn welkom hoor, don't worry. Ga je volgend jaar mee?

Ik ben altijd wel in voor een rel. :stout:

Cc

David
09-08-04, 12:53
Geplaatst door Couscousje
Ik ben altijd wel in voor een rel. :stout:

Cc


Ik ook, als ik daarna maar op een terras mag.

Ron Haleber
09-08-04, 13:06
Geplaatst door David
Leuk. combineren we het ook nog met de Islam, en we noemen het "Flikker hem er af". Met een spel- element. Moslims gooien flikkers naar beneden, en die Flikkers ontwerpen speelse zweef-knutsels. Flikker dood: 2 punten voor de moslims, Flikker gewond: 1 punt voor de moslims. Flikker zonder kleerscheuren: 1 punt voor de fflikkers. Moslim kan z'n handen niet thuishouden: 5 punten voor de flikkers. Eerste zaterdag van augustus, bij de Westertoren. De winnaars krijgen naar keuze een zoen van Gordon of Leontientje.

David, ik had al die smerige, sarkastische ideeën er al meteen bij de inleiding bij willen zetten. Maar dan had ik de Ghiezzoe's al meteen een reden gegeven om te gaan schelden... :boos:


Ik dacht meer aan een verbetering van 2002 met die nepimam op de boot van 'habibi ana'... :jeweetog:

Dus een minaret op de Maroc.nl-boot met erbovenop onze Bil@l met zijn lange baard en in zn afgaanse tabberd, die vervloekingen uitspreekt over zijn praktiserende naffer-sodomieten...

En die ze daarna er met een flinke mep naakt vanaf gooit zodat ze met een plof in de Amstel sodemieteren... Haselhoef zal hem wel terzijde willen staan - anders zijn er ook in Amsterdam nog genoeg imams voor dit uiterst educatieve doel te vinden!

Met in de boot natuurlijk onze gehoofddoekte moslima's die Bil@l's rechtvaardige vonnissen toejuichen met hun luide vrome kreten en snerpende yoehoes! :vlammen:



We moeten wel niet vergeten om onze cyberimam Abdulwahid van Bommel te vragen vanuit zijn pastorale volgboot de sodomieten die niet kunnen zwemmen, uit het water op te vissen! Dat is hem als liberaal imaam wel toevertrouwd! Anders krijgt Maroc.nl weer een slechte naam bij het MDI... :(



David, dit wordt voor jaren een Topper van de Gaypride... We krijgen zeker de eerste prijs! :lachu:

En denk eens aan alle goodwill die we bij de bevolking voor onze mensen kweken! Geen naffer kan meer stuk bij de Mokummers! :loens:

David
09-08-04, 13:20
Geplaatst door Ron Haleber
En ze daarna er met een flinke mep naakt vanaf gooit zodat ze met een plof in de Amstel sodemieteren...


Ik weet het niet, Ron. Naakt mag niet van Anne-Lise. En dan moeten we weer allemaal naakt-pakjes gaan maken, dat wordt erg bewerkelijk.

Ron Haleber
09-08-04, 13:34
Geplaatst door David
Ik weet het niet, Ron. Naakt mag niet van Anne-Lise. En dan moeten we weer allemaal naakt-pakjes gaan maken, dat wordt erg bewerkelijk.

David, we mogen er geen doekjes om winden... De straffen die Bil@l uitspreekt en die in SA en Iran worden toegepast liegen er ook niet om! :rambo:

Het moet omwille van het hoge educatieve doel - denk aan ons Bijzonder Onderwijs - wél ergens echt realistisch blijven! Anders kweekt dat maar nog meer ongelovigen bij het vmbo aldaar! Ook de familie Marmouch is altijd voor realisme!

Job Cohen ziet het dus - met Nabil als potentieel MDP-raadslid - wel begripvol door de vingers...:vingers:

David
09-08-04, 13:38
Geplaatst door Ron Haleber
David, we mogen er geen doekjes om winden... De straffen die Bil@l uitspreekt en die in SA en Iran worden toegepast liegen er ook niet om! :rambo:

Het moet omwille van het hoge educatieve doel - denk aan ons Bijzonder Onderwijs - wél realistisch blijven! Anders kweekt dat maar nog meer ongelovigen bij het vmbo aldaar! Ook de familie Marmouch is altijd voor realisme! :vingers:


Ach, van mij hoeft het allemaal niet zo extreem. Extreme nichten hebben toch wat minder moeite met extreme moslims dan omgekeerd. En ik ben niet eens zo'n extremist, ik maak alleen flauwe grappen.

Julien
09-08-04, 13:42
Geplaatst door David
:D

Winnen we vast de originaliteitsprijs! Of zou Ome Siep het niet waarderen?

wie is ome Sieb, David?

@Ron: Habibi Ana is toch dat Marokkaanse gay-café.. volgens mij liep ik daar zaterdag toevallig langs toen ik ging stappen in Amsterdam met vrienden.
Ik zag daar groepjes marokkaanse jongens hand in hand staan en een paar zoenden met elkaar.. grappig om gezien te hebben :D

David
09-08-04, 13:44
Geplaatst door Julien
wie is ome Sieb, David?

:D


Siep de Haan, hij is de man die ieder jaar de Gay Pride organiseert. Hij is voorzitter van de Gay Business Amsterdam (of zoiets).

David
09-08-04, 13:47
Geplaatst door Julien
Habibi Ana is toch dat Marokkaanse gay-café.. volgens mij liep ik daar zaterdag toevallig langs toen ik ging stappen in Amsterdam met vrienden.
Ik zag daar groepjes marokkaanse jongens hand in hand staan en een paar zoenden met elkaar.. grappig om gezien te hebben :D


Is best een aardig kroegje. Met name de buikdansers zijn best grappig, want die acts komen nooit echt goed uit de verf. Maar afgezien daarvan is het er best gezellig.

Ron Haleber
09-08-04, 14:14
Geplaatst door Julien

@Ron: Habibi Ana is toch dat Marokkaanse gay-café.. volgens mij liep ik daar zaterdag toevallig langs toen ik ging stappen in Amsterdam met vrienden.
Ik zag daar groepjes marokkaanse jongens hand in hand staan en een paar zoenden met elkaar.. grappig om gezien te hebben :D

Ik moet als doodgeverfde Marokko-deskundige tot mn schande bekennen er nog nooit te zijn geweest.

Maar ik zal meteen een afspraak maken met mijn goede vriend Haselhoef om er een hallel hapje te nuttigen. :moeilijk:

Tenslotte moet die man toch weten waar hij het over heeft als hij weer "door al die ondankbare islamitische organisaties als hun woordvoerder naar voren wordt geschoven"...! :student:



Die boys hadden vroeger ook een boot op de pride... Maar je weet de naffers hier worden veel minder goed als in Marokko opgevoed! M6 zn joodse adviseur Azoulay had een prachtig dance-festival in Essaouira opgezet voor honderdduizenden naffers... De imams spraken er op tv zelfs schande van: gelegenheid geven tot sodomie en hoererij...

Maar hier begooiden die kut-naffers hun gay-broeders vanaf de bruggen natuurlijk met stenen! :rambo:

Maar voor een boot samen met Maroc.nl zijn die gay-naffers wel te porren! :koppel:

Rabi'ah.
09-08-04, 15:44
Geplaatst door Ron Haleber
A'damse Gay-parade 2004 (foto's: Mustapha el-Jibli)

Gayparade kleurt A'damse grachten

Een bonte stoet van 75 rijkelijk versierde boten vol ondeugend en schaars geklede homo's en lesbiennes trok zaterdag door de Amsterdamse grachten. Veel mensen zijn een kijkje komen nemen bij de negende editie van de Canal Parade. De route langs de Prinsengracht en Amstel staat volgepakt met mensen. Volgens de politie is het drukker dan vorig jaar, volgens een voorlopige schatting zijn er meer dan 300.000 mensen op het evenement afgekomen. Alles verloopt vlekkeloos, aldus een woordvoerster. Ook over de uitdossing van de deelnemers zijn zij tevreden. "Hier en daar pikant, maar niet vulgair." (AT5)

De foto's werden gemaakt door de Marokkaan Mustapha el-Jibli (copyright)

Mustapha identificeert zich als moskee-ganger zeker niet met de voorkeur van de feestvierders, maar vindt de sfeer van de mensen op de boten en aan de wal erg ontspannen en vrolijk - voor hem typerend voor het speciale Hollandse gevoel van vrijheid...

Er was dit jaar geen boot van de Mgharba te zien...

Zie: De Parade op de Amstel (http://www.ronhaleber.nl/gay.html)


p.s. Met dank aan Mustapha voor het gebruik van de foto's.

Pffff..............weer typisch Westers om op zo'n manier je seksualiteit te etaleren. :moe:

Ik ga toch ook niet op een boot staan dansen "O wat ben ik blij dat ik hetero ben" ?

Begrijp me niet verkeerd, het gaat me niet om het feit dat de heren en dames in kwestie homoseksueel zijn, maar om de ziekelijke gewoonte om seksualiteit (toch een van de meest intieme delen van je leven) op straat, in de media etc. te etaleren en te beleven.

Dit soort gedrag doet me nou echt denken aan kleine kinderen met hun giebelgiebelpartijen over seks en aanverwante onderwerpen.

Als mensen nou eens op een normale en gezonde manier met dit soort dingen om zouden gaan (dus noch preuts, noch met overcompensatie), zou de wereld er een stuk beter uit zien.

En het straatbeeld trouwens ook. :rolleyes:


Groetjes,

Rabiah.

Hylke
09-08-04, 15:51
Ik ga toch ook niet op een boot staan dansen "O wat ben ik blij dat ik hetero ben" ?

Begrijp me niet verkeerd, het gaat me niet om het feit dat de heren en dames in kwestie homoseksueel zijn, maar om de ziekelijke gewoonte om seksualiteit (toch een van de meest intieme delen van je leven) op straat, in de media etc. te etaleren en te beleven.


Inderdaad overcompensatie. Veel homo's willen er ook niet eens iets mee te maken hebben.
Maar het is een reaktie geweest op de eeuwenlange vervolgingen en onderdrukking van de homo's. De emancipatie van homo's was nodig, en lag goed op schema, totdat er weer eens een groep opstond die de homo's weer de kast in willen jagen.

Dus nu zal het wel weer even doorgaan, daar die groep gewoon moet weten dat dit in Nederland mag.

Rabi'ah.
09-08-04, 16:00
Geplaatst door Hylke
Inderdaad overcompensatie. Veel homo's willen er ook niet eens iets mee te maken hebben.

Klopt, daarom ben ik ook zo verbaasd dat zo'n evenement nog steeds jaarlijks gehouden wordt.


Geplaatst door Hylke

Maar het is een reaktie geweest op de eeuwenlange vervolgingen en onderdrukking van de homo's.

Als je herhaling zou willen voorkomen, lijkt me voorlichting beter dan kinderachtige exhibitionistische overcompensatie.


Geplaatst door Hylke

De emancipatie van homo's was nodig, en lag goed op schema, totdat er weer eens een groep opstond die de homo's weer de kast in willen jagen.

Dus nu zal het wel weer even doorgaan, daar die groep gewoon moet weten dat dit in Nederland mag.

Oja? Vertel eens, welke groep heeft als collectief de oorlog verklaard aan homo's in het algemeen? :vreemd:


Groetjes,

Rabiah.

Simon
09-08-04, 17:39
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik ga toch ook niet op een boot staan dansen "O wat ben ik blij dat ik hetero ben" ?

Begrijp me niet verkeerd, het gaat me niet om het feit dat de heren en dames in kwestie homoseksueel zijn, maar om de ziekelijke gewoonte om seksualiteit (toch een van de meest intieme delen van je leven) op straat, in de media etc. te etaleren en te beleven.


Dat doen hetero's natuurlijk in veel sterkere mate. Ik zie die Gay-parade gewoon als een soort carnaval. Als je reacties in de media ziet is het ook voor Gays uit het buitenland soms toch bevrijdend om in Amsterdam te zijn waar je met je lief hand-in-hand kan lopen. (las ik in het Parool). Verder is het een toeristische trekpleister zoals het bloemencorso of koninginnedag ook is.

Rabi'ah.
09-08-04, 18:13
Geplaatst door Simon
Dat doen hetero's natuurlijk in veel sterkere mate.

Klopt en daar ga ik ook van over m'n nek.


En dan heb ik het niet over een kusje of hand in hand lopen, maar elkaar en plein public aflebberen en de vele reclames, videoclips etc. waarin vrouwen worden gedegradeerd tot zielloze lustobjecten.

Kortom: De exhibitionistische manier waarop men in het Westen met seksualiteit meent om te moeten gaan. :moe:


Geplaatst door Simon

Als je reacties in de media ziet is het ook voor Gays uit het buitenland soms toch bevrijdend om in Amsterdam te zijn waar je met je lief hand-in-hand kan lopen. (las ik in het Parool). .

Ja, prima, maar je hebt toch geen Gay Parade nodig om hand in hand te (kunnen) lopen?


Groetjes,

Rabiah.

Afrux
09-08-04, 19:07
Geplaatst door Ghiezzoe
Oh hadden we dit jaar geen Homo's met zweepjes dan?

IK ben lekker met mijn zweepslagen???

Quote: ""zweepslagen (met text en uitleg van waneer toe te passen)""

Blijkbaar moet jij die uitleg nog krijgen...:

24.2. Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u van de gehoorzaamheid aan Allah niet afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.

Salaam

Azul,

Je moet niet zaken door elkaar halen, het zijn bij sommige moslims 100 zweep slagen. Dat hoor je vaak in straffen in Saudi Arabia (wara het stikt overgines van de homo's net als in Marokko) en Iran.

Of zijn deze straffen een compenstatie en op een subtiele manier toch de zweep vast houden...

Simon
09-08-04, 19:11
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja, prima, maar je hebt toch geen Gay Parade nodig om hand in hand te (kunnen) lopen?



Nou .... dat zou best eens kunnen dat dat wel nodig is ...

Ghiezzoe
09-08-04, 19:14
mmmmmmmmkeeeey, even voor alle duidelijkheid: Ik heb nooit gezegd dat Homo's zweepslagen moeten krijgen (ik heb daar geen bewijs voor noch uit Koran noch uit Hadieth). Net zomin dat de demonstratie rituele wassing niet voor de homo's bedoeld is (op een of andere manier denk ik niet dat dit hun zonden zal wegwassen.. :wijs: ..).

Mijn text was:
Muslim-pride is ook nog een mogelijkheid:

In boten door de grachten met Koran texten door luidspeakers (met name over het volk van Lot ed).. Oproep tot 1 god.. Demonstraties rituele wassing, demonstraties van zweepslagen (met text en uitleg van waneer toe te passen ), Modeshow van burqa's en ander Islamitisch kleding....
Zwaardvechten......... (laat je fantasie er maar op los)....

blijkbaar weet nog niet iedereen waneer deze starf wordt toegepast...

Wat betekent Azul??? ik ken elhaassoel uit marokkaans maar Azul?



Geplaatst door Afrux
Azul,

Je moet niet zaken door elkaar halen, het zijn bij sommige moslims 100 zweep slagen. Dat hoor je vaak in straffen in Saudi Arabia (wara het stikt overgines van de homo's net als in Marokko) en Iran.

Of zijn deze straffen een compenstatie en op een subtiele manier toch de zweep vast houden...

Rabi'ah.
09-08-04, 20:38
Geplaatst door Simon
Nou .... dat zou best eens kunnen dat dat wel nodig is ...

Ik denk dus van niet.

@ Ghiezzoe: "Azul" is Tamazight voor "vriend".




