PDA

Bekijk Volledige Versie : Tegen de olympische gedachte in



Afrux
14-08-04, 00:04
De jordaanse atleten (slaven) hebben als enige land en tegen de olympische gedachte in, een foto van de koning mee genomen.

Mijn broer zegt altijd dat je de mate van achterlijkheid aan de ahdn van de hoeveelheid foto's van de dictatuur kunt zien. In de 22 "zogenaamde" arabische landen kom je om de hoek van elk straat, in elk winkel, elk cafe, etc een foto van de koning of president. In d emeeste landen is het verplichgt, al staat het niet wit op zwart.

Dat zie je ook bij Yasser en etgenwoordig bij ssadr.

Pixelshade
14-08-04, 00:50
Geplaatst door Afrux
De jordaanse atleten (slaven) hebben als enige land en tegen de olympische gedachte in, een foto van de koning mee genomen.

Mijn broer zegt altijd dat je de mate van achterlijkheid aan de ahdn van de hoeveelheid foto's van de dictatuur kunt zien. In de 22 "zogenaamde" arabische landen kom je om de hoek van elk straat, in elk winkel, elk cafe, etc een foto van de koning of president. In d emeeste landen is het verplichgt, al staat het niet wit op zwart.

Dat zie je ook bij Yasser en etgenwoordig bij ssadr.

voor zomer ik me herinner zie ik allen bij Cairo Airport een groot portret van mubarak staan, niet op elke hoek van de straat, nergens gezien

Pixelshade
14-08-04, 00:52
Geplaatst door Afrux
De jordaanse atleten (slaven) hebben als enige land en tegen de olympische gedachte in, een foto van de koning mee genomen.

Mijn broer zegt altijd dat je de mate van achterlijkheid aan de ahdn van de hoeveelheid foto's van de dictatuur kunt zien. In de 22 "zogenaamde" arabische landen kom je om de hoek van elk straat, in elk winkel, elk cafe, etc een foto van de koning of president. In d emeeste landen is het verplichgt, al staat het niet wit op zwart.

Dat zie je ook bij Yasser en etgenwoordig bij ssadr.

en wat zo maf is, ik zag zon docu op de belgische tv over de koning en koningin van jordanie, en wat ze allemaal deden voor het land en de bezoeken, zijn hun dictators? :cheefbek:

TFOE
14-08-04, 01:47
Geplaatst door Afrux
De jordaanse atleten (slaven) hebben als enige land en tegen de olympische gedachte in, een foto van de koning mee genomen.

Mijn broer zegt altijd dat je de mate van achterlijkheid aan de ahdn van de hoeveelheid foto's van de dictatuur kunt zien. In de 22 "zogenaamde" arabische landen kom je om de hoek van elk straat, in elk winkel, elk cafe, etc een foto van de koning of president. In d emeeste landen is het verplichgt, al staat het niet wit op zwart.

Dat zie je ook bij Yasser en etgenwoordig bij ssadr.

:hihi: Moet je bij Ghanezen op bezoek gaan hier in Nederland.......die hebben foto's van Beatrix aan de muur hangen.
En de 2 Mocro's die de wasserette in mn straat runnen hebben Maxima en Willempie aan de muur hangen........

Simon
14-08-04, 08:11
Deze week zag ik een documentaire over Khadaffi op BBC met ook een interview met zijn zoon. Die had wat tijgers en panters in zijn achtertuin als huisdieren. Met droge ogen kon hij vertellen over het democratiseringsproces in zijn land hoewel Khadafi bekritiseren daar steevast tot gevangenisstraf leidt. Overal zag je portretten hangen en gemaakt worden van Khadaffi.

Afrux
14-08-04, 09:34
Geplaatst door TFOE
:hihi: Moet je bij Ghanezen op bezoek gaan hier in Nederland.......die hebben foto's van Beatrix aan de muur hangen.
En de 2 Mocro's die de wasserette in mn straat runnen hebben Maxima en Willempie aan de muur hangen........

Bagataliseren is ook een vak. In die landen is het verplichte kost.

BiL@L
14-08-04, 09:48
Dat riekt naar Taghoet. :moe:

850
14-08-04, 12:42
Geplaatst door Afrux
Bagataliseren is ook een vak. In die landen is het verplichte kost.

Ja tis wel verplichte kost maar ze doen het ook uit vrije wil volgens mij.
Toen Basil, de zoon van assad was vermoord zag je overal in Syria mensen met foto's van hem. Als stickers, sleutelhangers, plakplaatjes, op balonnen, posters, t-shirts, op alles wat je maar kunt bedenken. Overal zag je mensen met afbeeldingen van hem rondlopen.
Over the top.


:wijs: Ik heb jarenlang een foto van Qathafi aan mn muur gehad.

mark61
14-08-04, 14:26
Geplaatst door Pixelshade
en wat zo maf is, ik zag zon docu op de belgische tv over de koning en koningin van jordanie, en wat ze allemaal deden voor het land en de bezoeken, zijn hun dictators? :cheefbek:

Dacht dat Jordanië juist 1 van de landen met de minste persoonsverheerlijking en de meeste vrijheid was. Maar misschien ben ik verkeerd geïnformeerd.

mark61
14-08-04, 14:27
Geplaatst door TFOE
:hihi: Moet je bij Ghanezen op bezoek gaan hier in Nederland.......die hebben foto's van Beatrix aan de muur hangen.

In Ghana daarentegen hangt er niemand aan de muur. Behalve voetballers en mokkels dan.

Afrux
14-08-04, 14:39
Geplaatst door mark61
Dacht dat Jordanië juist 1 van de landen met de minste persoonsverheerlijking en de meeste vrijheid was. Maar misschien ben ik verkeerd geïnformeerd.

Dan ben je niet goed geinformeerd. marokko staat trouwens op d eeerste plaats wat betreft democratie in Noord Afrika en Midden OOsten en ik geloof dat Libanon volgt. Als Marokko op nummer EEN staat dan weet je het beroerd het eraan toe gaat in deze landen.

Jordanie is 100 keer erger, de moslims worden bij nbosjes opgepakt puur vanwege hun ideologie.

BiL@L
14-08-04, 14:42
Geplaatst door Afrux
Jordanie is 100 keer erger, de moslims worden bij nbosjes opgepakt puur vanwege hun ideologie.

Ja, maar deels is dat ook terecht hoor. De Khawaaridj ideologie heeft een grote opmars gemaakt, met steun van en uit het (niets beseffende) Westen overigens...

Pixelshade
14-08-04, 14:44
Geplaatst door Afrux
Dan ben je niet goed geinformeerd. marokko staat trouwens op d eeerste plaats wat betreft democratie in Noord Afrika en Midden OOsten en ik geloof dat Libanon volgt. Als Marokko op nummer EEN staat dan weet je het beroerd het eraan toe gaat in deze landen.

Jordanie is 100 keer erger, de moslims worden bij nbosjes opgepakt puur vanwege hun ideologie.

die lange docu over de goedheid van de koning en koningin van jordanie, en de mengeling van hun onder het volk was dus puut propaganda, alhoewel ik me wel voor kan stellen dat hun niet bepaald pro islamitisch zijn, stelletje glimmende make up dozen

Afrux
14-08-04, 14:48
Geplaatst door Pixelshade
die lange docu over de goedheid van de koning en koningin van jordanie, en de mengeling van hun onder het volk was dus puut propaganda, alhoewel ik me wel voor kan stellen dat hun niet bepaald pro islamitisch zijn, stelletje glimmende make up dozen

We moeten niet vergeten dat nog niet zolang geleden zijn vader meer Palestijnen heeft vermoord in twee dagen dan Sharon in zijn hele leven. Dit zijn feiten. De islamitische organisaties hebben geen enkel recht, net als in Egypte hoor je om de week dat weer een tiental opgepakt zijn.
(meer dan 60% van d epalestijnen in Jordanie is een palestijn)

Afrux
14-08-04, 14:54
Geplaatst door BiL@L
Ja, maar deels is dat ook terecht hoor. De Khawaaridj ideologie heeft een grote opmars gemaakt, met steun van en uit het (niets beseffende) Westen overigens...

We moeten duidelijk zijn, zolang je geen misdaden plegt moet je niet opgepakt worden. En zeker niet omdat je een bepaalde ideologie aanhangt. Dat is essentieel. Op deze manier rechtvaardig je het oppakken van iedereen die andere gedachten nahoudt dan jij.

mark61
14-08-04, 14:56
Geplaatst door Afrux
Dan ben je niet goed geinformeerd. marokko staat trouwens op d eeerste plaats wat betreft democratie in Noord Afrika en Midden OOsten en ik geloof dat Libanon volgt.

Hoe meet je dat precies?


Jordanie is 100 keer erger, de moslims worden bij bosjes opgepakt puur vanwege hun ideologie.

Bij mijn weten worden 'fundamentalisten' in elk islamitisch land keihard vervolgd, behalve misschien in SA.

Afrux
14-08-04, 15:05
Geplaatst door mark61
Hoe meet je dat precies?



Bij mijn weten worden 'fundamentalisten' in elk islamitisch land keihard vervolgd, behalve misschien in SA.

er zijnrecnt twee onderzoeken daarnaar gedaan, een is gepubliceerd in verschillende arabische kranten en een franse krant.

De ander was ook gepubliceerd op cnn (ik was aan het zappen en zag het) en zag het later ook op aljazeera. het is een paar maanden geleden. Ik moet voor je uitzoeken wie ze heeft uitgevoerd en hoe. Dat weet ik niet uit mijn hoofd.

ja dat klopt dat de fundamentalisten overal hard aangepakt worden. Ik ben het ook mee eens, als ze tegen d ewet handelen, maar niet omdat je overtuigd bent van een bepaalde ideologie. De winter wordt ook niet opgepakt voor zijn gedachten en bij pim was het ook hetzelfde.

In Marokko hebben een paar mensne aanslagen gepleegd. Maar er zijn duizenden opgepakt, zodra je een baard heeft en wel eens in hetzelfde cafe heeft gezeten als een van deze idioten (gekken) dan wordt je opgepakt.

Ondanks dat de amazigh beweging geen relegieuze beweging is maar een culturele, ondanks dat ze de islamieten niet mogen, omdat deze de tamazight taal en cultuur willen uitdijven. Heb ik verschillende petities getekend waarin de amazigh beweging de overheid in marokko bekjritiseert over de manier waarop ze deze mensne behandelen. Waarin stond dat ze niemand mochten oppakken om zijn ideologie of gedachtengang. Zolang deze zich aan de wet houdt.

Maar in Jordanje en Egypte is het nog twee keer erger dan in Marokko. Het is ovceral hetzelfde, alleen is het van erg tot kwaad.

Al Sawt
17-08-04, 14:50
Geplaatst door TFOE
:hihi: Moet je bij Ghanezen op bezoek gaan hier in Nederland.......die hebben foto's van Beatrix aan de muur hangen.
En de 2 Mocro's die de wasserette in mn straat runnen hebben Maxima en Willempie aan de muur hangen........ Zeker de wasserette aan Van Hoopstraat?

850
18-08-04, 13:17
Geplaatst door Al Sawt
Zeker de wasserette aan Van Hoopstraat?

:cool: Je bent héél dicht in de buurt.

Al3arbi
18-08-04, 13:30
Gaat dit nog over Olympische Iranezen.

850
18-08-04, 13:35
Geplaatst door Al3arbi
Gaat dit nog over Olympische Iranezen.

:duizelig: "Olympische Iranezen" ???
Dat klinkt als een ziekte

Al3arbi
18-08-04, 13:38
Geplaatst door 850
:duizelig: "Olympische Iranezen" ???
Dat klinkt als een ziekte

It aint. Moge de beste winnen.