PDA

Bekijk Volledige Versie : Lees O dienaren van Allah en moge Allah je leiden naar het juiste pad

3musketierslady
18-08-04, 10:29
Mensen word wakker !!!!!!!!!!!
van al deze afleidingen en verleidingen..

WE geven de Saitan wat hij wil..
We doen dingen waarvoor we al gewaarschuwd zijn..

Denken we dat we hier eeuwig zullen leven....

Hebben we niet genoeg geslapen?

Zijn we Allah niet genoeg ontrouw geweest??

Leef zoals een moslim moet leven voordat het te laat is!

We ruilen een gemiddelde 60 jaar voor een eeuwige leven in het PARADIJS.. weet je wat dat is...
DAt is niet te beschrijven alhoewel ik toch een stukje erover ga vertellen zodat jullie het bijna kunnen proeven...

Mooie huizen dat niet te vergelijken is met de huizen van hier, en rivieren, een met karnemelk en een met water zo zoet als een honing en een van bier dat niet te vergelijken is met wereld.
en de plafond van de huizen zijn er niet, in plaats daarvan zie je waar Allah op zit. En als je trek in iets krijgt valt het op de tafel binnen no time.. En daarboven is er geen spijsvertering nee eten gaat via je huid, dus daarmee wil ik zeggen dat je het eten transpereert..
Maar de geur van de transparatie is het geur van misk..
en de geur van je mond is van misk..
Je hebt de gezicht van de gemiddelde leeftijd van 33 jaar.
je hebt nour op je gezicht
en de bomen zijn zo mooi.. je hebt daar prachtige tuinen..
En stel je voor dat je zit met de Profeet (vzmh) of de vrouwen en de dochter van de Profeet(vzmh).. of met de metgezellen...

O Mensen is dit niet om voor te leven..

Mensen heb berouw om wat je hebt gedaan en ga terug naar de juiste pad dat leidt naar ALlah.

Allah is vergevende,

Ik hoop dat we na zullen denken om wat we hebben gedaan en wat hier staat je een beetje de realiteit laat zien

Assaloemoe alaikoem warahmatoelahi oeabarakatoeh.

Je zuster in de Islam

Cindarella
18-08-04, 10:35
MashAllah gewoon prachtig...
Moge Allah Subhana Wa Ta'la ons leiden

3musketierslady
18-08-04, 10:46
Ja het is inderdaad prachtig..

en we moeten inderdaad hopen dat Allah ons moge leiden ...

en hedi moslimien.