Wa salam,

Rabiah.

Ghiezzoe
09-08-04, 20:51
:duim: dank je!

Slaam


Geplaatst door Rabi'ah.
Ik denk dus van niet.

@ Ghiezzoe: "Azul" is Tamazight voor "vriend".



Wa salam,

Rabiah.

michi3l
09-08-04, 22:38
Het valt me op dat de discussie, die hier gevoerd wordt niet anti-homo is.
Ik had toch wat anders verwacht maar ben door buurtgenoot Ron Haleber hier naartoe gelokt om mee te kijken met de discussie over de Gaypride.

Mijn mening over de parade is:
het is een manier voor een onderdrukte bevolkingsgroep om te laten zien waar ze voor staan en om meer begrip bij de bevolking te krijgen.
Ik vind dat ze het recht hebben om zichzelf te etaleren en hun sexualiteit te vieren. Dat zouden "hetero"sexuelen ook vaker moeten doen. Sex is iets dat plezier moet geven en niet binnenskamers moet worden gehouden.

Ghiezzoe
09-08-04, 22:53
Ga jij maar je sexualiteit lekker vieren (hoe oud ben je eigenlijk?).
En laat vooral de homo's maar vieren dat ze iets tussen hun benen hebben hangen dat ze niet gebruiken voor de doeleinden waarvoor Allah het heeft geschapen.

Dat zouden "hetero"sexuelen ook vaker moeten doen. Sex is iets dat plezier moet geven en niet binnenskamers moet worden gehouden

waar haal je die wijsheid vandaan? Ik heb die behoefte absoluut niet in ieder geval...

het is een manier voor een onderdrukte bevolkingsgroep om te laten zien waar ze voor staan en om meer begrip bij de bevolking te krijgen.

Onderdrukte bevolkingsgroep? hoe worden ze onderdrukt dan ?


Geplaatst door michi3l
Het valt me op dat de discussie, die hier gevoerd wordt niet anti-homo is.
Ik had toch wat anders verwacht maar ben door buurtgenoot Ron Haleber hier naartoe gelokt om mee te kijken met de discussie over de Gaypride.

Mijn mening over de parade is:
het is een manier voor een onderdrukte bevolkingsgroep om te laten zien waar ze voor staan en om meer begrip bij de bevolking te krijgen.
Ik vind dat ze het recht hebben om zichzelf te etaleren en hun sexualiteit te vieren. Dat zouden "hetero"sexuelen ook vaker moeten doen. Sex is iets dat plezier moet geven en niet binnenskamers moet worden gehouden.

michi3l
09-08-04, 22:58
Geplaatst door Ghiezzoe
Ga jij maar je sexualiteit lekker vieren (hoe oud ben je eigenlijk?).
En laat vooral de homo's maar vieren dat ze iets tussen hun benen hebben hangen dat ze niet gebruiken voor de doeleinden waarvoor Allah het heeft geschapen.

Dat zouden "hetero"sexuelen ook vaker moeten doen. Sex is iets dat plezier moet geven en niet binnenskamers moet worden gehouden

waar haal je die wijsheid vandaan? Ik heb die behoefte absoluut niet in ieder geval...

het is een manier voor een onderdrukte bevolkingsgroep om te laten zien waar ze voor staan en om meer begrip bij de bevolking te krijgen.

Onderdrukte bevolkingsgroep? hoe worden ze onderdrukt dan ?

Ghiezzoe: jij beleeft geen lol aan sexualiteit, misschien ben jij daar uniek in ? Jij vindt niet dat homosexuelen jarenlang onderdrukt zijn ? Hier (http://www.indischebuurt.nl/comments.php?id=P368_0_1_0_C) een voorbeeld uit mijn eigen wijk.

Ghiezzoe
09-08-04, 23:06
Wat ik wel en niet beleef is niet om te etaleren....

Een homo, 2 homo's, enz...... het blijven incidenten net zoals vele andere incidenten met de bekende zogenaamde "... Marokkanen".
Om nou gelijk te stellen dat ze ONDERDRUKT WORDEN gaat wel erg ver. Alsof er vanuit de maatschappij danwel overheid dingen worden opgelegd aan homo's, danwel dat ze niet vrij mogen spreken enz.......
Vrouwen kunnen dan ook wel gaan roepen dat ze onderdrukt worden door diezelfde "... Marokkanen".


Geplaatst door michi3l
Ghiezzoe: jij beleeft geen lol aan sexualiteit ? Jij vindt niet dat homosexuelen jarenlang onderdrukt zijn ? Hier (http://www.indischebuurt.nl/comments.php?id=P368_0_1_0_C) een voorbeeld uit mijn eigen wijk.

Rabi'ah.
09-08-04, 23:13
Geplaatst door michi3l


Ik vind dat ze het recht hebben om zichzelf te etaleren en hun sexualiteit te vieren. Dat zouden "hetero"sexuelen ook vaker moeten doen. Sex is iets dat plezier moet geven en niet binnenskamers moet worden gehouden.

Dat je seks binnenskamers houdt, wil niet zeggen dat je er niet van geniet.

Alles heeft zijn normen en regels, seks dus ook.

En ik begrijp niet dat mensen het meest intieme deel van hun leven etaleren.

Ik vind ook niet dat mensen het "recht" hebben om dat te doen, want zij storen mij en veel andere mensen daarmee.

Dus alsjeblieft: Laten hetero's, homo's en bi's alsjeblieft naar hartelust genieten van seks en alles wat daarbij hoort, maar a.u.b. niet in het openbaar.


Groetjes,

Rabiah.

P.S.

Welkom trouwens, op ons forum. :) :wink:

michi3l
09-08-04, 23:17
Geplaatst door Rabi'ah.
Dat je seks binnenskamers houdt, wil niet zeggen dat je er niet van geniet.

Alles heeft zijn normen en regels, seks dus ook.

En ik begrijp niet dat mensen het meest intieme deel van hun leven etaleren.

Ik vind ook niet dat mensen het "recht" hebben om dat te doen, want zij storen mij en veel andere mensen daarmee.

Dus alsjeblieft: Laten hetero's, homo's en bi's alsjeblieft naar hartelust genieten van seks en alles wat daarbij hoort, maar a.u.b. niet in het openbaar.


Groetjes,

Rabiah.

P.S.

Welkom trouwens, op ons forum. :) :wink:

Dank je wel :blij:
Toch wil ik graag die discussie hier voeren: waarom niet etaleren ?
Waarom moet het zo intiem blijven ? We bedrijven sex al sinds dat we bestaan. Het is een heel belangrijk deel van het leven. Waarom verbergen ?
Is het niet iets dat uit de taboe sfeer gehaald moet worden ?

Rabi'ah.
09-08-04, 23:24
Geplaatst door michi3l
Dank je wel :blij:
Toch wil ik graag die discussie hier voeren: waarom niet etaleren ?
Waarom moet het zo intiem blijven ? We bedrijven sex al sinds dat we bestaan. Het is een heel belangrijk deel van het leven. Waarom verbergen ?
Is het niet iets dat uit de taboe sfeer gehaald moet worden ?

Ik vind het een uitstekende ontwikkeling dat seks uit de taboesfeer wordt gehaald: Dat er openlijk over gesproken wordt, dat mensen worden voorgelicht, etc.

Maar voor mijn gevoel is men de laatste tientallen doorgeschoten naar het andere uiterste: Was seks vroeger iets dat weggestopt moest worden en waarvoor men zich moest schamen, nu vindt men het normaal om seks in het openbaar te etaleren en overal een seksuele lading aan vast te plakken.

Beide houdingen vind ik persoonlijk abnormaal en ongezond.

Dus, om het met een oerhollandse oneliner uit te drukken :nl: : Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.


Groetjes,

Rabiah.

michi3l
09-08-04, 23:52
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik vind het een uitstekende ontwikkeling dat seks uit de taboesfeer wordt gehaald: Dat er openlijk over gesproken wordt, dat mensen worden voorgelicht, etc.

Maar voor mijn gevoel is men de laatste tientallen doorgeschoten naar het andere uiterste: Was seks vroeger iets dat weggestopt moest worden en waarvoor men zich moest schamen, nu vindt men het normaal om seks in het openbaar te etaleren en overal een seksuele lading aan vast te plakken.

Beide houdingen vind ik persoonlijk abnormaal en ongezond.

Dus, om het met een oerhollandse oneliner uit te drukken :nl: : Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.


Groetjes,

Rabiah.

Hoe zou het er dan uit moeten zien ? Wat zou de gezonde mix moeten zijn ? Waarbij zowel hetero als homosexualiteit aan bod komt ?

Julien
09-08-04, 23:56
Geplaatst door michi3l
Hoe zou het er dan uit moeten zien ? Wat zou de gezonde mix moeten zijn ? Waarbij zowel hetero als homosexualiteit aan bod komt ?

hoewel ik niks tegen homo's heb (het zijn ontzettend coole mensen) zie ik liever toch geen homo-koppel met elkaar zoenen op straat. dat vind ik gewoon vies! laat staan dat ze en public nóg verder gaan.
Hoe je het went of keert, homoseksuelen zijn een grote minderheid (10%)
Heteroseksuelen die met elkaar tongen of sex hebben is gewoon meer normaal in deze samenleving.

Simon
10-08-04, 00:04
Geplaatst door Ghiezzoe

Onderdrukte bevolkingsgroep? hoe worden ze onderdrukt dan ?

Uiteraard worden ze onderdrukt. In de eerste plaats al door jou die ze meent te moeten vertellen hoe ze volgens Allah moeten leven en hoe ze hun sexualiteit mogen uiten.

En als je verder een beetje de actualiteiten volgt zou je er nog wel meer over weten.

Rabi'ah.
10-08-04, 00:05
Geplaatst door michi3l
Hoe zou het er dan uit moeten zien ? Wat zou de gezonde mix moeten zijn ? Waarbij zowel hetero als homosexualiteit aan bod komt ?

Gewoon......op een normale manier met seks omgaan en er ook over praten, maar niet elkaar in het openbaar staan aflebberen, erbij lopen als een videoclip of op een boot je seksuele geaardheid staan vieren.

Gewoon niet zo exhibitionistisch, that's all.

Simon
10-08-04, 00:10
Geplaatst door Rabi'ah.
Maar voor mijn gevoel is men de laatste tientallen doorgeschoten naar het andere uiterste: Was seks vroeger iets dat weggestopt moest worden en waarvoor men zich moest schamen, nu vindt men het normaal om seks in het openbaar te etaleren en overal een seksuele lading aan vast te plakken.


Ik zag niet meer sex in die gay parade dan in de gemiddelde carnavalsoptocht. Heel wat anders dan die neukpartij die net gaande was op RTL5.

Rabi'ah.
10-08-04, 00:14
Geplaatst door Simon
Ik zag niet meer sex in die gay parade dan in de gemiddelde carnavalsoptocht. Heel wat anders dan die neukpartij die net gaande was op RTL5.

Verschil tussen de Gay Parade en de carnavalsoptocht is dat de Gay Parade tot functie het etaleren van seksualiteit heeft.

Like I said, ik ga ook niet op een boot staan en vieren dat ik hetero ben.

En wat RTL5 betreft: Da's oud nieuws, heb ik ook al besproken.

Simon
10-08-04, 00:23
Geplaatst door Rabi'ah.
[B]Verschil tussen de Gay Parade en de carnavalsoptocht is dat de Gay Parade tot functie het etaleren van seksualiteit heeft.

Uiteraard gaat het niet alleen om sexualiteit. Jouw geaardheid gaat toch ook niet alleen maar om sexualiteit?

Voor de rest ... veel moslim vrouwen en mannen bedekken juist het sexuele in hun uitstraling. Dat vinden ze passend bij hun cultuur en geloof. Ik kan dat respecteren maar vind tegelijkertijd dat je niet zo hoeft te oordelen als anderen daar anders mee omgaan. Er zijn genoeg culturen waar het sexuele meer op straat ligt en nadrukkelijk geuit wordt en daar zitten hele mooie aspecten aan (ik doel hierbij niet eens op de hollandse cultuur die ik vrij preuts vind).

TonH
10-08-04, 00:37
Geplaatst door David
Het meest tragische dieptepunt was het geplande optreden van Country Wilma, een zangeres uit het genre en de leeftijdscategorie van Imca Marina. Haar optreden kon niet doorgaan aangezien de geluidsband van Wilma in de Amstel was gedonderd. Erg sneu.

http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/6925.gif


Afgezien daarvan was het een blije gebeurtenis - voor zover ik kan beoordelen want ik heb de boel op AT5 bekeken aangezien ik thuis zat met een zieke kat.

Oeps, hoe is 't nu met poes. Alles weer goed? :droef:


En als reactie op wat hier eerder in deze discussie weer eens werd beweerd: het was een feest voor en door trotse homo's - vandaar gaypride. Vergelijk het met het zomercarnaval in Rotterdam. Eén keer per jaar lekker uit je dak gaan, je verkleden, uitdossen en malle dansjes doen. Je niet verstoppen en je niet aanpassen aan de opgelegde moraal. Of hetero's willen komen kijken of niet, is hun zaak. Of ze het er mee eens zijn of niet is hun zaak en absoluut niet relevant. Hetero's zijn van harte welkom, maar hun goedkeuring is niet nodig - dat voorrecht hebben ze de rest van het jaar al. En op maandag gaan weer gewoon de broeken, shirtjes en pakken aan en gaan we allemaal weer keurig naar ons werk - verantwoordelijke tweeverdieners als we zijn.

Rabi'ah, en anderen, volgens mij heeft David het hier perfect verwoord. Niks "tot functie het etaleren van seksualiteit heeft", maar één keer per jaar laten zien dat je trots bent op wie je bent in een explosie van plezier.

En eigenlijk zie ik niet eens zo veel verschil met het je uiterlijk profileren als moslim, jood of wat voor bevolkingsgroep dan ook. Met dat verschil dat dat vaak het hele jaar door gedaan wordt.

Ron Haleber
10-08-04, 01:39
Geplaatst door TonH


http://www.mainzelahr.de/smile/froehlich/6925.gif


Rabi'ah, en anderen, volgens mij heeft David het hier perfect verwoord. Niks "tot functie het etaleren van seksualiteit heeft", maar één keer per jaar laten zien dat je trots bent op wie je bent in een explosie van plezier.

En eigenlijk zie ik niet eens zo veel verschil met het je uiterlijk profileren als moslim, jood of wat voor bevolkingsgroep dan ook. Met dat verschil dat dat vaak het hele jaar door gedaan wordt.

Omdat ik de foto's plaatste en dus partijdig ben, wilde ik niet teveel door de discussie heenstruinen. Maar ik vind ook dat Ton groot gelijk heeft (wat een grappige duitse smile heb je trouwens!).

David zei het prima en de bootshow was helemaal niet zo oversekst - dat zei Simon ook die toch een goede smaak voor dat soort dingen heeft...!

Rabiah was ook op het nafferfestival en daar waren de naffers er speciaal als naffers - helemaal niks mis mee...

Mensen zijn vaak al door de naam van een show bevooroordeeld en zien dan wat ze willen zien om erover verwijten te kunnen maken, net als met reclames gebeurt...

Hylke geeft het ook goed aan. En op dit forum hoeven we niet uit te leggen welke groep ze bedoelde, hoewel Rabiah het 'niet begreep'... Ze vertelde dat ze depressief was: onze malle Kip moest ook al geruimd worden :zozo:

We moeten haar dus maar wat opvrolijken! :strik: :zwaai:


Geplaatst door Hylke
De emancipatie van homo's was nodig, en lag goed op schema, totdat er weer eens een groep opstond die de homo's weer de kast in wou jagen.

Dus nu zal het wel weer even doorgaan, daar die groep gewoon moet weten dat dit in Nederland mag.

Ron Haleber
10-08-04, 01:51
Om de buren te laten meegenieten zette ik vanavond de link daar ook. Dit vind ik wel een leuke reactie waar Rabiah haar voordeel mee kan doen:


Origineel gepost door Deliana

Dit is een van de dingen die ik zo leuk vind aan Nederland. :D


Zo'n hele parade, zonder vechten, zonder toestanden, gewoon allemaal blije mensen :D

Toch een voorrecht om hier te mogen wonen.




Nou Rabiah, ben je het daar niet mee eens...??? :cheefbek:


groetjes Ron :strik: :zwaai:

Ghiezzoe
10-08-04, 10:07
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

on·der·druk·ken (ov.ww.)
1 met overmacht in bedwang, in een staat van afhankelijkheid houden => iem. eronder houden, iem. kunnen maken en breken, verdrukken
2 tegenhouden, bedwingen => beteugelen

Waar heb ik verteld hoe ze volgens Allah moeten leven?
Ik vind wel dat praktiserende homo's een zonde begaan (volgens mijn normen en waarden die gebaseerd zijn op Islam). Wat ze doen is HUN eigen keuze/zonde.. ik wil er alleen niet op straat mee worden geconfronteerd (dat geldt idd ook voor hetero-stellen die elkaar aflebberen). Sexualiteit is iets tussen partners en niet om te etaleren in de maatschappij. Ik denk dat als we hierover een referendum houden dat de meerderheid het met de laatste zin eens zal zijn (voornamelijk in de grote steden is men zo 'etaleerderig').

Ik zal hier nog even aankaarten dat MIJN MENING IS dat sexualiteit van welke groep dan ook in mijn ogen iets is tussen de mensen zelf. Ik vind net als Rabi'a dat erover praten prima is (en dan bedoel ik niet uitvoerig je bedgehiemen delen met anderen uit verveling , maar gewoon op een "normale" manier vragen beantwoorden en vragen stellen).


Geplaatst door Simon
Uiteraard worden ze onderdrukt. In de eerste plaats al door jou die ze meent te moeten vertellen hoe ze volgens Allah moeten leven en hoe ze hun sexualiteit mogen uiten.

En als je verder een beetje de actualiteiten volgt zou je er nog wel meer over weten.

Dutchguy
10-08-04, 10:38
[i]
Waar heb ik verteld hoe ze volgens Allah moeten leven?
Ik vind wel dat praktiserende homo's een zonde begaan (volgens mijn normen en waarden die gebaseerd zijn op Islam). [/B]

Ik heb dat krampachtige onderscheid nooit gesnapt, het onderscheid tussen homosexuele gevoelens hebben en praktiserend homo zijn waarbij het een een zonde is en het ander niet. Een homo is per definitie praktiserend. Hoeveel hetero's ken je die bewust geen sex hebben? Het is alsof je jeuk hebt maar niet mag krabben, of dat je een mooie auto voor de deur hebt staan maar er niet in mag rijden.
Het klinkt teveel alsof het voor moslims (en andergelovigen) een manier is om toch met homosexualiteit om te gaan maar het is erg verkrampt en onrealistisch. Iedereen wil een partner en lichamelijke warmte. Homo's zijn wat dat betreft niet anders.

Simon
10-08-04, 10:45
Geplaatst door Ghiezzoe
Sexualiteit is iets tussen partners en niet om te etaleren in de maatschappij. Ik denk dat als we hierover een referendum houden dat de meerderheid het met de laatste zin eens zal zijn (voornamelijk in de grote steden is men zo 'etaleerderig').


Ja dat vind ik nou ook van religie. Ik hoef echt niet te weten of een vrouw moslim is of niet door zo'n etaleerderig hoofddoekje. Religie beoefen je maar thuis. Dat opdringen van je vroomheid aan anderen ... ik wordt er onpasselijk van. Wat iemand gelooft moet die persoon zelf maar weten maar ik vind het meer iets van die persoon zelf. Ik hoef het niet te weten. Je gaat toch ook niet in het dagelijks leven met een roze driehoek oplopen? Dat ze er over praten ... nou ok dan ... maar het moet niet te ver gaan. En laten ze vooral NORMAAL blijven doen.

taouanza
10-08-04, 10:54
Geplaatst door Simon
Ja dat vind ik nou ook van religie. Ik hoef echt niet te weten of een vrouw moslim is of niet door zo'n etaleerderig hoofddoekje. Religie beoefen je maar thuis. Dat opdringen van je vroomheid aan anderen ... ik wordt er onpasselijk van. Wat iemand gelooft moet die persoon zelf maar weten maar ik vind het meer iets van die persoon zelf. Ik hoef het niet te weten. Je gaat toch ook niet in het dagelijks leven met een roze driehoek oplopen? Dat ze er over praten ... nou ok dan ... maar het moet niet te ver gaan. En laten ze vooral NORMAAL blijven doen.


?

Simon
10-08-04, 10:54
Geplaatst door Dutchguy
Ik heb dat krampachtige onderscheid nooit gesnapt, het onderscheid tussen homosexuele gevoelens hebben en praktiserend homo zijn waarbij het een een zonde is en het ander niet.

Religie heeft zich altijd met de sexualiteit en relaties van mensen bemoeit. Wat wel en niet goede sex is, hoeveel kinderen je mag/moet nemen, hoeveel vrouwen/mannen je mag nemen, of je mag scheiden of juist niet, of je voorbehoedmiddelen mag gebruiken, of je condooms tegen SOA mag gebruiken, hoe je je kinderen moet opvoeden. Het is een vorm van machtsuitoefening die naar mijn mening veel te ver in de privé sfeer gaat en bovendien in veel gevallen absoluut niet van hoogstaande ethische opvattingen uitgaat maar vooral van het eigenbelang.

taouanza
10-08-04, 11:10
Geplaatst door Simon
Religie heeft zich altijd met de sexualiteit en relaties van mensen bemoeit. Wat wel en niet goede sex is, hoeveel kinderen je mag/moet nemen, hoeveel vrouwen/mannen je mag nemen, of je mag scheiden of juist niet, of je voorbehoedmiddelen mag gebruiken, of je condooms tegen SOA mag gebruiken, hoe je je kinderen moet opvoeden. Het is een vorm van machtsuitoefening die naar mijn mening veel te ver in de privé sfeer gaat en bovendien in veel gevallen absoluut niet van hoogstaande ethische opvattingen uitgaat maar vooral van het eigenbelang.

Dat is mens eigen wat buiten de religie zijn er meer dan genoeg opgelegde gedragsregels anders ben je preuts, burgelijk of God verhoedde het gewoon niet hip:
Je mag niet oud worden
Je moet slank zijn
Je mag niet preuts zijn
Je mag niet religieus zijn
Je moet je op een bepaalde manier kleden.
Mensen vinden het altijd nodig om iedereen aan te passen om er bij te horen.
Ik denk dat je ook zonder religie geen stap verder komt.
Mensen zullen altijd mensen blijven.

Ghiezzoe
10-08-04, 11:12
Geplaatst door Dutchguy
Ik heb dat krampachtige onderscheid nooit gesnapt, het onderscheid tussen homosexuele gevoelens hebben en praktiserend homo zijn waarbij het een een zonde is en het ander niet. Een homo is per definitie praktiserend. Hoeveel hetero's ken je die bewust geen sex hebben? Het is alsof je jeuk hebt maar niet mag krabben, of dat je een mooie auto voor de deur hebt staan maar er niet in mag rijden.
Het klinkt teveel alsof het voor moslims (en andergelovigen) een manier is om toch met homosexualiteit om te gaan maar het is erg verkrampt en onrealistisch. Iedereen wil een partner en lichamelijke warmte. Homo's zijn wat dat betreft niet anders.


:moe:
zie onder sex voor het huwelijk

verder alle kleptomanen die niet praktiseren, alle mensen die neigen tot overspel maar het tovh niet doen enz.. enz...
HET ONEDERDRUKKEN VAN VERKEERDE/SLECHTE NEIGINGEN OMDAT HET NIET GOED IS EN ALLAH swt ONS ERVOOR WAARSCHUWT...

Zucht....

Ghiezzoe
10-08-04, 11:15
Dan ben je blijkbaar een voorstander van dat nonnen, Joden ed ook hun hoofddeksel af doen en dat kruisjes, pentagrammen ed ook niet mogen worden gedragen...

Waarom word je onpasselijk van vroomheid? Niemand dringt je op om vroom te zijn.

Definieer NORMAAL.

Salaam


Geplaatst door Simon
Ja dat vind ik nou ook van religie. Ik hoef echt niet te weten of een vrouw moslim is of niet door zo'n etaleerderig hoofddoekje . Religie beoefen je maar thuis. Dat opdringen van je vroomheid aan anderen ... ik wordt er onpasselijk van. Wat iemand gelooft moet die persoon zelf maar weten maar ik vind het meer iets van die persoon zelf. Ik hoef het niet te weten. Je gaat toch ook niet in het dagelijks leven met een roze driehoek oplopen? Dat ze er over praten ... nou ok dan ... maar het moet niet te ver gaan. En laten ze vooral NORMAAL blijven doen.

Dutchguy
10-08-04, 11:18
Geplaatst door Ghiezzoe
:moe:
zie onder sex voor het huwelijk

verder alle kleptomanen die niet praktiseren, alle mensen die neigen tot overspel maar het tovh niet doen enz.. enz...
HET ONEDERDRUKKEN VAN VERKEERDE/SLECHTE NEIGINGEN OMDAT HET NIET GOED IS EN ALLAH swt ONS ERVOOR WAARSCHUWT...

Zucht....

Als jij kleptomanie met homosexualiteit gaat vergelijken gaat de discussie een kant op die mij helemaal niet bevalt.

Fijne dag nog.

:moe:

TonH
10-08-04, 11:21
Geplaatst door Ghiezzoe
:moe:
zie onder sex voor het huwelijk

verder alle kleptomanen die niet praktiseren, alle mensen die neigen tot overspel maar het tovh niet doen enz.. enz...
HET ONEDERDRUKKEN VAN VERKEERDE/SLECHTE NEIGINGEN OMDAT HET NIET GOED IS EN ALLAH swt ONS ERVOOR WAARSCHUWT...

Zucht....

Hé leuk! Voor zo'n vergelijking heeft Leendert van Dijke van de RPF voor de rechtbank gestaan. Die vergeleek homo's met dieven. :maf2:

Ghiezzoe
10-08-04, 11:31
Het praktiserend Homo zijn is een zonde, stelen ook in mijn ogen/volgens mijn normen en waarden. PUNT UIT EN OF JE HET LEUK VINDT OF NIET.

ik wist van tevoren al dat de discussie zo zou eindigen.. (dus met een verontwaardiging over het feit dat ik het een de ZONDE noem).


Geplaatst door Dutchguy
Als jij kleptomanie met homosexualiteit gaat vergelijken gaat de discussie een kant op die mij helemaal niet bevalt.

Fijne dag nog.

:moe:

Dutchguy
10-08-04, 11:33
Geplaatst door Ghiezzoe
Het praktiserend Homo zijn is een zondige neiging, stelen ook in mijn ogen/volgens mijn normen en waarden. PUNT UIT EN OF JE HET LEUK VINDT OF NIET.

ik wist van tevoren al dat de discussie zo zou eindigen...

Ik vind het niet leuk en ik vind het achterhaalde crap.


:zwaai:

Ghiezzoe
10-08-04, 11:35
Nogmaals praktiserend homo zijn en stelen zijn beide zonden volgens mijn normen en waarden. Als dat strafbaar is in het Nederlands recht "so be it".. Ik blijf het zo vinden en ben bereid de consequenties te dragen.
Alhoewel ik wel denk dat de vrijheid van meningsuiting ook bovenaan staan en ik bekleed geen politieke functie. Dus volgens mij kan ik roepen wat ik wil.


Geplaatst door TonH
Hé leuk! Voor zo'n vergelijking heeft Leendert van Dijke van de RPF voor de rechtbank gestaan. Die vergeleek homo's met dieven. :maf2:

Dutchguy
10-08-04, 11:37
Geplaatst door Ghiezzoe
Dus volgens mij kan ik roepen wat ik wil.

Je roept maar een eind weg.

TonH
10-08-04, 11:41
Geplaatst door Ghiezzoe
Nogmaals praktiserend homo zijn en stelen zijn beide zonden volgens mijn normen en waarden. Als dat strafbaar is in het Nederlands recht "so be it".. Ik blijf het zo vinden en ben bereid de consequenties te dragen.
Alhoewel ik wel denk dat de vrijheid van meningsuiting ook bovenaan staan en ik bekleed geen politieke functie. Dus volgens mij kan ik roepen wat ik wil.

Je hebt helemaal gelijk en mag vinden wat je wilt zolang het maar binnen een geloofsovertuiging blijft:


"Dat Van Dijke en Van der Wende alleen maar praktizerende homo's op het oog hadden en niet de homoseksueel geaarde mens, deed er volgens het hof niet toe. De wet stelt discriminatie wegens homoseksuele gerichtheid strafbaar en dat betekent dat ook het bijbehorende gedrag wordt beschermd.

Desondanks verleende het hof beiden vrijspraak omdat ze homoseksualiteit afwijzen op grond van hun geloofsovertuiging. Dat ontnam het beledigend karakter aan hun uitspraken. Ze wilden slechts hun geloofsovertuiging verduidelijken. Daardoor konden ze zich beroepen op de vrijheid van godsdienst en van meningsuiting. De Hoge Raad kan in deze motivering geen onjuistheden vinden en bevestigt dan ook de vrijspraak."

Je mag dus niet zomaal álles roepen.

Maar je moet ook accepteren dat mensen een andere overtuiging hebben en daarnaar leven. Zolang ze jou niet dwingen om hun overtuiging te delen.

De schoen wringt echter steeds op het punt dat men elkaar dwingend wil opleggen zijn/haar reliqeuse normen en waarden in het privéleven te integreren.

Simon
10-08-04, 11:42
Geplaatst door Ghiezzoe
Dan ben je blijkbaar een voorstander van dat nonnen, Joden ed ook hun hoofddeksel af doen en dat kruisjes, pentagrammen ed ook niet mogen worden gedragen...

Waarom word je onpasselijk van vroomheid? Niemand dringt je op om vroom te zijn.

Definieer NORMAAL.

Salaam

Ik hield je alleen maar even een spiegel voor met je ziekelijke bemoeizucht gebaseerd op de ethiek van stammen die 1500 jaar geleden leefden. Maar dat begreep je natuurlijk niet. Het komt mij n.l. nogal belachelijk over dat als jij vindt dat je wel je religie mag uitdragen met al dan niet een hoofddoekje dat je dan gaat zeuren over 'etaleerderig' doen t.a.v. iemands geaardheid (N.B. 1 keer per jaar). Mensen zoals jij zijn het beste bewijs dat de Gay Pride heel nuttig is. Godsdienstvrijheid claimen om vervolgens anderen in hun vrijheid te willen beperken is wel degelijk onderdrukking.

Ghiezzoe
10-08-04, 11:43
Achterhaald door wie? Allah swt? (astaghfieroe Allah) of een nieuwe Profeet?.
Mijn Koran is niet achterhaald.

7:80 We also (sent) Lut: He said to his people: "Do ye commit lewdness such as no people in creation (ever) committed before you?
7:81 "For ye practise your lusts on men in preference to women : ye are indeed a people transgressing beyond bounds."

21:74 And to Lut, too, We gave Judgment and Knowledge, and We saved him from the town which practised abominations: truly they were a people given to Evil, a rebellious people.

26:165 "Of all the creatures in the world, will ye approach males,
26:166 "And leave those whom Allah has created for you to be your mates? Nay, ye are a people transgressing (all limits)!"

26:168 He said: "I do detest your doings."
26:169 "O my Lord! deliver me and my family from such things as they do!"

Duidelijk voor een ieder die de aanmaning hoort en begrijpt.


Geplaatst door Dutchguy
Ik vind het niet leuk en ik vind het achterhaalde crap.


:zwaai:

Ghiezzoe
10-08-04, 11:47
weer eens geen antwoord op vragen...typisch toch.

IK wil niets opdringen, ik geef mijn mening en hoop dat de mening van de meerderheid altijd zal worden uitgevoerd/toegepast en niet die van een minderheid.


Geplaatst door Simon
Ik hield je alleen maar even een spiegel voor met je ziekelijke bemoeizucht gebaseerd op de ethiek van stammen die 1500 jaar geleden leefden. Maar dat begreep je natuurlijk niet. Het komt mij n.l. nogal belachelijk over dat als jij vindt dat je wel je religie mag uitdragen met al dan niet een hoofddoekje dat je dan gaat zeuren over 'etaleerderig' doen t.a.v. iemands geaardheid (N.B. 1 keer per jaar). Mensen zoals jij zijn het beste bewijs dat de Gay Pride heel nuttig is. Godsdienstvrijheid claimen om vervolgens anderen in hun vrijheid te willen beperken is wel degelijk onderdrukking.

Dutchguy
10-08-04, 11:47
Geplaatst door Ghiezzoe
Achterhaald door wie? Allah swt? (astaghfieroe Allah) of een nieuwe Profeet?.
Mijn Koran is niet achterhaald.

7:80 We also (sent) Lut: He said to his people: "Do ye commit lewdness such as no people in creation (ever) committed before you?
7:81 "For ye practise your lusts on men in preference to women : ye are indeed a people transgressing beyond bounds."

21:74 And to Lut, too, We gave Judgment and Knowledge, and We saved him from the town which practised abominations: truly they were a people given to Evil, a rebellious people.

26:165 "Of all the creatures in the world, will ye approach males,
26:166 "And leave those whom Allah has created for you to be your mates? Nay, ye are a people transgressing (all limits)!"

26:168 He said: "I do detest your doings."
26:169 "O my Lord! deliver me and my family from such things as they do!"

Duidelijk voor een ieder die de aanmaning hoort en begrijpt.

Mijn advies aan jou. PRAAT eens een keer met een homo.

Ghiezzoe
10-08-04, 11:49
:duim:
Bedankt voor de toelichting

Salaam


Geplaatst door TonH
Je hebt helemaal gelijk en mag vinden wat je wilt zolang het maar binnen een geloofsovertuiging blijft:



Je mag dus niet zomaal álles roepen.

Maar je moet ook accepteren dat mensen een andere overtuiging hebben en daarnaar leven. Zolang ze jou niet dwingen om hun overtuiging te delen.

De schoen wringt echter steeds op het punt dat men elkaar dwingend wil opleggen zijn/haar reliqeuse normen en waarden in het privéleven te integreren.

Simon
10-08-04, 11:50
Geplaatst door taouanza

Ik denk dat je ook zonder religie geen stap verder komt.
Mensen zullen altijd mensen blijven.

Ja het gaat er mij ook meer om dat die ethiek van die religies zo vast blijft houden aan achterhaalde omstandigheden. De maatschappij waarin wij nu leven is nu eenmaal niet die van 1500, 2000 of 3000 jaar geleden. Komt nog bij dat die religies vaak claimen de waarheid in pacht te hebben en je hebt een goede bron voor intolerantie, beperking van anderen in hun vrijheden, fanatisme en oorlogen. Maar ik ben met je eens dat dat meer door het menselijke omgaan met religieuze bronnen gaat dan om het religieuze zelf.

Ghiezzoe
10-08-04, 11:53
heb ik al gedaan, met twee zelfs... :moe:
Wat heeft dat ermee te maken (met wat Allah swt zegt).


Geplaatst door Dutchguy
Mijn advies aan jou. PRAAT eens een keer met een homo.

TonH
10-08-04, 11:53
Geplaatst door Ghiezzoe
:duim:
Bedankt voor de toelichting

Salaam

Pára kaló (geen dank) Maar laten we allemaal eens wat ruimere schoenen kopen!!!

Gia sou
:zwaai:

Simon
10-08-04, 11:55
Geplaatst door Ghiezzoe
IK wil niets opdringen, ik geef mijn mening en hoop dat de mening van de meerderheid altijd zal worden uitgevoerd/toegepast en niet die van een minderheid.

Het verschil is dat als jouw meerderheid aan de macht komt dat dan minderheden - zoals praktiserende homo's - worden opgesloten. En als mijn meerderheid aan de macht is dan zal het de ruimte geven aan mensen met achterhaalde opvattingen zoals jij hebt.

Ghiezzoe
10-08-04, 11:58
Als mijn meerderheid aan de macht komen zulle zij zich (InsjaAllah) net zo gedragen als de Profeet Lut vzm inzake het Praktiseren van Homosexualiteit. DAT IS DUS NIET OPSLUITING!


Geplaatst door Simon
Het verschil is dat als jouw meerderheid aan de macht komt dat dan minderheden - zoals praktiserende homo's - worden opgesloten. En als mijn meerderheid aan de macht is dan zal het de ruimte geven aan mensen met achterhaalde opvattingen zoals jij hebt.

Bofko
10-08-04, 12:00
Geplaatst door TonH
Je hebt helemaal gelijk en mag vinden wat je wilt zolang het maar binnen een geloofsovertuiging blijft:


Formeel klopt dit wel. Maar praktisch betekent het ook wel dat homohaters hun haat gemakkelijker kunnen legitimeren met hun heilige boek.
Deze fundamentalistische homo-haters nemen er geen genoegen mee dat hun god op de dag des oordeels de homo's naar de vuur stuurt. Nee, God moet blijkbaar daarvoor ook een handje geholpen worden. Ik vraag me af of het moeten haten van homo's ook een gebod is uit de heilige boeken.

Dutchguy
10-08-04, 12:01
Geplaatst door Ghiezzoe
heb ik al gedaan, met twee zelfs... :moe:
Wat heeft dat ermee te maken (met wat Allah swt zegt).

Dan zul je ervaren dat homo's niet slecht zijn.
Als je eerlijk bent.

Simon
10-08-04, 12:09
Geplaatst door Ghiezzoe
Als mijn meerderheid aan de macht komen zulle zij zich (InsjaAllah) net zo gedragen als de Profeet Lut vzm inzake het Praktiseren van Homosexualiteit. DAT IS DUS NIET OPSLUITING!

Nee volgens de islamitische wetgeving kan je ze het beste 'doden' volgens de cyberimam op marokko nl . De islamitische geleerden schijnen het er alleen niet over eens te zijn hoe je dat het beste kan doen. Je kan iemand onthoofden of eerst van een hoge plek gooien en dan stenigen. Dat soort dingen daar twisten zij - de 'geleerden' - dan over, aldus de cyberimam op marokko nl die op deze wijze kinderen leert te haten.

Ghiezzoe
10-08-04, 12:15
Wie heeft het over slecht?
Als iemand een ZONDE begaat wil het nog niet zeggen dat ie "slecht" is danwel dat ie geen brouw kan doen en als Allah het wil het Paradijs in gaat.


Geplaatst door Dutchguy
Dan zul je ervaren dat homo's niet slecht zijn.
Als je eerlijk bent.

Ghiezzoe
10-08-04, 12:16
Baseren deze mensen zich op bewijzen uit Koran en Hadieth?. Lijkt me niet!
Zo ja welke bewijzen? (misschien dat ik dwalende ben)
Ik heb niets uitstaande met wat zij beweren en bedrijven...


P.S je klinkt gefrustreerd.. Ben je Homo? Ben je ergens bang voor?
Geloof me er bestaan nog wel mensen die voor de Homo's opkomen als ze met de dood zouden worden bedreigd (ook moslims).


Geplaatst door Simon
Nee volgens de islamitische wetgeving kan je ze het beste 'doden' volgens de cyberimam op marokko nl . De islamitische geleerden schijnen het er alleen niet over eens te zijn hoe je dat het beste kan doen. Je kan iemand onthoofden of eerst van een hoge plek gooien en dan stenigen. Dat soort dingen daar twisten zij - de 'geleerden' - dan over, aldus de cyberimam die op deze wijze kinderen leert te haten.

TonH
10-08-04, 12:20
Geplaatst door Bofko
Formeel klopt dit wel. Maar praktisch betekent het ook wel dat homohaters hun haat gemakkelijker kunnen legitimeren met hun heilige boek.
Deze fundamentalistische homo-haters nemen er geen genoegen mee dat hun god op de dag des oordeels de homo's naar de vuur stuurt. Nee, God moet blijkbaar daarvoor ook een handje geholpen worden. Ik vraag me af of het moeten haten van homo's ook een gebod is uit de heilige boeken.

Daarom zei ik ook:


Maar je moet ook accepteren dat mensen een andere overtuiging hebben en daarnaar leven. Zolang ze jou niet dwingen om hun overtuiging te delen.

De schoen wringt echter steeds op het punt dat men elkaar dwingend wil opleggen zijn/haar reliqeuse normen en waarden in het privéleven te integreren.

en


Maar laten we allemaal eens wat ruimere schoenen kopen!!!

Goodnight
10-08-04, 12:32
Geplaatst door Julien
wie is ome Sieb, David?

@Ron: Habibi Ana is toch dat Marokkaanse gay-café.. volgens mij liep ik daar zaterdag toevallig langs toen ik ging stappen in Amsterdam met vrienden.
Ik zag daar groepjes marokkaanse jongens hand in hand staan en een paar zoenden met elkaar.. grappig om gezien te hebben :D

Arabisch-Egyptisch.......

En hoe zag jij dat het Marokkaanse jongens waren?

taouanza
10-08-04, 12:35
Geplaatst door Ghiezzoe
Baseren deze mensen zich op bewijzen uit Koran en Hadieth?. Lijkt me niet!
Zo ja welke bewijzen? (misschien dat ik dwalende ben)
Ik heb niets uitstaande met wat zij beweren en bedrijven...


P.S je klinkt gefrustreerd.. Ben je Homo? Ben je ergens bang voor?
Geloof me er bestaan nog wel mensen die voor de Homo's opkomen als ze met de dood zouden worden bedreigd (ook moslims).

Ja das lekker! Er zijn ook mensen die voor moslims opkomen als ze met de dood worden bedreigd maar liever wil ik het niet zo ver laten komen.
En zit ik helemaal niet op steun van zulke mensen te wachten.
Wordt je gehaat en uitgekotst en moet je ze nog dankbaar zijn dat je nog leeft.

Simon
10-08-04, 12:37
Geplaatst door Ghiezzoe
Baseren deze mensen zich op bewijzen uit Koran en Hadieth?. Lijkt me niet!
Zo ja welke bewijzen? (misschien dat ik dwalende ben)
Ik heb niets uitstaande met wat zij beweren en bedrijven...


P.S je klinkt gefrustreerd.. Ben je Homo? Ben je ergens bang voor?
Geloof me er bestaan nog wel mensen die voor de Homo's opkomen als ze met de dood zouden worden bedreigd (ook moslims).

Natuurlijk bazeren zij zich op Koran en Hadith. Wellicht niet qua strafmaat maar die willen de islam geleerden er graag gratis bijleveren, maar ze twisten blijkbaar nog wat over de exacte invulling.

En ja ik ben homo. En ik klink gefrustreerd? Hoe zou jij het vinden als op een christelijke school geleerd zou worden dat je moslims mag doden als ze uiting geven aan hun geloof ? Ik leef vol genoegen tussen moslims. Maar ik kan mij nogal boos maken op mensen als jij - behorend tot een bevolkingsgroep die zelf volop bezig is te emanciperen - die in onze samenleving andere minderheden met dieven gaat vergelijken puur om wat ze zijn.

Julien
10-08-04, 12:43
Geplaatst door Goodnight
Arabisch-Egyptisch.......

En hoe zag jij dat het Marokkaanse jongens waren?

nou zoveel algerijnen, libanezen of syriers wonen er ook weer niet in Nederland.. en ik zie echt wel het verschil tussen een mocro en een turk :moe:

Ghiezzoe
10-08-04, 12:44
Ik snap je gevoelens.. echter je hebt ook een verstand gekregen en een relativeringsvermogen.

die in onze samenleving andere minderheden met dieven gaat vergelijken puur om wat ze zijn

Ik blijf mezelf niet herhalen (mijn geduld maar ook vooral tijd raakt op).
die in onze samenleving andere minderheden met dieven gaat vergelijken puur om wat ze BEDRIJVEN (en niet ZIJN).





Geplaatst door Simon
Natuurlijk bazeren zij zich op Koran en Hadith. Wellicht niet qua strafmaat maar die willen de islam geleerden er graag gratis bijleveren, maar ze twisten blijkbaar nog wat over de exacte invulling.

En ja ik ben homo. En ik klink gefrustreerd? Hoe zou jij het vinden als op een christelijke school geleerd zou worden dat je moslims mag doden als ze uiting geven aan hun geloof ? Ik leef vol genoegen tussen moslims. Maar ik kan mij nogal boos maken op mensen als jij - behorend tot een bevolkingsgroep die zelf volop bezig is te emanciperen - die in onze samenleving andere minderheden met dieven gaat vergelijken puur om wat ze zijn.

Simon
10-08-04, 12:46
Geplaatst door Ghiezzoe

Ik blijf mezelf niet herhalen (mijn geduld maar ook vooral tijd raakt op).
die in onze samenleving andere minderheden met dieven gaat vergelijken puur om wat ze BEDRIJVEN (en niet ZIJN).

Ja mijn geduld is nu ook wel op. Je maakt je drukker om hetgeen homo's in bed doen dan om het feit dat cyberimams oproepen anderen te doden. Sterker nog, je steunt dat soort "imams" door de groep die ze zo in de hoek zetten met dieven te vergelijken.

taouanza
10-08-04, 12:50
Geplaatst door Julien
nou zoveel algerijnen, libanezen of syriers wonen er ook weer niet in Nederland.. en ik zie echt wel het verschil tussen een mocro en een turk :moe:

Nou sommige mensen zien niet het verschil tussen een Marokkaan en een Fransman.:D

Julien
10-08-04, 12:52
Geplaatst door Simon
Natuurlijk bazeren zij zich op Koran en Hadith. Wellicht niet qua strafmaat maar die willen de islam geleerden er graag gratis bijleveren, maar ze twisten blijkbaar nog wat over de exacte invulling.

En ja ik ben homo. En ik klink gefrustreerd? Hoe zou jij het vinden als op een christelijke school geleerd zou worden dat je moslims mag doden als ze uiting geven aan hun geloof ? Ik leef vol genoegen tussen moslims. Maar ik kan mij nogal boos maken op mensen als jij - behorend tot een bevolkingsgroep die zelf volop bezig is te emanciperen - die in onze samenleving andere minderheden met dieven gaat vergelijken puur om wat ze zijn.

ik kan goed begrijpen dat je je hier boos over maakt. maar je moet ook niet vergeten dat deze mensen van een andere cultuur komen. nederland is een land dat uniek is in zn homo-vrijheden.. niet ver hier vandaan leidt dat al tot onbegrip. je wil niet weten hoe vaak mijn neven in france me confronteren met homohuwelijk/ gayscene in amsterdam.

Julien
10-08-04, 12:53
Geplaatst door taouanza
Nou sommige mensen zien niet het verschil tussen een Marokkaan en een Fransman.:D

;)

taouanza
10-08-04, 12:53
Geplaatst door Julien
ik kan goed begrijpen dat je je hier boos over maakt. maar je moet ook niet vergeten dat deze mensen van een andere cultuur komen. nederland is een land dat uniek is in zn homo-vrijheden.. niet ver hier vandaan leidt dat al tot onbegrip. je wil niet weten hoe vaak mijn neven in france me confronteren met homohuwelijk/ gayscene in amsterdam.

Ben je niet op Djem3 elFna geweest?:rolleyes:

Ghiezzoe
10-08-04, 12:57
Dit is mijn laatste reactie op jouw frustraties..

Je maakt je drukker om hetgeen homo's in bed NEE NIET WAAR, WEL OVER HUN OPENLIJKE LOSBANDIGHEID/ZONDIGEN doen dan om het feit dat cyberimams oproepen anderen te doden HIER MAAK IK MIJ WEL DRUK OM, WAAROM DENK JE DAT IK OP DIT FORUM ZIT EN PROBEER MENSEN TE WIJZEN OP WAT IN KORAN EN HADIETH STAAT EN ZE PORBEER TE OVERTUIGEN DAT ZE ZELF DE HADIETHS ER EENS OP NA MOETEN SLAAN EN ZELF OP ZOEK MOETEN GAAN NAAR KENNIS :moe: :moe: :moe: ?

Sterker nog, je steunt dat soort "imams" door de groep die ze zo in de hoek zetten met dieven te vergelijken.
DAT IK HET NIET MET ZE EENS BEN WIL NOG NIET ZEGGEN DAT IK DAAROM MAAR DE ISLAM MOET VERWERPEN (dus tegen de Koran en Sunnah in moet gaan).



Geplaatst door Simon
Ja mijn geduld is nu ook wel op. Je maakt je drukker om hetgeen homo's in bed doen dan om het feit dat cyberimams oproepen anderen te doden. Sterker nog, je steunt dat soort "imams" door de groep die ze zo in de hoek zetten met dieven te vergelijken.

Goodnight
10-08-04, 13:37
Geplaatst door Julien
nou zoveel algerijnen, libanezen of syriers wonen er ook weer niet in Nederland.. en ik zie echt wel het verschil tussen een mocro en een turk :moe:

je hoeft geen moe gezichtje te trekken.
Ben er namelijk geweest.Eigenaar is Egyptisch....merendeel van de arabische bezoekers is egyptisch.Toen ik er kwam liepen er drie turken, 1 marokkaan een paar engelsen en nederlanders en de rest egyptenaren rond.....

Julien
10-08-04, 14:04
Geplaatst door Goodnight
je hoeft geen moe gezichtje te trekken.
Ben er namelijk geweest.Eigenaar is Egyptisch....merendeel van de arabische bezoekers is egyptisch.Toen ik er kwam liepen er drie turken, 1 marokkaan een paar engelsen en nederlanders en de rest egyptenaren rond.....

oh wist ik niet.. o.k. dan had ik het mis. maar kwist niet dat er zoveel egyptenaren woonden in NL.. had meer verw8 dat het marokkanen waren, omdat marokkanen de grootste N-Afrikaanse groep is in NL.

Max Stirner
10-08-04, 14:24
Geplaatst door Ghiezzoe
Het praktiserend Homo zijn is een zonde, stelen ook in mijn ogen/volgens mijn normen en waarden. PUNT UIT EN OF JE HET LEUK VINDT OF NIET.

ik wist van tevoren al dat de discussie zo zou eindigen.. (dus met een verontwaardiging over het feit dat ik het een de ZONDE noem).

Discussie??

Het enige wat je doet is anderen de godganse tijd confronteren met je bekrompen wereldbeeldje......(volgens mijn normen en waarden) :)

Laat die homo's hun ding doen die ene dag per jaar, niet iedereen is gelijk en niemand zit op te wachten op bemoeizuchtige moraalridders.....

mark61
10-08-04, 18:28
Geplaatst door Julien
je wil niet weten hoe vaak mijn neven in france me confronteren met homohuwelijk/ gayscene in amsterdam.

Mosten ze s in Bordeaux gaan kijken...

Rabi'ah.
10-08-04, 19:44
Geplaatst door mark61
Mosten ze s in Bordeaux gaan kijken...

Vertel? :stout:

Julien
10-08-04, 19:55
Geplaatst door Rabi'ah.
Vertel? :stout:

inderdaad, mark61..vertel.. :stout:
je maakt mij nu ook benieuwd ;)

Paris heeft trouwens een quartier (zuiden van Montmartre) geheel voor de homo-scene.

Rabi'ah.
10-08-04, 20:09
Geplaatst door Julien
inderdaad, mark61..vertel.. :stout:
je maakt mij nu ook benieuwd ;)

Paris heeft trouwens een quartier (zuiden van Montmartre) geheel voor de homo-scene.

Pffff.............hij is offline gegaan, de lafaard. :D

mark61
10-08-04, 21:01
Ja hallo, daar (nou ja in Bègles heet het geloof ik) is toch onlangs een alweer ongeldig verklaard homohuwelijk gesloten? Zijn jullie dat nu alweer vergeten?

Rabi'ah.
10-08-04, 21:03
Geplaatst door mark61
Ja hallo, daar (nou ja in Bègles heet het geloof ik) is toch onlangs een alweer ongeldig verklaard homohuwelijk gesloten? Zijn jullie dat nu alweer vergeten?

Toe nou Mark, waar blijven de juicy details (of moet ik zeggen, les details saillants ?). :( :droef:

mark61
10-08-04, 21:09
Geplaatst door Rabi'ah.
Toe nou Mark, waar blijven de juicy details (of moet ik zeggen, les details saillants ?). :( :droef:

Dacht je dat ik uitgenodigd was of zo? Ken alleen het berichtje van internet, das alles. Moet je teleurstellen dus, pas de saillant. Was meer advies voor Juul's neefjes.

Julien
10-08-04, 21:14
Geplaatst door Rabi'ah.
Toe nou Mark, waar blijven de juicy details (of moet ik zeggen, les details saillants ?). :( :droef:

des détails de saveur (saveureux) :p

mark61, volgens mij ben je in de war met een Noord-'Frans' dorpje..waar het 1e franse homo-huwelijk gesloten werd.

mark61
10-08-04, 21:19
Pfff ik verzin het toch niet...

Actie tegen Frans homohuwelijk
Novum 05-06-2004

Een winkelbediende en een verpleger bezegelden zaterdag hun verbintenis met ringen en kussen en daarmee ook het eerste homohuwelijk in Frankrijk. De regering heeft echter meteen actie ondernomen tegen de burgemeester verantwoordelijk was voor wat wordt gezien als een 'illegale' ceremonie.

Noel Mamere, burgemeester van Begles bij Bordeaux en tevens kamerlid voor de Franse Groenen, voltrok het huwelijk tussen de 31-jarige Bertrand Charpentier en de 34-jarige Stephane Chapin onder grote mediabelangstelling. "Ik ben trots op dit huwelijk. Ik zie mezelf niet als wetteloos", zo zei Mamere tegen het paar. "Ons huwelijk is het eerste. Ik hoop dat er nog vele zullen volgen."

http://www.soned.net/pm/PrintArticle/1%2C1870%2C640000%2C00.html

Rabi'ah.
10-08-04, 22:34
@ Mark, jammer, geen juicy details dus. :(

@ Julien: Goh, nu heb ík weer wat bijgeleerd. :duivels: :D :p

David
11-08-04, 13:41
Geplaatst door Ghiezzoe
WEL OVER HUN OPENLIJKE LOSBANDIGHEID/ZONDIGEN


Openlijke losbandigheid? Wat bedoel je?Eén keer per jaar een dansje in een zwembroek op een met ballonnetjes versierd bootje en een krakkemikkig discoplaatje? Noem je dát al losbandig? Kind, kind, kind, wat zal jij een zwaar leven hebben. De gemiddelde kwezel is daarmee vergeleken nog een olijk meisje van plijzier. Jij vond waarschijnlijk de rokken van wijlen Mary Servaes ook wat aan de korte kant.

Ik zou zeggen: blijf lekker binnen en bidt geconcentreerd voor de zonden van de menschheid. Dan maken wij buiten wel lol.

Rabi'ah.
11-08-04, 13:53
Geplaatst door David
Openlijke losbandigheid? Wat bedoel je?Eén keer per jaar een dansje in een zwembroek op een met ballonnetjes versierd bootje en een krakkemikkig discoplaatje? Noem je dát al losbandig? Kind, kind, kind, wat zal jij een zwaar leven hebben. De gemiddelde kwezel is daarmee vergeleken nog een olijk meisje van plijzier. Jij vond waarschijnlijk de rokken van wijlen Mary Servaes ook wat aan de korte kant.

Ik zou zeggen: blijf lekker binnen en bidt geconcentreerd voor de zonden van de menschheid. Dan maken wij buiten wel lol.

:haha:

By the way: Ghiezzoe is waarschijnlijk geen moslim, maar een MPS. :wink:

Ghiezzoe
11-08-04, 14:07
Sorry hoor, maar wat MPS ook moge betekenen mij geen moslim noemen komt voor jouw rekening... en zeker als je weet dat iemand van ongeloof beschuldigen een zonde is die jij begaat.

En over LOSBANDIGHEID EN OPENLIJKE ZONDEN HEB IK HET NATUURLIJK NIET ALLEEN OVER DIE ENE DAG IN HET JAAR DAVID..
en nee ik ga er verder niet meer op in want dit soort opmerkingen: blijf lekker binnen en bidt geconcentreerd voor de zonden van de menschheid. Dan maken wij buiten wel lol... heb ik geen zin in vandaag.


Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:

By the way: Ghiezzoe is waarschijnlijk geen moslim, maar een MPS. :wink:

David
11-08-04, 14:18
Geplaatst door Ghiezzoe
LOSBANDIGHEID EN OPENLIJKE ZONDEN HEB IK HET NATUURLIJK NIET ALLEEN OVER DIE ENE DAG IN HET JAAR DAVID..
.



Ik vind onverdraagzaamheid persoonlijk een erg serieuze zonde. Komt een hoop ellende uit voort, over de hele wereld. Veel meer ellende dan van een paar kerels die dol zijn op elkaar.

En dat geschrijf in kapitaal is ook nogal irritant.

Max Stirner
11-08-04, 14:21
Geplaatst door Ghiezzoe
Sorry hoor, maar wat MPS ook moge betekenen mij geen moslim noemen komt voor jouw rekening... en zeker als je weet dat iemand van ongeloof beschuldigen een zonde is die jij begaat.

En over LOSBANDIGHEID EN OPENLIJKE ZONDEN HEB IK HET NATUURLIJK NIET ALLEEN OVER DIE ENE DAG IN HET JAAR DAVID..
en nee ik ga er verder niet meer op in want dit soort opmerkingen: blijf lekker binnen en bidt geconcentreerd voor de zonden van de menschheid. Dan maken wij buiten wel lol... heb ik geen zin in vandaag.

Ben jij fake? Zit ik al die lange saaie berichten voor Jan *** te lezen? :tranen:

David
11-08-04, 14:24
Ik zie ineens dat onze gezellige gangmaker Ghiezzoe resideert in Het Catshuis. Is Ghizzoe de nom de plume van JP de MP?

Majid22
11-08-04, 14:31
Geplaatst door Ghiezzoe
Sorry hoor, maar wat MPS ook moge betekenen mij geen moslim noemen komt voor jouw rekening... en zeker als je weet dat iemand van ongeloof beschuldigen een zonde is die jij begaat.

En over LOSBANDIGHEID EN OPENLIJKE ZONDEN HEB IK HET NATUURLIJK NIET ALLEEN OVER DIE ENE DAG IN HET JAAR DAVID..
en nee ik ga er verder niet meer op in want dit soort opmerkingen: blijf lekker binnen en bidt geconcentreerd voor de zonden van de menschheid. Dan maken wij buiten wel lol... heb ik geen zin in vandaag.
Ze heeft mij ook al beschuldigd geen moslim te zijn, ik denk dat ze niet weet wat voor grote zonde het is om mensen daarvan te beschuldigen. Alleen Allah gaat erover wie moslim is en wie niet.

Zelf gelooft ze niet in de hadiths en de Sharia, dus ik vraag me wel af waar ze het recht vandaan haalt om hier te komen bepalen wie moslim is. Iedereen die niet aan haar stereotiepe beeld voldoet volgens mij.

Couscousje
11-08-04, 14:36
Geplaatst door David
Ik zie ineens dat onze gezellige gangmaker Ghiezzoe resideert in Het Catshuis. Is Ghizzoe de nom de plume van JP de MP?

:zwaai:

Cc

David
11-08-04, 14:37
Geplaatst door Couscousje
:zwaai:

Cc


Dag meisje! Hoe is't op 't werk? Warm? :cool:

Couscousje
11-08-04, 14:37
Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:

By the way: Ghiezzoe is waarschijnlijk geen moslim, maar een MPS. :wink:

Dat betwijfel ik.

Niemand kan zo goed een bekrompen, achterbakse moslima imiteren, dan een bekrompen, achterbakse moslima.

:D

Cc

Couscousje
11-08-04, 14:38
Geplaatst door David
Dag meisje! Hoe is't op 't werk? Warm? :cool:

Het onweert hier.

Gelukkig.

Gingen wij eten?

Cc

Majid22
11-08-04, 14:39
Geplaatst door Couscousje
Dat betwijfel ik.

Niemand kan zo goed een bekrompen, achterbakse moslima imiteren, dan een bekrompen, achterbakse moslima.

:D

Cc
Hoe kun je zo over je eigen zusters praten? :argwaan:

David
11-08-04, 14:40
Geplaatst door Couscousje
Het onweert hier.

Gelukkig.

Gingen wij eten?

Cc


Graag. Name the date!

Lust je sushi?

Couscousje
11-08-04, 14:41
Geplaatst door Majid22
Hoe kun je zo over je eigen zusters praten? :argwaan:

Ja, erg he.

Ik ga me effe heel erg diep schamen.

Of ik ga fijn met David een datum prikken voor ons etentje.

Cc

Rabi'ah.
11-08-04, 14:41
Geplaatst door Couscousje
Dat betwijfel ik.

Niemand kan zo goed een bekrompen, achterbakse moslima imiteren, dan een bekrompen, achterbakse moslima.

:D

Cc

:haha:

Vertel? :stout: :p

David
11-08-04, 14:41
Geplaatst door Majid22
Hoe kun je zo over je eigen zusters praten? :argwaan:


Ik wist niet dat Cc'tje een zuster had!

Couscousje
11-08-04, 14:42
Geplaatst door David
Graag. Name the date!

Lust je sushi?

Geen sushi, alsjeblieft.

Ik ben nog getraumatiseerd van de wasabi van de laatste keer sushi.

En ook geen oesters.

Doe maar helemaal geen vis.

Mexicaans?

Cc

Couscousje
11-08-04, 14:43
Geplaatst door David
Ik wist niet dat Cc'tje een zuster had!

Ja, waardeloos niet?

Ben je enig kind, krijg je een hele "oemmah" aan broeders en zusters opgedrongen.

Bah.

Cc

David
11-08-04, 14:44
Geplaatst door Couscousje
Ja, erg he.

Ik ga me effe heel erg diep schamen.

Of ik ga fijn met David een datum prikken voor ons etentje.

