PDA

Bekijk Volledige Versie : Iraanse kampioen Judo weigerd tegen zionist te spelen in olympische spelen



Victory
14-08-04, 02:16
Iran champion in Olympic protest

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/39950000/jpg/_39950886_arashap203.jpg
Miresmaili kisses the Koran after becoming world judo champion

One of Iran's best hopes for an Olympic medal will not be taking part in the Games after he refused to compete against an Israeli athlete. World judo champion Arash Miresmaili said he was proud to withdraw in solidarity with the Palestinians.

Iran has a strict policy of sanctions against Israel and forbids any sort of contact with Israeli citizens.

Mr Miresmaili had been expected to carry Iran's flag at the Olympic opening ceremony on Friday night.


According to the draw at the Ano Liossia stadium, Miresmaili would have had to fight Ehud Vaks of Israel in the first round.

An official from the Asian Judo Union confirmed Miresmaili would be withdrawn from the competition.

Under international regulations, he may even be sent home.

TFOE
14-08-04, 03:08
Ertussen uitknijpen is niet echt solidair lijkt me.
Komt op mij over alsof ie bang is voor het gezichtsverlies om te verliezen van een zionist.
Jammer........had mooi geweest als ie gewonnen zou hebben.


:rolleyes: Nu zal het de rest van zn leven blijven knagen aan zn hoofd.

Afrux
14-08-04, 10:24
Geplaatst door TFOE
Ertussen uitknijpen is niet echt solidair lijkt me.
Komt op mij over alsof ie bang is voor het gezichtsverlies om te verliezen van een zionist.
Jammer........had mooi geweest als ie gewonnen zou hebben.


:rolleyes: Nu zal het de rest van zn leven blijven knagen aan zn hoofd.

Zo komt ie ook over bij mij.

Trouwens of die isralier een zionist is, is een andere verhaal, ik ken hem niet! Misschien is hij een van die mensne die zich inzitten voor de terugtrekking uit d ebezette gebieden.

truuske22
14-08-04, 10:42
Geplaatst door Afrux
Zo komt ie ook over bij mij.

Trouwens of die isralier een zionist is, is een andere verhaal, ik ken hem niet! Misschien is hij een van die mensne die zich inzitten voor de terugtrekking uit d ebezette gebieden.

dit was ook mijn eerste gedachte toen ik het hoorde...

Allah oe7lam....

Victory
14-08-04, 14:23
Een Zionist is iemand die in "Israel" woont of het wonen daar promoveert. Het woord Zionist betekend letterlijk iemand die het terugkeren van joden naar "Israel" bevorderd.

Iedereen, of je nou jood, christen, moslim of wat dan ook bent. Als je het opbouwen en of "terugkeren" of verblijven van joden in Israel steunt, ben je een Zionist. Jammer genoeg hebben wij grote groepen van christen-zionisten. En een groot groep van zogenaamde moslims zijn te dom om zich in het èèn en ander te verdiepen.

En de Iraanse wereldkampioen is niet bang van een standaard judo'er. Maak er maar wat van wat in je hoofd past.

Tafey Lewis
14-08-04, 14:40
Geplaatst door Victory

Iedereen, of je nou jood, christen, moslim of wat dan ook bent. Als je het opbouwen en of "terugkeren" of verblijven van joden in Israel steunt, ben je een Zionist.


When the promise of the hereafter [End of Days] comes to be fulfilled, We [Allah] shall assemble you [the Israelites] all together [in the Land of Israel]."

allah is een zionist :zwaai:

850
14-08-04, 14:46
Geplaatst door Tafey Lewis
allah is een zionist :zwaai:

:hihi: Dan is Victory ook een zionist.
Hij noemt zichzelf slaaf van Allah en zal allah dus steunen in alles.

Victory
14-08-04, 15:01
Geplaatst door Tafey Lewis
When the promise of the hereafter [End of Days] comes to be fulfilled, We [Allah] shall assemble you [the Israelites] all together [in the Land of Israel]."

allah is een zionist :zwaai:

Wat jij hierboven hebt is een vals. Alleen Zionisten gebruiken het voor hun zogenaamde bewijs dat Allah (swt) het land aan hun beloofd heeft.

Juiste vertaling:
{17:104} And We said to the Israelites after him: Dwell in the land: and when the promise of the next life shall come to pass, we will bring you both together in judgment.

In het Arabisch:
æóÞõáúäóÇ ãöä ÈóÚúÏöåö áöÈóäöí ÅöÓúÑóÇÆöíáó ÇÓúßõäõæÇú ÇáÃóÑúÖó ÝóÅöÐóÇ ÌóÇÁ æóÚúÏõ ÇáÂÎöÑóÉö ÌöÆúäóÇ Èößõãú áóÝöíÝðÇ {104}

Lees vanaf aye 90 om te weten waar het over gaat.

Afrux
14-08-04, 15:04
Geplaatst door Victory
Een Zionist is iemand die in "Israel" woont of het wonen daar promoveert. Het woord Zionist betekend letterlijk iemand die het terugkeren van joden naar "Israel" bevorderd.

Iedereen, of je nou jood, christen, moslim of wat dan ook bent. Als je het opbouwen en of "terugkeren" of verblijven van joden in Israel steunt, ben je een Zionist. Jammer genoeg hebben wij grote groepen van christen-zionisten. En een groot groep van zogenaamde moslims zijn te dom om zich in het èèn en ander te verdiepen.

En de Iraanse wereldkampioen is niet bang van een standaard judo'er. Maak er maar wat van wat in je hoofd past.

met andere woorden zijn die miljoen arabieren die in israel wonen ook zionisten en ook die 50% van d epalestijnen die dankzij d eeconomie van israel leven dus ook.

Ik kan deze logica niet begrijpen, maar goed misschien zitten anders in elkaar....

Victory
14-08-04, 15:07
Geplaatst door Afrux
met andere woorden zijn die miljoen arabieren die in israel wonen ook zionisten en ook die 50% van d epalestijnen die dankzij d eeconomie van israel leven dus ook.

Ik kan deze logica niet begrijpen, maar goed misschien zitten anders in elkaar....

Je hebt er geen logica voor nodig, alleen een woordenboek en een beetje kennis over geschiedenis.

Voor het tweede moet je het èèn en ander over Islam weten. Bij dwang is het zelfs toegestaan om haram vlees te eten. En zo zijn er veel meer situaties. Hun intentie is belangrijk. Als hun intentie is om, "Israel" te helpen en op te bouwen dan zijn zij allen vijanden van de moslims.

Simon
14-08-04, 15:10
Ik snap niet waarom die iraniër zich heeft ingeschreven. Als hij politiek wil bedrijven dan had hij beter thuis kunnen blijven want dat is dus NIET de bedoeling van de spelen.

Pixelshade
14-08-04, 15:11
Geplaatst door Afrux
met andere woorden zijn die miljoen arabieren die in israel wonen ook zionisten en ook die 50% van d epalestijnen die dankzij d eeconomie van israel leven dus ook.

Ik kan deze logica niet begrijpen, maar goed misschien zitten anders in elkaar....

tzal een keer niet over arabieren gaan he

Afrux
14-08-04, 15:19
Geplaatst door Victory
Je hebt er geen logica voor nodig, alleen een woordenboek en een beetje kennis over geschiedenis.

Voor het tweede moet je het èèn en ander over Islam weten. Bij dwang is het zelfs toegestaan om haram vlees te eten. En zo zijn er veel meer situaties. Hun intentie is belangrijk. Als hun intentie is om, "Israel" te helpen en op te bouwen dan zijn zij allen vijanden van de moslims.

Ik ken de geschiedenis heel van het gebied redelijk goed. Het was vanoudsheer een gebied van d ejoden, dat staat ook in de koran. In de tijd van de profeet leefde in het gebied geen moslim, dat is pas later gekomen met d everoveringen. De inwoners van het gebied die zich nu arabieren noemen, zijn qua ras ook geen arabieren. In die tijd leefden ook de joden en moslims wel in de regio waar islam ontsataan is vreedzaam met elkaar.

Een ding staat vast als een huis. De moslims in Israel hebebn meer rechten dan welke islamitisch land dan ook. Dit is geen aanmoediging van de politiek van israel, want het is gewoon een ordinaire bezetter, die de gebieden onmiddelijk en zonder voorwaarden moeten verlaten.

Maar jou logica kan ik zonder woordenboek al niet volgen...

Afrux
14-08-04, 15:22
Geplaatst door Pixelshade
tzal een keer niet over arabieren gaan he

Hij zegt dat iederen die in israel woont een zionist is, is naar weten wonen meer dan een miljoen arabieren daar en ik wilde weten hoe hij erover nadenkt..

Moet ik ze chinezen noemen? want een achterlijke vooroordelen gedachtengang hanteer jij... wat dat betreft verschil je niet van de arabieren of ben je er een, al is d ekans groot dat je eerder een amazigh bent die zich schaamt om het te zijn en anderen die dat wel zijn beschuldigt van onzin en alles en nog wat, zodra ze misstanden, onderdrukking, achetrlijkheid kenbaar maken....

Pixelshade
14-08-04, 15:37
Geplaatst door Afrux
Hij zegt dat iederen die in israel woont een zionist is, is naar weten wonen meer dan een miljoen arabieren daar en ik wilde weten hoe hij erover nadenkt..

Moet ik ze chinezen noemen? want een achterlijke vooroordelen gedachtengang hanteer jij... wat dat betreft verschil je niet van de arabieren of ben je er een, al is d ekans groot dat je eerder een amazigh bent die zich schaamt om het te zijn en anderen die dat wel zijn beschuldigt van onzin en alles en nog wat, zodra ze misstanden, onderdrukking, achetrlijkheid kenbaar maken....

elke post an jou zit het woord arabieren wel in, maakt niet uit welke topic, je bent gewoon getraumatiseerd zou ik zeggen.

en voor de zoveelste keer ben ik 0% amazigh, ik ben Egyptisch Arabisch

Victory
14-08-04, 15:50
Geplaatst door Afrux
Ik ken de geschiedenis heel van het gebied redelijk goed. Het was vanoudsheer een gebied van d ejoden, dat staat ook in de koran. In de tijd van de profeet leefde in het gebied geen moslim, dat is pas later gekomen met d everoveringen. De inwoners van het gebied die zich nu arabieren noemen, zijn qua ras ook geen arabieren. In die tijd leefden ook de joden en moslims wel in de regio waar islam ontsataan is vreedzaam met elkaar.

Een ding staat vast als een huis. De moslims in Israel hebebn meer rechten dan welke islamitisch land dan ook. Dit is geen aanmoediging van de politiek van israel, want het is gewoon een ordinaire bezetter, die de gebieden onmiddelijk en zonder voorwaarden moeten verlaten.

Maar jou logica kan ik zonder woordenboek al niet volgen...

Ik heb het over de jaren na 1900 tot nu. Niet over 3000 jaar geleden. Ik begrijp uit wat je schijft dat je de zionistische staat erkend, klopt dat?

De grootste deel aan zionisten in de zionistische staat zijn de joden vanuit Europa, de V.S, Rusland & Marokko zijn gekomen.

Afrux
14-08-04, 15:57
Geplaatst door Pixelshade
elke post an jou zit het woord arabieren wel in, maakt niet uit welke topic, je bent gewoon getraumatiseerd zou ik zeggen.

en voor de zoveelste keer ben ik 0% amazigh, ik ben Egyptisch Arabisch

je bedoel zeker een gearabiseerde die ooit een faroa of afrikaan was...

Ik ben niet de enige, heel d ewreeld heeft het over ze. Kijk je niet naar het nieuws. Zij staan in ieder dag in alle wereld kranten en op alle journaals. Het is niet zomaar, zij handelen ernaar... en meestal is het vernederend of negatief. Niets goeds komt ....

Het ergste is dat ze (al zijn de meeste enkel moslim van naam en de rest jood of christen) heel de islamitische gemeenschap met zich meeslepen.

Afrux
14-08-04, 16:03
Geplaatst door Victory
Ik heb het over de jaren na 1900 tot nu. Niet over 3000 jaar geleden. Ik begrijp uit wat je schijft dat je de zionistische staat erkend, klopt dat?

De grootste deel aan zionisten in de zionistische staat zijn de joden vanuit Europa, de V.S, Rusland & Marokko zijn gekomen.

Ik erken de zionistische staat niet. Ik ben een realist en ik leef niet in een illusie. De enige oplossing is twee landen. Israel moet dus zonder voorwaarden en direct vertrekken uit bezette gebieden. Dat is trouwens ook wat de meeste arabieren willen en een absolute meerderheid van de Palestijnen. zij hebben ambassades daar en araft is degen die onderhandelt met ze. Wie ben ik 3000 km verder en nooit in het gebied geweest om iets anders te willen dan de mensne daar zelf.

Ik neem het de palestijnen wel kwalijk dat ze 40 jaar lang naar de pan arabissten luisterden en geen vrede wilden sluiten. Want hun broeders zouden ze hun verdedigen en d ejoden de zee in drijven. Maar het waren ieder keer nederlagen en ieder keer verloren ze meer land. Nu weten ze dat niemand om ze geeft en zij realiseren zich dat ze alleen voor staan. Ik hoop dat ze zosnel mogelijk uit de ellende gehaald worden.

Hylke
14-08-04, 16:24
Wat een laf figuur om zich terug te trekken toen hij tegen die Israelische kampioen moest.

Had hij VOOR de spelen moeten bedenken, wat een lafaard :boos:

@n3$dej
14-08-04, 17:31
Geplaatst door Hylke
Wat een laf figuur om zich terug te trekken toen hij tegen die Israelische kampioen moest.

Had hij VOOR de spelen moeten bedenken, wat een lafaard :boos:
Waarschijnlijk wist hij gewoon dat hij zou verliezen, door zijn lafheid en zwakheid gooit hij het nu hier maar op.

mark61
14-08-04, 17:31
Hij doet toch maar weer mee.

http://teletekst.nos.nl/gif/848-01.html?navi=848&submit=gaan

@n3$dej
14-08-04, 17:34
Geplaatst door mark61
Hij doet toch maar weer mee.

http://teletekst.nos.nl/gif/848-01.html?navi=848&submit=gaan

Heeft ie toch weer toestemming gehad van de Ayatollahs? Jaja, ze staan echt voor hun principes hoor. :duim:

Victory
14-08-04, 18:45
Geplaatst door @n3$dej
Heeft ie toch weer toestemming gehad van de Ayatollahs? Jaja, ze staan echt voor hun principes hoor. :duim:

Tegen je als je het niet doet, en tegen je als je het wel doet. Zeg maar gewoon dat je tegen moslims bent.

Joesoef
14-08-04, 18:46
De gemiddelde Iranier is zeer vaderlandslievend, ook al is hij het niet helemaal eens met wat daar gebeurt. En natuurlijk is elke sporter nationalistisch op het moment dat hij zijn land moet verdedigen, niets mis mee. Komt bij kijken dat Israel een continue dreiging uitvoert op Iran, Israel zou niets liever willen dat Iran vandaag nog aanvallen, met name de kernenergie installaties. En dat is al eerder gebeurt.

Dus dat hij niet tegen een Israelier wilt spelen is logisch. Toen de koude oorlog op zijn hoogtepunt was zijn de spelen in Rusland tenslotte ook geboycot.

@n3$dej
14-08-04, 18:50
Geplaatst door Victory
Tegen je als je het niet doet, en tegen je als je het wel doet. Zeg maar gewoon dat je tegen moslims bent.
Hij had gewoon niet zo'n zielige vertoning moeten opvoeren, het zou trouwens wel een shi-iet zijn en die mag je volgens Grote Denkers als Binladen helemaal niet als moslim bestempelen.

Ik ben benieuwd of de mensen die het eerst zo dapper vonden dat deze sporter zich aan zijn "principes" hield, het nu een loser vinden nu hij zijn principes toch aan de kant zet.

@n3$dej
14-08-04, 18:52
Geplaatst door Joesoef
De gemiddelde Iranier is zeer vaderlandslievend, ook al is hij het niet helemaal eens met wat daar gebeurt. En natuurlijk is elke sporter nationalistisch op het moment dat hij zijn land moet verdedigen, niets mis mee. Komt bij kijken dat Israel een continue dreiging uitvoert op Iran, Israel zou niets liever willen dat Iran vandaag nog aanvallen, met name de kernenergie installaties. En dat is al eerder gebeurt.

Dus dat hij niet tegen een Israelier wilt spelen is logisch. Toen de koude oorlog op zijn hoogtepunt was zijn de spelen in Rusland tenslotte ook geboycot.
Joesoef, je bekijkt het zeer eenzijdig. De plannen van Iran om aan kernwapens te komen baren mij juist veel zorgen. Als ze die werkelijk aan het ontwikkelen zijn, hoop ik voor de wereldvrede dat Israel die installaties weer uitschakelt.

Afrux
14-08-04, 19:36
Geplaatst door @n3$dej
Heeft ie toch weer toestemming gehad van de Ayatollahs? Jaja, ze staan echt voor hun principes hoor. :duim:

Het verbaasde me dat hij foto mee nam op de opening.

Hylke
14-08-04, 19:39
Na deze vertoning hoop ik dat hij zal verliezen. Daar hij niet zijn standvastig is zal er geen zegen rusten op zijn acteren op de mat :student:

850
14-08-04, 20:08
Geplaatst door Hylke
Na deze vertoning hoop ik dat hij zal verliezen. Daar hij niet zijn standvastig is zal er geen zegen rusten op zijn acteren op de mat :student:

Ik hoop dat ie wint!
tis zowiezo mooi om te zien dat je Israhel op een sportieve manier kunt verslaan en als die Iraanse judoka verliest dan zal ie de rest van zn leven met een complex blijven rondlopen. Al zn grote overwinningen zullen verbleken bij zn verlies tegen een zionist........
:p Dat gun ik niemand

Simon
14-08-04, 20:17
Geplaatst door Joesoef
Dus dat hij niet tegen een Israelier wilt spelen is logisch. Toen de koude oorlog op zijn hoogtepunt was zijn de spelen in Rusland tenslotte ook geboycot.

Wat een rare redenering: als hij niet tegen Israel wil worstelen moet je niet naar de spelen komen. Simpel. Hij weet immers al vantevoren dat dat moet. Hij maakt misbruik van de spelen door ze te misbruiken en handelt in strijd met de geest van de spelen zoals bij de openingsceremonie uitgesproken. Ik kan er geen enkel respect voor opbrengen.

srt
14-08-04, 23:02
Geplaatst door Victory
Tegen je als je het niet doet, en tegen je als je het wel doet. Zeg maar gewoon dat je tegen moslims bent.

z-i-e-l-i-g

dus als ik commentaar heb op iran, ben ik tegen moslims? :knife_hea

allard
14-08-04, 23:05
de spelen zyn al 100 jaar politiek. hy is gewoon bang,dat hy op zyn kloten krygt yellow

Joesoef
14-08-04, 23:18
Geplaatst door @n3$dej
Joesoef, je bekijkt het zeer eenzijdig. De plannen van Iran om aan kernwapens te komen baren mij juist veel zorgen. Als ze die werkelijk aan het ontwikkelen zijn, hoop ik voor de wereldvrede dat Israel die installaties weer uitschakelt.

Even buiten de VS en zijn bondgenoten om hebben de volgende landen (uit mijn hoofd) eigen kernwapens ;Frankrijk, Engeland, Zuid Afrika, India, Pakistan en Israel.

Van alle landen is Israel degene die ze absoluut eens zal inzetten. Daar zijn ze namelijk arrogant genoeg voor.

Iran heeft ze niet maar van mij mogen zij ze wel maken, zij zijn verstandig genoeg om ze niet te gebruiken.

Joesoef
14-08-04, 23:20
Geplaatst door Simon
Wat een rare redenering: als hij niet tegen Israel wil worstelen moet je niet naar de spelen komen. Simpel. Hij weet immers al vantevoren dat dat moet. Hij maakt misbruik van de spelen door ze te misbruiken en handelt in strijd met de geest van de spelen zoals bij de openingsceremonie uitgesproken. Ik kan er geen enkel respect voor opbrengen.

Iran heeft alleen een probleem met Israel, waarom zouden ze de rest van de wereld dan ook moeten negeren als zij met maar een land een conflict hebben.

Majid22
14-08-04, 23:30
Geplaatst door Joesoef
Iran heeft alleen een probleem met Israel, waarom zouden ze de rest van de wereld dan ook moeten negeren als zij met maar een land een conflict hebben.
Iran heeft met wel meer landen problemen hoor. En als zij eenmaal in het bezit zijn van kernwapens zullen de omringende landen ook niet meer achter willen blijven en begint een nieuwe wapenwedloop.

Joesoef
14-08-04, 23:37
Geplaatst door Majid22
Iran heeft met wel meer landen problemen hoor. En als zij eenmaal in het bezit zijn van kernwapens zullen de omringende landen ook niet meer achter willen blijven en begint een nieuwe wapenwedloop.

Iran heeft maar een land black listed, de rest heeft men normale diplomatieke banden. Zelfs met marokko.

Voor de rest heeft Iran al buurlanden met kernwapens.

Ik heb het liever ook niet maar ik zou geen reden weten waarom zij niet en de anderen wel......

Majid22
14-08-04, 23:40
Geplaatst door Joesoef
Ik heb het liever ook niet maar ik zou geen reden weten waarom zij niet en de anderen wel......
Nu doe je net alsof Iran een van de laatste landen in de regio is zonder kernwapens, wat beslist niet zo is.

Joesoef
14-08-04, 23:59
Geplaatst door Majid22
Nu doe je net alsof Iran een van de laatste landen in de regio is zonder kernwapens, wat beslist niet zo is.

Turkije en Rusland, Navo bondgenoot. Irak en Afghanistan? vallen nog steeds onder Amerika. Israel sluit niet aan maar zit ook redelijk in de buurt net als Pakistan.

Daarbij komt de voortdurende drijging van de vs en Israel.

Nogmaals, ik zie het liever ook niet maar er zijn geen redenen om het niet toe te laten.

srt
15-08-04, 00:21
Wanneer houdt pakistan zich aan z'n belofte en deelt zich weer op.. de 100 jaar zijn toch al voorbij?

allard
15-08-04, 01:06
wat is (een) amazigh? heb al op google gekeken 56000 results is teveel ,leg het my eens uit als je wil? :boer:

S@deeQ__
15-08-04, 01:13
Geplaatst door allard
wat is (een) amazigh? heb al op google gekeken 56000 results is teveel ,leg het my eens uit als je wil? :boer:

:slapen:
http://www.biya.nl/Taal.htm

allard
15-08-04, 01:21
dank :boer:

Victory
15-08-04, 13:55
Mensen hebben hem overtuigd om toch tegen de zionist te gaan en niet terug naar huis te gaan. Dus hij zal tegen hem vechten.

Verder, blijf maar zeuren over Iraanse kerncentrales. We gaan er toch mee door, het moet alleen opgestart worden. Zie het maar te stoppen. Zoals Ayatollah Khamenei (ha) zei, 'ze willen dat als ons olie op is dat wij net bedelaars bij hun komen smeken voor hulp'. Dat gaan wij niet doen. Wij gaan door met het verniewen van ons land en niemand kan het tegen houden.

PS: Iran zal binnen enkele maanden inshallah twee van zijn eigen satellieten in orbit brengen. :)

Simon
15-08-04, 14:23
Geplaatst door Joesoef
Iran heeft alleen een probleem met Israel, waarom zouden ze de rest van de wereld dan ook moeten negeren als zij met maar een land een conflict hebben.

Het gaat niet om Iran en Israel. Het is een sportevenement. Als je dan van tevoren weet dat je tegen een bepaalde atleet niet wil uitkomen dan moet je je niet eens inschrijven voor de spelen. Anders begrijp je niks van de geest en historie van de spelen.

Dutchguy
15-08-04, 14:23
Geplaatst door Menens
Allah is vast wel zo vriendelijk om in dat geval nog een aardbeving naar Iran te sturen.

Smakeloze opmerking. :kalasniko

euhh
15-08-04, 14:24
Geplaatst door Victory
PS: Iran zal binnen enkele maanden inshallah twee van zijn eigen satellieten in orbit brengen. :)

Alsof de amerikanen die niet gewoon uit de lucht kunnen knallen hahaahhaha

Flip
15-08-04, 14:25
Geplaatst door Victory

PS: Iran zal binnen enkele maanden inshallah twee van zijn eigen satellieten in orbit brengen. :)

Met van die grote luidsprekers erop waarschijnlijk......

Menens
15-08-04, 14:29
Geplaatst door Victory
Mensen hebben hem overtuigd om toch tegen de zionist te gaan en niet terug naar huis te gaan. Dus hij zal tegen hem vechten.
Dan staat die rukker dus niet echt voor zijn principes, maar dat zijn we gewend van die lui. Hopelijk verliest hij, dan is de vernedering helemaal compleet. :hihi:

Victory
15-08-04, 14:29
Geplaatst door Flip
Met van die grote luidsprekers erop waarschijnlijk......

Raad eens wat een land dat satellieten in orbit brengen ook kan doen met dezelfde technology.

850
15-08-04, 14:32
Wereldkampioen uit Iran gediskwalificeerd

ATHENE - Tweevoudig wereldkampioen judo Arash Miresmaeili uit Iran is zondag in Athene voor het begin van de olympische strijd in de klasse tot 66 kilogram gediskwalificeerd. De 23-jarige judoka bleek bij de weging te zwaar. Op de schaal woog hij twee kilo zwaarder dan het maximum van 66 kilo.

"Twee kilo is veel", vond Michel Brousse, woordvoerder van de judofederatie, "twee kilo duidt op opzet. In dit geval is geen sprake van dieetproblemen. De judofederatie zal onderzoeken of hier sprake is van opzet." In dat geval kunnen de Iraanse bond en de betrokken judoka sancties verwachten.

Het is niet de eerste keer dat een Iraanse judoka weigert tegen de Israëlische opponent op de mat te verschijnen. Op het WK van 2001 trok Malekmohammadia zich terug voor het gevecht tegen de Israeliër Razvozov en meldde Aziatisch kampioen Akhoundzade zich af voor de strijd tegen de eveneens uit Israël afkomstige Shafran.

Miresmaeili, die bij de opening de vlag van Iran droeg, had eerder gedreigd niet te komen opdagen voor zijn gevecht in de eerste ronde tegen de Israeliër Vaks. Sinds de islamitische revolutie in 1979 weigert Iran het bestaansrecht van de joodse staat te erkennen.

Met de diskwalificatie voorkwam Iran een diplomatiek incident. De voorzitter van de Iraanse judobond verklaarde zaterdag dat Miresmaeili, vijfde in Sydney vier jaar geleden, zondag tegen Vaks op de tatami zou verschijnen. Hij werd teruggefloten door de voorzitter van het Iraans olympisch comité. Die vindt dat de judoka in aanmerking komt voor de gouden beloning van 115.000 dollar, omdat hij zich heeft teruggetrokken, hoewel hij "heel gemakkelijk olympisch goud gewonnen zou hebben".

Menens
15-08-04, 14:33
Geplaatst door Victory
Raad eens wat een land dat satellieten in orbit brengen ook kan doen met dezelfde technology.
Heeft Khomeiny er iets aan voor zijn dierensex praktijken? Hoe zat het ook alweer, het was toegestaan, maar daarna moest je het beest slachten en in een ander dorp verkopen?

Menens
15-08-04, 14:36
Geplaatst door 850
Wereldkampioen uit Iran gediskwalificeerd

ATHENE - Tweevoudig wereldkampioen judo Arash Miresmaeili uit Iran is zondag in Athene voor het begin van de olympische strijd in de klasse tot 66 kilogram gediskwalificeerd. De 23-jarige judoka bleek bij de weging te zwaar. Op de schaal woog hij twee kilo zwaarder dan het maximum van 66 kilo.

"Twee kilo is veel", vond Michel Brousse, woordvoerder van de judofederatie, "twee kilo duidt op opzet. In dit geval is geen sprake van dieetproblemen. De judofederatie zal onderzoeken of hier sprake is van opzet." In dat geval kunnen de Iraanse bond en de betrokken judoka sancties verwachten.

Het is niet de eerste keer dat een Iraanse judoka weigert tegen de Israëlische opponent op de mat te verschijnen. Op het WK van 2001 trok Malekmohammadia zich terug voor het gevecht tegen de Israeliër Razvozov en meldde Aziatisch kampioen Akhoundzade zich af voor de strijd tegen de eveneens uit Israël afkomstige Shafran.

Miresmaeili, die bij de opening de vlag van Iran droeg, had eerder gedreigd niet te komen opdagen voor zijn gevecht in de eerste ronde tegen de Israeliër Vaks. Sinds de islamitische revolutie in 1979 weigert Iran het bestaansrecht van de joodse staat te erkennen.

Met de diskwalificatie voorkwam Iran een diplomatiek incident. De voorzitter van de Iraanse judobond verklaarde zaterdag dat Miresmaeili, vijfde in Sydney vier jaar geleden, zondag tegen Vaks op de tatami zou verschijnen. Hij werd teruggefloten door de voorzitter van het Iraans olympisch comité. Die vindt dat de judoka in aanmerking komt voor de gouden beloning van 115.000 dollar, omdat hij zich heeft teruggetrokken, hoewel hij "heel gemakkelijk olympisch goud gewonnen zou hebben".
hahaha, wat een farce. Die debiel heeft zichzelf en zijn land een goede dienst bewezen. :hihi:

mulan
15-08-04, 15:05
Geplaatst door Menens
Allah is vast wel zo vriendelijk om in dat geval nog een aardbeving naar Iran te sturen.

Weer zo iemand wiens mond alleen maar shit produceert :dood:

Tomas
15-08-04, 15:53
Geplaatst door mulan
Weer zo iemand wiens mond alleen maar shit produceert :dood:

'k snap niet wat jij met dit weer nog in de keuken doet? Of regent 't in oost-polen?

mulan
15-08-04, 17:01
Geplaatst door Tomas
'k snap niet wat jij met dit weer nog in de keuken doet? Of regent 't in oost-polen?

Ik moet continu in de keuken blijven van mijn vader! :o

Simon
15-08-04, 19:48
Net een documentaire op TV over de antieke spelen. Tijdens die spelen heersde een Godsvrede. Dat betekende dat alle stadsstaten die met elkaar in oorlog waren tijdelijk hun wapens neerlegden en de atleten ongemoeid naar de spelen lieten reizen. Als de spelen waren afgelopen was het weer oorlog.