PDA

Bekijk Volledige Versie : Acht kinderen besmet met herpes na barbaars ritueel.....



Alien1375
09-08-04, 09:53
JERUZALEM - Acht Joodse jongetjes hebben
door een oude methode van besnijdenis,
metzitzah, genitale herpes gekregen.
Alle kinderen werden besneden volgens de
methode waarbij de moheel (besnijder)
met wijn in zijn mond de wond uitzuigt om
het bloeden te stoppen.

Dat meldt het jongste nummer van de
digitale nieuwsbrief Joods.nl, op gezag
van persbureau Reuters, dat zich op zijn
beurt baseert op het tijdschrift
Pediatrics. Wanneer een en ander
plaatshad, meldt de nieuwsbrief niet.

Metzitzah wordt tegenwoordig alleen nog
toegepast door sommige Joodse
gemeenschappen. Vaak in aangepaste
vorm, waarbij een plastic mondstuk wordt
gebruikt bij het uitzuigen van de wond. De
acht kinderen bij wie herpes is
geconstateerd, ontwikkelden vier tot
elf dagen na hun besnijdenis het herpes
simplex-virus type 1. Vier moheels die
bereid waren zich te laten testen, bleken
antilichamen voor dit virus in het
lichaam te hebben.

Dr. Benjamin Gesundheit van de Ben Gurion
University in Israël pleit ervoor de
bekendheid met de medische gevaren van de
oude methode en kennis van moderne
manieren van wondverzorging te
vergroten.

De kinderen blijven nog lange tijd last
houden van herpesaanvallen. Bij een van
de kinderen heeft het virus de hersenen
aangetast, met ernstige
hersenbeschadiging tot gevolg. Doordat de infectie met het virus soms pas na weken
duidelijk wordt, is het waarschijnlijk
dat de ontdekking van dit type
herpesbesmettingen pas het topje van de
ijsberg vormt.

Dr. Gesundheit benadrukt dat het
opperrabbinaat van Israël al in 2002
toestemming heeft gegeven om
mondstukken te gebruiken, om zo de kans op
besmetting te verkleinen.

Bron: Reformatorisch dagblad

Gadverdamme :schreeuw:

David
09-08-04, 09:55
Moderne hygiëne is een mooi iets.

srt
09-08-04, 10:15
De hamvraag is natuurlijk, hoe komen die brave Mohelim aan genitiale herpes? :maf2:

assassijn
09-08-04, 10:30
[sion-mode]
Maar moslims slachten afrikanen af in Darfur.
[/sion-mode.

Alle gekheid op een stokje.Dit moet natuurlijk niet kunnen,alle respect voor religieuze gebruiken,maar als de gezondheid van een kind op het spel staat moet men natuurlijk zich eens achter de oren gaan krabben.Laat ze de kinderen besnijden zoals dat over het algemeen wordt gedaan door de meerderheid van de Joden...beperkt het risico namelijk.

Goede oude tijd,je moest de lucht afzoeken naar een niet bestaande vogel en voor je het wist zat de schaar erin.Hadden ze je net ontdekte speel-kameraadje afgenomen :D

Bofko
09-08-04, 10:45
Geplaatst door assassijn
Goede oude tijd,je moest de lucht afzoeken naar een niet bestaande vogel en voor je het wist zat de schaar erin.Hadden ze je net ontdekte speel-kameraadje afgenomen :D :hihi:

AgressieveTurk
27-09-13, 20:23
Wat een pervers ritueel.

Heeft het iets te maken met pedofilie in jodendom?!
NPN Email Alert (http://www.truthtellers.org/alerts/pedophiliasecret.html)

Jewish child molesters that are never on the NEWS - WHY? (http://iamthewitness.com/listeners/Jewish.child.molesters.that.are.never.on.the.NEWS-WHY.htm)

knots71karel
27-09-13, 21:13
Wat een pervers ritueel.

Heeft het iets te maken met pedofilie in jodendom?!
NPN Email Alert (http://www.truthtellers.org/alerts/pedophiliasecret.html)

Jewish child molesters that are never on the NEWS - WHY? (http://iamthewitness.com/listeners/Jewish.child.molesters.that.are.never.on.the.NEWS-WHY.htm)

Uiteraard [probeer je weer op allerlij manieren (te scoren ) doelend dat de Joden wal homo,s zijn of iets dergelijks .
Gemaks halve vergetend dat dit idiote onnodige ritueel ook bij miljoene Moslim jongentjes wordt toegepast >
ze hebben het zelfs van de Joden geleerd die deden dital ver voor de komst van de Profeet Mohammed.
Afgezien daarvan :Human herpesvirus 1 (HSV-1)]Human herpesvirus 1 is het meest voorkomende soort, en verschijnt in de vorm van koortsblaasjes (http://www.maroc.nl/wiki/Koortsblaasje), meestal rond de mond (http://www.maroc.nl/wiki/Mond_(orgaan)) als koortslip (http://www.maroc.nl/wiki/Koortslip), maar ook andere locaties, (bv. schouder, wang) zijn mogelijk. Ook een oogontsteking (Herpes simplex keratitis) (http://www.maroc.nl/wiki/Herpes_simplex_keratitis) kan het gevolg zijn. 80% van de bevolking heeft antistoffen (http://www.maroc.nl/wiki/Antistof) tegen HSV-1. Het type genoom van het herpes virus is ZY. HSV-1 is OOK seksueel overdraagbaar.

DUS JOU GORE INSINUATIE KLOPT NIET !
De besnijder kon dus gewoon een koortslip gehad hebben !

Jou enige gore doel is haatzaaien
en dat gaat er in als ''zoete koek''denk je nu te scoren omdat het JODEN betreft ?:kotsen2:

AgressieveTurk
27-09-13, 21:29
Uiteraard [probeer je weer op allerlij manieren (te scoren ) doelend dat de Joden wal homo,s zijn of iets dergelijks .
Gemaks halve vergetend dat dit idiote onnodige ritueel ook bij miljoene Moslim jongentjes wordt toegepast >
ze hebben het zelfs van de Joden geleerd die deden dital ver voor de komst van de Profeet Mohammed.
Afgezien daarvan :Human herpesvirus 1 (HSV-1)]Human herpesvirus 1 is het meest voorkomende soort, en verschijnt in de vorm van koortsblaasjes (http://www.maroc.nl/wiki/Koortsblaasje), meestal rond de mond (http://www.maroc.nl/wiki/Mond_(orgaan)) als koortslip (http://www.maroc.nl/wiki/Koortslip), maar ook andere locaties, (bv. schouder, wang) zijn mogelijk. Ook een oogontsteking (Herpes simplex keratitis) (http://www.maroc.nl/wiki/Herpes_simplex_keratitis) kan het gevolg zijn. 80% van de bevolking heeft antistoffen (http://www.maroc.nl/wiki/Antistof) tegen HSV-1. Het type genoom van het herpes virus is ZY. HSV-1 is OOK seksueel overdraagbaar.

DUS JOU GORE INSINUATIE KLOPT NIET !
De besnijder kon dus gewoon een koortslip gehad hebben !

Jou enige gore doel is haatzaaien
en dat gaat er in als ''zoete koek''denk je nu te scoren omdat het JODEN betreft ?:kotsen2:

Waarschijnlijk ben je zelf een jood :). Je reageert altijd helemaal hysterisch als het om joden gaat. Neen moslims doen geen besnijdenis en dan de '' geslachtsdeel '' ff zuigen met wijn. Je hebt het mis knotsje.

Ik doel nergens op, je leest feiten en die wil je ontkennen. Probeer eerst te erkennen...rustig in ademen..koel..uit ademen...breath ... je kan het wel knotsje.

knots71karel
27-09-13, 22:10
Vraag me af of jij wel adem haalt en spoort halve gare zool ! ik JOOD moet er niet aan denken om en stuk van m,n jongeheer te missen omdat dezelfde Joden het destijds uitgevonden hebben ,om water uit te sparen !
Ik ben nog steeds puur natuur en mijn lul is nog intakt zoals '(GOD ) ALLAH of JEHOVA enz enz_me geschapen heeft.
Het waren de JODEN die destijds deze verminking uitvonden omdat het beter was zonder voorhuid je leuter in een vrouw te steken ,om het simple feit dat er dan geen zand onder de voorhuid zat ,want die was er niet meer :lekpuh:
Dag jochhie ga ff adem halen , kan je verder met je intense haat te spuien op alles en nog wat volgens jou inziens foute redenering , van anderen .
NergENS heb ik gezegd dat de MOSLIMS ooknog eens met wijn op depik van en jongentje gaan zuigen , het er af snijden is op zich al en overbodige verminking , sinds jaren zijn bijna alle toiletten met zo,n wasbakje uitgerust en daar kun je uitstekend je ''jongeheer'' in schoonmaken !

Zo nu mag jij weer wat zeggen .
:lole:

AgressieveTurk
27-09-13, 22:16
Vraag me af of jij wel adem haalt en spoort halve gare zool ! ik JOOD moet er niet aan denken om en stuk van m,n jongeheer te missen omdat dezelfde Joden het destijds uitgevonden hebben ,om water uit te sparen !
Ik ben nog steeds puur natuur en mijn lul is nog intakt zoals '(GOD ) ALLAH of JEHOVA enz enz_me geschapen heeft.
Het waren de JODEN die destijds deze verminking uitvonden omdat het beter was zonder voorhuid je leuter in een vrouw te steken ,om het simple feit dat er dan geen zand onder de voorhuid zat ,want die was er niet meer :lekpuh:
Dag jochhie ga ff adem halen , kan je verder met je intense haat te spuien op alles en nog wat volgens jou inziens foute redenering , van anderen .
NergENS heb ik gezegd dat de MOSLIMS ooknog eens met wijn op depik van en jongentje gaan zuigen , het er af snijden is op zich al en overbodige verminking , sinds jaren zijn bijna alle toiletten met zo,n wasbakje uitgerust en daar kun je uitstekend je ''jongeheer'' in schoonmaken !

Zo nu mag jij weer wat zeggen .
:lole:

Het valt gewoon erg op dat wanneer het zoals in dit topic over een pervers joods ritueel gaat, dat jij er gewoon om heen draait en helemaal als een gek reageert. Ik maak me echt zorgen om je gezondheid. Heb je wel iemand thuis of ben je een eenzame bejaarde? Want als je echt alleen bent vind ik dat je wat rustiger aan moet doen. Straks krijg je een hart aanval door je hysterische postings.

knots71karel
28-09-13, 00:13
Het valt gewoon erg op dat wanneer het zoals in dit topic over een pervers joods ritueel gaat, dat jij er gewoon om heen draait en helemaal als een gek reageert. Ik maak me echt zorgen om je gezondheid. Heb je wel iemand thuis of ben je een eenzame bejaarde? Want als je echt alleen bent vind ik dat je wat rustiger aan moet doen. Straks krijg je een hart aanval door je hysterische postings.