Cc

Je intens goede, liefhebbende, volmaakte zusters afkatten, en met zo'n geperverteerde Hollander gaan eten? Hoe kun je meisje, hoe kun je! Waar moet het naar toe met de wereld? Je weet toch wel dat ik altijd naakt dineer, of op z'n minst in roze string? En ik eet alleen in homo-restaurants, aangezien ik altijd te koop loop met mijn sexualiteit. Wat me ineens doet denken: bestaat er wel roze sushi?

Couscousje
11-08-04, 14:46
Geplaatst door David
Je intens goede, liefhebbende, volmaakte zusters afkatten, en met zo'n geperverteerde Hollander gaan eten? Hoe kun je meisje, hoe kun je! Waar moet het naar toe met de wereld? Je weet toch wel dat ik altijd naakt dineer, of op z'n minst in roze string? En ik eet alleen in homo-restaurants, aangezien ik altijd te koop loop met mijn sexualiteit. Wat me ineens doet denken: bestaat er wel roze sushi?

Zalm is rose.

Dus, ja.

En jij bent nog kuis, vergeleken met mijn perverse gedachtengang.

Kun je in Habibi Ana eten?

Cc

P.S.: Doen we The Garlic Queen nog ooit aan?

Rabi'ah.
11-08-04, 14:49
@ Couscousje en David: :haha:

Ik ga stuk hier. :D

Majid22
11-08-04, 14:49
Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:

Vertel? :stout: :p
Kijk gewoon eens naar jezelf, scheelt een hoop uitleg

Rabi'ah.
11-08-04, 14:50
Geplaatst door Majid22
Kijk gewoon eens naar jezelf, scheelt een hoop uitleg

:rolleyes:

David
11-08-04, 14:51
Geplaatst door Couscousje
Zalm is rose.

Dus, ja.

En jij bent nog kuis, vergeleken met mijn perverse gedachtengang.

Kun je in Habibi Ana eten?

Cc

P.S.: Doen we The Garlic Queen nog ooit aan?


Laten we dat dan doen volgende week: de Knoflooknicht. Woensdag? Of is dat niet pervers genoeg?

Couscousje
11-08-04, 14:53
Geplaatst door David
Laten we dat dan doen volgende week: de Knoflooknicht. Woensdag? Of is dat niet pervers genoeg?

Bel eerst effe.

Vorige keer was er een wachtlijst van 2 weken.

Cc

David
11-08-04, 14:57
Geplaatst door Couscousje
Bel eerst effe.

Vorige keer was er een wachtlijst van 2 weken.

Cc

Ik ga nu bellen & reserveren, en ik pm je zometeen.

Couscousje
11-08-04, 14:58
Geplaatst door David
Ik ga nu bellen & reserveren, en ik pm je zometeen.

Goed.

En ik ga het heel groot in mijn agenda zetten, zodat er niet weer dubbele afspraken worden gemaakt.

Voel me nog schuldig van de vorige keer.

Cc

whisper
11-08-04, 15:12
Geplaatst door Pixelshade
waarom moet je een feest houden om je sexuele geaarheid te laten zien protest

Theodoru$
11-08-04, 15:14
Geplaatst door whisper
protest
Het is gewoon een feest van een groepje mensen met dezelfde "kenmerken". Van het Rotterdamse zomercarnaval zeggen we toch ook niet "waarom moet je een feest houden om je afkomst te laten zien"?

David
11-08-04, 15:14
Geplaatst door Pixelshade
waarom moet je een feest houden om je sexuele geaarheid te laten zien


Voor de gezelligheid. Iedere reden voor een feestje is een goede reden.

Rabi'ah.
11-08-04, 15:18
Geplaatst door Theodoru$
Het is gewoon een feest van een groepje mensen met dezelfde "kenmerken". Van het Rotterdamse zomercarnaval zeggen we toch ook niet "waarom moet je een feest houden om je afkomst te laten zien"?

Da's totaal wat anders. :moe:

Je vergelijking gaat niet op, om twee redenen:

1.Aan het Rotterdamse zomercarnaval nemen niet alleen Antillianen deel.

2. Afkomst is nog wel wat anders dan seksualiteit.



Groetjes,

Rabiah.

Theodoru$
11-08-04, 15:20
Geplaatst door Rabi'ah.
Da's totaal wat anders. :moe:

Je vergelijking gaat niet op, om twee redenen:

1.Aan het Rotterdamse zomercarnaval nemen niet alleen Antillianen deel.

2. Afkomst is nog wel wat anders dan seksualiteit.



Groetjes,

Rabiah.
Aan de gay-parade doen ook niet alleen homo's mee. En ik heb niet gezegd dat afkomst hetzelfde is dan sexualiteit, maar het zijn wel twee kenmerken die vrijwel heel de groep met elkaar gemeen heeft en waarmee ze afwijken van de "doorsnee" Nederlander.

Max Stirner
11-08-04, 15:22
Geplaatst door Rabi'ah.
Da's totaal wat anders. :moe:

Je vergelijking gaat niet op, om twee redenen:

1.Aan het Rotterdamse zomercarnaval nemen niet alleen Antillianen deel.

2. Afkomst is nog wel wat anders dan seksualiteit.



Groetjes,

Rabiah.

Ehhhh....

1) Aan de gayparade mag ook iedereen meedoen

2) Afkomst kies je niet zelf uit, seksualiteit ook niet


:zwaai:

David
11-08-04, 15:42
Geplaatst door Rabi'ah.
2. Afkomst is nog wel wat anders dan seksualiteit.



Het is meer dan alleen sexualiteit. Het gaat ook om liefde. En dat mag ook wel eens gevierd worden. Het gaat ook om trots, om het feit dat je je niet wilt verstoppen, dat je bent wie je bent en dat je daar zo blij mee bent dat je dat wil laten zien.

Ghiezzoe
11-08-04, 15:48
Misschien wil je me uitleggen waar ik je daarvan heb beschuldigd (link?).

Zelf gelooft ze niet in de hadiths en de Sharia, dus ik vraag me wel af waar ze het recht vandaan haalt om hier te komen bepalen wie moslim is. Iedereen die niet aan haar stereotiepe beeld voldoet volgens mij.

Dit is een AANNAME
1. waaruit cocludeer jij dat ik niet in Hadieth of Koran geloof? zelfs al heb ik ooit jouw van niet moslim zijn beschuldigd (wat ik me niet kan voorstellen) dan wil dat alleen maar zeggen dat ik fout heb gemaakt en niet dat ik er niet in geloof!
2. Ik BEPAAL NIET wie moslim is of niet, dat bepaalt Allah swt ALS ENIGE! Wat ik wel doe is erop wijzen als iemand iets zegt wat niet in overeenstemming is met Koran en Hadieth.. wat die persoon ermee doet is zijn/haar zaak.

Salaam


Geplaatst door Majid22
Ze heeft mij ook al beschuldigd geen moslim te zijn, ik denk dat ze niet weet wat voor grote zonde het is om mensen daarvan te beschuldigen. Alleen Allah gaat erover wie moslim is en wie niet.

Zelf gelooft ze niet in de hadiths en de Sharia, dus ik vraag me wel af waar ze het recht vandaan haalt om hier te komen bepalen wie moslim is. Iedereen die niet aan haar stereotiepe beeld voldoet volgens mij.

David
11-08-04, 15:55
Geplaatst door Ghiezzoe
Ik BEPAAL NIET

Salaam


Je bepaalt niets. Dat is je eerste zinnige bijdrage op dit forum. En hou op met die fucking hoofdletters.


Salaam terug.

Majid22
11-08-04, 16:56
Geplaatst door Ghiezzoe
Misschien wil je me uitleggen waar ik je daarvan heb beschuldigd (link?).

Zelf gelooft ze niet in de hadiths en de Sharia, dus ik vraag me wel af waar ze het recht vandaan haalt om hier te komen bepalen wie moslim is. Iedereen die niet aan haar stereotiepe beeld voldoet volgens mij.

Dit is een AANNAME
1. waaruit cocludeer jij dat ik niet in Hadieth of Koran geloof? zelfs al heb ik ooit jouw van niet moslim zijn beschuldigd (wat ik me niet kan voorstellen) dan wil dat alleen maar zeggen dat ik fout heb gemaakt en niet dat ik er niet in geloof!
2. Ik BEPAAL NIET wie moslim is of niet, dat bepaalt Allah swt ALS ENIGE! Wat ik wel doe is erop wijzen als iemand iets zegt wat niet in overeenstemming is met Koran en Hadieth.. wat die persoon ermee doet is zijn/haar zaak.

Salaam
Lieve zuster,

Je hebt me helemaal verkeerd begrepen. Ik bedoelde te zeggen dat Rabiah mij ook heeft uitgemaakt voor ongelovige. Verder heb je helemaal gelijk!

Wa salaam

Dutchguy
11-08-04, 17:05
Geplaatst door David
Het is meer dan alleen sexualiteit. Het gaat ook om liefde. En dat mag ook wel eens gevierd worden. Het gaat ook om trots, om het feit dat je je niet wilt verstoppen, dat je bent wie je bent en dat je daar zo blij mee bent dat je dat wil laten zien.

Mooi verwoord.

Ghiezzoe
11-08-04, 17:16
Je klinkt een beetje geirriteerd??
kun je me uitleggen waaroom hoofdletters fucking zijn??

Als je me een beetje kent dan weet je dat IK DERGELIJKE OPDRACHTEN OP ZO'N "TOON" ZEKER NIET GENEIGD BEN UIT TE VOEREN!!!

Wa alaikoem...


Geplaatst door David
Je bepaalt niets. Dat is je eerste zinnige bijdrage op dit forum. En hou op met die fucking hoofdletters.


Salaam terug.

Ghiezzoe
11-08-04, 17:18
Al-hamdoelillah!

Alaika assalamoe wa rahmatoe Allahi wa barakatoeh.


Geplaatst door Majid22
Lieve zuster,

Je hebt me helemaal verkeerd begrepen. Ik bedoelde te zeggen dat Rabiah mij ook heeft uitgemaakt voor ongelovige. Verder heb je helemaal gelijk!

Wa salaam

Theodoru$
12-08-04, 10:37
Geplaatst door Ron Haleber
Bericht door mij verwijderd (ter informatie gelieve u zich tot beheer te wenden).
Beste Ron,

Zoals je weet is het beheer hier niet bepaald competent, en zullen weinig mensen zin hebben om zich tot hen te wenden voor nadere informatie.

Waarom heb je het weggehaald? Ik vond het een leuke reportage!

Theodoru$
12-08-04, 10:53
Geplaatst door Ron Haleber
Om de buren te laten meegenieten zette ik vanavond de link daar ook. Dit vind ik wel een leuke reactie waar Rabiah haar voordeel mee kan doen:




Nou Rabiah, ben je het daar niet mee eens...??? :cheefbek:


groetjes Ron :strik: :zwaai:
Volgens mij ziet Rabiah het als een voorrecht voor ons dat zij hier woont. Ik zie haar zelden een positief woord spreken over Nederland, enkel geklaag en gezeur.

Ron Haleber
12-08-04, 11:05
Geplaatst door Theodoru$
Beste Ron,

Zoals je weet is het beheer hier niet bepaald competent, en zullen weinig mensen zin hebben om zich tot hen te wenden voor nadere informatie.

Waarom heb je het weggehaald? Ik vond het een leuke reportage!


Kijk een copy-paste krantenartikeltje had ik natuurlijk nooit weggehaald... :)


Maar als je topic gecensureerd wordt en je 8 strafpunten erbij krijgt - God mag weten waarom, ik zal het ze vragen - dan is voor mij de lol er echt af omdat je heel veel tijd in het uitwerken van een foto-reportage steekt die je nergens elders op websites, ook bij AT5 niet terug zult vinden! :blauwkus:

En met name als je dat juist doet uit solidariteit met de meeste mensen en bezoekers hier die nu eenmaal buiten Amsterdam wonen, dus geeneens op AT5 konden kijken. Dan kunnen ook die zich dus op een prettige manier informeren... :fparty:


Theodorus, ik weet niet of jij het zomaar pikt om je voor duizend mensen uit de naad te werken met een uniek informatief project en je dan door een of andere kut... om onbekende reden laat afstraffen. :knife_hea

Als geboren Nederlander heb ik daarbij van jongsafaan last gehad van een sterke allergie voor censuur - 850 lijkt me als kraker óók...!

Ik ben echt niet boos en hoef helemaal geen compliment voor mijn werk - maar een minder bottere bejegening lijkt me in dit geval toch wel op z'n plaats! Echte Nederlanders - is mijn ervaring - hanteren in elk geval die botte methodes niet!

Begrijp je het nu...??? :terrorist

David
12-08-04, 11:22
Geplaatst door Ron Haleber
Kijk een copy-paste krantenartikeltje had ik natuurlijk nooit weggehaald... :)


Maar als je topic gecensureerd wordt en je 8 strafpunten erbij krijgt - God mag weten waarom, ik zal het ze vragen - dan is voor mij de lol er echt af omdat je heel veel tijd in het uitwerken van een foto-reportage steekt die je nergens elders op websites, ook bij AT5 niet terug zult vinden! :blauwkus:




Wat is er gecensureerd dan?

Simon
12-08-04, 11:32
Geplaatst door Ron Haleber
Maar als je topic gecensureerd wordt en je 8 strafpunten erbij krijgt - God mag weten waarom

Meestal blasfemie ... is mijn ervaring ....

Rabi'ah.
12-08-04, 11:33
Geplaatst door Theodoru$
Volgens mij ziet Rabiah het als een voorrecht voor ons dat zij hier woont. Ik zie haar zelden een positief woord spreken over Nederland, enkel geklaag en gezeur.

Dus ik heb als burger van dit land geen recht op kritiek?

Ik woon hier niet alleen, dit is ook mijn land.

Alleen heb ik als afstammelinge van migranten het voorrecht twee landen te hebben. :ego:

En ook twee culturen, trouwens. :duivels:


Autochtonen zijn gewoon jaloers op emigranten omdat zij maar een land, een manier van leven en een taal kennen. :fpuh:


Groetjes,

Rabiah.

David
12-08-04, 11:39
Geplaatst door Rabi'ah.
Autochtonen zijn gewoon jaloers op emigranten dat zij maar een land, een manier van leven en een taal kennen. :fpuh:



:D


Rabi'ah, als je al mijn argumenten leest, vind je de gaypride dan nog steeds een overbodige etalering van sexualiteit? Hou je nog steeds vast aan het argument dat jij ook niet op een bootje gaat staan dansen omdat je hetero bent? Of ben je het met me eens dat dat niet hoeft, omdat de hele wereld al is ingericht op heterosexualiteit, en dat het voor homo's nog immer nodig is - zelfs in Nederland - om 1 keer per jaar luid en duidelijk te laten zien dat ze er zijn. En dat het níét alleen om sex gaat, maar om een hele belevingswereld? Ik hoop dat je reageert.

Overigens: mocht je ooit op een bootje gaan dansen, om wat voor reden dan ook, laat het me weten! Ik kom zeker kijken!

Rabi'ah.
12-08-04, 11:46
Geplaatst door David
:D

:wink:


Geplaatst door David
:
Rabi'ah, als je al mijn argumenten leest, vind je de gaypride dan nog steeds een overbodige etalering van sexualiteit? Hou je nog steeds vast aan het argument dat jij ook niet op een bootje gaat staan dansen omdat je hetero bent? Of ben je het met me eens dat dat niet hoeft, omdat de hele wereld al is ingericht op heterosexualiteit, en dat het voor homo's nog immer nodig is - zelfs in Nederland - om 1 keer per jaar luid en duidelijk te laten zien dat ze er zijn. En dat het níét alleen om sex gaat, maar om een hele belevingswereld? Ik hoop dat je reageert.

Maar waarom moet dat in Godsnaam door op zo'n provocerende manier op een boot te gaan staan dansen?

Dat versterkt toch alleen maar de vooroordelen die er over homo's zijn?

Dat homoseksualiteit niet alleen om seks gaat, hoef je mij niet uit te leggen, wat dat betreft is het gewoon hetzelfde verhaal als met heteroseksualiteit, maar ik kreeg de indruk dat het bij de Gay Parade wel voornamelijk om seks ging. :vreemd:

Hoe dan ook, het is niet echt my cup of tea, en veel homo's die ik ken denken er ook zo over.

Die vinden dat ze dat niet nodig hebben om gewoon zichzelf te zijn.


Geplaatst door David

Overigens: mocht je ooit op een bootje gaan dansen, om wat voor reden dan ook, laat het me weten! Ik kom zeker kijken!

Daar houd ik je aan. :wink:


Groetjes,

Rabiah.

David
12-08-04, 11:50
Geplaatst door Rabi'ah.
[B
Maar waarom moet dat in Godsnaam door op zo'n provocerende manier op een boot te gaan staan dansen?

[/B]


Vind je het dan echt zó provocerend? Ik totaal niet. Eerder vrolijk, feestelijk, uitbundig en een tikkeltje lullig, met ieder jaar diezelfde ballonnetjes, zwembroekjes en ietwat versleten travestieten. Maar schokkend of provocerend? Ik zie dat echt niet. Wat is er nou precies zo provocerend dan?

Theodoru$
12-08-04, 11:50
Geplaatst door Ron Haleber
Kijk een copy-paste krantenartikeltje had ik natuurlijk nooit weggehaald... :)


Maar als je topic gecensureerd wordt en je 8 strafpunten erbij krijgt - God mag weten waarom, ik zal het ze vragen - dan is voor mij de lol er echt af omdat je heel veel tijd in het uitwerken van een foto-reportage steekt die je nergens elders op websites, ook bij AT5 niet terug zult vinden! :blauwkus:

En met name als je dat juist doet uit solidariteit met de meeste mensen en bezoekers hier die nu eenmaal buiten Amsterdam wonen, dus geeneens op AT5 konden kijken. Dan kunnen ook die zich dus op een prettige manier informeren... :fparty:


Theodorus, ik weet niet of jij het zomaar pikt om je voor duizend mensen uit de naad te werken met een uniek informatief project en je dan door een of andere kut... om onbekende reden laat afstraffen. :knife_hea

Als geboren Nederlander heb ik daarbij van jongsafaan last gehad van een sterke allergie voor censuur - 850 lijkt me als kraker óók...!

Ik ben echt niet boos en hoef helemaal geen compliment voor mijn werk - maar een minder bottere bejegening lijkt me in dit geval toch wel op z'n plaats! Echte Nederlanders - is mijn ervaring - hanteren in elk geval die botte methodes niet!

Begrijp je het nu...??? :terrorist
Ik begrijp je boosheid heel goed, ik erger me al tijden aan de (eenzijdige) censuur op dit forum en de selectiviteit waarmee strafpunten worden uitgedeeld. Je doet er verstandig aan om het beheer gewoon niet serieus meer te nemen en lak te hebben aan hun censuur en strafpunten. Een nieuwe nick is binnen een minuutje aangemaakt en als je een ip-ban hebt neem je gewoon een proxy.

Ik hoop dat je je niet laat tegenhouden om vaker dit soort reportages te plaatsen, het geeft een hele andere indruk dan media-berichten en dat maakt het juist zo leuk! Genoeg mensen die het waarderen, dus laat je niet tegenhouden door een paar kutm------- waar het moderators-team uit bestaat!

Theodoru$
12-08-04, 11:52
Geplaatst door Rabi'ah.
:wink:



Maar waarom moet dat in Godsnaam door op zo'n provocerende manier op een boot te gaan staan dansen?

Dat versterkt toch alleen maar de vooroordelen die er over homo's zijn?
Er zijn ook genoeg mensen die hoofddoekjes en moskeeën provocerend vinden, zullen we die dan ook maar verbieden? Gun iedereen toch gewoon zijn vrijheid mens.

Ron Haleber
12-08-04, 12:01
Geplaatst door David
Wat is er gecensureerd dan?

Jij lieve David - die je altijd zo beschaafd uit - en ik....! Lees mijn pm!

Ron Haleber
12-08-04, 12:14
Geplaatst door Theodoru$
Ik begrijp je boosheid heel goed, ik erger me al tijden aan de (eenzijdige) censuur op dit forum en de selectiviteit waarmee strafpunten worden uitgedeeld. Je doet er verstandig aan om het beheer gewoon niet serieus meer te nemen en lak te hebben aan hun censuur en strafpunten. Een nieuwe nick is binnen een minuutje aangemaakt en als je een ip-ban hebt neem je gewoon een proxy.

Ik hoop dat je je niet laat tegenhouden om vaker dit soort reportages te plaatsen, het geeft een hele andere indruk dan media-berichten en dat maakt het juist zo leuk! Genoeg mensen die het waarderen, dus laat je niet tegenhouden door een paar kutm------- waar het moderators-team uit bestaat!

Theodoru$ dank voor je aardige solidaire reactie en advies (maar daar ben je nu eenmaal een eerlijke Nederlander voor - net als David)...!

Ik ben digibeet. Kun je me dat van die proxy eens uitleggen in een pm of me ernaar verwijzen? Want een IP-ban heb ik inderdaad al gehad - maar die werd na protest na een paar weken weer teruggedraaid...

Vriendelijke groet! Ron.

David
12-08-04, 12:25
Inderdaad, ik zie nu dat er een deel van mijn restaurnant- reservering-discussie met Cc'tje weg is. Iets met knoflook, en dat ik me ergerde aan iemand of zo. Waarom is dat weg? Omdat het saai, en niet relevant is wellicht, maar dan kunnen we tent hier wel helemaal sluiten.

Beheer!!! Ik snap er écht niks van! Kunnen jullie het aub uitleggen?

Ron Haleber
12-08-04, 12:39
Geplaatst door David
Inderdaad, ik zie nu dat er een deel van mijn restaurnant- reservering-discussie met Cc'tje weg is. Iets met knoflook, en dat ik me ergerde aan iemand of zo. Waarom is dat weg? Omdat het saai, en niet relevant is wellicht, maar dan kunnen we tent hier wel helemaal sluiten.

Beheer!!! Ik snap er écht niks van! Kunnen jullie het aub uitleggen?

Als je op Maroc.NL een moslima - als cc - voor een etentje uitnodigt, mag dat enkel maar een tent zijn van hallel-voedsel - vraag het Rabiah die over ons waakt...! :fplayer:

Dus in Amsterdam is dus het beste - om echt zeker van je zaak te zijn - om maar een orthodox-zionistisch joodse tent uit te kiezen! :schrik:

Dan zijn ook de mods tenmiste helemaal tevreden en blijven je posts staan! Want die Egyptische en Marokkaanse tenten zijn absoluut niet te vertrouwen, die rotzooien maar wat aan... :fpimp:



Enkel orthodoxe joden van zionistische signatuur weten echt wat hallel is - die houden zich eraan - vraag het Echnaton!




p.s. knoflook mag van de naffers - dat is goed tegen de jinns waar ze mee volzitten!

Theodoru$
12-08-04, 12:40
Geplaatst door David
Inderdaad, ik zie nu dat er een deel van mijn restaurnant- reservering-discussie met Cc'tje weg is. Iets met knoflook, en dat ik me ergerde aan iemand of zo. Waarom is dat weg? Omdat het saai, en niet relevant is wellicht, maar dan kunnen we tent hier wel helemaal sluiten.

Beheer!!! Ik snap er écht niks van! Kunnen jullie het aub uitleggen?
Nou, dat ze dat weggehaald hebben snap ik nog wel. Denk je dat andere prikkers erin geinteresseerd zijn als jij en Couscousje interessant proberen te doen door openbaar een restaurant reservering te maken? Een normaal mens doet dat gewoon prive.

David
12-08-04, 12:45
Geplaatst door Theodoru$
Nou, dat ze dat weggehaald hebben snap ik nog wel. Denk je dat andere prikkers erin geinteresseerd zijn als jij en Couscousje interessant proberen te doen door openbaar een restaurant reservering te maken? Een normaal mens doet dat gewoon prive.


Weet ik ook wel, normaal doe ik dat ook per telefoon. Maar het was niet om interessant te doen, het gebeurde een beetje vanzelf. Het was ene beetje flauwekul.

Als ik écht interessant wil doen, bedenk ik wel iets spectaculairders.

Theodoru$
12-08-04, 12:53
Geplaatst door David
Weet ik ook wel, normaal doe ik dat ook per telefoon. Maar het was niet om interessant te doen, het gebeurde een beetje vanzelf. Het was ene beetje flauwekul.

Als ik écht interessant wil doen, bedenk ik wel iets spectaculairders.
:duim:

Simon
12-08-04, 13:21
Geplaatst door Rabi'ah.
Maar waarom moet dat in Godsnaam door op zo'n provocerende manier op een boot te gaan staan dansen?


Echt een opvatting voor een hetero die vervolgens een exhibitionistische topic opent omdat ze 'weer verliefd' is op wat nieuwe deuntjes. Zo ver staat dat nu ook weer niet af van Ghiezzoe die vindt dat je vooral NORMAAL moet doen.

TFOE
12-08-04, 14:06
Geplaatst door Ron Haleber

Ik ben digibeet. Kun je me dat van die proxy eens uitleggen in een pm of me ernaar verwijzen? Want een IP-ban heb ik inderdaad al gehad - maar die werd na protest na een paar weken weer teruggedraaid...


http://www.proxy4free.com/page1.html

Kies op deze site een IP uit en voer die in je eigen computer in:

Menu > Extra > Internet-opties > Verbindingen > LAN instellingen > Proxyserver > Adres: vul je nieuwe IP-nummer in en je bent weer full farce op maroc.nl

:handbang:

michi3l
12-08-04, 23:13
Geplaatst door Rabi'ah.



Autochtonen zijn gewoon jaloers op emigranten omdat zij maar een land, een manier van leven en een taal kennen. :fpuh:


Groetjes,

Rabiah.

Beste Rabiah,
als je de wereld overtrekt, dan leer je ook de andere culturen en talen kennen.
Helaas moet ik altijd concluderen dat ik er nooit bij zal horen bij een andere cultuur. Hoe graag ik dat ook wil.

~Panthera~
12-08-04, 23:58
Geplaatst door Theodoru$
Nou, dat ze dat weggehaald hebben snap ik nog wel. Denk je dat andere prikkers erin geinteresseerd zijn als jij en Couscousje interessant proberen te doen door openbaar een restaurant reservering te maken? Een normaal mens doet dat gewoon prive.
------------------------

Jeeeeezus, ik zie dat gewone HUMOR hier ook al niet meer begrepen wordt. :aftel:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik lig nog wel eens vlak om dit soort dingen.

David: is het wat, dat garlic restaurant ? :D

Al3arbi
13-08-04, 00:03
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

Jeeeeezus, ik zie dat gewone HUMOR hier ook al niet meer begrepen wordt. :aftel:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik lig nog wel eens vlak om dit soort dingen.

David: is het wat, dat garlic restaurant ? :D


Gaan wij ook dan, poesiemauw!

~Panthera~
13-08-04, 00:05
Geplaatst door Al3arbi
Gaan wij ook dan, poesiemauw!
--------------------

OMG !!!!! Its still alive ! :schok:



PS. yess.....lekker stinken. :handbang:

Al3arbi
13-08-04, 00:07
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

OMG !!!!! Its still alive ! :schok:



PS. yess.....lekker stinken. :handbang:


Ik wel. Alles Kits? Haal je nog korrels bij de C1000 :hihi:

~Panthera~
13-08-04, 00:14
Geplaatst door Al3arbi
Ik wel. Alles Kits? Haal je nog korrels bij de C1000 :hihi:
-----------------

Good to hear :D yep, alles kits, and nope, ik haal ze nu bij Bos. :hihi:
Jij nog schokkend nieuws ?

Al3arbi
13-08-04, 00:15
Geplaatst door ~Panthera~
-----------------

Good to hear :D yep, alles kits, and nope, ik haal ze nu bij Bos. :hihi:
Jij nog schokkend nieuws ?


Ben je verguisd ofzo? Ik ben nieuwsloos. Sta droog.

~Panthera~
13-08-04, 00:17
Geplaatst door Al3arbi
Ben je verguisd ofzo? Ik ben nieuwsloos. Sta droog.
----------------------

Nee, autorijden is gewoon leuk. :D
Compleet opgedroogd door de hitte, neem ik aan ? :hihi:


Baal. Weer geen nieuwe roddels. :moe:

David
13-08-04, 10:41
Geplaatst door ~Panthera~
David: is het wat, dat garlic restaurant ? :D


Jawel, het is fijn. Al is het niet voor elke dag. Veel, heel veel knoflook in álles, tot de bonbons aan toe. En een ongelofelijk kitschdécor, een soort kruising tussen Johnny Jordaan, Tante Leen en een dolgeworden travestiet op haar retour. Krijg je na een tijdje ook koppijn van. Maar voor een keer is het echt heel leuk - en lekker.


Meer info over restaurants en reserveringen: stuur een pm! Anders krijgt Ome David weer op z'n sodemieter dat hij alleen maar interessant wil doen, terwijl hij volkomen oninteressant is!

mark61
13-08-04, 10:52
Geplaatst door David
Anders krijgt Ome David weer op z'n sodemieter dat hij alleen maar interessant wil doen, terwijl hij volkomen oninteressant is!

Zit je weer vreselijk interessant oninteressant te wezen? :argwaan:

David
13-08-04, 11:17
Geplaatst door mark61
Zit je weer vreselijk interessant oninteressant te wezen? :argwaan:

Ik kan het niet laten.

Ron Haleber
13-08-04, 11:31
Laat die Larbi die tevergeefs interessant probeert te doen, maar stikken - ga weer on-topic:

Dit vind ik een leuke reactie van een serieuze moslim op een andere site. Hij bekende er de hele nacht op te dansen (rare mensen hè die moslims...): :rolleyes:

"En ik moet opeens denken aan hoe toepasselijk een nummer van de Pet Shop Boys is...

The boy who couldn’t keep his clothes on

The boy who couldn't keep his clothes on
loved dancing all night long
The boy who couldn't keep his clothes on
loved dancing all night long

So far away from home
So free and so alone
His head up in the clouds
His body in the crowds

The boy who couldn't keep his clothes on
loved dancing all night long
The boy who couldn't keep his clothes on
loved dancing all night long

To rise above the pain
To prove them all wrong again
To shake away at last
the secret in his past
He is exactly where he wants to be
in a world of his own

His shirt falls to the floor
He's taking off some more
The crowd all love the show
Just how far will he go?

The boy who couldn't keep his clothes on
loved dancing all night long
The boy who couldn't keep his clothes on
loved dancing all night long
_________________

:haha: :haha:

~Panthera~
13-08-04, 22:35
Geplaatst door David
Jawel, het is fijn. Al is het niet voor elke dag. Veel, heel veel knoflook in álles, tot de bonbons aan toe. En een ongelofelijk kitschdécor, een soort kruising tussen Johnny Jordaan, Tante Leen en een dolgeworden travestiet op haar retour. Krijg je na een tijdje ook koppijn van. Maar voor een keer is het echt heel leuk - en lekker.


