PDA

Bekijk Volledige Versie : Welke moslima zuster kan me helpen??

haloumaatje
11-08-04, 17:22
Assalaam alaikoem

Gelieve zusters en waardige broeders .
Ik heb een vraag naar al onze moslimazusters .Wie van jullie kan me tijdelijk onderdak bieden ,met spoed .Ik zou dit nooit vragen als het niet nodig was.Maar heb dringend een slaapplaast nodig ,voor tijdelijk ,tot ik wat vind. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Wa assalaam

Ghiezzoe
11-08-04, 17:54
wa aliki assalamoe wa rahmatoe Allahi wa barakatoeh

kun je niet bij familie, vader, moeder ed.. terecht?????
Ik vind het moeilijk te geloven dat iemand in Nederland geen onderdak kan regelen.....
wat is je situatie, hoe ben je erin verzeild geraakt en waarom klop je niet bij instanties aan voor hulp??... per pm mag ook als je je leven niet op het forum kwijt wilt..
Ik beloof niets maar wil je helpen als je oprecht in moeilijkheden zit...

salaam

Call_of_Truth
13-08-04, 23:59
Bismillah,

Beste zuster,

Allereerst moge Allah Almachtige over je waken, beschermen en je kracht geven. Als ik wat voor je kan betekenen, kun je me een Pm sturen. Wees sterk in je aanbidding en heb geduld.

Moge Allah de Almachtige ons leiden.

Wa Salamou'Aleykoum,

Melieka

Tha_Magrebia
16-08-04, 13:25
Geplaatst door Call_of_Truth
Bismillah,

Beste zuster,

Allereerst moge Allah Almachtige over je waken, beschermen en je kracht geven. Als ik wat voor je kan betekenen, kun je me een Pm sturen. Wees sterk in je aanbidding en heb geduld.

Moge Allah de Almachtige ons leiden.

Wa Salamou'Aleykoum,

Melieka

Amien

fatna22
21-08-04, 18:55
hallo lieve zuster moslimse mensen horen mekaar te helpen als je wilt kan je zo lang bij mij blijven ik weet niet wat de reden is maar je kan me bellen heb ook in noodsituatie gezeten weet hoe het voelt mijn nr is 06-10732678

nourrif
23-08-04, 08:16
Assalam 3alaykum,

Ik weet niet waar je precies wilt wonen, maar als je interesse hebt, is er in Amsterdam een huis te huur. Een kennis van mij is voor zes maanden naar Marokko gegaan en hij wil het huis verhuren...
Als je interesse hebt stuur mij dan een e-mail naar [email protected]

Hafithakumo Allah wa ra3akum

zohra25
23-08-04, 21:32
Wil je tijdelijke onderdak of tijdelijke sex, waarom geen moslimabroeder in plaats van moslimazuster. Ik vind het triest voor jou maar aan de ene kant zegt het wat over je persoonlijkheid. Je hebt jezelf in de problemen gewerkt dus los ze maar zelf op. De wereld is hard. Wat je zaait zul je oogsten. Ps als je langer bent dan 1.80 m en een vaste baan hebt en een auto mag je bij mij komen wonen ahhahahahahahahahahahhahaah

nourrif
24-08-04, 05:47
Geplaatst door zohra25
Wil je tijdelijke onderdak of tijdelijke sex, waarom geen moslimabroeder in plaats van moslimazuster. Ik vind het triest voor jou maar aan de ene kant zegt het wat over je persoonlijkheid. Je hebt jezelf in de problemen gewerkt dus los ze maar zelf op. De wereld is hard. Wat je zaait zul je oogsten. Ps als je langer bent dan 1.80 m en een vaste baan hebt en een auto mag je bij mij komen wonen ahhahahahahahahahahahhahaah

Hallo Zohra25,

Het begin van jouw bericht is al triest!!
Hoewel dat je het verhaal van degene die deze Topic heeft geplaatst niet kent, heb je haar berecht en schuldig bevonden!!! je hebt te snel conclusies getrokken vind ik..
Wat ben jij sociaal zeg!? je vindt het triest voor haar hahaha....
Weet je wie triest is???? nee, correctie: weet je wie zielig is???
DAT BEN JIJ.
Ik heb jouw profiel bekeken en als je niet gelogen hebt, ben jij een alleenstaande moeder van een kindje van twee. Mijn vraag is hoe komt het dat je alleenstaande moeder bent?? Is het niet zo dat jij degene is die zichzelf in de problemen heeft gewerkt?

Door jouw bericht doe je jouw roots (Nador/Rif) [dit volgens jouw profiel] geen eer aan. wat ik weet is dat IKAR3IYEN en alle berberbers behulpzame mensen zijn.
Als je geen hulp kan bieden, hou dan je mond dicht.
En als je uit ervaring spreekt en je bent gefrustreerd, bezoek dat een psychiater

Voor alle broeders en zusters die dit bericht moeten lezen bied ik mijn excuses aan voor mijn taalgebruik.
Voor degene die de Topic heeft geplaatst zeg ik het volgende: Ik hoop dat je inmiddels een onderdak hebt gevonden incha'Lah.
Trek aub niets aan van zulke reacties, want "blaffende honden bijten niet"

Peace :zwaai: