PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe onnozel kun je zijn?????



BiL@L
14-08-04, 16:10
gewist

@n3$dej
14-08-04, 16:14
Was hij weer door de AEL uitgenodigd?

@n3$dej
14-08-04, 17:16
Geplaatst door Veerapen
hij is door de wereldZionisme en hun Moslimslaafen uit genodigd
om zo de Goyim tegen elkaar op te hitsen in de wereld.

Dat verklaart ook de ZionCIA samenwerking met OBL.

onder Saddam zou deze tuig onder de wilgen hangen.
daarom is @n3$dej ook anti Saddam.

want @n3$dej raakt alleen geil wanneer de mossad een aanslag
op onze Nederlandsevolk of op Westerlingen in naam van de islaam wordt gepleegd.

zo heeft @n3$dej ook zijn stukje talmoedjihaad
voor Pisrael heeft geleverd.
Hoe heeft het mij toch kunnen ontgaan dat Saddam het zo goed voor had met het westen. Al die haatpreken die ik van hem gehoord heb waren zeker verkeerd vertaald. Door inmenging van het zionistisch satanisch complot natuurlijk!

Dat de AEL een slaafje van de Mossad is had ik ook nooit durven vermoeden. :melig2:

Maarten
14-08-04, 18:24
Wat Pakistan over die vent zegt, dat zegt me niet zoveel. Dat is een militaire dictatuur, die het vooral van de Amerikanen moet hebben.

Wat die vent zelf zegt, interesseert me ook niet. Maar wat die vent hier doet, des te meer. Mischien recruteert hij inderdaad naieve jongens, en richt daarmee dan complete families ten gronde. Het gevaar lijkt me niet groot, want ze hebben daar mensen zat. Maar misschien verwerft ie steun of centen. Of heeft ie leuke ideetjes voor de Eiffeltoren..

mrz
14-08-04, 19:41
Onnozel? Neenee, talloze successen behalen, en pas veeeeeel later daarvan genoegdoening kunnen voelen (gewoon te laat eigenlijk dus), dat is pas onnozel...