Meer info over restaurants en reserveringen: stuur een pm! Anders krijgt Ome David weer op z'n sodemieter dat hij alleen maar interessant wil doen, terwijl hij volkomen oninteressant is!
--------------------

Lijkt me een heerlijk meurende tent. :D

Enne......Ome David mag wat mij betreft reuze onintressant blijven doen. :wohaa:

sjo
14-08-04, 00:27
Geplaatst door Bofko
Formeel klopt dit wel. Maar praktisch betekent het ook wel dat homohaters hun haat gemakkelijker kunnen legitimeren met hun heilige boek.
Deze fundamentalistische homo-haters nemen er geen genoegen mee dat hun god op de dag des oordeels de homo's naar de vuur stuurt.

Begin jij nu ook al met "de vuur" ? Is het trandy ? Of verplicht ?
Of deed je iemand na......

gr.
sjo

beachboy
03-02-05, 15:12
Geplaatst door Ron Haleber
David, ik had al die smerige, sarkastische ideeën er al meteen bij de inleiding bij willen zetten. Maar dan had ik de Ghiezzoe's al meteen een reden gegeven om te gaan schelden... :boos:


Ik dacht meer aan een verbetering van 2002 met die nepimam op de boot van 'habibi ana'... :jeweetog:

Dus een minaret op de Maroc.nl-boot met erbovenop onze Bil@l met zijn lange baard en in zn afgaanse tabberd, die vervloekingen uitspreekt over zijn praktiserende naffer-sodomieten...

En die ze daarna er met een flinke mep naakt vanaf gooit zodat ze met een plof in de Amstel sodemieteren... Haselhoef zal hem wel terzijde willen staan - anders zijn er ook in Amsterdam nog genoeg imams voor dit uiterst educatieve doel te vinden!

Met in de boot natuurlijk onze gehoofddoekte moslima's die Bil@l's rechtvaardige vonnissen toejuichen met hun luide vrome kreten en snerpende yoehoes! :vlammen:



We moeten wel niet vergeten om onze cyberimam Abdulwahid van Bommel te vragen vanuit zijn pastorale volgboot de sodomieten die niet kunnen zwemmen, uit het water op te vissen! Dat is hem als liberaal imaam wel toevertrouwd! Anders krijgt Maroc.nl weer een slechte naam bij het MDI... :(



David, dit wordt voor jaren een Topper van de Gaypride... We krijgen zeker de eerste prijs! :lachu:

En denk eens aan alle goodwill die we bij de bevolking voor onze mensen kweken! Geen naffer kan meer stuk bij de Mokummers! :loens:


Je zou ook nog die marrokaanse boys uit het oosterpark kunnen halen en deze datgene laten doen op een boot wat ze daar ook doen in het park.
Ons(homosexuelen)verwennen op eeen fantastische manier

Zwarte Schaap
03-02-05, 15:54
Geplaatst door beachboy
Je zou ook nog die marrokaanse boys uit het oosterpark kunnen halen en deze datgene laten doen op een boot wat ze daar ook doen in het park.
Ons(homosexuelen)verwennen op eeen fantastische manier

Meneer de homofiel denkt dat Marokkaanse jongens er alleen zijn om homofielen te verwennen. Marokkaanse jongens zijn geen object waar je je lusten op kunt botvieren. Daarom moeten dergelijke homofielen er niet raar van opkijken dat ze wel eens een paar klappies kunnen vangen als ze zich zo opstellen naar Marokkaanse jongens toe.

Mill
03-02-05, 15:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Meneer de homofiel denkt dat Marokkaanse jongens er alleen zijn om homofielen te verwennen. Marokkaanse jongens zijn geen object waar je je lusten op kunt botvieren. Daarom moeten dergelijke homofielen er niet raar van opkijken dat ze wel eens een paar klappies kunnen vangen als ze zich zo opstellen naar Marokkaanse jongens toe.

Uhh, en je juridisch doortimmerde verhandelingen over disproportioneel gebruik van geweld dan?

Zwarte Schaap
03-02-05, 16:06
Geplaatst door Mill
Uhh, en je juridisch doortimmerde verhandelingen over disproportioneel gebruik van geweld dan?

Die staat als een huis.

Mill
03-02-05, 16:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die staat als een huis.

Maar geldt niet voor homo's die verkeerd kijken?

Zwarte Schaap
03-02-05, 16:37
Geplaatst door Mill
Maar geldt niet voor homo's die verkeerd kijken?

Ik heb het niet over kijken gehad.

Zwarte Schaap
03-02-05, 17:56
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Dan zouden 'dergelijke Marokkaanse jochies' er ook niet van moeten opkijken als de meiden zich tot aan de tanden bewapenen in zwembaden, treinen en discotheken.

Fire from the hip girls, & take no prisoners. Schaap steunt de self defense.

Als het aan mij ligt mogen vrouwen zich bewapenen met een stroomwapen.

beachboy
04-02-05, 15:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Meneer de homofiel denkt dat Marokkaanse jongens er alleen zijn om homofielen te verwennen. Marokkaanse jongens zijn geen object waar je je lusten op kunt botvieren. Daarom moeten dergelijke homofielen er niet raar van opkijken dat ze wel eens een paar klappies kunnen vangen als ze zich zo opstellen naar Marokkaanse jongens toe.

Een paar klappen op de billen is altijd wel lekker man.
Zeker van een leuke marokaanse jongen.

David
04-02-05, 15:19
Geplaatst door beachboy
Een paar klappen op de billen is altijd wel lekker man.
Zeker van een leuke marokaanse jongen.


Ja, ja, Beachboy, nou weten we het wel. Ga maar even fijn vliegeren, fris je van op.

beachboy
04-02-05, 15:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Meneer de homofiel denkt dat Marokkaanse jongens er alleen zijn om homofielen te verwennen. Marokkaanse jongens zijn geen object waar je je lusten op kunt botvieren. Daarom moeten dergelijke homofielen er niet raar van opkijken dat ze wel eens een paar klappies kunnen vangen als ze zich zo opstellen naar Marokkaanse jongens toe.

Je broeders lusten er wel pap van we zijn beter als de vrouwen.
Helaas voor de dames.
Zeker als ik in maroc op vakantie ben. '
Daar is het Oosterpark niets bij

David
04-02-05, 15:23
Geplaatst door beachboy
Je broeders lusten er wel pap van we zijn beter als de vrouwen.
Helaas voor de dames.
Zeker als ik in maroc op vakantie ben. '
Daar is het Oosterpark niets bij


Hey joh, hou eens even op met die flauwekul. Je begint een tikkeltje kinderachtig te worden.

beachboy
04-02-05, 15:24
Geplaatst door David
Hey joh, hou eens even op met die flauwekul. Je begint een tikkeltje kinderachtig te worden.

Ik wordt toch ook door de mangel gehaald.En trouwens het is een feit

Rabi'ah.
04-02-05, 15:28
Geplaatst door David
Je begint een tikkeltje kinderachtig te worden.

En voorspelbaar bovendien. :moe:

David
04-02-05, 15:29
Geplaatst door Rabi'ah.
En voorspelbaar bovendien. :moe:


Het is gewoon een opscheppertje. "Kijk mij eens sjans hebben"

beachboy
04-02-05, 15:31
Geplaatst door David
Het is gewoon een opscheppertje. "Kijk mij eens sjans hebben"

Ach ja David je hebt het,of je hebt het niet.

Rabi'ah.
04-02-05, 15:33
Geplaatst door David
"Kijk mij eens sjans hebben"

Het feit dat hij kennelijk zo'n behoefte heeft om dit met ons te delen en die Marokkanen waarschijnlijk ook nog moet betalen, doet mij iets anders vermoeden. :hihi:

Rabi'ah.
04-02-05, 15:35
Oja en tis nog een provocateur ook.

Nobody messes with Zwarte Schaap. :mad:








(Gemeen he, over mensen praten waar ze bij zijn :hihi: )

David
04-02-05, 15:37
Geplaatst door Rabi'ah.
Het feit dat hij kennelijk zo'n behoefte heeft om dit met ons te delen en die Marokkanen waarschijnlijk ook nog moet betalen, doet mij iets anders vermoeden. :hihi:


Nou, betalen hoeft écht niet hoor. Alleen, het jong zeurt er zo over.

David
04-02-05, 15:38
Geplaatst door Rabi'ah.
Nobody messes with Zwarte Schaap.



Jawel, ik.

Rabi'ah.
04-02-05, 15:42
Geplaatst door David
Alleen, het jong zeurt er zo over.

Dat hij er zo over zeurt sterkt mij dus in mijn idee dat het wel meevalt met die onweerstaanbare charmes van 'm.

Gesteld dat die verhalen dan toch waar zijn, komen er dan waarschijnlijk andere motieven de hoek om kijken bij zijn zogenaamde vriendjes. :hihi:

Rabi'ah.
04-02-05, 15:43
Geplaatst door David
Jawel, ik.

Niet in mijn bijzijn. :zweep:

David
04-02-05, 15:44
Geplaatst door Rabi'ah.
Gesteld dat die verhalen dan toch waar zijn, komen er dan waarschijnlijk andere motieven de hoek om kijken bij zijn zogenaamde vriendjes. :hihi:


Ik zou het niet weten, en ik hoef het ook eigenlijk niet te weten.

beachboy
04-02-05, 15:46
Geplaatst door Rabi'ah.
Het feit dat hij kennelijk zo'n behoefte heeft om dit met ons te delen en die Marokkanen waarschijnlijk ook nog moet betalen, doet mij iets anders vermoeden. :hihi:

Ik moet je teleurstellen Rabi'ah ik geef ze een drankje in de kroeg and thats it

David
04-02-05, 15:47
Geplaatst door beachboy
Ik moet je teleurstellen Rabi'ah ik geef ze een drankje in de kroeg and thats it


Dat is dan wel weer sympathiek.

Rabi'ah.
04-02-05, 15:48
Geplaatst door David
Ik zou het niet weten, en ik hoef het ook eigenlijk niet te weten.

Achja.

beachboy
04-02-05, 15:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Meneer de homofiel denkt dat Marokkaanse jongens er alleen zijn om homofielen te verwennen. Marokkaanse jongens zijn geen object waar je je lusten op kunt botvieren. Daarom moeten dergelijke homofielen er niet raar van opkijken dat ze wel eens een paar klappies kunnen vangen als ze zich zo opstellen naar Marokkaanse jongens toe.


Je kan zeggen wat je wil lustobject of niet maar ze zijn wel erg lekker

David
04-02-05, 15:54
Geplaatst door beachboy
Je kan zeggen wat je wil lustobject of niet maar ze zijn wel erg lekker


"ze" dit en "ze" dat. Als je nou gewoon zei dat je wel eens leuks heb gehad met een Marokkaanse knul, dan was er niet zoveel aan de hand. Nu wordt het vervelend. "Ze" zijn lustobjecten, ik geef "ze wat te drinken en "ze" lusten er wel pap van. Kom op zeg.

beachboy
04-02-05, 15:58
Geplaatst door David
"ze" dit en "ze" dat. Als je nou gewoon zei dat je wel eens leuks heb gehad met een Marokkaanse knul, dan was er niet zoveel aan de hand. Nu wordt het vervelend. "Ze" zijn lustobjecten, ik geef "ze wat te drinken en "ze" lusten er wel pap van. Kom op zeg.

De waarheid is soms moeilijk te accepteren,trouwens zie het als een compliment er wordt ook wel eens anders gesproken over marrokanen.

David
04-02-05, 15:59
Geplaatst door beachboy
De waarheid is soms moeilijk te accepteren,trouwens zie het als een compliment er wordt ook wel eens anders gesproken over marrokanen.



Laat maar, je bent hopeloos & niet geestig. Maar geniet vooral van "ze".

beachboy
04-02-05, 16:02
Geplaatst door David
Laat maar, je bent hopeloos & niet geestig. Maar geniet vooral van "ze".

Vanavond weer in Habbi-Ana in Amsterdam centrum.daar zijn hele leuke marokanen.Is een gay kroeg voor moslims

Rabi'ah.
04-02-05, 16:04
Geplaatst door beachboy
Vanavond weer in Habbi-Ana in Amsterdam centrum.daar zijn hele leuke marokanen.Is een gay kroeg voor moslims

Ben je nou nog niet klaar?

David
04-02-05, 16:04
Geplaatst door beachboy
Vanavond weer in Habbi-Ana in Amsterdam centrum.daar zijn hele leuke marokanen.Is een gay kroeg voor moslims



Weet ik. Kom er regelmatig. Is een knus, braaf kroegje. Niet heel spectaculair. Vriendelijk barpersoneel, babbelende mannen, af en toe een buikdansje. That's all.

~Panthera~
04-02-05, 16:05
Geplaatst door Rabi'ah.
Ben je nou nog niet klaar?


Straks schiet ie 3 keer in de lucht, en 1 keer in de lach. :moe:

David
04-02-05, 16:07
Geplaatst door ~Panthera~
Straks schiet ie 3 keer in de lucht, en 1 keer in de lach. :moe:


Ik ga vanavond wel even naar die Habibi Ana om het jong tot de orde te roepen!

~Panthera~
04-02-05, 16:09
Geplaatst door David
Ik ga vanavond wel even naar die Habibi Ana om het jong tot de orde te roepen!


O jee....... http://www.cosgan.org/images/midi/frech/a050.gif

freya
04-02-05, 17:55
Geplaatst door David
Ik ga vanavond wel even naar die Habibi Ana om het jong tot de orde te roepen!

Hoe laat? :cola:


:roken:

Zwarte Schaap
04-02-05, 19:08
Geplaatst door beachboy
Je kan zeggen wat je wil lustobject of niet maar ze zijn wel erg lekker

Ik zeg maar één ding en dat is niet klagen als je klappies krijgt wanneer je als homofiel jonge Marokkanen als lustobject benadert.

Simon
04-02-05, 20:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik zeg maar één ding en dat is niet klagen als je klappies krijgt wanneer je als homofiel jonge Marokkanen als lustobject benadert.

Ik zou daar nog aan toe willen voegen ... 'wanneer je als mens een ander mens als lustobject benadert'. Want dat gezeur over Marokkanen en homo's heb ik nu wel genoeg van. Het zijn gewoon mensen.

Zwarte Schaap
04-02-05, 20:18
Geplaatst door Simon
Ik zou daar nog aan toe willen voegen ... 'wanneer je als mens een ander mens als lustobject benadert'. Want dat gezeur over Marokkanen en homo's heb ik nu wel genoeg van. Het zijn gewoon mensen.

Als het aan mij ligt bewapenen we de vrouwen met een stroomstok voor al te opdringerige mannen.

Zwarte Schaap
04-02-05, 20:20
Rokkenjagers riskeren celstraf

Rokkenjagers in Costa Rica riskeren vanaf nu een gevangenisstraf als ze vrouwen versieren.

Als die versierpoging door de vrouw als ongewenst wordt ervaren, kan ze een klacht indienen tegen de versierder. Als de man schuldig wordt bevonden, vliegt hij tot 50 dagen de cel in.

Een politiewoordvoerder in de Costa Ricaanse hoofdstad San José zegt dat het een moeilijke zaak wordt om te achterhalen of het gevlei al dan niet onfatsoenlijk overkomt.

,,Mensen zijn heel verschillend in de omgang, maar we gaan de nieuwe wet toepassen. Vrouwen verdienen meer respect.''


Bron: Het Algemeen Dagblad 03/02/05

beachboy
09-02-05, 13:48
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik zeg maar één ding en dat is niet klagen als je klappies krijgt wanneer je als homofiel jonge Marokkanen als lustobject benadert.


Die jonge marokkanen benaderen mij niet andersom