Ik vind het ook een idioot ritueel ,maar zoals ik het al aan jou verstanD heb proberen te brengen is het uitgevonden door de JODEN ALS ECHTE WOESTIJN BEWONERS hadden ze vaak gebrek aan water vandar dat ze op het idee kwamen om DEZE BARBAARSE VERMINKING toe tepassen en ja als je dan weinig water hebt en genoeg wijn , da spoel je ,je bek ff met wat wijn en zuigt op de wond (indit geval het piemeltje van het slachtoffertj , dus zo gek is het ook weer niet als je ff gewoon doordenkt en niet jou uiteraard smerige visie er op geeft dat het en barabaars ritueel is .
Nogmals ik ben gen JOOD en vind die hel besnijdenis een onnodige bedoening en zeker in deze moderne tijd ,en totaal overbodige kindermishandeling!
Ongeacht of je een JOOD bent of MOSLIM (om te gillen is dat deJODEN en MOSLIMS het met elkaar eens zijn is slachten of en stuk van je piemel afsnijden >je zou haast denken :als het maar bloederigen pijnlijk is dan zijn de MOSLIMS het roerend met elkaar eens ,totdat de en of andere GEK zoals jij het gaatje vind dat het JOODSE besnijden pervers is ! en de ware achtergrond niet ff opzoekt ( wetje wel wijn bevat alcohol en ontsmet en alcohol ONTSMET maar dar sta je in je ijver om ff hat te zaaien of opz,n minst de JODEN een veg uit de pan te geven , gen seconde bij stil ,sterker nog je hebt je niet eens afgevraagd waarom de uitvinders van deze ''gruwelijke verminking '' om de zaak op jou manier aan te dikken op het ide zijn gekoen.
VERDER VIND IK HET ZONDER MEER WANSTALLIG OM TE KOTSEN ZELFS , DAT JE ZO,N KIND AN Z, PIK MOET ZUIGEN , maar erger nog is deonnodige verminking , dank zij de JODEN die het eerst op dit idee kwamen , onder het motto dat de en of andere GOD dit wil.
Ook het ritueel slachten is zo ontstaan als eerbewijs aan GOD , gelukkig dat de inca,s niet in deze omgeving het Midden oosten woonden want die offerden kloppende hartjes aan hun GOD het liefst nog van jonge meisjes die in doodsangst wisten wat er met hun gebeuren ging .

Ik als geboren en getogen Hollander verafschuw dit soort rituelen ongeacht wie ze uitvoert en uit welke
GODS NAAM dan ook !
ZO IKHOOP DAT JE INTENS VERZIEKTE BREIN DEZE GEDACHTEN GANG VAN EEN NORMAAL MENS KAN VOLGEN .
STOP NU WANT MOET OVER OP GROTERE LETTERS .
:zwaai:

AgressieveTurk
28-09-13, 00:17
Je probeert het heel erg goed te praten. Vindt allerlei smoesjes en excuusjes voor de joodse vriendjes. Maar met alchol ontsmetten? Ja , nee dat oke maar dat met de mond? Anno 2013. Dat is pervers.

Maar joden hebben nog veel meer perversiteit , lees maar de websites. Citaten uit de talmoed die ik hier heb geplaats zijn meerdere malen verwijderd zonder reden.

Google maar '' Citaten uit de talmoed uwkeuze '' .

Erg interessant hoe je joodse vriendjes denken over '' niet joden ''.

BoerHarms
28-09-13, 04:09
Wat een pervers ritueel.

Heeft het iets te maken met pedofilie in jodendom?!
NPN Email Alert (http://www.truthtellers.org/alerts/pedophiliasecret.html)

Jewish child molesters that are never on the NEWS - WHY? (http://iamthewitness.com/listeners/Jewish.child.molesters.that.are.never.on.the.NEWS-WHY.htm)

Dat hele rituele gedoe heb ik niets mee, kind kan ook in het ziekenhuis besneden worden onder verdoving, we leven immers niet meer in de prehistorische tijd.

knuppeltje
28-09-13, 08:17
Moderne hygiëne is een mooi iets.

Welcome back, broeder. Dat is lang geleden.

super ick
28-09-13, 08:42
Google maar '' Citaten uit de talmoed uwkeuze '' .

Erg interessant hoe je joodse vriendjes denken over '' niet joden ''.

Dat is niet raar. Het is dezelfde Allah als van jou en gezien jou postings weet jij dat hij een pleurishekel heeft aan ongelovigen. Moslims lijken het meest op Joden, ze hebben zelfs het geloof 1 op 1 gekopieerd.

Charlus
28-09-13, 11:30
Moderne hygiëne is een mooi iets.
Jammer dat David verdwenen is/lijkt.

Charlus
28-09-13, 11:31
Wat een pervers ritueel.

Heeft het iets te maken met pedofilie in jodendom?!
NPN Email Alert (http://www.truthtellers.org/alerts/pedophiliasecret.html)

Jewish child molesters that are never on the NEWS - WHY? (http://iamthewitness.com/listeners/Jewish.child.molesters.that.are.never.on.the.NEWS-WHY.htm)
Zo praat je niet over mensen van het boek.

knots71karel
28-09-13, 13:00
Je probeert het heel erg goed te praten. Vindt allerlei smoesjes en excuusjes voor de joodse vriendjes. Maar met alchol ontsmetten? Ja , nee dat oke maar dat met de mond? Anno 2013. Dat is pervers.

