PDA

Bekijk Volledige Versie : Verkrachtigen van moslim meisjes door Amerikanen en Zionisten



Victory
09-08-04, 14:01
Salam aan de gelovigen,

Ik wil enkele artikelen met jullie delen over meisjes die verkracht zijn door de vijanden van Allah (swt), de Amerikaanse en Zionistische soldaten. Elke dag worden er honderden meisjes in Iraq, Palestina en andere bezette / oorlogs gebieden mishandeld, gemarteld en verkracht.


Iraqi Woman Recalls Abu Ghraib Rape by Americans

http://www.islam-online.net/English/News/2004-07/21/images/pic06.jpg

CAIRO, July 21 – The rape ordeal she suffered at the hands of US soldiers, both males and females, in the notorious Abu Gharib prison will continue to haunt Nadia for the rest of her life.

Though freed now, she is "imprisoned" in painful memories that left her psychologically and physically scarred, paying the price of the brutality and sadism of her American jailers.

Nadia, the name given by a freed Iraqi female prisoner to Al-Wasat, a weekly supplement of the respectable London-based Al-Hayat newspaper, felt it incumbent upon herself to speak out and expose the less-talked-about abuse of female prisoners in US-run detention camps across Iraq.

Her visit to a relative ended up in her detention by American troops, who stormed the home under the preferable excuse of "searching for weapons".

"I tried in vain to convince the impeded interpreter I was a guest, but I lost consciousness to find myself later in a dingy dark cell all by myself," Nadia recalled.

With tears rolling down her cheeks, she told the paper how she was stripped by her "liberators" of the most precious thing an Arab and Muslim women can have: Her virginity.

"A thrill of fear ran through me when I saw US soldiers laughing hysterically with a female solider telling me mockingly in an Arabic accent ‘I never heard about female arms dealer in Iraq’," Nadia said.

"As I tried hard to explain to her that I was wrongly rounded up, the female soldier started accosting and kicking me with my cries and pleas falling on dead ears."

She went on: "She gave me a cup of water and no sooner had I started sipping it than I went into a deep trance to find myself later naked and raped."

‘Like Animals’

Only then Nadia realized that hard times and an uncertain fate were lying ahead.

And days proved her right. The other day, five soldiers fondled and raped her one after another in a distasteful sex orgy on the tunes of culturally offensive heavy metal music.

"One month later, a soldier showed up and told me in broken Arabic to take a shower. And before finishing my bath, he kicked the door open. I slapped him but he raped me like animals and called two of his colleagues, who forced me to have sex with them," added Nadia.

"Four months later, the female soldier came along with four male soldiers with a digital camera. She stripped me naked and started fondling me as if she was a man while her male colleagues broke into laughter and started taking photos.

"Reluctant as I was, she fired four shots close to my head and threatened to kill me if I resist. Then, four soldiers raped me sadistically and I lost conscience. Later, she forced me to watch a clip of my raping, saying bluntly: ‘Your were born to give us pleasure’."

Naida was set free from the US hell in Abu Gharib after spending up to six months there.

The American soldiers dumped her along the highway of Abu Gharib and gave her a meager of 10,000 dinars to "start a new life".

Too ashamed to return home, she now works as a housemaid for an Iraqi family.

Britain’s mass-circulation The Guardian revealed on May 12 that US soldiers in Iraq have sexually humiliated and abused several Iraqi female detainees in Abu Gharib.

In its May 10-17 issue, the Newsweek said that yet-unreleased Abu Gharib abuse photos "include an American soldier having sex with a female Iraqi detainee and American soldiers watching Iraqis have sex with juveniles."

The Iraqi abuse scandal exploded onto the world stage on April 29 after the CBS news network published several shocking photos of Iraqi detainees tortured and sexually abused by US soldiers.

In a damning report presented to the administration in February, before the outbreak of the scandal, US Major General Antonio Taguba found numerous "sadistic, blatant and wanton criminal abuses" at the prison complex.


