PDA

Bekijk Volledige Versie : FatimaNadoria



Orakel
19-08-04, 21:37
Zullen we het er es over hebben? :D

barneveld
19-08-04, 21:39
Geplaatst door Orakel
Zullen we het er es over hebben? :D

wie mag het zijn

Qwertyno
19-08-04, 21:42
Geplaatst door Orakel
Zullen we het er es over hebben? :D

Mijn bijdrage;
Sommige FatimaNadoria's zijn heel erg mooi

Orakel
19-08-04, 21:53
Geplaatst door Qwertyno
Mijn bijdrage;
Sommige FatimaNadoria's zijn heel erg mooi

:hihi:

Deze niet. Deze is oud, kalend, man en erg irritant. Rara....

Joesoef
19-08-04, 22:01
Geplaatst door Orakel
:hihi:

Deze niet. Deze is oud, kalend, man en erg irritant. Rara....

Ik wis nie dat jij kalend was?

barneveld
19-08-04, 22:02
Geplaatst door Qwertyno
Mijn bijdrage;
Sommige FatimaNadoria's zijn heel erg mooi

ze lijkt op betra76 en de gestreept kip

Qwertyno
19-08-04, 22:06
Geplaatst door Orakel
:hihi:

Deze niet. Deze is oud, kalend, man en erg irritant. Rara....


Hmmmm... geen idee, ben misschien niet zo goed in het raden.
Een mannelijke, kalende, oude irritante Fatima uit Nador... ik weet niet help ff...

Qwertyno
19-08-04, 22:08
Geplaatst door barneveld
ze lijkt op betra76 en de gestreept kip


hallo Barneveld,

zeg eens ff wie was er nou eerder? het kip of het ei.

Jij als kippen-expert hebt mogelijk een antwoord. tok tok.

Orakel
19-08-04, 22:13
Geplaatst door Qwertyno
Hmmmm... geen idee, ben misschien niet zo goed in het raden.
Een mannelijke, kalende, oude irritante Fatima uit Nador... ik weet niet help ff...



FatimaNadoria schreef op Gisteren om 21:03:
Salaam,

Wilgenroosje is an3sdej kun jij hem even goed ontmaskeren. :p

barneveld
19-08-04, 22:17
Geplaatst door Qwertyno
hallo Barneveld,

zeg eens ff wie was er nou eerder? het kip of het ei.

Jij als kippen-expert hebt mogelijk een antwoord. tok tok. hoeveel heb je over voor de antwoord. tok toook

Qwertyno
19-08-04, 22:20
Geplaatst door barneveld
hoeveel heb je over voor de antwoord. tok toook

Een ei van een echte Marokkaanse kip. Deal?

barneveld
19-08-04, 22:25
Geplaatst door Qwertyno
Een ei van een echte Marokkaanse kip. Deal?


is het een legaal ei. heeft die ei een cirtifikaat. anders geen deal

Qwertyno
19-08-04, 22:30
Geplaatst door barneveld
is het een legaal ei. heeft die ei een cirtifikaat. anders geen deal

Ja, ei heb shofinummer. Kan goed werken in jou hok. Deal?

barneveld
19-08-04, 22:36
Geplaatst door Qwertyno
Ja, ei heb shofinummer. Kan goed werken in jou hok. Deal?

voldoet het ei aan de NEN1745

wat is de drogestog gehalte van het ei.
bevat het ei kwik.
wat is de pcb gehalte van het ei.
is het ei asbest verdacht. zo ja welk soort.
wat is de dichtheid van het ei

Qwertyno
19-08-04, 22:49
voldoet het ei aan de NEN1745
Het komt denk ik wel door de keuring.

wat is de drogestog gehalte van het ei.
droge stof bedoel je zeker? dat is 42 %

bevat het ei kwik.
Nee

wat is de pcb gehalte van het ei.
Geen pcb in het ei.

is het ei asbest verdacht. zo ja welk soort.
Nee, geen asbest in marokko.

wat is de dichtheid van het ei
1.2 g/cm-3



moeilijke vragen zeg... Nu tevreden?

barneveld
19-08-04, 22:58
[QUOTE]Geplaatst door Qwertyno
[B]voldoet het ei aan de NEN1745
Het komt denk ik wel door de keuring.

wat is de drogestog gehalte van het ei.
droge stof bedoel je zeker? dat is 42 %

bevat het ei kwik.
Nee

wat is de pcb gehalte van het ei.
Geen pcb in het ei.

is het ei asbest verdacht. zo ja welk soort.
Nee, geen asbest in marokko.

wat is de dichtheid van het ei
1.2 g/cm-3


ds% 42% is iets te dun maar is oke.
op welk lab heb je die laten analyseren.
heeft die lab wel een sterlab erkening.

de marokaans ei moet wel aan hoge eisen volfoen wil tie in Barneveld voet aan de grondkrijgen.

Qwertyno
19-08-04, 23:05
Geplaatst door barneveld
[QUOTE]Geplaatst door Qwertyno
[B]voldoet het ei aan de NEN1745
Het komt denk ik wel door de keuring.

wat is de drogestog gehalte van het ei.
droge stof bedoel je zeker? dat is 42 %

bevat het ei kwik.
Nee

wat is de pcb gehalte van het ei.
Geen pcb in het ei.

is het ei asbest verdacht. zo ja welk soort.
Nee, geen asbest in marokko.

wat is de dichtheid van het ei
1.2 g/cm-3


ds% 42% is iets te dun maar is oke.
op welk lab heb je die laten analyseren.
heeft die lab wel een sterlab erkening.

de marokaans ei moet wel aan hoge eisen volfoen wil tie in Barneveld voet aan de grondkrijgen.


Ach doe niet zo moeilijk man!
Wie was er nou eerder het kip of het ei?

Ik heb maar 1 vraag, jij zoveel... is niet eerlijk.

Joesoef
19-08-04, 23:14
Geplaatst door barneveld
voldoet het ei aan de NEN1745



Documentnummer NEN 1745

Publicatiedatum 01-06-2002
Registratiedatum 10-06-2002
Taal en
Nederlandse titel Metselwerk en metselwerkproducten - Methoden voor het vaststellen van de ontwerpwaarden voor de thermische eigenschappen
Engelse titel Masonry and masonry products - Methods for determining design thermal values
Vervangt NEN-EN 1745:1995 Ontw.
Vervangen door
Wijzigt
Gewijzigd door
ICS code(s) 91.080.30, 91.120.10

barneveld
19-08-04, 23:16
Geplaatst door Qwertyno
Ach doe niet zo moeilijk man!
Wie was er nou eerder het kip of het ei?

Ik heb maar 1 vraag, jij zoveel... is niet eerlijk.

http://members.chello.nl/e.zeggelaar/html/kipofei.html

Orakel
20-08-04, 01:28
Geplaatst door Orakel
FatimaNadoria schreef op Gisteren om 21:03:
Salaam,

Wilgenroosje is an3sdej kun jij hem even goed ontmaskeren

Even voor de goeie orde en even serieus.
Twee jaar geleden raakte ik op dit prikbord verzeild en dat gebeurde op een toevallige manier.
Ik hoorde eerst over Mahgreb.nl, maar dat was voornamelijk een datingsite en marokkopuntenel ging voornamelijk over trouwjurken en bijbehorende catsuits.
Op deze site werd er gediscussieerd over nieuws, achtergronden, ontwikkelingen in de wereld en ontwikkelingen in Nederland.
En dat ging er soms grof aan toe, maar het ging er ook heel zinnig aan toe.
Ik heb er in ieder geval een boel van opgestoken. Ik heb hier meer over de Islam geleerd dan vroeger bij de verplichte Koranles, heb hier meer over het Christendom, de Verlichting en de Nederlandse geschiedenis geleerd dan 20 jaar school mij geleerd hebben.

Wat me in de loop der tijd is gaan opvallen is dat deze site ook een soort maatschappelijke barometer is. Als het hier een kippenhok of een pandemonium is, dan is het dat ook in de samenleving (hoewel de causaliteit eerder andersom zal liggen).
Anyways, de meningen hier vormen (geloof ik) een aardige dwarsdoorsnee van de samenleving.

Althans, dat was toen alles hier nog overzichtelijk was en mensen hier serieus probeerden inzicht te krijgen en inzicht te geven in elkaars leefwereld.

Ik vind dat ten negatieve veranderd. Enerzijds omdat bepaalde prikkers niet meer van zich laten horen (al dan niet vrijwillig) en wat dat aangaat mis ik mensen als Donna, Jaja, Kaassietoch, EdV, Bman, aQua, Schaap, Mokromike, Victory.
Zelfs JMT waar geen land mee te bezeilen was.
Freya en Gerrit-Jan, 2 tegenpolen, maar wel wandelende encyclopediën. Je hoeft het niet met ze eens te zijn, maar zelfs dan kun je er wat van opsteken. Al zou de weerstand er maar voor zorgen dat je eigen visie of standpunt er duidelijker op wordt.

Om kort te gaan: je wist wat je aan die mensen had en ze zorgden voor input.
Mede daarom baal ik zo enorm van die types die hier in 1 en dezelfde topic onder 2 of meer nicks zitten te prikken.
Zeker nu ik op slinkse wijze via pm benaderd word en men op deze slinkse wijze probeert voor elkaar te krijgen wat via de gewone weg niet lukte: stukje bij beetje persoonsgegevens proberen te achterhalen.

Nu is dat eigenlijk het ergste niet, bedenk ik me nu, want wat ik niet kwijt wil doe ik niet weg.
Wat erger is, is dat er geknaagd wordt aan het vertrouwen dat we in elkaar konden hebben.
Na een poosje wist je wie iemand was en wat je er wel of niet aan had.

Nu dreigt het een beetje een schimmenrijk te worden en ik hoop dat de mensen die het betreft trots zijn op zichzelf.

In Turkije schijnen ze een gezegde te hebben dat zegt dat je veilig bent als je water drinkt, want zelfs een slang zal je dan niet bijten.
Kweet niet waarom, maar dat vergelijk kwam bij me op.

Mark
20-08-04, 02:04
Geplaatst door Orakel
Even voor de goeie orde en even serieus.
Twee jaar geleden raakte ik op dit prikbord verzeild en dat gebeurde op een toevallige manier.
Ik hoorde eerst over Mahgreb.nl, maar dat was voornamelijk een datingsite en marokkopuntenel ging voornamelijk over trouwjurken en bijbehorende catsuits.
Op deze site werd er gediscussieerd over nieuws, achtergronden, ontwikkelingen in de wereld en ontwikkelingen in Nederland.
En dat ging er soms grof aan toe, maar het ging er ook heel zinnig aan toe.
Ik heb er in ieder geval een boel van opgestoken. Ik heb hier meer over de Islam geleerd dan vroeger bij de verplichte Koranles, heb hier meer over het Christendom, de Verlichting en de Nederlandse geschiedenis geleerd dan 20 jaar school mij geleerd hebben.

Wat me in de loop der tijd is gaan opvallen is dat deze site ook een soort maatschappelijke barometer is. Als het hier een kippenhok of een pandemonium is, dan is het dat ook in de samenleving (hoewel de causaliteit eerder andersom zal liggen).
Anyways, de meningen hier vormen (geloof ik) een aardige dwarsdoorsnee van de samenleving.

Althans, dat was toen alles hier nog overzichtelijk was en mensen hier serieus probeerden inzicht te krijgen en inzicht te geven in elkaars leefwereld.

Ik vind dat ten negatieve veranderd. Enerzijds omdat bepaalde prikkers niet meer van zich laten horen (al dan niet vrijwillig) en wat dat aangaat mis ik mensen als Donna, Jaja, Kaassietoch, EdV, Bman, aQua, Schaap, Mokromike, Victory.
Zelfs JMT waar geen land mee te bezeilen was.
Freya en Gerrit-Jan, 2 tegenpolen, maar wel wandelende encyclopediën. Je hoeft het niet met ze eens te zijn, maar zelfs dan kun je er wat van opsteken. Al zou de weerstand er maar voor zorgen dat je eigen visie of standpunt er duidelijker op wordt.

Om kort te gaan: je wist wat je aan die mensen had en ze zorgden voor input.
Mede daarom baal ik zo enorm van die types die hier in 1 en dezelfde topic onder 2 of meer nicks zitten te prikken.
Zeker nu ik op slinkse wijze via pm benaderd word en men op deze slinkse wijze probeert voor elkaar te krijgen wat via de gewone weg niet lukte: stukje bij beetje persoonsgegevens proberen te achterhalen.

Nu is dat eigenlijk het ergste niet, bedenk ik me nu, want wat ik niet kwijt wil doe ik niet weg.
Wat erger is, is dat er geknaagd wordt aan het vertrouwen dat we in elkaar konden hebben.
Na een poosje wist je wie iemand was en wat je er wel of niet aan had.

Nu dreigt het een beetje een schimmenrijk te worden en ik hoop dat de mensen die het betreft trots zijn op zichzelf.

In Turkije schijnen ze een gezegde te hebben dat zegt dat je veilig bent als je water drinkt, want zelfs een slang zal je dan niet bijten.
Kweet niet waarom, maar dat vergelijk kwam bij me op.

vroeger was alles beter! :duizelig:

Bofko
20-08-04, 11:12
Geplaatst door Orakel
Even voor de goeie orde en even serieus.
Twee jaar geleden raakte ik op dit prikbord verzeild en dat gebeurde op een toevallige manier.
Ik hoorde eerst over Mahgreb.nl, maar dat was voornamelijk een datingsite en marokkopuntenel ging voornamelijk over trouwjurken en bijbehorende catsuits.
Op deze site werd er gediscussieerd over nieuws, achtergronden, ontwikkelingen in de wereld en ontwikkelingen in Nederland.
En dat ging er soms grof aan toe, maar het ging er ook heel zinnig aan toe.
Ik heb er in ieder geval een boel van opgestoken. Ik heb hier meer over de Islam geleerd dan vroeger bij de verplichte Koranles, heb hier meer over het Christendom, de Verlichting en de Nederlandse geschiedenis geleerd dan 20 jaar school mij geleerd hebben.

Wat me in de loop der tijd is gaan opvallen is dat deze site ook een soort maatschappelijke barometer is. Als het hier een kippenhok of een pandemonium is, dan is het dat ook in de samenleving (hoewel de causaliteit eerder andersom zal liggen).
Anyways, de meningen hier vormen (geloof ik) een aardige dwarsdoorsnee van de samenleving.

Althans, dat was toen alles hier nog overzichtelijk was en mensen hier serieus probeerden inzicht te krijgen en inzicht te geven in elkaars leefwereld.

Ik vind dat ten negatieve veranderd. Enerzijds omdat bepaalde prikkers niet meer van zich laten horen (al dan niet vrijwillig) en wat dat aangaat mis ik mensen als Donna, Jaja, Kaassietoch, EdV, Bman, aQua, Schaap, Mokromike, Victory.
Zelfs JMT waar geen land mee te bezeilen was.
Freya en Gerrit-Jan, 2 tegenpolen, maar wel wandelende encyclopediën. Je hoeft het niet met ze eens te zijn, maar zelfs dan kun je er wat van opsteken. Al zou de weerstand er maar voor zorgen dat je eigen visie of standpunt er duidelijker op wordt.

Om kort te gaan: je wist wat je aan die mensen had en ze zorgden voor input.
Mede daarom baal ik zo enorm van die types die hier in 1 en dezelfde topic onder 2 of meer nicks zitten te prikken.
Zeker nu ik op slinkse wijze via pm benaderd word en men op deze slinkse wijze probeert voor elkaar te krijgen wat via de gewone weg niet lukte: stukje bij beetje persoonsgegevens proberen te achterhalen.

Nu is dat eigenlijk het ergste niet, bedenk ik me nu, want wat ik niet kwijt wil doe ik niet weg.
Wat erger is, is dat er geknaagd wordt aan het vertrouwen dat we in elkaar konden hebben.
Na een poosje wist je wie iemand was en wat je er wel of niet aan had.

Nu dreigt het een beetje een schimmenrijk te worden en ik hoop dat de mensen die het betreft trots zijn op zichzelf.

In Turkije schijnen ze een gezegde te hebben dat zegt dat je veilig bent als je water drinkt, want zelfs een slang zal je dan niet bijten.
Kweet niet waarom, maar dat vergelijk kwam bij me op.

:duim: Mooi stuk en de moeite waard, dus : up!