Maar joden hebben nog veel meer perversiteit , lees maar de websites. Citaten uit de talmoed die ik hier heb geplaats zijn meerdere malen verwijderd zonder reden.

Google maar '' Citaten uit de talmoed uwkeuze '' .

Erg interessant hoe je joodse vriendjes denken over '' niet joden ''.

Man ga bij je zelf te rade , wat heb ik met JODEN te maken ? gek laat die piemel zuigers en slagers allemaal de kolere krijgen en dat geld ook voor de MOSLIM slachters !
En als het dan toch zonodig moet ,dan hebebnwij hier prima artsen en ziekenhuizen voor , en geen slagers die het ''gorrie uit de oudheid stammende JOODSE om geen zand onder voorhuid te krijgen''uigevonden hebben en wat doe je dan als echte woestijn bewoners ? juist ja je neemt het ''snijwerkje ''ff want die JODEN die waren zo gek nog niet tenslotte leefden ze al veel langer in de diverse zandbakken ,als de meEste MOSLIMS

knots71karel
28-09-13, 13:29
Dat hele rituele gedoe heb ik niets mee, kind kan ook in het ziekenhuis besneden worden onder verdoving, we leven immers niet meer in de prehistorische tijd.
Precies maar daar willen zowel deJ ODEN als de MOSLIMS niks van weten wat dat betreft zij hetgewoon broeders in het ''kwade"" net zo goed als het ritueel slachten ook van de JODEN is over genomen.
Heel gewoon als broeder volk ,maar de gore en smerige haatzaaiers die buiten alles uit als er ook maar iets op aan te merken valt (uiteraard alleen als hetJoden betreft!
Niemand zal me bij vallen zo hypocriet is het gewoon ,maar de KOP VAN HET TOPIC ZEGT OPZICH AL GENOEG .
Want ik durf om alles te wedden dat dit niet boven de bron stond die (onze beroeps haatzaaier )heeft geraadpleegt .
Voorde goede orde ik bedoel deze tekst : Acht kinderen besmet met herpes na barbaars ritueel.....

en de smily er bij sprekt voorzich zelf .
DE INTENSE HAAT SPAT ER VAN AF .
P.S Je zal zo,s stuk uitgerafeld rapalje maar aan boord hebben ,binne de kortse keren brak de pleuris uit , wat ,n galbakkie dit huftertje wiens enige manier van posten is haatzaien en vals insinuren ,niks meer en niks minder !
En dat moet hij onderhand wel weten :ik heb als NEUTRAAL persoon daar een pleuris hekel aan .
net zo,n pleuris hekel heb ik aan die slagers die zo nodig een kind zonder zijn toestemming verminken , en met als klap op de vuurpijl nog ff aan de bloederige rest van het stompje moeten zuigen zgn '
'als pleister op de wonde "" bah stelletje smeerpijpen.
Als het dan toch zonodig moet ,dan onder verdoving door deskundigen in een Ziekenhuis (maar dat kost zeker te veel in de woestijn landen????
ja wie arm is moet pijn lijden zo is het toch >vind je ook niet AGRESSIEF TURKJE ??
maar zelfs die klote JODEN willen er niets van weten , want het is hun GELOOF die het gebied en de MOSLIMS ??ja die zijn het in dit geval gloeiend met de joodjes eens !
.
Envoortan je bek houden met je vieze beschuldigingen dat ik symphatie heb voor de JODEN en zeker niet voor deze snijende pikkenzuigers ,het snijden is opzich al erg genoeg , laat die koters maar lekker pijn lijden !
(want dat beetje wijn verdoofd ook lang niet alles en vooral de impact niet die het op zo.n kind maakt !

Dag A.T,je steek dit maar in je r...tje :auw2:

Loubnalulu
28-09-13, 14:54
Behalve dat ik vind dat besnijdenis bij een arts moet gebeuren ( dat kan in deze tijd ) moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het ook een vies ritueel vind. Hoezo neem je het geslachtsdeel van een kind in je mond? Met wat voor reden dan ook? Ik vind dit echt walgelijk bah!

Charlus
28-09-13, 16:39
Dr. Gesundheit
:nerveus:

benadrukt dat het opperrabbinaat van Israël al in 2002 toestemming heeft gegeven om mondstukken te gebruiken, om zo de kans op besmetting te verkleinen.
Waarom geen algeheel verbod van het opperrabbinaat op die uitzuigerij?

knots71karel
28-09-13, 19:51
Behalve dat ik vind dat besnijdenis bij een arts moet gebeuren ( dat kan in deze tijd ) moet ik heel eerlijk zeggen dat ik het ook een vies ritueel vind. Hoezo neem je het geslachtsdeel van een kind in je mond? Met wat voor reden dan ook? Ik vind dit echt walgelijk bah!

De besnijdenis is gewoon een overbodig ritueel geworden !
En dan nog ff dit :ik vind het ook een idioot idee ,om het geslachtsdeel van het jongentje in de mond te nemen (moet er niet aan denken gadverdamme ) maar ik moet ook zeggen dat mijn moeder mijn vingertje in haar mond naam toen ik me gesneden had , er waren geen pleisters in die tijd (1944) enhaar reactie was puur moeder instinkt! dus zo gek is het nu ook weer niet maar laat dan desnoods de moeder het nog doen en niet zo,n slachter>

Ibrah1234
28-09-13, 21:27
Moslims lijken het meest op Joden, ze hebben zelfs het geloof 1 op 1 gekopieerd.

Er is niet alleen plagiaat gepleegd. De oorspronkelijke teksten zijn zelfs gewijzigd in de koran. Geen authentieke uitgave.

Niet dat het mij ook maar iets interesseert. Mensen moeten geloven wat ze zelf willen. 'Mijn god is de beste God', 'mijn heilig boek is de beste uitgave' vind ik zo'n rare discussie.

H.P.Pas
28-09-13, 23:29
Moderne hygiëne is een mooi iets.
:fpetaf:

knots71karel
28-09-13, 23:42
Er is niet alleen plagiaat gepleegd. De oorspronkelijke teksten zijn zelfs gewijzigd in de koran. Geen authentieke uitgave.

Niet dat het mij ook maar iets interesseert. Mensen moeten geloven wat ze zelf willen. 'Mijn god is de beste God', 'mijn heilig boek is de beste uitgave' vind ik zo'n rare discussie.

Ben het weer volkomen met jou eens ; elke gelovige zegt dat zijn geloof het enige echte is .
Nou ik heb zo mijn " eigen geloofje '' als je van de 10 geboden er 6 gebruikt *) dan zag de Wereld er heel anders uit.

Enkel geboden zijn letterlijk overbodig als je het rijtje bekijkt:


Gebod
Joods
Orthodox
Rooms-katholiek, Lutheraans
Anglicaans, Gereformeerd, en andere Protestanten


Ik ben de Heer uw God
1
1
1
-


Gij zult geen andere goden hebben
2
1


Gij zult geen afgodsbeelden maken
2
2


Gij zult de naam van God niet misbruiken
3
3
2
3


Gedenk de sabbat en houd hem in ere
4
4
3
4


Eer uw moeder en vader
5
5
4
5


Gij zult niet doden
6
6
5
6


Gij zult geen overspel plegen
7
7
6
7


Gij zult niet stelen
8
8
7
8


Gij zult geen valse getuigenis afleggen
9
9
8
9


Gij zult de vrouw van uw medemens niet begeren
10
10
9
10


Gij zult het huis van uw medemens niet begeren

AgressieveTurk
29-09-13, 00:34
Prachtig hoe je ware aard naar boven komt.

Mark
29-09-13, 11:42
mooi man dat geloof

AgressieveTurk
29-09-13, 23:21
Pervers:nl: