PDA

Bekijk Volledige Versie : Eerste medaille voor Nederland.



Al3arbi
14-08-04, 19:06
Vrouwen 100meter estafette vrije slag. Brons. Inge is wel `n dope chick...

vlegeltje
14-08-04, 19:34
Geplaatst door Al3arbi
Vrouwen 100meter estafette vrije slag. Brons. Inge is wel `n dope chick...

Die andere drie mogen er ook wel zijn :lole:

maryampje
14-08-04, 20:12
ik vond ze geweldig zwemmen :wohaa:

Sou
14-08-04, 20:27
Zwemmen kunnen ze zeker...maar toen ze begonnen te praten leek het alsof ze helium in hadden geademd :hihi:.





Thalla,
Sou

Al3arbi
14-08-04, 21:03
Geplaatst door vlegeltje
Die andere drie mogen er ook wel zijn :lole:


Inge en Ik hebben wat. Wij connecten.

~Panthera~
14-08-04, 23:30
Geplaatst door Al3arbi
Inge en Ik hebben wat. Wij connecten.
--------------------


:lol: vlak

Al3arbi
14-08-04, 23:40
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------


:lol: vlak


Ijl niet. Ga je katten pesten. Inge de Bruijn is gewoon de man! Klaar.

~Panthera~
14-08-04, 23:42
Geplaatst door Al3arbi
Ijl niet. Ga je katten pesten. Inge de Bruijn is gewoon de man! Klaar.
----------------------------


oow fuckaduck, ook dat nog. :giechel:

Oke, jij je zin, ik neem wel een hijs uit mijn heliumballon. :droef:

Al3arbi
14-08-04, 23:44
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------


oow fuckaduck, ook dat nog. :giechel:

Oke, jij je zin, ik neem wel een hijs uit mijn heliumballon. :droef:


Morgen moeten de Hockeymannen spelen, wedstrijdje tegen India. `Dat gaat `n eitje worden. Jij nog `n favo sport?

~Panthera~
14-08-04, 23:45
Geplaatst door Al3arbi
Morgen moeten de Hockeymannen spelen, wedstrijdje tegen India. `Dat gaat `n eitje worden. Jij nog `n favo sport?
-------------------------



Ongelijke leggers. :melig2: :melig2:

Al3arbi
14-08-04, 23:47
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------



Ongelijke leggers. :melig2: :melig2:


Turnen is nie zo leuk. Hockey. Zwemmen. Fietsen, klote italiaan. En natuurlijk atletiek. En wie weet winnen we nog `n medaille bij `t kleiduivenschieten.

~Panthera~
14-08-04, 23:50
Geplaatst door Al3arbi
Turnen is nie zo leuk. Hockey. Zwemmen. Fietsen, klote italiaan. En natuurlijk atletiek. En wie weet winnen we nog `n medaille bij `t kleiduivenschieten.
------------

Ja geinig: start......boem.....hospital........huis. DAT geeft nog eens echte voldoening. :hihi:
En klootschieten zijn Nederlanders vast goed in ja. :moe:
En zaklopen.

Al3arbi
14-08-04, 23:51
Geplaatst door ~Panthera~
------------

Ja geinig: start......boem.....hospital........huis. DAT geeft nog eens echte voldoening. :hihi:
En klootschieten zijn Nederlanders vast goed in ja. :moe:
En zaklopen.


En aardappelhappen ofzo.En `n ontbijtkoek op `n lepel naar de overkant dragen.

~Panthera~
14-08-04, 23:54
Geplaatst door Al3arbi
En aardappelhappen ofzo.En `n ontbijtkoek op `n lepel naar de overkant dragen.
--------------


Ja precies, geef effe de begintijden door, wil je ? :hihi:

Al3arbi
14-08-04, 23:55
Geplaatst door ~Panthera~
--------------


Ja precies, geef effe de begintijden door, wil je ? :hihi:


30April. De eenhoorn. Kwart over 1 in de middag. B there.

~Panthera~
14-08-04, 23:59
Geplaatst door Al3arbi
30April. De eenhoorn. Kwart over 1 in de middag. B there.
--------------------


I'm packing.

Al3arbi
15-08-04, 00:00
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------


I'm packing.


Goedzo, ik heb trouwens nu `n Pizzaatje voor me. Vanmiddag gekocht, net ff in de oven gegooid om op te warmen en nu ff schranzen. Olympische sport ;)

~Panthera~
15-08-04, 00:03
Geplaatst door Al3arbi
Goedzo, ik heb trouwens nu `n Pizzaatje voor me. Vanmiddag gekocht, net ff in de oven gegooid om op te warmen en nu ff schranzen. Olympische sport ;)
--------------------


Heerlijk.
Ik druk NU de stopwatch in.

:duivels:

Al3arbi
15-08-04, 00:05
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------


Heerlijk.
Ik druk NU de stopwatch in.

:duivels:


Tèlaat. Al op.

~Panthera~
15-08-04, 00:11
Geplaatst door Al3arbi
Tèlaat. Al op.
-------------------------




http://members.ams.chello.nl/b.lameris/gillen.jpg

Al3arbi
15-08-04, 00:13
Geplaatst door ~Panthera~
-------------------------




http://members.ams.chello.nl/b.lameris/gillen.jpg


:haha: ! ! !

rja
15-08-04, 19:01
Ik verwacht heel weinig gouden medailles voor Nederland, de Bruin, van de Hoogenband en van Moorsel zijn over hun top heen.

Al3arbi
15-08-04, 19:02
Geplaatst door rja
Ik verwacht heel weinig gouden medailles voor Nederland, de Bruin, van de Hoogenband en van Moorsel zijn over hun top heen.


Inge heeft net Brons gehaald. En VDH heeft de finale gehaald 100meter vrij. Heel overtuigend. Beste tijd. Gaat nog spannend worden. En Straks HOCKEY!!!! En ook ff props voor `t Volleybalteam. Rusland in de pan gehakt..:D

Al3arbi
15-08-04, 19:17
En nog `n medaille. Zilver voor de mannen 4x100 meter estafette. Spannende shit. Hoezo, VDH over zijn top?

De Autochtoon
15-08-04, 19:40
Geplaatst door Al3arbi
En nog `n medaille. Zilver voor de mannen 4x100 meter estafette. Spannende shit. Hoezo, VDH over zijn top?

Ik vond het vooral mooi dat Amerika achter Nederland eindigde. Dit omdat die Amerikanen Pieter zo respectloos behandelen.

Aleike
15-08-04, 20:01
Toppiejoppie die Pieter, wat een zwemmer. Leuke vent ook trouwens :boogjes:

Hij gaat die Thorpe en en die Amerikaan vast verslaan! :lole:

Al3arbi
15-08-04, 21:51
Sjo. Honkbal en Hockey ook gewonnen. Today was a good day.

Al3arbi
15-08-04, 21:52
Mia heeft ook nog `n potje gewonnen en dat andere mens heeft verloren.

rja
16-08-04, 18:05
Geplaatst door Al3arbi
En VDH heeft de finale gehaald 100meter vrij. Heel overtuigend. Beste tijd. Gaat nog spannend worden[/i] [/B]
Pieter van Hoogeband heeft goed gezwommen, maar Thorpe was beter

Dit zijn niet de spelen van Sidney, toen hadden we op dit moment al 4 gouden medailles binnen.

Ik zou nu al blij zijn met een gouden plak.

Ik geef de Bruin op de korte nummers 50 meter vrij en vlinder nog wel kans op goud, Van Moorsel nee, dit zie ik geen goud winnen, maar misschien verrast ze me. Heel misschien Pieter op de 100 vrij.

Al3arbi
18-08-04, 12:37
Goud voor Leontien

Uitgegeven: 18 augustus 2004 13:15
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2004 13:15

ATHENE - Leontien Zijlaard-Van Moorsel heeft woensdag de eerste gouden medaille gewonnen voor Nederland bij de Olympische Spelen. Zij won in Athene, net als vier jaar geleden in Sydney, de titel in de individuele tijdrit.

Zijlaard reed de 24 kilometer in 31 minuten en 11,53 seconden. De Amerikaanse Deirdre Demet won het zilver in 31.35,62, de Zwitserse Karin Thuerig het brons in 31.54,89.



Vanavond VDH. Finale.

Honkballers irriteren me `n beetje. Maar ja, wat wil je. Japan en Canada. Hockeyvrouwen waren vanochtend oppermachtig maar de roeiers kwamen enkel tot de C-finale. Jullie eigen Mart Smeets.

Tomas
18-08-04, 18:59
Geplaatst door Al3arbi
Vanavond VDH. Finale.

Honkballers irriteren me `n beetje. Maar ja, wat wil je. Japan en Canada. Hockeyvrouwen waren vanochtend oppermachtig maar de roeiers kwamen enkel tot de C-finale. Jullie eigen Mart Smeets.

Goud voor Van den Hoogenband

Uitgegeven: 18 augustus 2004 19:27
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2004 19:34

ATHENE - Als vierde zwemmer ooit heeft Pieter van den Hoogenband bij de Spelen in Athene zijn titel op de 100 meter vrije slag geprolongeerd.

De Brabander eindigde in de tijd van 48,17 voor de Zuid-Afrikaan Schoeman en de Australiër Thorpe.



Damn, gemist!!

rja
18-08-04, 19:36
Een goede dag voor Nederland.

Goud voor van Moorsel en van de Hoogeband, ze zijn het nog niet verleerd.

Een kans op goud voor mia, morgen middag
De Bruin gaat het waarschijnlijk niet redden, tegen dat meisje dat een wereldrecord zwom.

We doen het goed, voor een klein land als Nederland, ik hou maar op met vergelijken met Sidney, dat waren uitzonderllijke spelen voor Nederland met 11 goud.

Al3arbi
18-08-04, 20:27
Geplaatst door Tomas
Goud voor Van den Hoogenband

Uitgegeven: 18 augustus 2004 19:27
Laatst gewijzigd: 18 augustus 2004 19:34

ATHENE - Als vierde zwemmer ooit heeft Pieter van den Hoogenband bij de Spelen in Athene zijn titel op de 100 meter vrije slag geprolongeerd.

De Brabander eindigde in de tijd van 48,17 voor de Zuid-Afrikaan Schoeman en de Australiër Thorpe.



Damn, gemist!!

:lole: wel gemist, maar cool...:D

Orakel
18-08-04, 22:01
A world gone mad.
In plaats van te leven worden we geleefd, altijd rennend achter de wijzer aan van andermans klok.
Tijd om te koken hebben we niet meer, dus nemen we een kant-en-klare maaltijd en als de dag begint, begint ie met drinkontbijt.

Maar niet alles is nep, zo dachten we. Neehee, we hebben de Olympics nog.
Nou :verrassin
het dubbel-dames-korfbal!!!! Dubbel-heren-tafeltennis?

IK WIL FOKKING GLADIATORS, IK WIL BLOED ZIEN, IK WIL DAT DE LOSERS WORDEN OPGEVROTEN DOOR DE LEEUWEN!

Hey, d'r is schoonspringen op. Dames....

NIS
19-08-04, 09:08
Vanaf morgen (vrijdag) kunnen we van de Marokkaanen genieten. Atletiek gaat beginnen.. 1500 meter enzo.

Hoop dus ook op goud voor Maroc!

vlegeltje
19-08-04, 09:50
Geplaatst door NIS
Hoop dus ook op goud voor Maroc!

Spelen: Marokkaanse gewichthefster positief

ATHENE (ANP) - De Marokkaanse gewichthefster Wafa Ammouri is bij de Olympische Spelen van Athene betrapt op het gebruik van verboden prestatiebevorderende middelen. Het tweede positieve geval van het toernooi kwam naar buiten een paar uur voordat Ammouri in actie zou komen.

Ze stond ingeschreven voor de categorie tot 63 kilogram. Welke verboden stof in haar urine werd aangetroffen, is niet bekendgemaakt.

Al3arbi
19-08-04, 09:52
Geplaatst door vlegeltje
Spelen: Marokkaanse gewichthefster positief

ATHENE (ANP) - De Marokkaanse gewichthefster Wafa Ammouri is bij de Olympische Spelen van Athene betrapt op het gebruik van verboden prestatiebevorderende middelen. Het tweede positieve geval van het toernooi kwam naar buiten een paar uur voordat Ammouri in actie zou komen.

Ze stond ingeschreven voor de categorie tot 63 kilogram. Welke verboden stof in haar urine werd aangetroffen, is niet bekendgemaakt.


:hihi:

Typisch!!!

rja
21-08-04, 20:26
Een goede dag voor Nederland.

Goud voor de Bruin.

Van Moorsel kwam te kort in de achtervolging, ze was sneller dan 4 jaar geleden, maar de concurentie is groter geworden, maar ze heeft nog kans op brons.


De Hockeymannen door naar de Halve finale.

850
22-08-04, 01:46
Geplaatst door vlegeltje
Spelen: Marokkaanse gewichthefster positief

ATHENE (ANP) - De Marokkaanse gewichthefster Wafa Ammouri is bij de Olympische Spelen van Athene betrapt op het gebruik van verboden prestatiebevorderende middelen. Het tweede positieve geval van het toernooi kwam naar buiten een paar uur voordat Ammouri in actie zou komen.

Ze stond ingeschreven voor de categorie tot 63 kilogram. Welke verboden stof in haar urine werd aangetroffen, is niet bekendgemaakt.

Ik zag gister archiefbeelden op TV van een olympische hardloop wedstrijd waarbij een Marokkaan gewonnen had. Eerst werd geprobeerd om m uit de wedstrijd te duwen tijdens het rennen en daarna werd zn titel ongeldig verklaard. Nadat hij in beroep ging werd besloten om het toch geldig te verklaren maar bij de huldiging werd hij uitgejouwd met veel boe-geroep uit het publiek.
Was fokking bitter om te zien. Hij probeerde te lachen tijdens de huldiging maar wat moet hij zich klote hebben gevoeld.
Ik zou als winnaar erg teleurgesteld geweest zijn. Je wilt je King Of The World voelen maar je wordt er als schooier behandeld...........

TonH
23-08-04, 12:42
Weet je wat leuk is hier?

Het HEINIKEN HOLLAND HOUSE!!!!

Heeft u een teiltje? Dan blijf je permanent in Athene. Wat verukkelijk is het hier. Gaat het een beetje in Hollanda? :hihi:

:zwaai:

Tomas
23-08-04, 12:46
Geplaatst door TonH

Heeft u een teiltje?

Zo praat je niet over het heiligdom der nationalisten. Maar van iemand die heiniken schrijft kan je natuurlijk ook niks anders verwachten!

Doping slikkers.

TonH
23-08-04, 12:49
Geplaatst door Tomas
Zo praat je niet over het heiligdom der nationalisten. Maar van iemand die heiniken schrijft kan je natuurlijk ook niks anders verwachten!

Doping slikkers.

Komt omdat ik hier stevast Amstel bestel en dat andere bocht van die brouwer bijna het dubbele kost.

Maar dat van dat heiligdom is wel treffend. Ik zal er vanavond eens tegenaan trappen. Doe je toch met heilige huisjes? Of anders zijn er vast nog wel wat Wouter-Jannen, Florissen o.i.d. te vinden die zat de hele sooi om willen seiken. En nu ga ik weer lekker siesta houden :D

mark61
23-08-04, 13:39
Geplaatst door TonH
Weet je wat leuk is hier?

Het HEINIKEN HOLLAND HOUSE!!!!


Is t in het het Fix Hellas House ook zo gezellig?

Het gaat hier prima, vooral omdat ik vrijdag wegmag.

Tomas
23-08-04, 19:02
Nu een Marokkaanse door de bocht... De 400m volgens mij... 3e?

Nee, 2e!

Wel zonder hoofddoek, de slet.

Tomas
23-08-04, 19:32
Die zilveren plak is zo doodgewoon voor Marokko, daar hoor je dus niemand over, hier.

Tomas
23-08-04, 20:45
Ik heb ff gezocht, maar volgens mij is het de 1e medaille voor marokko... Dus zo doodgewoon is 't nou ook weer niet.

Is het het hoofddoekje? Daarom wordt ze genegeerd?

rja
23-08-04, 22:20
Geplaatst door Tomas
Ik heb ff gezocht, maar volgens mij is het de 1e medaille voor marokko... Dus zo doodgewoon is 't nou ook weer niet.

Is het het hoofddoekje? Daarom wordt ze genegeerd?
Geen idee, geen goud ?

sjaakie
23-08-04, 22:42
http://teletekst.nos.nl/ pagina: 830
:lole:

TonH
24-08-04, 11:02
Geplaatst door mark61
Is t in het het Fix Hellas House ook zo gezellig?

Het gaat hier prima, vooral omdat ik vrijdag wegmag.

He, zetten ze in Nederland de deuren eindelijk open, of is de muur gevallen? :nerveus: FHH is me niet bekend. Maar zal nooit erger zijn.

Veel plezier vrijdag, where ever you go...

mark61
24-08-04, 11:16
Geplaatst door TonH
He, zetten ze in Nederland de deuren eindelijk open, of is de muur gevallen? :nerveus: FHH is me niet bekend. Maar zal nooit erger zijn.

Veel plezier vrijdag, where ever you go...

Het vliegveld is nog open. Ehmm, je had toch die foto ooit geplaatst van het architectonische hoogstandje van de Fix Headquarters?

Marrakech, of all places.

TFOE
24-08-04, 12:59
Geplaatst door mark61
Het vliegveld is nog open. Ehmm, je had toch die foto ooit geplaatst van het architectonische hoogstandje van de Fix Headquarters?

Marrakech, of all places.

:hihi: Ai ai ai......Marraks in de zomer...........

mark61
24-08-04, 13:35
Geplaatst door TFOE
:hihi: Ai ai ai......Marraks in de zomer...........

47 graden in de schaduw and counting. Gelukkig ga ik beschikken over airco en zwembad, jawel. En gauw de bergen in natuurlijk. Maak je geen zorgen, ik heb al s de warme periode in Niger meegemaakt. Oranje wolk, bloedneuzen, stof stof stof. Zal wel loslopen.

sjaakie
24-08-04, 20:43
live H house (http://schreeuwers.heineken.nl/hhh_2004/noc.asx)

:boogie:

rja
25-08-04, 20:58
Een goede dag voor Nederland vandaag, goud voor Grunsven en hockey heren door naar de finale. Met kans op meer goud voor heren of dames hockeyers.

Gaat redelijk goed met de spelen voor Nederland.

Zelfs een gouden medialle voor Isreal vandaag :hardlach:

Al3arbi
25-08-04, 21:11
Maffe huppelende paarden. PSV staat met 4 - 0 voor. Das pas nieuws.

rja
27-08-04, 21:45
Beetje balen de laatste 2 dagen met het Hockey, het ergste was gisteren dat de dames
verloren van Duitsland.

De heren hebben gewoon niet goed gespeeld, de Australiers waren beter en dus de terechte winnaar.

2 kansen op goud, geen een gouden medialle gehaald.

:tranen:

Al3arbi
27-08-04, 22:33
Geplaatst door rja
Beetje balen de laatste 2 dagen met het Hockey, het ergste was gisteren dat de dames
verloren van Duitsland.

De heren hebben gewoon niet goed gespeeld, de Australiers waren beter en dus de terechte winnaar.

2 kansen op goud, geen een gouden medialle gehaald.

:tranen:


Daar baal ik nou ook van.

rja
29-08-04, 22:10
Dit waren redelijk Olympische spelen, 4 goud, 9 zilver, 9 brons, weinig goud ;-(

De judokas, roeiers hebben het redelijk gedaan,
goud, voor van Moorsel, Inge de Bruin, Pieter van den Hoogeband, en van Grunsven,, uitzonderlijke talenten, waar de vraag is of ze er over vier jaar, weer bij zijn. Van Moorsel stop, van Inge de Bruin is het onwaarschijnlijk, dat ze er over 4 jaar bij is, ze gaat wel door, maar dat is logische voor de Bruin en van de Hoogeband is zwemmen een beroep, waar ze goed voor worden betaald.

We staan in weinig sporten altijd aan de top, behalve in de sporten, die deel uit maken van de Nederlandse cultuur, zoals schaatsen en hockey en korfbal – jammer genoeg geen olympische sport - , we moeten het van hebben van uitzonderlijk talenten die doorbreken en voor een tijdje meegaan met de wereldtop. Ik ben wel jaloers op de sportcultuur van Australië, wie net zo veel inwoners als Nederland, maar wel een veelvoud haalt van de medailles van Nederland.

barfly
30-08-04, 12:38
EU claims victory in Olympics

BRUSSELS, Belgium (AP) _ The European Union claimed
victory in the Olympic Games on Monday pointing out that
the combined medal haul of its 25 member nations far
outstripped that of the United States, the most successful
nation in Athens.
«The European Union swept the floor at the Olympic
Games,» said EU spokesman Reijo Kemppinen.
The European bloc won a total 286 medals, including 83
golds, compared to the U.S. tally of 35 golds in a total of
103 medals, he said.
Despite the those numbers, Kemppinen acknowledged there
were no plans to replace national teams with a joint EU
selection in future Olympics.
He pointed out that the «magnificent performance» of the
EU was headed by Germany which scored 14 golds, followed by
France with 11 and Italy with 10.
The expected entry of Romania and Bulgaria in to the Union
in 2007 could see a still more impressive showing at the
Beijing Olympics, Kemppinen said.
«By the time of the next Olympics in 2008 ... countries
like Romania and Bulgaria will then take us to dominance of
Far Eastern countries in areas like gymnastics,» he
predicted.

Eindelijk doet de EU van zich spreken :lole: