PDA

Bekijk Volledige Versie : Zombies



Orakel
17-08-04, 01:00
Ja, jij ook ja.
Beetje als een voyeur langs de topics glijden en stiekum een beetje koekeloeren. Bah.
Geen ruk op tv zekers en daarom maar een beetje achter die pc zitten gapen?
Of is het nou voor de pc? Je zit immers ook niet achter de tv? Toch?
Zou wel het proberen waard zijn. Ervaar je es hoe het vroegah ging met die hoorspelen op de radio.

Maar goed, ik mag lijen dat je wortel schiet. Voor of achter, dat moet je zelf weten.

Al3arbi
17-08-04, 01:03
:haha:
`kwerd net uitgemaakt voor Zombie. Omdat ik omgekeerd leef, zeg maar.

Orakel
17-08-04, 01:06
Geplaatst door Al3arbi
:haha:
`kwerd net uitgemaakt voor Zombie. Omdat ik omgekeerd leef, zeg maar.

Batmaaaan.
Maar wie was dat? Die jou voor zombie uitmaakte? Roep ik me matties ff... nee, die zitten vast. Wastie erg groot?

Al3arbi
17-08-04, 01:12
Geplaatst door Orakel
Batmaaaan.
Maar wie was dat? Die jou voor zombie uitmaakte? Roep ik me matties ff... nee, die zitten vast. Wastie erg groot?


Het was `n Meisje. Zoals ik vroeger zei.

'Die Jone heeft me geslagen', en dan zei mn moeder 'Skoen had Dionne?'

Orakel
17-08-04, 01:20
Geplaatst door Al3arbi
Het was `n Meisje. Zoals ik vroeger zei.

?'




Bliksem! Prikt ze hier ook? Zeg maar dat het pojectie van d'r is en dat je de gezegende eigenschap hebt mensen met zichzelf te kunnen confronteren.

tsjakkaa


'Die Jone heeft me geslagen', en dan zei mn moeder 'Skoen had Dionne

:hihi:

Dit soort annekdotes doet met altijd denken aan 3ainbersum. Had ik familie wonen. Als pa dan zei dat we het weekend naar 3ainbersum gingen, dacht ik dat we eindelijk es naar een pretpark gingen.

Al3arbi
17-08-04, 01:39
Geplaatst door Orakel
Bliksem! Prikt ze hier ook? Zeg maar dat het pojectie van d'r is en dat je de gezegende eigenschap hebt mensen met zichzelf te kunnen confronteren.

tsjakkaa



:hihi:

Dit soort annekdotes doet met altijd denken aan 3ainbersum. Had ik familie wonen. Als pa dan zei dat we het weekend naar 3ainbersum gingen, dacht ik dat we eindelijk es naar een pretpark gingen.


3ainbersum oe Dien haq. Sterdam. Broksiel. En zo nog tig andere steden. Ik wist nooit wat Dien Haq was tot mn vader zei dat daar ook Barlaman zat. Dus tot mn 9e vertelde ik aan iedereen die om mijn vader vroeg dat hij bij Gianni (italiaanse overbuurman) de Barman was.

Nee, ze prikt niet. (Het is 1 van de andere moderators, Help!)

mark61
17-08-04, 13:18
Geplaatst door Al3arbi
[i]3ainbersum oe Dien haq. Sterdam. Broksiel. En zo nog tig andere steden. Ik wist nooit wat Dien Haq was tot mn vader zei dat daar ook Barlaman zat. Dus tot mn 9e vertelde ik aan iedereen die om mijn vader vroeg dat hij bij Gianni (italiaanse overbuurman) de Barman was.
[i]

:lachu: Ga dood hier

assassijn
17-08-04, 19:13
Geplaatst door Al3arbi
3ainbersum oe Dien haq. Sterdam. Broksiel. En zo nog tig andere steden. Ik wist nooit wat Dien Haq was tot mn vader zei dat daar ook Barlaman zat. Dus tot mn 9e vertelde ik aan iedereen die om mijn vader vroeg dat hij bij Gianni (italiaanse overbuurman) de Barman was.


:haha:

Wie kent het niet.

Alo,iek sta bij de snielbieg naar Oetrigt mit mijn woekswagoen,is dit nummer van die ene stientig(zie stichting) anbiebie.