PDA

Bekijk Volledige Versie : Lover boys



nl57
13-08-04, 10:31
Lover boys zijn jongens, meestal van Mediterane afkomst, die (jonge) meisjes in de prostitutie proberen te krijgen. Ze gebruiken vaak dure cadeaus om deze meisjes in te pakken. Hebben ze ze eenmaal ingepalmd, dan proberen ze 'over te halen' om voor ze te gaan 'werken'. In deze fase wordt vaak veel geweld gebruikt.

Stelling: Loverboys moeten dezelfde straf krijgen als personen die zich schuldig maken aan vrouwenhandel (15 jaar).

akram
13-08-04, 10:35
eens en als het kan zwaarder straffen (bijv. geseling )

David
13-08-04, 10:42
Geplaatst door nl57
Lover boys zijn jongens, meestal van Mediterane afkomst, die (jonge) meisjes in de prostitutie proberen te krijgen. Ze gebruiken vaak dure cadeaus om deze meisjes in te pakken. Hebben ze ze eenmaal ingepalmd, dan proberen ze 'over te halen' om voor ze te gaan 'werken'. In deze fase wordt vaak veel geweld gebruikt.

Stelling: Loverboys moeten dezelfde straf krijgen als personen die zich schuldig maken aan vrouwenhandel (15 jaar).


Wat ben jij aan het doen? Werk je voor K-Tel? Een soort "Alle dertien Goed"? Ga je alle dood bediscusseerde onderwerpen van deze site er weer maar eens ingooien? Nu nog even de Palestijnen en de hoofddoekjes en we zijn weer rond.

David
13-08-04, 10:43
Geplaatst door akram
(bijv. geseling )


Doe 's leuk!

Orakel
13-08-04, 10:48
Geplaatst door akram
eens en als het kan zwaarder straffen (bijv. geseling )

Tut tut, we zijn hier wel in een beschaafd land hé? Geselen doen ze in het MO en Afghanistan.
Ik stel voor dat we loverboys eerst radbraken, daarna vierendelen en darna op sterk water zetten.

Julien
13-08-04, 10:51
Geplaatst door nl57
Lover boys zijn jongens, meestal van Mediterane afkomst,

logisch toch? het mediterraanse ras is ook het hotst :p latin lovers ;)

David
13-08-04, 10:52
Geplaatst door nl57
boys zijn jongens


Tot zover onze cursus Engels voor beginners.

Rabi'ah.
13-08-04, 12:23
Geplaatst door Julien
logisch toch? het mediterraanse ras is ook het hotst :p latin lovers ;)

You're evil. :duivels:


:p


:hihi:

Julien
13-08-04, 12:34
Geplaatst door Rabi'ah.
You're evil. :duivels:


:p


:hihi:

:hihi: ;)

al die blonde nederlandse meisjes die op vakantie een mediterraanse (lover)boy aan de haak willen slaan.. en hier gaan ze opeens janken over (mediterraanse) loverboys :laser:

Karin.N
13-08-04, 13:01
Een vakantieliefde lijkt me heel wat anders dan een relatie waarbij je gedwongen wordt om de prostitutie in te gaan!

De Autochtoon
13-08-04, 13:11
Mediterrane loverboys? Zeg gewoon waar het op staat. Marokkaanse en Turkse loverboys bedoel je. Volgens mij spelen Maltezen geen rol van betekenis in de prostitutie.

nl57
13-08-04, 13:15
Ik was inderdaad te politiek correct: het betreft hier voornamelijk Marokkaanse jongens.

nl57
13-08-04, 13:17
Geplaatst door Karin.N
Een vakantieliefde lijkt me heel wat anders dan een relatie waarbij je gedwongen wordt om de prostitutie in te gaan!

nl57
13-08-04, 13:19
Geplaatst door David
Wat ben jij aan het doen? Werk je voor K-Tel? Een soort "Alle dertien Goed"? Ga je alle dood bediscusseerde onderwerpen van deze site er weer maar eens ingooien? Nu nog even de Palestijnen en de hoofddoekjes en we zijn weer rond.

Iedereen die dochters op een middelbare school heeft, weet dat dit een actueel probleem is.

Julien
13-08-04, 13:27
Geplaatst door nl57
Iedereen die dochters op een middelbare school heeft, weet dat dit een actueel probleem is.

hej NL57

ik vind dat je het overdrijft. In mijn omgeving en op mijn (oude) middelbare school ken ik geen enkel meisje dat ooit met een loverboy in contact is geweest of er eentje ken. en ik woonde niet op het platteland, maar in rotterdam!

daarnaast zijn het niet alleen marokkanen, maar is tegenwoordig de helft van de loverboys gewoon autochtoon Nederlanders.

David
13-08-04, 13:43
Geplaatst door nl57
Iedereen die dochters op een middelbare school heeft, weet dat dit een actueel probleem is.


Weet ik ook wel. Maar we hebben het er al zo vaak over gehad hier.

nl57
13-08-04, 13:45
Geplaatst door David
Weet ik ook wel. Maar we hebben het er al zo vaak over gehad hier.

Uw nederige dienaar is nog maar een junior member.

Bofko
13-08-04, 13:47
Geplaatst door David
Weet ik ook wel. Maar we hebben het er al zo vaak over gehad hier.

Hoe zouden de 6000-plussers dit deja-vu gevoel ervaren ?

David
13-08-04, 13:49
Geplaatst door Bofko
Hoe zouden de 6000-plussers dit deja-vu gevoel ervaren ?


Inderdaad, ik moet niet zeuren met m'n nog geen 1000 priksels (en de 1200 die ik als DD had). Dus vooruit maar weer:

Loverboys zijn vreselijke mensen, ongeacht hun afkomst. Het suffe aan Nederland is dat dit soort gasten veel te weinig straf krijgen.

TFOE
13-08-04, 13:55
Geplaatst door Bofko
Hoe zouden de 6000-plussers dit deja-vu gevoel ervaren ?

[cynische mode]

Bij de 10000-plussers niet zo best ben ik bang......
Mark is er cynisch door geworden
Tao is er hard en sarcastisch van geworden
CC is er een ordinair viswijf van geworden
Lennart is er paranoia van geworden
Al3arbi is er corrupt door geworden

[/cynische mode]


:D Prikken op maroc.nl is niet zonder gevaar...........

Rabi'ah.
13-08-04, 13:59
Geplaatst door David


Loverboys zijn vreselijke mensen, ongeacht hun afkomst. Het suffe aan Nederland is dat dit soort gasten veel te weinig straf krijgen.

Mee eens.

David
13-08-04, 14:00
Geplaatst door Rabi'ah.
Mee eens.


Maar geselen, vierendelen en dat soort zaken geloof ik ook niet in.

De Autochtoon
13-08-04, 14:05
Geplaatst door David
Weet ik ook wel. Maar we hebben het er al zo vaak over gehad hier.

Over Israel nog vaker, maar dan komen de ratten juist uit hun holen gekropen.

David
13-08-04, 14:12
Geplaatst door De Autochtoon
Over Israel nog vaker, maar dan komen de ratten juist uit hun holen gekropen.


Daar ga ik niet meer op in. Ik beperk me tot nichten en slap geouwehoer. Ieder zo z'n stokpaardjes.

De Autochtoon
13-08-04, 14:17
Geplaatst door TFOE

Mark is er cynisch door geworden


Nu die toch ter sprake komt, waar is ie eigenlijk? Hij zou pas in september op vakantie gaan dus...

TFOE
13-08-04, 15:37
Geplaatst door De Autochtoon
Nu die toch ter sprake komt, waar is ie eigenlijk? Hij zou pas in september op vakantie gaan dus...

Kzag dat ie een paar dagen geleden op WSDB zat

taouanza
13-08-04, 21:32
Geplaatst door TFOE
[cynische mode]

Bij de 10000-plussers niet zo best ben ik bang......
Mark is er cynisch door geworden
Tao is er hard en sarcastisch van geworden
CC is er een ordinair viswijf van geworden
Lennart is er paranoia van geworden
Al3arbi is er corrupt door geworden

[/cynische mode]


:D Prikken op maroc.nl is niet zonder gevaar...........


Ik hard?Hoe kom je daar nou bij?:engel:


http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=106840&perpage=15&display=&pagenumber=3