Worst rape photos of Iraqi women detainees not yet officially released

Los Angeles, Alta California - May 21, 2004 - (ACN) The new photographs released today of the depraved sexual abuse of Iraqi POW's by the US Military Police on orders of CIA and Israeli operatives at the Abu Ghraib prison still do not show the worst of the war crimes. The photographs so far officially released are, without exception, only of male Iraqi prisoners of war. According to returning Mexican-American soldiers and staff members of Congressmen who have viewed the videos and photographs in private sessions, there are far more shocking photographs that have not been released to the public. Senator Richard J. Durbin himself said "There were some awful scenes. It felt like you were descending into one of the rings of hell, and sadly it was our own creation". Other members of Congress said, after viewing the images, that they included Iraqi women exposing their breasts and other private parts. Congressman Martin T. Meehan said, ''I was obviously shocked and horrified to discover that the new photos are even more gruesome than those we have seen in the media. Some of the pictures and videos show actual intercourse between male and female soldiers." In addition, the May 10-17 issue of Newsweek said that yet-unreleased Abu Ghraib abuse photos "include an American soldier having sex with a female Iraqi detainee and American soldiers watching Iraqis have sex with juveniles."

What also has not been revealed to the American public is that the sexual humiliation of Islamic prisoners and rape of women detainees is actually an Israeli Jewish practice used by the Zionists against the Palestinians. These interrogation techniques were taught by Israeli operatives to the CIA and Military Police at the Abu Ghraib prison and in fact these operatives participated directly in the torture at Abu Ghraib under cover of "private consultants". It is believed that at least three known Israeli MOSSAD agents where at Abu Ghraib directing the torture as "interrogators" in the service of Pentagon "contractors".

Recently, a Palestinian female freed from Israeli detention said more than 15 fellow Palestinian women were raped by Israeli interrogators to force them to confess to charges leveled against them and collaborate with the Israeli intelligence.

"Israeli investigators and intelligence officers keep video tapes of the raping to blackmail the female detainees," she told an Islamic news service, requesting anonymity.

"I have been sexually abused and photographed. When I tried to travel to Jordan after my release an Israeli intelligence officer blackmailed me with the humiliating photos," she said. She asserted that these techniques have been used for years by the Israeli interrogators against Palestinian detainees. "They have used these raping techniques before my detention and continue to use it until today," said the Palestinian woman who spent nine years of her life in Israeli detention. She asserted that Palestinian women shy away from reporting such "disgrace" due to the sensitivity of the conservative Palestinian community. The Israelis also, she added, threaten to widely circulate the rape images if any of us take our complains to the public or the press.

"It appears that the U.S. sexual abuse of the Iraqi detainees at the Abu Ghraib prison is simply a replica of a long-running Israeli practice. Israeli interrogators have more than 25 different torture techniques to extract confessions from Palestinian detainees", said a Palestinian. He added, "The nudity technique used by the Americans against Iraqi detainees is a long time Israeli favorite but unfortunately pictures never surfaced to expose the barbarism and brutality of a country bragging about being an oasis of democracy." At least seven thousands Palestinians, including scores of women, are held by Israeli occupation forces in detention centers and jails.

On May 12, 2004 an Iraqi female professor revealed that U.S. soldiers in Iraq have raped, sexually humiliated and abused several Iraqi female detainees in the notorious Abu Ghraib prison. Professor Huda Shaker, a political scientist at Baghdad University, said an Iraqi young girl was raped by a U.S. military policeman and became pregnant.

Professor Shaker, an Amnesty International researcher, said she knows of other Iraqi females that were arrested, taken to Abu Ghraib prison and raped by the US Military Police. "Iraqi women here are afraid and shy of talking about such subjects," Professor Shaker said. Few women released from U.S. detention have come forward to talk about their experiences in a Muslim society where rape is sometimes equated with shame.

US Senator Ernest Hollings recently said that Bush launched the war against Iraq on behalf of Isreal and to appease US Jews. The Zionist participation in the Abu Ghraib sexual torture scandal proves that Jews are participating in the war directly and in the best way they know how . . . covertly!

Mähden
12-08-04, 11:20
Geplaatst door Victory
Salam aan de gelovigen,

Ik wil enkele artikelen met jullie delen over meisjes die verkracht zijn door de vijanden van Allah (swt),


Ik wil enkele artikelen met jullie delen over meisjes die verkracht zijn door de vrienden van Allah,
maar daar heeft men het liever niet over, wanwege het gladde ijs waaorop men zich dan bevindt gezien de geschiedenis met Aicha 9/11

Julien
12-08-04, 11:22
die verkrachtingen zijn wel jouw paradepaardje he, victory?

:kotsen2: leuk iemand anders z'n leed zo te misbruiken om weer lekker het westen te kunnen bashen.

Theodoru$
12-08-04, 11:24
Geplaatst door Mähden
Ik wil enkele artikelen met jullie delen over meisjes die verkracht zijn door de vrienden van Allah,
maar daar heeft men het liever niet over, wanwege het gladde ijs waaorop men zich dan bevindt gezien de geschiedenis met Aicha 9/11
Verkrachting als wapen wordt nog wel het meeste gebruikt door de vrienden van Allah in Sudan, maar daar zul je Victory niet over horen inderdaad.

srt
12-08-04, 11:29
Wat hebben Zionisten hiermee te maken?

En de gewone Amerikaanse huisvrouw?

:verward:

NL 57
12-08-04, 11:32
Toen de Amerikanen in 1945 Europa van de Nazis bevrijdden, hebben de Duitsers zich bij hun nederlaag neergelegd en een nieuwe welvarende democratische staat op poten gezet.

Hoe je het ook wendt of keert, de Amerikanen hebben in een korte campagne een van de grootste beesten die aan het roer van een land gestaan hebben, afgezet en ook zijn debiele zoontjes een koppie kleiner gemaakt. I.pv. dat men daar blij mee is in Irak, verzet men zich tegen de vrijheid en prefereert men kennelijk de slavernij.

HET ZOU EEN ZEGEN ZIJN VOOR HET HELE M.O. als het tijdelijk onder Amerikaans bestuur kwam en heropgevoed werd. Dan zou er net zoals in Duitsland/Japan in 1945 ruimte komen voor democratie, welvaart etc.

Als ik de Amerikanen en de Arabieren op een denkbeeldige lijn moet plaatsen, neme ze allebij een extreme positie in:
Amerika staat voor: vrijheid, ondernemingszin, democratie, creativiteit etc.
De Arabische wereld staat voor: corruptie, fanatisme, dictatuur, extremisme, de schuld bij een ander leggen, haat etc.

Mähden
12-08-04, 11:40
Geplaatst door NL 57
Toen de Amerikanen in 1945 Europa van de Nazis bevrijdden, hebben de Duitsers zich bij hun nederlaag neergelegd en een nieuwe welvarende democratische staat op poten gezet.

Hoe je het ook wendt of keert, de Amerikanen hebben in een korte campagne een van de grootste beesten die aan het roer van een land gestaan hebben, afgezet en ook zijn debiele zoontjes een koppie kleiner gemaakt. I.pv. dat men daar blij mee is in Irak, verzet men zich tegen de vrijheid en prefereert men kennelijk de slavernij.

HET ZOU EEN ZEGEN ZIJN VOOR HET HELE M.O. als het tijdelijk onder Amerikaans bestuur kwam en heropgevoed werd. Dan zou er net zoals in Duitsland/Japan in 1945 ruimte komen voor democratie, welvaart etc.

Als ik de Amerikanen en de Arabieren op een denkbeeldige lijn moet plaatsen, neme ze allebij een extreme positie in:
Amerika staat voor: vrijheid, ondernemingszin, democratie, creativiteit etc.
De Arabische wereld staat voor: corruptie, fanatisme, dictatuur, extremisme, de schuld bij een ander leggen, haat etc.

ik ben benieuwd hoe lang je binnen het kalifaat van deze maroc.nl-site nog 0 strafpuntjes kunt behouden !!

maar gelijk hebt je,

helemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BiL@L
12-08-04, 11:44
Als jullie niet geloven, voorwaar Allaah heeft jullie niet nodig. En de ondankbaarheid van Zijn dienaren behaagt Hem niet, maar wanneer jullie dankbaar zijn, dan heeft Hij behagen in jullie. En geen lastdrager zal de last (zonden) van een andere dragen. Daarna is tot jullie Heer jullie terugkeer. Hij brengt jullie op de hoogte van wat jullie plachten te doen. Voorwaar, Hij is Alwetend over wat zich in de harten bevindt. [39:7]

En Mozes zei: "Als jullie ondankbaar zijn, jullie en allen die op de aarde zijn; Voorwaar, Allaah is zeker de Behoefteloze, de Prijzenswaardige." [14:8]

http://www.tafsir.com/default.asp?sid=39&tid=45030

NL 57
12-08-04, 11:47
Nederland heeft sinds de zeventiende eeuw allerlei groepen hartelijk welkom geheten: Joden, Vlamingen, Hugenoten,Belgische vluchtelingen, gastarbeiders uit Zuid-Europese landen als Italië, Portugal, Spanje, voormalig Joegoslavië, Grieken etc. Deze mensen hebben zich zonder veel problemen geïntegreerd. Het is pas verschrikkelijk foutgegaan toe we zo stom geweest zijn om hier moslims naar toe tehalen. De goede niet te na gesproken, hebben we hiemee een enorm probleem naar binnen gehaald. Als ik tegenwoordig in Hoog Catharijne kom, voel ik me een vreemdeling in eigen land

Als hier echt een kalifaatstaat komt, emigreer ik als nog naar het land van de vrijheid: AMERIKA.

Karin.N
12-08-04, 11:55
Helaas komen verkrachtingen dagelijks voor. Voor het slachtoffer is dat verschrikkelijk.
Maar wat weten we over verkrachters. Zijn zij land- ras- of religiegebonden? NEE!
Het enige wat verkrachters gemeen hebben, is dat zij tot het mannelijke geslacht behoren.
En geen enkele verkrachter heeft het recht om te verkrachten, ongeacht je religie, ras etc. Het mag gewoon niet. Maar helaas het gebeurt nog steeds.

Julien
12-08-04, 11:59
Geplaatst door NL 57
Nederland heeft sinds de zeventiende eeuw allerlei groepen hartelijk welkom geheten: Joden, Vlamingen, Hugenoten,Belgische vluchtelingen, gastarbeiders uit Zuid-Europese landen als Italië, Portugal, Spanje, voormalig Joegoslavië, Grieken etc. Deze mensen hebben zich zonder veel problemen geïntegreerd. Het is pas verschrikkelijk foutgegaan toe we zo stom geweest zijn om hier moslims naar toe tehalen. De goede niet te na gesproken, hebben we hiemee een enorm probleem naar binnen gehaald. Als ik tegenwoordig in Hoog Catharijne kom, voel ik me een vreemdeling in eigen land.

Als hier echt een kalifaatstaat komt, emigreer ik als nog naar het land van de vrijheid: AMERIKA.

je vergeet wel dat in de VS ook veel moslims wonen, en dat gaat redelijk goed daar. ik vind dat jij meer van de Amerikaanse tolerantie kan leren dan die moslims die jij nu beledigt.

en dat je je vreemdeling voelt in Hoog Catharijne is jouw probleem. als je al schrikt van dat lichtgetinte kleurtje en dat zwarte haar en die bruine ogen.. dan is er wat goed met je mis. ik juich het toe dat het mediterraanse uiterlijk terrein wint :p

NL 57
12-08-04, 12:03
Ik schrik niet van iemands huid- of haarkleur, want met Surinamers heb ik geen enkele moeite. Waar ik wel moeite mee heb, is de import van een cultuur die vijandig staat tegenover alles dit land dierbaar maakt: democratie, vrijhei

NL 57
12-08-04, 15:06
Geplaatst door Mähden
ik ben benieuwd hoe lang je binnen het kalifaat van deze maroc.nl-site nog 0 strafpuntjes kunt behouden !!

maar gelijk hebt je,

helemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor je reactie!

Victory
12-08-04, 17:07
Graag bij de topic blijven.


Ik vraag mij trouwens af waarom 4 pagina's aan reacties verwijderd zijn.

Ravian
12-08-04, 17:33
Geplaatst door Victory
Graag bij de topic blijven.


Ik vraag mij trouwens af waarom 4 pagina's aan reacties verwijderd zijn.

Vraag ik me ook af. Jij en Shaheed waren net zo lekker bezig als die 2 ouwe mopperkontjes uit de Muppetshow. Al hadden die twee wel humor.

Rabi'ah stortte zich nog vergenoegd op de 'foute mensen' aangaande het verlies van jouw familie: ze was vergeten dat het was gebeurd door die vreselijke aardbeving. Mijn condoleances heb je, mijn medeleven heb ik gestuurd en die staat nog steeds. Een naar verhaal was dat. Jammer dat Rabi'ah het aangreep om schijnheilig medeleven te projecteren. Trek je er niets van aan.

Over het topic-onderwerp: iedereen heeft gelijk als die zeggen dat ze jouw compassie met verkrachte slachtoffers betwijfelen. Die ene chick gaat je vet aan het hart, terwijl de tienduizenden anderen aan jouw gevoel voorbij gaan. Da's raar, Vic.

Hylke
12-08-04, 19:59
'Verkrachting in Darfur oorlogswapen'

Uitgegeven: 19 juli 2004 11:24

RIJSWIJK - De massale verkrachtingen in de Sudanese provincie Darfur zijn in feite oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid, maar de internationale gemeenschap doet er te weinig tegen. Dat stelt mensenrechtenorganisatie Amnesty International in een maandag verschenen rapport.

Ondanks de groeiende aandacht voor de humanitaire ramp die zich in Darfur afspeelt en de belofte van de regering om de Janjawid-milities te ontwapenen, worden vrouwen en kinderen nog steeds niet beschermd, vindt Amnesty. In het rapport staan honderden getuigenissen. Daaruit maakt de organisatie op dat vrouwen en meisjes massaal worden verkracht, ontvoerd en ingezet als seksslaven. In vrijwel alle door Amnesty onderzochte aanvallen op dorpen was het regeringsleger direct betrokken bij dergelijke misdaden, of er getuige van.

Een vrouw stelt dat zij zes dagen lang vrijwel constant is verkracht door vijf tot zes mannen. Haar man kon dat niet verkroppen en heeft haar verlaten. In een ander dorp zijn vijftien vrouwen en meisjes in een hut gedreven waarna Janjawid-milities hun botten braken zodat ze niet konden vluchten. Daarna zijn ze dagenlang verkracht.

Sudan wordt al tientallen jaren geteisterd door een burgeroorlog tussen de Arabische, islamitische regering in het noorden en de zwarte, overwegend christelijke en animistische bevolking in het zuiden. Deze strijd eiste sinds 1983 ruim anderhalf miljoen mensenlevens.

Regering

De afgelopen tijd zijn de gewelddadigheden toegenomen. Arabische pro-regeringsmilities (Janjawid) vermoorden en verdrijven op grote schaal niet-Arabische bewoners. In de afgelopen maanden zijn naar schatting 30.000 doden gevallen en 1,2 miljoen mensen hun huizen ontvlucht. Ongeveer 200.000 Sudanezen zijn vertrokken naar het buurland Tsjaad. Amnesty houdt de regering van Sudan verantwoordelijk.

"Verkrachting heeft een verwoestend en blijvend effect op de gezondheid van vrouwen en meisjes", stelt de organisatie. Dat heeft weer gevolgen voor de economische en sociale situatie in een gebied en dat maakt de slachtoffers extra kwetsbaar. "Vrouwen en meisjes worden aangevallen, niet alleen om de vrouwen te verlagen, maar ook om ze te vernederen, straffen, beheersen, bang te maken en ontheemden, en om de gemeenschap waartoe ze behoren op zijn kop te zetten."

Internationale commissie

Amnesty International wil dat alle betrokken partijen stoppen met verkrachtingen en deze praktijken ook publiekelijk veroordelen. De milities moeten nu snel ontwapend en een internationale commissie moet zoeken naar bewijzen voor oorlogsmisdaden, misdaden tegen de menselijkheid en volkerenmoord, en andere schendingen van internationale verdragen.



Reacties op dit bericht? Mail de redactie.
Bezoek ook het algemeen katern: NU.nl/algemeen
NU.nl homepage
(c) ANP

Ravian
12-08-04, 20:21
Geplaatst door Hylke
'Verkrachting in Darfur oorlogswapen'


RIJSWIJK - De massale verkrachtingen in de Sudanese provincie Darfur zijn in feite oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid, (c) ANP

Hou toch op met dit soort berichten plaatsen, man.

Het kan die Arabieren echt geen flikker schelen.

Mähden
12-08-04, 20:31
en ze beroepen zich ook nog op Allah,

wat zal die zich schamen,


net als de Bijbelse G-d die letterlijk zegt een beetje spijt (berouw) van de mens te hebben.

als je dat ziet geef je hem helemaal gelijk !

Ghiezzoe
12-08-04, 20:50
Ik denk dat er heel wat Arabieren en/of Moslims zijn die verdriet hebben om wat ze daar doen.
Het is een schande wat daar gebeurt en een stam/ras uitmoorden en onderdrukken heeft niets met Islam te maken.


Geplaatst door Ravian
Hou toch op met dit soort berichten plaatsen, man.

Het kan die Arabieren echt geen flikker schelen.

TFOE
12-08-04, 21:21
Geplaatst door Veerapen
Toen de Pisraeliers na WO II besloten om de poorten van onze
Westerse steden bewust wagenwijd voor de
Arabieren die ook nog Moslim zijn, te openen.

Toen kon hun onze Christelijke mening ook geen flikker schelen.

Daarom moeten wij Westerlingen die pis-Zionisten met wortel en tak uitroeien. zo dat zij ons kinderen nooit voor hun oorlogen gebruiken.

:nerd: Is dit een posting met een verborgen boodschap erin?
Ik begrijp er geen reet van wat je loopt te brallen.

Ravian
12-08-04, 21:27
Geplaatst door Veerapen
Toen de Pisraeliers na WO II besloten om de poorten van onze
Westerse steden bewust wagenwijd voor de
Arabieren die ook nog Moslim zijn, te openen.

Toen kon hun onze Christelijke mening ook geen flikker schelen.

Daarom moeten wij Westerlingen die pis-Zionisten met wortel en tak uitroeien. zo dat zij ons kinderen nooit voor hun oorlogen gebruiken.

Hahahaha.. Veerapen.
Waar was je al die tijd.

Blijf je, ondanks je intelligentie, vasthouden in het kamp van de losers (dus de Arabieren), of ga je nog wat doen?

Julien
12-08-04, 22:11
Geplaatst door Veerapen
Ik kies nooit een kant voor iets wat ons wezens vreemd is,
en dat geld helemaal voor die rascistische Zionisten, die bewust de
multicuul chaos in NL hebben veroorzaakt.

En dat weten jullie donders goed!

ik hoop dat je hetzelfde lot te wachten staat als die gekke NL-57

Mähden
13-08-04, 10:57
Geplaatst door Ghiezzoe
Ik denk dat er heel wat Arabieren en/of Moslims zijn die verdriet hebben om wat ze daar doen.
Het is een schande wat daar gebeurt en een stam/ras uitmoorden en onderdrukken heeft niets met Islam te maken.

overal waar het percentage moslims boven de 10 of 20 % uitstijgt is het hommeles,

ga maar kijken om je heen,

dat is toch genoeg bewijs voor het feit dat je hier te maken hebt met een fout diktatoriaal imperialistisch geloof, toch ?

in Turkije lijkt het nog een beetje te lukken,

maar dan moet er wel een leger aan te pas komen om de seculariteit te verzekeren, anders was daar ook weer een menselijke hel uitgebroken.

Leve Ataturk !!!

BiL@L
13-08-04, 11:50
Geplaatst door Mähden
in Turkije lijkt het nog een beetje te lukken,

maar dan moet er wel een leger aan te pas komen om de seculariteit te verzekeren, anders was daar ook weer een menselijke hel uitgebroken.

Leve Ataturk !!!

Je vertelt er alleen vreemd genoeg niet bij dat de meeste slachtoffers, onder een veruit in de meerderheid zijnde moslimbevolking, ongelovigen cq. onwetenden (niet-moslims) waren.

Ik zou bijna denken dat je een fundamentalistische supranationalistische, verzot op het secularisme, achtige persoon bent. Zit ik er ver naast m.b.t. jouw heidense overtuigingen (afgoden)?
:fplet:

David
13-08-04, 12:05
Wat er in deze discussie niet aan de orde komt, is dat in de regel altijd vrouwen het slachtoffer zijn, en mannen in de daders. Ongeacht afkomst, nationaliteit of religie. Maar iedereen heeft het hier weer te druk met mekkeren welke religie het ergst is.

BiL@L
13-08-04, 12:09
Geplaatst door David
Wat er in deze discussie niet aan de orde komt, en dat is zonde, is dat in de regel altijd vrouwen het slachtoffer zijn, en mannen in de daders. Ongeacht afkomst, nationaliteit of religie.

Altijd? En die (8000?) moslim-mannen die slachtoffer zijn geworden van de genocide in Bosnie dan?

Joepie
13-08-04, 12:12
Geplaatst door BiL@L
Altijd? En die (8000?) moslim-mannen die slachtoffer zijn geworden van de genocide in Bosnie dan?

Heb je idd. gelijk in, maar werden die 8000 mannen dan ook verkracht?

BiL@L
13-08-04, 12:17
Geplaatst door Joepie
Heb je idd. gelijk in, maar werden die 8000 mannen dan ook verkracht?

Maakt dat verschil? Voor mij niet in ieder geval. In de Islaam staat voor een moord en voor een verkrachting, op beiden de doodstraf.
biraat

David
13-08-04, 12:23
Geplaatst door BiL@L
Maakt dat verschil? Voor mij niet in ieder geval. In de Islaam staat voor een moord en voor een verkrachting, op beiden de doodstraf.
biraat


Jij kan nog een lul aan een netkous breien. We hadden het hier over verkrachting. En daarvan worden vrouwen het slachtoffer, en zijn mannen de dader. Van genocide worden beiden sexen het slachtoffer, en zijn meestal ook mannen de dader. Nu tevreden?

BiL@L
13-08-04, 12:27
Geplaatst door David
Jij kan nog een lul aan een netkous breien. We hadden het hier over verkrachting. En daarvan worden vrouwen het slachtoffer, en zijn mannen de dader. Van genocide worden beiden sexen het slachtoffer, en zijn meestal ook mannen de dader. Nu tevreden?

Onjuist.

Want ik versta onder genocide niet dat de betekenis ervan afhankelijk is van het geslacht. Ongeacht of dat woordenboeken en/of encyclopedia het tegendeel beweren.

Wanneer bijvoorbeeld een volk een pas geboren baby begraaft wanneer het een meisje betreft. Dan zie ik dat ook als genocide.

Mähden
13-08-04, 12:27
Geplaatst door David
Jij kan nog een lul aan een netkous breien. We hadden het hier over verkrachting. En daarvan worden vrouwen het slachtoffer, en zijn mannen de dader. Van genocide worden beiden sexen het slachtoffer, en zijn meestal ook mannen de dader. Nu tevreden?

vergeet de overdreven mannelijkheid in de koran niet !


1 vrouw met 4 vrouwen mag,

en in de hemel mag je er zelfs 70 voor jezelf hebben als man.


maar vrouw en man zijn gelijk in de koran, dat staat er nou 1maal.


zo krom als de nacht van Ali Baba en de veertig rovers, allemaal !!

gatverdergat, achterbaksheid kent geen grenzen, daar !

Bofko
13-08-04, 12:29
Geplaatst door David
Jij kan nog een lul aan een netkous breien. We hadden het hier over verkrachting. En daarvan worden vrouwen het slachtoffer, en zijn mannen de dader. Van genocide worden beiden sexen het slachtoffer, en zijn meestal ook mannen de dader. Nu tevreden?

Zou er een mannenoverschot zijn in de vuur ? :strik:
En een vrouwenoverschot in de hemel ?

David
13-08-04, 12:31
Geplaatst door BiL@L
Onjuist.

Want ik versta onder .....Ongeacht of dat woordenboeken en/of encyclopedia het tegendeel beweren.



Dat je in je eigen heelal leeft was me allang duidelijk. Prettig weekend.

BiL@L
13-08-04, 12:33
Geplaatst door David
Dat je in je eigen heelal leeft was me allang duidelijk. Prettig weekend.

Dag homo. :zwaai: Van hetzelfde... :D


Ps. Zou wel eerlijker zijn als je alles had gequote he...

Ghiezzoe
13-08-04, 12:41
Die 1 op 4 had een maatschappelijke achtergrond en er waren ook gedragsregels aan verbonden.

Wie zegt dat een vrouw geen 70 mannen in de hemel voor zichzelf mag hebben.

Denk je dat de hemel niet gewoon zo is dat je alles krijgt wat je maar wenst? en dat de rest voorbeelden zijn van wat je allemaal kunt krijgen..

36:57 (Every) fruit (enjoyment) will be there for them; they shall have whatever they call for;

40:40 "He that works evil will not be requited but by the like thereof: and he that works a righteous deed - whether man or woman - and is a Believer- such will enter the Garden (of Bliss): Therein will they have abundance without measure.

38:51 Therein will they recline (at ease): Therein can they call (at pleasure) for fruit in abundance, and (delicious) drink;

35:34 And they will say: "Praise be to Allah, Who has removed from us (all) sorrow: for our Lord is indeed Oft-Forgiving Ready to appreciate (service):

13:35 The parable of the Garden which the righteous are promised!- beneath it flow rivers: perpetual is the enjoyment thereof and the shade therein: such is the end of the Righteous; and the end of Unbelievers in the Fire.

18:31 For them will be Gardens of Eternity; beneath them rivers will flow; they will be adorned therein with bracelets of gold, and they will wear green garments of fine silk and heavy brocade: They will recline therein on raised thrones. How good the recompense! How beautiful a couch to recline on!


Salaam


Geplaatst door Mähden
vergeet de overdreven mannelijkheid in de koran niet !


1 vrouw met 4 vrouwen mag,

en in de hemel mag je er zelfs 70 voor jezelf hebben als man.


maar vrouw en man zijn gelijk in de koran , dat staat er.


zo krom als de nacht van Ali Baba en de veertig rovers, allemaal

Julien
13-08-04, 12:42
Geplaatst door David
Dat je in je eigen heelal leeft was me allang duidelijk. Prettig weekend.

:fplet: :duim:

Joepie
13-08-04, 12:53
Geplaatst door BiL@L
Maakt dat verschil? Voor mij niet in ieder geval. In de Islaam staat voor een moord en voor een verkrachting, op beiden de doodstraf.
biraat

In alg. zin niet nee, MAAR;
Maakt toch wel een verschil als we ontopic willen blijven.

BiL@L
13-08-04, 12:55
Geplaatst door Joepie
In alg. zin niet nee, MAAR;
Maakt toch wel een verschil als we ontopic willen blijven.

Kijk! En daar kan ik bijna niets op aanmerken. ;)

TFOE
13-08-04, 13:31
Geplaatst door BiL@L
Maakt dat verschil? Voor mij niet in ieder geval. In de Islaam staat voor een moord en voor een verkrachting, op beiden de doodstraf.
biraat

Maar dr zit natuurlijk wel een groot verschil.
Verkrachten staat niet gelijk aan het ontnemen van leven.
Dat in de islam dezelfde straffen worden gehanteerd maakt het twijfelachtig. De dader van een verkrachting moet zn slachtoffer dus wel achteraf vermoorden hij loopt immers de kans om herkend te worden.

Daniël Z
13-08-04, 14:35
Geplaatst door BiL@L
Maakt dat verschil? Voor mij niet in ieder geval. In de Islaam staat voor een moord en voor een verkrachting, op beiden de doodstraf.
biraat

"BAGDAD - De Iraakse interim-regering heeft zondag de doodstraf in het land opnieuw ingevoerd. Voor een beperkt aantal misdaden, zoals moord, gijzeling en handel in drugs zal de ultieme straf kunnen worden opgelegd. Dit heeft een regeringsfunctionaris zondag gezegd."

Wel de doodstraf voor drugshandel, niet voor verkrachting?

Ghiezzoe
13-08-04, 15:04
Ik vraag me af waarop die straffen Uberhaupt op zijn gebaseerd..

Ik dacht dat het oog om oog tand om tand was (en vergeven is beter). Kijk dit gaat een beetje moeilijk op bij verkrachting.... maar toch, de doodstraf?
Ik weet het echt soms niet meer....


Geplaatst door Daniël Z
"BAGDAD - De Iraakse interim-regering heeft zondag de doodstraf in het land opnieuw ingevoerd. Voor een beperkt aantal misdaden, zoals moord, gijzeling en handel in drugs zal de ultieme straf kunnen worden opgelegd. Dit heeft een regeringsfunctionaris zondag gezegd."

Wel de doodstraf voor drugshandel, niet voor verkrachting?

Japio
13-08-04, 15:44
[QUOTE]Geplaatst door Ghiezzoe
[B]

Wie zegt dat een vrouw geen 70 mannen in de hemel voor zichzelf mag hebben.[/QUOTE

Dat zou je wel willen he :)

Tim76
13-08-04, 15:51
Wie zegt dat een vrouw geen 70 mannen in de hemel voor zichzelf mag hebben.

Wat op aarde niet mag, mag in de hemel juist wel? :nerveus:

Ghiezzoe
13-08-04, 16:54
Ik zei:
Denk je dat de hemel niet gewoon zo is dat je alles krijgt wat je maar wenst....

Aangezien sommigen op dit forum stellen dat sexualiteit voor vrouw en man gelijk zijn haal ik dat voorbeeld aan..

Quote
Dat zou je wel willen he :)

Nou nee, dank je (serieus) 70 is echt teveel van het goede...


Geplaatst door Japio
[QUOTE]Geplaatst door Ghiezzoe


Wie zegt dat een vrouw geen 70 mannen in de hemel voor zichzelf mag hebben.[/QUOTE

[B]Dat zou je wel willen he :)

Ghiezzoe
13-08-04, 17:24
Analoog aan handen afhakken bij diefstal zou je ook in het geval van verkrachting iets kunnen afhakken wat zich vergrepen heeft aan iets wat niet van hem is. :handbang: