PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel traint moord commando's in Irak



BiL@L
18-08-04, 15:21
gewist

taouanza
18-08-04, 15:26
Geplaatst door BiL@L
Israëlische adviseurs helpen bij de training van Amerikaanse speciale eenheden voor het bestrijden van verzet in Irak. Daaronder zijn ook moordcommando’s ! Dat heeft de Britse krant The Guardian dinsdag gemeld, op gezag van Amerikaanse inlichtingen- en militaire bronnen.
Amerikaanse troepen in de zogeheten soenni-driehoek (het centrum van verzet tegen de Amerikaans-Britse inmenging in Irak) zijn al bezig operaties op te zetten die lijken op Israëlische acties in de bezette gebieden, aldus de krant. Te denken valt aan het afgrendelen van gebieden met prikkeldraad en het verwoesten van gebouwen van waaruit verzet wordt gepleegd.
Volgens The Guardian zijn Amerikaanse troepen in Syrië om buitenlandse jihad-strijders te doden voor ze naar Irak gaan. Bovendien wordt een groep opgezet om rebellenleiders te ‘neutraliseren’. In de krant noemt een voormalige Amerikaanse functionaris van de inlichtingendiensten het ‘krankzinnig’. ‘We worden in de Arabische wereld al vergeleken met Sharon en nu bevestigen we dat door de Israëliërs binnen te halen en moordeenheden op te zetten.’

http://nl.altermedia.info/index.php?p=140

Ach wat weten we nou van vrijheid en democratie beter laten we dat over aan de echte experts.
Wordt er niet weer binnenkort iemand onthoofdt kunnen we weer eens selectief gaan gruwelen?:slapen:

Ghiezzoe
19-08-04, 11:08
aan mannen.... :eek:


Geplaatst door BiL@L
Juist! Aan mannen. :D



:fucyc:

GroteWolf
19-08-04, 16:09
Vroeger gingen twee legers tegenover elkaar staan, renden op elkaar af en het leger dat nog soldaten overhad had gewonnen.

Tegenwoordig is oorlog een stuk ingewikkelder.

Ghiezzoe
19-08-04, 18:59
Had er niet moeten staan: "aan echte mannen", want sommige mannen doen alsof enzz enz ? (zo nee dan snap ik em niet...., ben vandaag een beetje hyper in mijn gedachtengang en dan begrijp ik dingen niet meer).
Of misschien bedoel je sommige vrouwen doen etc.. etc...

??


Salaam

Ghiezzoe
19-08-04, 19:23
Dank je voor de verheldering...
Ik heb vandaag mijn dag niet.. Ik was op zoek naar dat bericht van mij met deze vraag maar kon hem nergens meer vinden... Weer een antwoord rijker.... Maar je weet wat er nu weer gaat komen... jawel een vraag.. want, Mohammad vzmh was de laatste profeet maar er zou toch nog de Mahdi komen...En is dat nu juist niet de verwarring die sommigen proberen te zaaien.. (Mehdi-leger ed...). Moet die kennis niet worden verspreid over hoe we de Mehdi kunnen herkennen (weet ik zelf niet eens precies... behalve dan dat het geen onrechtdoener zal zijn en dat een Moslim de roep zal horen ed...)
en hoe de Dajjal te herkennen is enz... Mijn kennis hierin is (nog) gebrekkig anders had ik die al geplaatsd...

Salaam


Geplaatst door BiL@L
Het laatste is inderdaad voor meerdere betekenissen vatbaar. Echter de belangrijkste betekenis voor jou, is dat het jouw antwoord is op de vraag of er vandaag de dag ook Khadirs rondlopen, terwijl Mohammed, vrede en zegeningen zij met hem, de laatste profeet was.

Beëlzebub
19-08-04, 20:01
Israël geeft les in de dingen waarin het deskundig is, zoals moord en onderdrukking. Net zoals Nl. thuis is in 'waterwerken' of Zwitserland in het bankieren, zo heeft ook Israël zijn expertisegebied.

Beëlzebub
19-08-04, 20:54
Geplaatst door BiL@L
Op zich is dat eigenlijk ook niet zo vreemd. Het is namelijk DE manier om te kunnen overleven als onderdrukker.

Je spreekt ware woorden, B. We noemen dit 'land' (persoonlijk heb ik moeite mee om Israël als land te erkennen, vandaar de aanhalingstekens) onderdrukkend en moordzuchtig omdat het het gedrag vertoont dat met die woorden correspondeert, m.a.w. werkelijk onderdrukkend of moordzuchtig gedrag vertoont. En dat valt niet te ontkennen! :knipoog: