PDA

Bekijk Volledige Versie : De richting kwijt...



barneveld
08-08-04, 23:39
De richting kwijt...


BARNEVELD - Op de fonkelnieuwe rotonde bij de BP is ook de ANWB-bewegwijzering aangepast. Knappe koppen hebben bedacht dat het allemaal best wat simpeler zou kunnen. Op zichzelf is dat een lofwaardig streven, maar het moet natuurlijk niet zover gaan dat de zuinigheid de wijsheid gaat bedriegen. En dat is volgens attente lezers nu het geval. Het verkeer heeft volgens het bord de keuze uit CENTRUM, (Bedrijventerrein) DE VALK en ANDERE RICHTINGEN. Het gevolg hiervan is dat weggebruikers die uit het dorp komen ten onrechte allemaal richting Lunteren worden gestuurd. Om daar tot de ontdekking te komen dat ze voor de richting Kootwijkerbroek en Stroe toch echt de andere kant op hadden gemoeten...
Misschien is het niet zo moeilijk om als extra service STROE op het bord te vermelden. Praktisch gezien is daar ook nog alle ruimte voor onder de verwijzing naar DE VALK.

Ghiezzoe
09-08-04, 09:48
Vanwaar die stortregen aan informatie?

M.a.w. wat zijn je intenties achter het plaatsen van al die losse berichten?

salaam

barneveld
11-08-04, 20:23
Geplaatst door Ghiezzoe
Vanwaar die stortregen aan informatie?

M.a.w. wat zijn je intenties achter het plaatsen van al die losse berichten?

salaam

ik wil het zelfde bereiken als iedereen hier op de form.
wat is jouw intensie om op dit bericht te reagereen?

euhh
11-08-04, 20:27
Geplaatst door barneveld
De richting kwijt...


BARNEVELD - Op de fonkelnieuwe rotonde bij de BP is ook de ANWB-bewegwijzering aangepast. Knappe koppen hebben bedacht dat het allemaal best wat simpeler zou kunnen. Op zichzelf is dat een lofwaardig streven, maar het moet natuurlijk niet zover gaan dat de zuinigheid de wijsheid gaat bedriegen. En dat is volgens attente lezers nu het geval. Het verkeer heeft volgens het bord de keuze uit CENTRUM, (Bedrijventerrein) DE VALK en ANDERE RICHTINGEN. Het gevolg hiervan is dat weggebruikers die uit het dorp komen ten onrechte allemaal richting Lunteren worden gestuurd. Om daar tot de ontdekking te komen dat ze voor de richting Kootwijkerbroek en Stroe toch echt de andere kant op hadden gemoeten...
Misschien is het niet zo moeilijk om als extra service STROE op het bord te vermelden. Praktisch gezien is daar ook nog alle ruimte voor onder de verwijzing naar DE VALK.

STROE, daar wil je dood toch nog niet gevonden worden, laat staan dat je er levend naar toe wilt.

barneveld
11-08-04, 20:33
Geplaatst door euhh
STROE, daar wil je dood toch nog niet gevonden worden, laat staan dat je er levend naar toe wilt.

een maal stroe gezien wil je niets anders zien. het is daar zo mooi en groen. je kan zo uit de beek drinken.

Iglo
11-08-04, 20:38
Geplaatst door barneveld
een maal stroe gezien wil je niets anders zien. het is daar zo mooi en groen. je kan zo uit de beek drinken. Laat me eens gokken, dit bericht heb je gepost nadat je een 'heerlijke' teug van dat 'heldre' water hebt genuttigd? :wink:

barneveld
11-08-04, 20:41
Geplaatst door Iglo
Laat me eens gokken, dit bericht heb je gepost nadat je een 'heerlijke' teug van dat 'heldre' water hebt genuttigd? :wink:

mensen die de waarheid spreken worden niet vaak serieus genomen.
dit is een duidelijk voorbeeld

euhh
11-08-04, 20:42
Geplaatst door barneveld
een maal stroe gezien wil je niets anders zien. het is daar zo mooi en groen. je kan zo uit de beek drinken.

Ik wil er nog niet eens poepen, laat staan uit de beek drinken.

barneveld
11-08-04, 20:45
Geplaatst door euhh
Ik wil er nog niet eens poepen, laat staan uit de beek drinken.

is jouw wc kapot of heb je diaree

euhh
11-08-04, 20:53
Als ik in stroe en omgeving ben heb ik altijd de onbedwingbare drang om overal te gaan poepen.
Blijft tenslotte een schijtregio he!

barneveld
11-08-04, 20:58
Geplaatst door euhh
Als ik in stroe en omgeving ben heb ik altijd de onbedwingbare drang om overal te gaan poepen.
Blijft tenslotte een schijtregio he!

weet je wel waar het ligt.
dat is nu wat ik bedoel met een keer stroe gezie wil je altijd stroe.
ook al is het om te schijten HAHHAHAHAH :haha: :haha:

euhh
11-08-04, 21:01
Geplaatst door barneveld
weet je wel waar het ligt.
dat is nu wat ik bedoel met een keer stroe gezie wil je altijd stroe.
ook al is het om te schijten HAHHAHAHAH :haha: :haha:

Tuurlijk weet ik waar stroe ligt, iedereen weet toch waar stroe ligt

barneveld
11-08-04, 21:04
Geplaatst door euhh
Tuurlijk weet ik waar stroe ligt, iedereen weet toch waar stroe ligt

als je zo zeker bent noem mij dan 3 dorpen in de omgeving

euhh
11-08-04, 21:09
Geplaatst door barneveld
als je zo zeker bent noem mij dan 3 dorpen in de omgeving

Garderen, harskamp, lunteren, kootwijkerbroek (berucht vanwege de ruimingen)

barneveld
11-08-04, 21:13
Geplaatst door euhh
Garderen, harskamp, lunteren, kootwijkerbroek (berucht vanwege de ruimingen)

welk landkaart heb je gebruikt om te zoeken

Simon
11-08-04, 21:20
Barneveld, misschien kan je al het lokale nieuws in EEN topic zetten in plaats van tien verschillende .... lijkt mij wat minder storend voor anderen .

barneveld
11-08-04, 21:25
Geplaatst door Simon
Barneveld, misschien kan je al het lokale nieuws in EEN topic zetten in plaats van tien verschillende .... lijkt mij wat minder storend voor anderen .

ik wil niet tegen je zeiken maar iemand die 18 strafpunten heeft is niet echt geloofwaardig met zijn advies.

Simon
11-08-04, 21:32
Geplaatst door barneveld
ik wil niet tegen je zeiken maar iemand die 18 strafpunten heeft is niet echt geloofwaardig met zijn advies.

18 strafpunten is helemaal niet veel in relatie tot het aantal bijdragen ! En bovendien waren ze allemaal voor blasfemie hetgeen een nogal grijs gebied is.

Majid22
11-08-04, 21:36
Strafpunten worden hier met zoveel willekeur uitgedeeld dat eigenlijk de mensen met de meeste strafpunten of bans nog het normaalste zijn. Enkel zwakbegaafden als Taouanza of ronduit achterlijke types als Victory blijven ervan verlost.

barneveld
11-08-04, 21:40
Geplaatst door Majid22
Strafpunten worden hier met zoveel willekeur uitgedeeld dat eigenlijk de mensen met de meeste strafpunten of bans nog het normaalste zijn. Enkel zwakbegaafden als Taouanza of ronduit achterlijke types als Victory blijven ervan verlost.

dat betekend dat ik ook ronduit achtelijk type ben

mrz
11-08-04, 21:48
En ik ben dan gewoon normaal!!!! Wow, wie had dat nu gedacht...

barneveld
11-08-04, 21:55
Geplaatst door mrz
En ik ben dan gewoon normaal!!!! Wow, wie had dat nu gedacht...

wat heb je gedaan voor 8 strafpunt

mrz
11-08-04, 22:16
Min of meer voor de grap een topic geopend: "Alle vrouwen zijn joden", met een humoristische draai eraan voor het evenwicht (of er een vrouw was die het tegendeel wilde bewijzen) maar het niveau van een of andere stomme moderator die nog op mijn vriendenlijst stond ook tot overmaat van ramp was blijkbaar niet zodanig dat ie er aanstoot aan moest nemen. Zielig en pijnlijk ook gezien sommige dingen, maargoed. Ik zie het maar zo, kan ik ook eens ff een beetje "slacken", zal ik maar zeggen. :/

barneveld
11-08-04, 22:20
Geplaatst door mrz
Min of meer voor de grap een topic geopend: "Alle vrouwen zijn joden", met een humoristische draai eraan voor het evenwicht maar het niveau van een of andere stomme moderator die nog op mijn vriendenlijst stond ook tot overmaat van ramp was blijkbaar niet zodanig dat ie er aanstoot aan moest nemen. Zielig en pijnlijk ook gezien sommige dingen, maargoed. Ik zie het maar zo, kan ik ook eens ff een beetje "slacken" zal ik maar zeggen. :/


zeg maar je hebt sinterklaas druvig gemaakt. edgar
maak sinterklaar even blij.

gooh edgar je hebt iets warms in je mond edgar

mrz
11-08-04, 22:26
Ik zeg niks. Heb al een keer gevraagd om betere uitleg of anders herstel, dus, bij dezen nogmaals, graag herstel.

barneveld
11-08-04, 22:33
Geplaatst door mrz
Ik zeg niks. Heb al een keer gevraagd om betere uitleg of anders herstel, dus, bij dezen nogmaals, graag herstel.


het is altijd weer de schuld van de vrouwen

mrz
11-08-04, 22:36
Geplaatst door barneveld
het is altijd weer de schuld van de vrouwen

Nee, dat is de grap juist! Bij mijn weten was het namelijk juist een man die de strafpunten gaf... :/

barneveld
11-08-04, 22:40
Geplaatst door mrz
Nee, dat is de grap juist! Bij mijn weten was het namelijk juist een man die de strafpunten gaf... :/

maar het ging over vrouwen of vrouwen onderdelen.

mrz
11-08-04, 22:45
Gewoon vrouwen. Vrouwen onderdelen??? ?????

Iglo
11-08-04, 22:49
Geplaatst door barneveld
mensen die de waarheid spreken worden niet vaak serieus genomen.
dit is een duidelijk voorbeeld Inderdaad, ik wordt haast nooit serieus genomen. Maar daar laat ik me niet door tegenhouden, en blijf dus gewoon de waarheid verkondigen!

barneveld
11-08-04, 22:50
Geplaatst door mrz
Gewoon vrouwen. Vrouwen onderdelen??? ?????

je weet wel een doos, meloenen, achterbak,doosopening, vlamoes, voorbumpers en achteringang