PDA

Bekijk Volledige Versie : waarom willen vrouwen minder dan mannen



barneveld
11-08-04, 22:38
hoe komt het dat vrouwen vaak minder zin hebben in het daad dan mannen.


kan iemand mij een duidelijk antwoord geven.


Barneveld

De Autochtoon
11-08-04, 22:41
Geplaatst door barneveld
hoe komt het dat vrouwen vaak minder zin hebben in het daad dan mannen.


kan iemand mij een duidelijk antwoord geven.


Barneveld

Vrouwen hebben vaak hoofdpijn.

Joepie
11-08-04, 22:42
Een vrouw heeft sex als ze onspannen is terwijl een man sex heeft om te ontspannen.

Dat en 100 andere redenen zoals hormoonhuishouding etc.

barneveld
11-08-04, 22:44
Geplaatst door De Autochtoon
Vrouwen hebben vaak hoofdpijn.

hebben vrouwen wel een hoofd om hoofdpijn te hebben

barneveld
11-08-04, 22:46
Geplaatst door Joepie
Een vrouw heeft sex als ze onspannen is terwijl een man sex heeft om te ontspannen.

Dat en 100 andere redenen zoals hormoonhuishouding etc.

bedoel je dat de vrouwen een hoogspanings kabel zijn en altijd gespannen zijn

Max Stirner
11-08-04, 22:53
Geplaatst door barneveld
hoe komt het dat vrouwen vaak minder zin hebben in het daad dan mannen.


kan iemand mij een duidelijk antwoord geven.


Barneveld

Wat kan jou het schelen? Jij hebt toch genoeg andere kippen?

Joepie
11-08-04, 22:56
Geplaatst door barneveld
bedoel je dat de vrouwen een hoogspanings kabel zijn en altijd gespannen zijn

Vaak wel, maar door het 'foute' spanningsveld op te zoeken,kun je (met de juiste omstandigheden) die hoogspannings mast toch beklimmen zodat voorzichtig de spanning weggehaald kan worden wat de storing kan verhelpen.

Daardoor zal de verbinding sterker worden en dus het signaal verbeteren :)

barneveld
11-08-04, 22:57
Geplaatst door Max Stirner
Wat kan jou het schelen? Jij hebt toch kippen genoeg?


ik zat te twijvelen of ik bij de kippen blijf of een vrouw neem
daarom win ik even advies hier

aan jouw heb ik dus ook niets

Joepie
11-08-04, 23:07
Geplaatst door barneveld
ik zat te twijvelen of ik bij de kippen blijf of een vrouw neem
daarom win ik even advies hier

aan jouw heb ik dus ook niets

Geef je de kippen veel aandacht? Probeer je naar ze te luisteren? Hou je het hok redelijk schoon? Denk je dat jouwn kippen gelukkig zijn en zoniet probeer je ze het dan naar hun zin te maken? Zoja dan raad ik je aan NAAST de kippen ook een vrouw te nemen (die heeft dan ook zin, want de spanning zal afnemen). Maar je zou ook een ren met vrouwen kunnen beginnen (net als je kippen) alleen kakelen ze nog harder .... en daarnaast; die lopen naar de hand weg.... de zeik is nl. datje een hele speciale ren nodig hebt om ze vast te kunnen houden en daar krijg je in nederland geen vergunning voor. :boer:

barneveld
11-08-04, 23:18
Geplaatst door Joepie
Vaak wel, maar door het 'foute' spanningsveld op te zoeken,kun je (met de juiste omstandigheden) die hoogspannings mast toch beklimmen zodat voorzichtig de spanning weggehaald kan worden wat de storing kan verhelpen.

Daardoor zal de verbinding sterker worden en dus het signaal verbeteren :)

dus je moet eerst rubber gebruiken een als je zoveer bent dan kan je zonder rubber de hoogspanings kabel bestijgen.

barneveld
11-08-04, 23:22
Geplaatst door Joepie
Geef je de kippen veel aandacht? Probeer je naar ze te luisteren? Hou je het hok redelijk schoon? Denk je dat jouwn kippen gelukkig zijn en zoniet probeer je ze het dan naar hun zin te maken? Zoja dan raad ik je aan NAAST de kippen ook een vrouw te nemen (die heeft dan ook zin, want de spanning zal afnemen). Maar je zou ook een ren met vrouwen kunnen beginnen (net als je kippen) alleen kakelen ze nog harder .... en daarnaast; die lopen naar de hand weg.... de zeik is nl. datje een hele speciale ren nodig hebt om ze vast te kunnen houden en daar krijg je in nederland geen vergunning voor. :boer:

mijn boerderij is mijn prive bezit.
er gelden mijn regels het barnevelds boekje,
wij hebben sgp aan de macht. lang leve de sgp

dit lijk mij een slim idee. ik ga vragen of rabiah ook in mijn ren wil komen kakelen, ik ben toch oost indisch doof

Joepie
11-08-04, 23:29
Geplaatst door barneveld
mijn boerderij is mijn prive bezit.
er gelden mijn regels het barnevelds boekje,
wij hebben sgp aan de macht. lang leve de sgp

dit lijk mij een slim idee. ik ga vragen of rabiah ook in mijn ren wil komen kakelen, ik ben toch oost indisch doof

Ja maar dan voelt het zo droog en dat voelt niet fijn.... zeker als je groot geschapen bent. Je kunt vaseline gebruiken misschien maar dat ander soort kippen kunnen vies bijten en krassen als ze geen zin hebben.... zeker al je in de ren staat overleef je het niet. Of je moet wel hele domme kippen hebben, maar daar is de daad niet fijn mee vind ik dan..... Ik vind het leuker als je het hok kunt openzetten en ze rennen dan nogsteeds niet weg....

Dan heb je een echte ren met kippen barneveld, daar gaat denk ik ook jouwn hartje sneller van kloppen.

Joepie
11-08-04, 23:31
Geplaatst door barneveld
dus je moet eerst rubber gebruiken een als je zoveer bent dan kan je zonder rubber de hoogspanings kabel bestijgen.

Als je de storing hebt gevonden dan zul je eerst het spanningveld moeten wegnemen want anders lukt het niet en ga je dood. Dan idd. rubber gebruiken. Als je ervaring hebt door het al wat langer te doen dan kun je het ook zonder rubber doen. Je kent het nl. al.

barneveld
12-08-04, 21:48
Geplaatst door Joepie
Ja maar dan voelt het zo droog en dat voelt niet fijn.... zeker als je groot geschapen bent. Je kunt vaseline gebruiken misschien maar dat ander soort kippen kunnen vies bijten en krassen als ze geen zin hebben.... zeker al je in de ren staat overleef je het niet. Of je moet wel hele domme kippen hebben, maar daar is de daad niet fijn mee vind ik dan..... Ik vind het leuker als je het hok kunt openzetten en ze rennen dan nogsteeds niet weg....

Dan heb je een echte ren met kippen barneveld, daar gaat denk ik ook jouwn hartje sneller van kloppen.


geld dit ook voor vrouwen

Joepie
12-08-04, 22:48
Geplaatst door barneveld
geld dit ook voor vrouwen

denk het wel :) idd.

barneveld
15-08-04, 19:15
Geplaatst door Joepie
denk het wel :) idd.

hebben vrouwen dezelfde trekjes als de kippen.