PDA

Bekijk Volledige Versie : You can't stop progress



taouanza
19-08-04, 06:25
Het alcoholprobleem onder vrouwen heeft de afgelopen jaren een vlucht genomen. Van alle probleemdrinkers is maar liefst een op de vier vrouw. Begin jaren negentig was dat nog een op de vijf.

De cijfers komen van de Stichting Informatievoorziening Verslavingszorg. Een oorzaak is ook gevonden. Vrouwen zuipen steeds meer omdat de combinatie van een gezinsleven en een fulltimebaan teveel druk oplevert. In totaal heeft ongeveer acht procent van de Nederlandse bevolking een alcoholprobleem, zo schat het Trimbos-instituut.

Eelke
19-08-04, 07:26
Als vrouwen dingen gaan doen die vroeger alleen mannen deden, krijg je ook de problemen die er bij horen. Ik denk dus dat het straks gewoon 50% - 50% wordt.

Groet, groet Eelke

Mill
19-08-04, 07:30
Geplaatst door taouanza
You can't stop progress

Allemaal terug achter het aanrecht dan maar weer, Taouanza gezelschap houden.

Ravian
19-08-04, 08:19
Geplaatst door Mill
Allemaal terug achter het aanrecht dan maar weer, Taouanza gezelschap houden.

Alwaar vrouwen met een schoolopleiding zo gefrustreerd raken van alleen dom 't potje koken en 'n sopje doen, dat ze de sherryfles leeglurken.

Oplossing: aanrecht en een bidmatje erbij, voor de algehele tevredenheid. En hoe tevreden je daarvan wordt, zie je aan Taouanza.

David
19-08-04, 10:25
Geplaatst door Ravian


Oplossing: aanrecht en een bidmatje erbij, voor de algehele tevredenheid. En hoe tevreden je daarvan wordt, zie je aan Taouanza.


Ik had begrepen dat Taouanza best wel vaak van achter haar aanrecht komt, dus dit slaat allemaal weer helemaal nergens op. En wat zijn dit nou weer voor kinderachtige, zure reacties? Ze plaatst een nieuwsberichtje, zonder enige verdere toevoeging, zet daar een sarcastische (best wel grappige) kop boven, en krijgt meteen het hele prikbord over zich heen. Ik word hier doodmoe van.

Ravian
19-08-04, 10:48
Geplaatst door David
Ik had begrepen dat Taouanza best wel vaak van achter haar aanrecht komt, dus dit slaat allemaal weer helemaal nergens op. En wat zijn dit nou weer voor kinderachtige, zure reacties? Ze plaatst een nieuwsberichtje, zonder enige verdere toevoeging, zet daar een sarcastische (best wel grappige) kop boven, en krijgt meteen het hele prikbord over zich heen. Ik word hier doodmoe van.

Er zou voor de verandering 's een ander berichtje over vooruitgang geplaatst kunnen worden, in plaats van alleen de kinderachtige zure.

Dat je met je zieke kind bij de dokter terecht kon, bijvoorbeeld. Of dat je het vliegtuig kon pakken en op vakantie gaan.

David
19-08-04, 10:58
Geplaatst door Ravian
Er zou voor de verandering 's een ander berichtje over vooruitgang geplaatst kunnen worden, in plaats van alleen de kinderachtige zure.

Dat je met je zieke kind bij de dokter terecht kon, bijvoorbeeld. Of dat je het vliegtuig kon pakken en op vakantie gaan.


Is al gebeurd!

FatimaNadoria
19-08-04, 11:17
Geplaatst door Ravian
Alwaar vrouwen met een schoolopleiding zo gefrustreerd raken van alleen dom 't potje koken en 'n sopje doen, dat ze de sherryfles leeglurken.

Oplossing: aanrecht en een bidmatje erbij, voor de algehele tevredenheid. En hoe tevreden je daarvan wordt, zie je aan Taouanza.
Zo tevreden is ze volgens mij niet, want ze is constant aan het klagen en zielig aan het doen.

David
19-08-04, 11:19
Geplaatst door FatimaNadoria
Zo tevreden is ze volgens mij niet, want ze is constant aan het klagen en zielig aan het doen.


En na één berichtje weet jij dat al! Pittige binnenkomer, meid.

Joepie
19-08-04, 11:28
:moe:

Joesoef
19-08-04, 13:51
Geplaatst door FatimaNadoria
Zo tevreden is ze volgens mij niet, want ze is constant aan het klagen en zielig aan het doen.


Volgensmij zit jouw putje verstopt. Zal ik hem is ff komen doorprikken?

850
19-08-04, 13:58
Geplaatst door David
Ik had begrepen dat Taouanza best wel vaak van achter haar aanrecht komt, dus dit slaat allemaal weer helemaal nergens op. En wat zijn dit nou weer voor kinderachtige, zure reacties? Ze plaatst een nieuwsberichtje, zonder enige verdere toevoeging, zet daar een sarcastische (best wel grappige) kop boven, en krijgt meteen het hele prikbord over zich heen. Ik word hier doodmoe van.

Wie kaatst kan de bal verwachten.............

David
19-08-04, 14:16
Geplaatst door 850
Wie kaatst kan de bal verwachten.............


Proost!

Tomas
19-08-04, 14:25
De kunst is om zo hard mogelijk te kaatsen.