PDA

Bekijk Volledige Versie : Is dit HaalBaar?



MootjeAmien
14-08-04, 20:22
Ik wil een Bedrijfje beginnen... en ik Vraag jullie mening hierover...
Is het haalbaar?

Groetjes Mohammed Amien,

Ps: Kritiek,Tips,Hulp,Raad,Advies,VrijwilligHeid..is welkom...

Heb een luisterende Oor....

Hoor van jullie
Salaam....[/[/B]I]

De Autochtoon
14-08-04, 20:26
Heb je iets van een plan ofzo? Want nu is het moeilijk te zeggen of 't haalbaar is.

Joesoef
14-08-04, 20:35
Een eigen bedrijf is heel goed haalbaar, maar hoe gaat het met je bedrijfsplan? Papieren, markt onderzoek, finaciering, vergunningen, prijsplaatsproduct..........

vlegeltje
14-08-04, 21:19
Het hangt er inderdaad vanaf, maar in heel veel gevallen is het slim om een eigen bedrijf te beginnen.

Alleen al voor de belasting: Ondernemers aftrek / Starters aftrek.

Als je daarnaast nog een betaalde job hebt, kun je allerlei loonbelasting en premies terugvragen. Ook over de jaren voordat je met het bedrijf begint.

Je kunt ook onder de KOR (kleine ondernemersregeling) je BTW terugvragen. Ook heel voordelig.

Je moet kunnen aanemelijk maken aan de belasting dat je minstens 25 uur per week aan het berijf besteed, en je moet 5 of meer verschillende opdrachtgevers hebben per jaar, anders zou het verkapte loondienst zijn.

Denk goed na wat je wil.

Ga naar de Kamer van Koophandel en de bank en laat je adviseren.

Maar laat je niet afbluffen door die lui.



Het is zelfs mogelijk om onder bijzondere omstandigheden met een bijstandsuitkering een bedrijf te beginnen.

Informeer bij de sociale dienst.



En neem een goede belasting adviseur ;)

Simon
15-08-04, 08:38
Hoe, wat, waar , waarom ... ? etc. Je vraag is zo wel erg algemeen.

MootjeAmien
15-08-04, 10:58
Ik heb de vraag niet voor niets zo geFormuleerd....
Ik wilde even kijken hoe jullie reageren,
Deze vraag stelde ik eerst aan een paar familieLeden,weet U weet U welke Reacties ik toen kreeg?:Je maakt zeker een grap,meen je niet,Lukt je niet... Terwijl ik veel familieleden heb die nu aan Top zitten ze zijn daar niet zomaar terecht gekomen ze zijn ook heeeeeeeel klein begonnen... Maar wanneer ik dat aanhaal bij hen en ik zeg waarom is het Mn oom wel gelukt en Ik niet? dan is het verhaal Over en Mopperen begint! dat is eén. Verder ik vraag niemand om wat,Maar Succes wensen is best wel op zn plaats! niet dat ik het hen Vraag ofzo maar Goed ik maak me daar niet druk om.

Stel je deze vraag aan je vrienden.Willen zeje gelijk helpen en wensen je je alle geluk van de wereld toe en zijn bereid om een steentje mee te helpen.Voor zulke vrienden heb ik zelf Respect en ik sta altijd klaar voor ZE anywere anytime!I will be there...

Heb je iets van een plan ofzo? Want nu is het moeilijk te zeggen of 't haalbaar is.

Ik heb wel wat op papier natuurlijk dat moet ik alleen nog uitwerken.maar dat is nog niet aan de orde.Daarom wil ik jullie mening hierover en tips...etc.

Een eigen bedrijf is heel goed haalbaar, maar hoe gaat het met je bedrijfsplan? Papieren, markt onderzoek, finaciering, vergunningen, prijsplaatsproduct..........
BedrijfsPlan;daar ben ik mee bezig...
Markt onderzoek dat is wat ik nu hier aankaart dat hoort ook hierbij ,Toch?Financiering das geen probleem ,als ik het over startBudjet heb dat kan ik gewoon uit andere wegen regelen o.a door middel van Auto's te verkopen dus als het ware een Bemiddelaar ,Dus je wilt je Auto voor een prijsje pak en beet 3000,- ik ga voor je bemiddellen en vraag een prijsje van 3500,- ~! en over De p's! dat heb ik niet nodig...Vraag mij eerst welk bedrijf!...Dank U


Denk goed na wat je wil.

Ga naar de Kamer van Koophandel en de bank en laat je adviseren.

Maar laat je niet afbluffen door die lui.



Het is zelfs mogelijk om onder bijzondere omstandigheden met een bijstandsuitkering een bedrijf te beginnen.

Informeer bij de sociale dienst.



En neem een goede belasting adviseur

Haha Gekkie,,Je houdt wel van Ironie en haar Broers! Sarca en Syna...


:blauwkus:

barneveld
15-08-04, 19:06
Geplaatst door MootjeAmien
Ik wil een Bedrijfje beginnen... en ik Vraag jullie mening hierover...
Is het haalbaar?

Groetjes Mohammed Amien,

Ps: Kritiek,Tips,Hulp,Raad,Advies,VrijwilligHeid..is welkom...

Heb een luisterende Oor....

Hoor van jullie
Salaam....[/I] [/B]

je kan altijd nog bij mij kippen komen slachten als het niet lukt

MidarBoy
15-08-04, 22:11
Geplaatst door barneveld
je kan altijd nog bij mij kippen komen slachten als het niet lukt

Tok Tok ...Kip Kip ei ei ... :D

TFOE
15-08-04, 23:50
Geplaatst door barneveld
je kan altijd nog bij mij kippen komen slachten als het niet lukt

Jij bent hét voorbeeld dat het dus heel goed mogelijk is om een eigen bedrijfje te beginnen.

MootjeAmien
16-08-04, 15:18
Geplaatst door TFOE
Jij bent hét voorbeeld dat het dus heel goed mogelijk is om een eigen bedrijfje te beginnen.
:rolleyes:

MootjeAmien
16-08-04, 15:19
Geplaatst door TFOE
Jij bent hét voorbeeld dat het dus heel goed mogelijk is om een eigen bedrijfje te beginnen.
:rolleyes:

MootjeAmien
20-08-04, 14:12
Wie helpen kan mag hier zich melden:


Visitekaartjes for free...
Site Bouwers

Adviseurs...etc... :traan1:

MootjeAmien
23-08-04, 10:04
Multimo &Co. (http://www.multimo.8m.com)
Multimo @ ([email protected])
lever je commentaar Op :fpetaf: