PDA

Bekijk Volledige Versie : Tegenrap voor Awa (jongen die meisje in brand stak)



David
20-08-04, 09:33
Wat me nog het meeste ergert aan die rap van die Awa is dat hij rijmelt dat hij spijt heeft en weet dat zijn leven kapot is. Nergens hoor je hem over spijt omdat háár leven kapot is. Wat een driedubbele nax, dat jong.

Bofko
20-08-04, 09:37
Geplaatst door David
Wat me nog het meeste ergert aan die rap van die Awa is dat hij rijmelt dat hij spijt heeft en weet dat zijn leven kapot is. Nergens hoor je hem over spijt omdat háár leven kapot is. Wat een driedubbele nax, dat jong.

't jong is pas 16. Wereld draait om hem. Totaal onvermogen om zich in te leven in iets anders. Hopelijk dat in de nabije toekomst dat besef doorbreekt.

David
20-08-04, 09:40
Geplaatst door Bofko
't jong is pas 16. Wereld draait om hem. Totaal onvermogen om zich in te leven in iets anders. Hopelijk dat in de nabije toekomst dat besef doorbreekt.


Ik ben ook zestien geweest. Toen stak ik ook niet de buren in brand. Sommige mensen zijn gewoon slecht. Wat met hem in de nabije toekomst of wanneer dan ook gebeurt, kan me geen zak schelen. Zolang maar niemand last van hem heeft.

Mark
20-08-04, 09:45
Geplaatst door Bofko
Totaal onvermogen om zich in te leven in iets anders.

Een duidelijk teken van sociopathie.

Dat soort mensen dienen permanent uit de samenleving verwijderd te worden. Om toch nog tot nut te kunnen zijn moeten ze uiteraard wel levenslange dwangarbeid verrichten.

whisper
20-08-04, 10:09
Geplaatst door David
Wat me nog het meeste ergert aan die rap van die Awa is dat hij rijmelt dat hij spijt heeft en weet dat zijn leven kapot is. Nergens hoor je hem over spijt omdat háár leven kapot is. Wat een driedubbele nax, dat jong. hj speelt een slachtofferrol

David
20-08-04, 10:12
Geplaatst door whisper
hj speelt een slachtofferrol

terwijl hij een dader is.

taouanza
20-08-04, 10:15
Geplaatst door Mark
Een duidelijk teken van sociopathie.

Dat soort mensen dienen permanent uit de samenleving verwijderd te worden. Om toch nog tot nut te kunnen zijn moeten ze uiteraard wel levenslange dwangarbeid verrichten.

Ben echt benieuwd waar hij zijn inspiratie haalt.:moe:

Bofko
20-08-04, 10:17
Geplaatst door David
terwijl hij een dader is.

Maar slachtoffer van de duivel. En zeg nou zelf : als satan jou in zijn greep heeft wat kun je daar als nederig mensje dan nog tegen doen ?

David
20-08-04, 10:23
Geplaatst door Bofko
Maar slachtoffer van de duivel. En zeg nou zelf : als satan jou in zijn greep heeft wat kun je daar als nederig mensje dan nog tegen doen ?


Zo lust ik er nog wel één.

mohammmad
20-08-04, 11:35
MarocNL is geen gevangenis. You`re free 2 go.[-Al3-]

David
20-08-04, 11:39
:tranen:

Mark
20-08-04, 11:45
En voor jou ook een enkeltje gevangenis hopelijk, wordt het toch nog wat gezelliger in nederland :)

Hamza-T
20-08-04, 12:09
Dat las ik ook op een ander forum, dat hij maar doorrateld over Ik heb spijt, ik heb dit, ik en ik ik ik, en als hij een keer Jij zegt dan typt hij op een pc-monitor :''Jij gaat eraan!''.

Al3arbi
20-08-04, 13:27
Om vrolijk van te worden.

David
20-08-04, 13:28
Geplaatst door Al3arbi
Om vrolijk van te worden.


:wink:
Wat ben jij toch in een huishoudelijke bui! Alsmaar opruimen, alles netjes. :melig2:

Al3arbi
20-08-04, 13:32
Geplaatst door David
:wink:
Wat ben jij toch in een huishoudelijke bui! Alsmaar opruimen, alles netjes. :melig2:


hehe, Je weet niet hoe dicht je bij de waarheid zit. :hihi: Vanavond komen mn ouders terug. En ik moet zo werken. Hele ochtend boenen en zuigen. Ben gebroken.

David
20-08-04, 13:35
Geplaatst door Al3arbi
hehe, Je weet niet hoe dicht je bij de waarheid zit. :hihi: Vanavond komen mn ouders terug. En ik moet zo werken. Hele ochtend boenen en zuigen. Ben gebroken.


Tja, Meneer Dobbelsteen, het leven gaat niet over rozen.

Al3arbi
20-08-04, 13:36
Geplaatst door David
Tja, Meneer Dobbelsteen, het leven gaat niet over rozen.


Nu hoef ik `n jaar lang geen stofdoek aan te raken..:D

David
20-08-04, 13:42
Geplaatst door Al3arbi
Nu hoef ik `n jaar lang geen stofdoek aan te raken..:D


mazzelpik.

Al3arbi
20-08-04, 13:43
Geplaatst door David
mazzelpik.


Daar hebben wij, moslims, vrouwen voor. (als `n huisgenoot dit leest, ben ik er geweest.)

David
20-08-04, 13:45
Geplaatst door Al3arbi
Daar hebben wij, moslims, vrouwen voor. (als `n huisgenoot dit leest, ben ik er geweest.)


Daar ben ik weer klaar mee. Ben geen moslim, en heb geen vrouw. Ik lijk wel achterlijk. Sta ik daar met mijn swiffertje.

(Mep die huisgenoot het blijf van m'n lijf huis in. Dat doen jullie toch?)

Al3arbi
20-08-04, 13:49
Geplaatst door David
Daar ben ik weer klaar mee. Ben geen moslim, en heb geen vrouw. Ik lijk wel achterlijk. Sta ik daar met mijn swiffertje.

(Mep die huisgenoot het blijf van m'n lijf huis in. Dat doen jullie toch?)


Is dit `n open sollicitatie?

(Wij zijn van `n andere school. Wij slaan vrouwen niet. Stel je voor dat ze wat breken, wie moet er dan schoonmaken. Wij houden ze ongeletterd. Kenne ze toch niet lezen wat er staat...:engel: )

David
20-08-04, 13:51
Geplaatst door Al3arbi
Is dit `n open sollicitatie?

(Wij zijn van `n andere school. Wij slaan vrouwen niet. Stel je voor dat ze wat breken, wie moet er dan schoonmaken. Wij houden ze ongeletterd. Kenne ze toch niet lezen wat er staat...:engel: )


Zo aardig vind ik je nou ook weer niet. En daarbij, ik kan lezen.

Al3arbi
20-08-04, 13:52
Geplaatst door David
Zo aardig vind ik je nou ook weer niet. En daarbij, ik kan lezen.


Je weet niet eens naar wat je solliciteerde, hè :hihi:. I`m off 2 work. Ga daar maar prikken. Adieu!

David
20-08-04, 13:53
Geplaatst door Al3arbi
Je weet niet eens naar wat je solliciteerde, hè :hihi:. I`m off 2 work. Ga daar maar prikken. Adieu!

Naar een schoonmaakbaantje?


Mazzel! En fijn weekend.

Siah
20-08-04, 16:36
ik weet niet of het hele gebeuren die door de media uitspuuugd is, corect is(??)
maar ik wil eerst weten 'Waarom' dat zo ver gekomen is.
als je 16 bent, en ook van Iraakse afkomst, (dat nu met alle mensen erin plat gebombardeerd wordt) dan ga je je meer vragen...

volgens mij,
nee laat maar....ik fluister het aan de oren van mijn vriend! :fuckit2:

Al3arbi
20-08-04, 16:38
Geplaatst door David
Naar een schoonmaakbaantje?


Mazzel! En fijn weekend.


Schoonmaakbaantje. Moet niet gekker worden. Maar neen. Dat doene ik niet meer :ego: