PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe bedoel je principes!!!!!



Kid Al3arbi
13-08-04, 17:55
ATHENE [SD] - Arash Miresmaeili, de hoop van Iran op een Olympische medaille, heeft zich teruggetrokken. De judoka uit Iran werd bij de loting gekoppeld aan een judoka uit Israel.
Iran weigert Israel te erkennen als onafhankelijke staat. Miresmaeili, twee maal de beste van de wereld in de klasse tot 66 kilogram, trok zich terug uit het toernooi. De judoka zou vrijdag de vlag van Iran dragen tijdens de opening van de Spelen in Athene.

euhh
13-08-04, 18:00
Geplaatst door Kid Al3arbi
ATHENE [SD] - Arash Miresmaeili, de hoop van Iran op een Olympische medaille, heeft zich teruggetrokken. De judoka uit Iran werd bij de loting gekoppeld aan een judoka uit Israel.
Iran weigert Israel te erkennen als onafhankelijke staat. Miresmaeili, twee maal de beste van de wereld in de klasse tot 66 kilogram, trok zich terug uit het toernooi. De judoka zou vrijdag de vlag van Iran dragen tijdens de opening van de Spelen in Athene.

Sport behoord niet over politiek te gaan, die judoka snapt de strekking van de olympische spelen dus gewoon niet en hoort er dus inderdaad dan ook niet thuis.
Niks principes gewoon een loser.

Ghiezzoe
13-08-04, 18:06
Het enige gemeenschappelijke event zonder geweld waar de beste en de sterkste overblijft en dan weer bezoedeld met politiek...


Geplaatst door Kid Al3arbi
ATHENE [SD] - Arash Miresmaeili, de hoop van Iran op een Olympische medaille, heeft zich teruggetrokken. De judoka uit Iran werd bij de loting gekoppeld aan een judoka uit Israel.
Iran weigert Israel te erkennen als onafhankelijke staat. Miresmaeili, twee maal de beste van de wereld in de klasse tot 66 kilogram, trok zich terug uit het toernooi. De judoka zou vrijdag de vlag van Iran dragen tijdens de opening van de Spelen in Athene.

Max Stirner
13-08-04, 18:11
Geplaatst door Kid Al3arbi
ATHENE [SD] - Arash Miresmaeili, de hoop van Iran op een Olympische medaille, heeft zich teruggetrokken. De judoka uit Iran werd bij de loting gekoppeld aan een judoka uit Israel.
Iran weigert Israel te erkennen als onafhankelijke staat. Miresmaeili, twee maal de beste van de wereld in de klasse tot 66 kilogram, trok zich terug uit het toernooi. De judoka zou vrijdag de vlag van Iran dragen tijdens de opening van de Spelen in Athene.

Ik denk dat die jongen persoonlijk dolgraag naar de Spelen was gegaan.
Train je je gedurende vier jaar het leplazarus voor het belangrijkste sportevenement ter wereld, fluit zo`n bejaarde geestelijke je terug.......

BiL@L
13-08-04, 18:12
Als die gozert dat uit persoonlijke overwegingen heeft gedaan. Dan... :fplet:

Max Stirner
13-08-04, 18:19
Geplaatst door BiL@L
Als die gozert dat uit persoonlijke overwegingen heeft gedaan. Dan... :fplet:

Heeft ie niet. Tis hogere politiek....

mrz
13-08-04, 20:53
Gutohgutohgut, nou maar hopen dat Isreal hier niet over gaat lopen zeuren zeg... :rolleyes:

Theodoru$
13-08-04, 21:02
Die Judoka is natuurlijk door de Iraanse regering geïnstrueerd dat hij zijn deelname moest staken. Spijtig, maar het benadrukt weer eens de achterlijkheid van het regime aldaar.

Tijdens deze olympische spelen kunnen Iraakse sporters zich eindelijk vrij bewegen zonder dat er een legertje van de inlichtingendiensten mee is om ze in de gaten te houden. Ook hoeven ze deze keer niet bang te zijn voor martelingen bij terugkomt als ze niet gewonnen hebben.

Afghaanse sporters kunnen ook deelnemen, voor het eerst zelfs vrouwen!

Twee mooie resultaten van de regime changes, maar hier op het prikbord prefereert men het slechte nieuws. Wat dat betreft is het al net als de media, maar daar wordt altijd op gemopperd dat ze alleen geïnteresseerd zijn in slecht nieuws over Marokkanen e.d.

Majid22
13-08-04, 23:09
Iran heeft niet helemaal begrepen wat de Olympische spelen inhouden, het zou maar beter zijn als ze zich helemaal terugtrekken.

barfly
13-08-04, 23:19
Jammer dat die jongen niet ff liet zien hoe sterk hij was. Zal we poliotiek zijn. Jammer...
:droef:

mrz
13-08-04, 23:34
Hmmm, we zitten hier in Nederland toch? Niet Israel? :cheefbek:
Volgens mij begrijpen sommige mensen hier niet helemaal zo goed wat onafhankelijk betekend... :droef:

Vergruizen, de naam van Israel (already happened sorta, deze week, toen de UK zichzelf buitenspel zette, maargoed, dat snapt natuurlijk ook niet iedereen), ze hadden daar toch sterk leger zat om goede naam (of wat daarvan over moge zijn) te "verdedigen"? Gewoon bek houwen dus. Getuigt namelijk van meer dan klein beetje karakter als je mij vraagt, Israel zelfstandigheid gunnen. Maar voor je het weet snappen ze het weer niet en gaan zeuren... Oh, the irony. :moe:

Of wacht, dat had ik 2 jaar geleden al niet aan moeten beginnen natuurlijk, iets soortgelijks. :rolleyes:

Good intentions down the drain... Wheeee... Fantastic. :mad:

TonH
13-08-04, 23:46
Heb tijdens de opening maar twee echte misdragingen, en overtredingen van de regels waar even later de eed op werd gezworen, gezien:

1. De Chinezen moesten zonodig massaal stoppen om 'spontaan' naar hun grote roerganger op de tribune te zwaaien.
2. Een Jordaneze official moest zonodig met een portret van zijn koning gaan rondlopen. Hoop dat het hem veel browniepoints heeft opgeleverd :aftel:

En van die Iraniër wil ik eerst de bron wel eens weten :moe:

Al3arbi
13-08-04, 23:47
Geplaatst door TonH
Heb tijdens de opening maar twee echte misdragingen, en overtredingen van de regels waar even later de eed op werd gezworen, gezien:

1. De Chinezen moesten zonodig massaal stoppen om 'spontaan' naar hun grote roerganger op de tribune te zwaaien.
2. Een Jordaneze official moest zonodig met een portret van zijn koning gaan rondlopen. Hoop dat het hem veel browniepoints heeft opgeleverd :aftel:

En van die Iraniër wil ik eerst de bron wel eens weten :moe:

Verder was het wel mooi om te zien, toch..:D :wat?!:

TonH
13-08-04, 23:51
Geplaatst door Al3arbi
Verder was het wel mooi om te zien, toch..:D :wat?!:

Jazeker, maar ik wilde een beetje in de spirit van dit topic blijven en in stilte verder genieten van mijn kippevel dat ik nog steeds heb na het zien van die openening. :ego:

Vooral dat ik over een paar dagen onder die vlam zit geeft een heel apart gevoel :D

mrz
13-08-04, 23:52
Aha! Dus daar ga je op vakantie! Hmmmm, dan is het goed. :p

TonH
13-08-04, 23:56
Geplaatst door mrz
Aha! Dus daar ga je op vakantie! Hmmmm, dan is het goed. :p

He gelukkig dat het dan goed is. :D

En dat ga ik dan nu ook werkelijk maar in de praktijk brengen, want morgen vroeg naar Schiphol en morgenavond Amsteltje op terrasje bij een graad of 26. En daarna, zo rond 10 uur lekker buiten eten.

Da's leven!!!! :zwaai:

mrz
14-08-04, 00:02
Geplaatst door TonH
He gelukkig dat het dan goed is. :D

En dat ga ik dan nu ook werkelijk maar in de praktijk brengen, want morgen vroeg naar Schiphol en morgenavond Amsteltje op terrasje bij een graad of 26. En daarna, zo rond 10 uur lekker buiten eten.

Da's leven!!!! :zwaai:

Als je plezier gaat hebben? Waarom in hemelsnaam hou je je misdragingen niet voor je? Of zag ik je per abuis voor een slimmer iemand aan?

jesse
14-08-04, 09:06
Geplaatst door mrz

Vergruizen, de naam van Israel (already happened sorta, deze week, toen de UK zichzelf buitenspel zette, maargoed, dat snapt natuurlijk ook niet iedereen), ze hadden daar toch sterk leger zat om goede naam (of wat daarvan over moge zijn) te "verdedigen"? Gewoon bek houwen dus. Getuigt namelijk van meer dan klein beetje karakter als je mij vraagt, Israel zelfstandigheid gunnen. Maar voor je het weet snappen ze het weer niet en gaan zeuren... Oh, the irony. :moe:

Of wacht, dat had ik 2 jaar geleden al niet aan moeten beginnen natuurlijk, iets soortgelijks. :rolleyes:

Good intentions down the drain... Wheeee... Fantastic. :mad:

Gewoon bek houwen
Gewoon hek bouwen

Like your style dude!

(de naam van israel vergruizen.......)