PDA

Bekijk Volledige Versie : De Roy van Zuydewijn gaat echt scheiden van Margarita



Bofko
17-08-04, 09:28
De Roy van Zuydewijn gaat echt scheiden van Margarita Edwin de Roy van Zuydewijn, echtgenoot van prinses Margarita, heeft gisteren bij monde van zijnadvocaat Gabriël Meyers bevestigd dat zijn huwelijk met prinses Margaritazal worden ontbonden.
De Roy van Zuydewijn heeft zich nog niet eerder over de kwestie uitgelaten. De Roy van Zuydewijn zet zijn gerechtelijke procedure tegen de Nederlandse Staat door.
De in het verschiet liggende scheiding doet aan dat voornemen niets af, aldus Meyers. Vorige week werd bekend dat het huwelijk van prinses Margaritaen De Roy vanZuydewijn zal wordenbeëindigd. De prinses gaf daar een verklaring over uit. Zij gaf daarin tevens aan dat zij spijt heeft van het “onnodig kwetsen” van haar familie, in publicaties in het weekblad HP/De Tijd.
Het blad drukte uitvoerige vraaggesprekken met Maragarita en haar echtgenoot af.

www.clubmetro.nl
-----------------------------------------
De Roy van Zuydewijn : De Nederlandse Raspoetin ?

nard
17-08-04, 09:34
Geplaatst door Bofko

De Roy van Zuydewijn : De Nederlandse Raspoetin ? [/B]


Volgens mij was Raspoetin meer geaccepteerd aan het tsarenhof dan boer Zuydebier bij de Oranjes......

Bofko
17-08-04, 09:38
Geplaatst door nard
Volgens mij was Raspoetin meer geaccepteerd aan het tsarenhof dan boer Zuydebier bij de Oranjes......

Hij is gewoon voortijdig ontmaskerd, maar had wel degelijk Raspoetin- aspiraties :stout:

David
17-08-04, 09:51
Geplaatst door Bofko
De Roy van Zuydewijn : De Nederlandse Raspoetin ?


Dat was toch Greet Hoffman?

Bofko
17-08-04, 10:02
Geplaatst door David
Dat was toch Greet Hoffman?

Damn, daar gaan mijn aspiraties als Story-verslaggever.
Tsja, hoe moeten we die Van Roy Zuydewijn dan karakteriseren ?

mark61
17-08-04, 11:26
Geplaatst door Bofko
Damn, daar gaan mijn aspiraties als Story-verslaggever.
Tsja, hoe moeten we die Van Roy Zuydewijn dan karakteriseren ?

Hofnar?

Couscousje
17-08-04, 11:29
Oh, maar dit is nieuws!

:moe:

Cc