PDA

Bekijk Volledige Versie : Verliefd zijn op elkaar en Houden van elkaar..

Vulpoint
18-08-04, 22:15
Is er eigenlijk wel een verschil?

Wat vindt u?

SeL_17
18-08-04, 22:17
:slaap:

Vulpoint
18-08-04, 22:24
Geplaatst door SeL_17
:slaap:

:confused:

SeL_17
18-08-04, 22:38
:aanwal:

Raihana
18-08-04, 23:29
Geplaatst door Vulpoint

Wat vindt u?

Lijkt mij wel...verliefd gaat snel over en liefde is voor altijd...toch? :vreemd:

SeL_17
19-08-04, 09:15
juist ,

miss_elhoceima
19-08-04, 11:43
Verliefd zijn komt eerst en daarna komt houden van!!!

Noeranoer
19-08-04, 12:42
Geplaatst door Vulpoint

Wat vindt u?

ja er is een verschil

als je verliefd bent op iemand en je ziet iets wat je niet leuk vindt kan je verliefdheid zo over zijn.
Met houden van accepteer je dat.

Wel vind ik dat je door de jaren heen verliefd kan blijven op zelfde persoon...dat komt en gaat terwijl houden van niet weggaat als het eenmaal is gekomen. (tenzij het gewoonweg niet meer klikt)

David
19-08-04, 13:48
Geplaatst door Noeranoer
ja er is een verschil

als je verliefd bent op iemand en je ziet iets wat je niet leuk vindt kan je verliefdheid zo over zijn.
Met houden van accepteer je dat.

Wel vind ik dat je door de jaren heen verliefd kan blijven op zelfde persoon...dat komt en gaat terwijl houden van niet weggaat als het eenmaal is gekomen. (tenzij het gewoonweg niet meer klikt)

Helemaal mee eens. Plus: als je verliefd bent, z je de fouten van een ander vaak niet eens, je hebt de neiging om ontzettend te gaan idealiseren. En dan ineens zie je ze wel, en dan is f de verliefdheid over, f je accepteert die fouten en dan ga je richting houden van.

Rabi'ah.
26-08-04, 10:52
Geplaatst door David
Helemaal mee eens. Plus: als je verliefd bent, z je de fouten van een ander vaak niet eens, je hebt de neiging om ontzettend te gaan idealiseren. En dan ineens zie je ze wel, en dan is f de verliefdheid over, f je accepteert die fouten en dan ga je richting houden van.

Precies.

Volgens mij is het met vriendschap zo ongeveer hetzelfde, alleen spelen de hormonen dan geen rol. :wink:

David
26-08-04, 12:39
Geplaatst door Rabi'ah.
Precies.

alleen spelen de hormonen dan geen rol. :wink:

Die rol wordt bij liefde na een aantal jaren ook minder prominent hoor. :wink: