PDA

Bekijk Volledige Versie : Tanger_ Tarifa 8/8/2004



L3ayla
10-08-04, 17:56
Ben net terug van Marokko en heb een top vakantie gehad. Alles verliep volgens plan (ben alleen een beetje verkouden geweest, snik snik) en ben voor het komende jaar voorzien in mijn Marokkaanse garderobbe. Voor de terugweg bedachten we maar eens om de supersnelle ultra speedy jet van tanger naar spanje uit te proberen om de reis een beetje te verspoedigen. Nou mooi niet dus....
Bij het aankopen van de tickets voor de boot heb we duidelijk gevraagd naar het traject van Tanger naar Algeciras. Daar heben we de tickets voor gekregen en we moesten de volgende dag stipt om 12 uur aanwezig zijn op de haven, want de boot zou om 13:30 vertrekken. Zogezegd zogedaan...de volgende dag om 12 uur waren we aanwezig op de haven. Dat de boot te laat kwam hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen. Toen iedereen eenmaal was en iedereen op zijn/haar plaats zat vertrokken we.... de reis duurde inderdaad korter dan anders en tot onze verbazig kwamen we aan in Tarifa......Dit moest een vergissing zijn dacht ik bij mezelf. Ik ben toen maar naar een vrouwelijke bemanningslid gegaan en heb haar in het Marokkaans gevraagd of de boot nog verder vaart naar algiciras. Met haar al te zware opgemaakt ogen die 4x keer per seconde knipperen beantwoordt ze kort in het Frans dat de reis eindigt op Tarifa... Oo, dacht ik nog een beetje duizelig van al dat geknipper. Nogmaals door mij in het arabisch;" Op de ticket staat dat boot naar algiciras zal varen. " Nee dat kan niet". beantwoordt miss World record knipperen winnares.

SSadeeQ
10-08-04, 18:06
Geplaatst door L3ayla
Ben net terug van Marokko en heb een top vakantie gehad. Alles verliep volgens plan (ben alleen een beetje verkouden geweest, snik snik) en ben voor het komende jaar voorzien in mijn Marokkaanse garderobbe. Voor de terugweg bedachten we maar eens om de supersnelle ultra speedy jet van tanger naar spanje uit te proberen om de reis een beetje te verspoedigen. Nou mooi niet dus....
Bij het aankopen van de tickets voor de boot heb we duidelijk gevraagd naar het traject van Tanger naar Algeciras. Daar heben we de tickets voor gekregen en we moesten de volgende dag stipt om 12 uur aanwezig zijn op de haven, want de boot zou om 13:30 vertrekken. Zogezegd zogedaan...de volgende dag om 12 uur waren we aanwezig op de haven. Dat de boot te laat kwam hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen. Toen iedereen eenmaal was en iedereen op zijn/haar plaats zat vertrokken we.... de reis duurde inderdaad korter dan anders en tot onze verbazig kwamen we aan in Tarifa......Dit moest een vergissing zijn dacht ik bij mezelf. Ik ben toen maar naar een vrouwelijke bemanningslid gegaan en heb haar in het Marokkaans gevraagd of de boot nog verder vaart naar algiciras. Met haar al te zware opgemaakt ogen die 4x keer per seconde knipperen beantwoordt ze kort in het Frans dat de reis eindigt op Tarifa... Oo, dacht ik nog een beetje duizelig van al dat geknipper. Nogmaals door mij in het arabisch;" Op de ticket staat dat boot naar algiciras zal varen. " Nee dat kan niet". beantwoordt miss World record knipperen winnares.

Tip voor volgende keer !!!



http://www.sproet.com/weblog/images/autoboot.jpg

http://www.franzje.nl/images/autoboot2004.jpg

L3ayla
10-08-04, 18:20
Geplaatst door SSadeeQ
Tip voor volgende keer !!!



http://www.sproet.com/weblog/images/autoboot.jpg

http://www.franzje.nl/images/autoboot2004.jpg


:moe: pffff....3la mensen van het goede leven... moslims delen alles, toch???:wink:

SSadeeQ
10-08-04, 18:26
Geplaatst door L3ayla
:moe: pffff....3la mensen van het goede leven... moslims delen alles, toch???:wink:

:stout: ik wil ook wel de toekomst met je delen :wohaa:

L3ayla
10-08-04, 18:26
Boos ben ik toen maar de tickets voor haar gaan halen. Bij het zien van mijn gelijk begon mevrouw zenuwachtig de tickets een voor een te bestuderen. Ja.... uuu....pardon..... sorry voor het ongemak, maar hier kan ik niets tegen doen. Waarschijnlijk is er een fout gemaakt op de la bureau.. Weer in het Frans en geen oplossing...pfffff... gewoon hoofdpijn krijg je daarvan. Op dat moment kun je twee dingen doen. Het aangegane verantwoordelijk door met ma7garba zaken te doen in dingen die ze eigenlijk niet kunnen te laten voor wat het is of het kreng bij haar haar te pakken en eisen dat ze het nu meteen oplost.

SSadeeq waar zou jij voor kiezen??

SSadeeQ
10-08-04, 18:30
Geplaatst door L3ayla
Boos ben ik toen maar de tickets voor haar gaan halen. Bij het zien van mijn gelijk begon mevrouw zenuwachtig de tickets een voor een te bestuderen. Ja.... uuu....pardon..... sorry voor het ongemak, maar hier kan ik niets tegen doen. Waarschijnlijk is er een fout gemaakt op de la bureau.. Weer in het Frans en geen oplossing...pfffff... gewoon hoofdpijn krijg je daarvan. Op dat moment kun je twee dingen doen. Het aangegane verantwoordelijk door met ma7garba zaken te doen in dingen die ze eigenlijk niet kunnen te laten voor wat het is of het kreng bij haar haar te pakken en eisen dat ze het nu meteen oplost.

SSadeeq waar zou jij voor kiezen??

:lole: ik zou me gelijk ziek melden en mijn vakantie met een paar weken verlengen :D

http://www.ac-grenoble.fr/espagnol/espana/puerta/images/tarifa.jpg

L3ayla
10-08-04, 18:32
Geplaatst door SSadeeQ
:stout: ik wil ook wel de toekomst met je delen :wohaa:

uu.... uhm... je neemt je naam wel al TE serieus...

Julien
10-08-04, 18:36
Geplaatst door L3ayla
Boos ben ik toen maar de tickets voor haar gaan halen. Bij het zien van mijn gelijk begon mevrouw zenuwachtig de tickets een voor een te bestuderen. Ja.... uuu....pardon..... sorry voor het ongemak, maar hier kan ik niets tegen doen. Waarschijnlijk is er een fout gemaakt op de la bureau.. Weer in het Frans en geen oplossing...pfffff... gewoon hoofdpijn krijg je daarvan. Op dat moment kun je twee dingen doen. Het aangegane verantwoordelijk door met ma7garba zaken te doen in dingen die ze eigenlijk niet kunnen te laten voor wat het is of het kreng bij haar haar te pakken en eisen dat ze het nu meteen oplost.

SSadeeq waar zou jij voor kiezen??

..ik zou frans leren.. ;)

SSadeeQ
10-08-04, 18:37
Geplaatst door L3ayla
uu.... uhm... je neemt je naam wel al TE serieus...



iedereen heeft een sadeeq of sadeeqa nodig :love2:

L3ayla
10-08-04, 18:37
Geplaatst door SSadeeQ
:lole: ik zou me gelijk ziek melden en mijn vakantie met een paar weken verlengen :D

http://www.ac-grenoble.fr/espagnol/espana/puerta/images/tarifa.jpg



:hihi: dat is m3aiek. Tegenwoordig kunnen dat soort dingen niet meer. Dat kon alleen is de goede oude tijden....

SSadeeQ
10-08-04, 18:41
Geplaatst door Julien
..ik zou frans leren.. ;)

t'es une merde
la salope
Suce moi salope

:stomp: meer hoef je niet te weten van die maffe taaltje

Julien
10-08-04, 18:46
Geplaatst door SSadeeQ
t'es une merde
la salope
Suce moi salope

:stomp: meer hoef je niet te weten van die maffe taaltje

jajaj suis-j'une salope? vas-y pote.. :p

je kan t wel sadeeq, franse straattaal ;) doen weinig nederlanders je na..volgens mij spreek je gewoon heel goed frans!

L3ayla
10-08-04, 18:48
Geplaatst door Julien
..ik zou frans leren.. ;)


Om zo'n tuttebel te verstaan die van marokkaanse origine is? trouwens, wie zegt dat ik het niet spreek...

L3ayla
10-08-04, 18:49
Geplaatst door SSadeeQ
t'es une merde
la salope
Suce moi salope

:stomp: meer hoef je niet te weten van die maffe taaltje



:hihi:

L3ayla
10-08-04, 18:59
maar goed uiteindelijke heb ik maar beidat gekozen voor mijn geld en ben ik maar niet verder gegaan. Wetend dat zij er niets aan kan veranderen. Wat me was opgevallen is dat veel NL ers aanboord waren. Ik dacht dat de meeste NL er kozen voor algiciras, niet dus. Aangekomen op Tarifa bleek de drukte bij de douane mee te vallen. Aan het begin van de rij stond een belgische auto.

truuske22
10-08-04, 22:47
Geplaatst door L3ayla
Ben net terug van Marokko en heb een top vakantie gehad. Alles verliep volgens plan (ben alleen een beetje verkouden geweest, snik snik) en ben voor het komende jaar voorzien in mijn Marokkaanse garderobbe. Voor de terugweg bedachten we maar eens om de supersnelle ultra speedy jet van tanger naar spanje uit te proberen om de reis een beetje te verspoedigen. Nou mooi niet dus....
Bij het aankopen van de tickets voor de boot heb we duidelijk gevraagd naar het traject van Tanger naar Algeciras. Daar heben we de tickets voor gekregen en we moesten de volgende dag stipt om 12 uur aanwezig zijn op de haven, want de boot zou om 13:30 vertrekken. Zogezegd zogedaan...de volgende dag om 12 uur waren we aanwezig op de haven. Dat de boot te laat kwam hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen. Toen iedereen eenmaal was en iedereen op zijn/haar plaats zat vertrokken we.... de reis duurde inderdaad korter dan anders en tot onze verbazig kwamen we aan in Tarifa......Dit moest een vergissing zijn dacht ik bij mezelf. Ik ben toen maar naar een vrouwelijke bemanningslid gegaan en heb haar in het Marokkaans gevraagd of de boot nog verder vaart naar algiciras. Met haar al te zware opgemaakt ogen die 4x keer per seconde knipperen beantwoordt ze kort in het Frans dat de reis eindigt op Tarifa... Oo, dacht ik nog een beetje duizelig van al dat geknipper. Nogmaals door mij in het arabisch;" Op de ticket staat dat boot naar algiciras zal varen. " Nee dat kan niet". beantwoordt miss World record knipperen winnares.

waarom kan ik die link toch niet leggen....









de link tussen dit verhaal en NIEUWS VAN DE DAG....

wel de link tussen dit verhaal en verdwaald :wink:

SSadeeQ
10-08-04, 22:49
Geplaatst door truuske22
waarom kan ik die link toch niet leggen....









de link tussen dit verhaal en NIEUWS VAN DE DAG....

wel de link tussen dit verhaal en verdwaald :wink:

eindelijk thuis aangekomen , dat is goed nieuws en wat mij betreft nieuws van de eeuw :wow:

truuske22
10-08-04, 22:51
Geplaatst door SSadeeQ
eindelijk thuis aangekomen , dat is goed nieuws en wat mij betreft nieuws van de eeuw :wow: \


zo zo... dat is knap ook al een personal speaker....

(wat is je uurtarief?)