PDA

Bekijk Volledige Versie : Dames en heren, we moeten aan de slag.



Orakel
14-08-04, 23:12
2 miljoen minder jongeren

In 2020 zijn er in Duitsland twee miljoen minder jongeren dan nu. Dat heeft het Duitse bureau voor statistiek berekend naar aanleiding van de internationale dag voor de jeugd, 11 augustus. Begin 2004 leefden er in de Bondsrepubliek 15,1 miljoen mensen jonger dan 18 jaar. Rond 2010 zal dat aantal tot 13,7 miljoen zijn gedaald, in 2020 tot 13 miljoen.
Hoofdoorzaak is een dalend geboortecijfer, met name in het voormalige Oost-Duitsland. Daar zal in 2020 het aantal 15-17-jarigen tot de helft zijn teruggelopen.

Nederland telt momenteel rond 3,9 miljoen mensen jonger dan twintig jaar. In 2020 zijn dat er 3,8 miljoen op een bevolking van 17,2 miljoen. Hun bevolkingsaandeel daalt van 24,5% in 2003 naar 22,6% in 2020. Het percentage 65-plussers stijgt in dezelfde periode van 13,7% naar 18,5%. (KN/KNA)

mulan
14-08-04, 23:15
Ik weet het,het is echt erg,zelfs ik ben al niet jonger dan 20 meer.....wat zal de rest dan wel niet zijn.Nee ik zie geen perspectief hoor op deze manier....:o

taouanza
14-08-04, 23:15
Geplaatst door Orakel
2 miljoen minder jongeren

In 2020 zijn er in Duitsland twee miljoen minder jongeren dan nu. Dat heeft het Duitse bureau voor statistiek berekend naar aanleiding van de internationale dag voor de jeugd, 11 augustus. Begin 2004 leefden er in de Bondsrepubliek 15,1 miljoen mensen jonger dan 18 jaar. Rond 2010 zal dat aantal tot 13,7 miljoen zijn gedaald, in 2020 tot 13 miljoen.
Hoofdoorzaak is een dalend geboortecijfer, met name in het voormalige Oost-Duitsland. Daar zal in 2020 het aantal 15-17-jarigen tot de helft zijn teruggelopen.

Nederland telt momenteel rond 3,9 miljoen mensen jonger dan twintig jaar. In 2020 zijn dat er 3,8 miljoen op een bevolking van 17,2 miljoen. Hun bevolkingsaandeel daalt van 24,5% in 2003 naar 22,6% in 2020. Het percentage 65-plussers stijgt in dezelfde periode van 13,7% naar 18,5%. (KN/KNA)

Neem jij waar voor Barneveld ofzo?:vreemd:

S@deeQ__
14-08-04, 23:18
ze moeten de kinderbijslag verdubbelen, dan gaan ze weer als konijnen fokken :wohaa:

Orakel
14-08-04, 23:22
Geplaatst door taouanza
Neem jij waar voor Barneveld ofzo?:vreemd:

Yiggghhh nee, ik doe het niet met Barnevelders. Die regelt z'n eigen nakomelingen maar.

Orakel
14-08-04, 23:24
Geplaatst door mulan
Ik weet het,het is echt erg,zelfs ik ben al niet jonger dan 20 meer.....wat zal de rest dan wel niet zijn.Nee ik zie geen perspectief hoor op deze manier....:o

Nah, dan zeit ge dra aan de beurt, ist niet?
En wat nou, ik ben niet jonger dan 20? Dat heet gewoon: ik ben ouder dan 20. Niet smokkelen.

mulan
14-08-04, 23:27
Geplaatst door Orakel
Nah, dan zeit ge dra aan de beurt, ist niet?
En wat nou, ik ben niet jonger dan 20? Dat heet gewoon: ik ben ouder dan 20. Niet smokkelen.

He ik hoor pas zo'n half jaar tot de 20+ dusse....mag ik nog even :wohaa:

Orakel
14-08-04, 23:35
Geplaatst door mulan
He ik hoor pas zo'n half jaar tot de 20+ dusse....mag ik nog even :wohaa:

Heel even dan, want meer heb je niet als je de 20 bent gepasseerd en verzet is vruchteloos.
Hoeveel rimpels en kraaiepoten mag ik al noteren? Niet jokken, 2?
En de vingers? Al een beetje mollig aan het worden?
Fietsen wordt nu ook vermoeiend, yek?
En boodschappen doen we tegenswoordigs met een lijstje, pomtiedompom...

~Panthera~
14-08-04, 23:38
Geplaatst door Orakel
Heel even dan, want meer heb je niet als je de 20 bent gepasseerd en verzet is vruchteloos.
Hoeveel rimpels en kraaiepoten mag ik al noteren? Niet jokken, 2?
En de vingers? Al een beetje mollig aan het worden?
Fietsen wordt nu ook vermoeiend, yek?
En boodschappen doen we tegenswoordigs met een lijstje, pomtiedompom...
---------------



Aan welke heliumballon hang jij tegenwoordig ? :D

mulan
14-08-04, 23:40
Geplaatst door Orakel
Heel even dan, want meer heb je niet als je de 20 bent gepasseerd en verzet is vruchteloos.
Hoeveel rimpels en kraaiepoten mag ik al noteren? Niet jokken, 2?
En de vingers? Al een beetje mollig aan het worden?
Fietsen wordt nu ook vermoeiend, yek?
En boodschappen doen we tegenswoordigs met een lijstje, pomtiedompom...

Aargh...het laatste is daadwerkelijk waar ook...!

Ik fiets nog steeds en nee vermoeid ben ik dan nog niet....die rimpels vallen ook reuzemee al zeg ik hetzelf....(kan natuurlijk nu ook komen door mijn overmatige slaapobsessie waardoor mijn middagdutjes nauwelijks meer een siesta te noemen is maar gewoon de verlenging van mijn nachtrust :p ).

Ik ga maar eens fietsend,terwijl ik mijn vingers aan het trainen ben door gebarentaal uit te oefenen boodschappen doen zonder lijstje en dat terwijl ik slaap! :slapen:

Orakel
14-08-04, 23:42
Geplaatst door ~Panthera~
---------------



Aan welke heliumballon hang jij tegenwoordig ? :D

Heeeee Pantertje! :zwaai: Wassup?
Mens, ik dacht dat ze je in een baan om de aarde hadden geschoten.

Wordt dit zo'n The Awakenings nacht? Komp ET2000, Jaja en EdV straak binnen stuiteren.

~Panthera~
14-08-04, 23:47
Geplaatst door Orakel
Heeeee Pantertje! :zwaai: Wassup?
Mens, ik dacht dat ze je in een baan om de aarde hadden geschoten.


---------


Dat hadden ze ook. :moe: Ben net trug.


:zwaai:

Wide awake here. :D

~Panthera~
14-08-04, 23:47
Geplaatst door Orakel
Heeeee Pantertje! :zwaai: Wassup?
Mens, ik dacht dat ze je in een baan om de aarde hadden geschoten.


---------


Dat hadden ze ook. :moe: Ben net trug.


:zwaai:

Wide awake here. :D

flipping 2x. :moe:

Orakel
15-08-04, 00:05
Geplaatst door ~Panthera~
---------


Dat hadden ze ook. :moe: Ben net trug.


:zwaai:

Wide awake here. :D

flipping 2x. :moe:

Zo te lezen ben je met Mrz wezen stappen :vreemd:
Nice 2 have u bak.

~Panthera~
15-08-04, 00:07
Geplaatst door Orakel
Zo te lezen ben je met Mrz wezen stappen :vreemd:
Nice 2 have u bak.
-----------------

:stomp:

Thanks. :D