PDA

Bekijk Volledige Versie : Zes jongeren vast na groepsverkrachting Rotterdam



taouanza
19-08-04, 23:11
Zes jongeren vast na groepsverkrachting Rotterdam

Uitgegeven: 19 augustus 2004 17:18

ROTTERDAM - Zes jongeren, in leeftijd variërend van vijftien tot achttien jaar, zijn begin deze week op verdenking van verkrachting van een achttienjarig meisje in Rotterdam vastgezet. Een zevende man is vrijgelaten.

De zeven zouden zich vorige week vrijdagavond in een woning aan de Sjanghailaan (Rotterdam-Alexanderpolder) collectief aan het meisje hebben vergrepen. Dat heeft een woordvoerder van justitie in Rotterdam donderdag meegedeeld.


De jongeren komen uit Rotterdam, Maassluis en Zwolle, het slachtoffer uit Breda. Kort na de verkrachting werden de vermeende daders aangehouden. Ze zijn maandag voorgeleid aan de officier van justitie, aldus de woordvoerder.




Ik dacht gelijk aan die hangjongeren die elke dag bij de metrohalte staan maar die komen vast niet uit Breda en Zwolle.:verward:

Qwertyno
19-08-04, 23:16
Geplaatst door taouanza
Zes jongeren vast na groepsverkrachting Rotterdam

Uitgegeven: 19 augustus 2004 17:18

ROTTERDAM - Zes jongeren, in leeftijd variërend van vijftien tot achttien jaar, zijn begin deze week op verdenking van verkrachting van een achttienjarig meisje in Rotterdam vastgezet. Een zevende man is vrijgelaten.

De zeven zouden zich vorige week vrijdagavond in een woning aan de Sjanghailaan (Rotterdam-Alexanderpolder) collectief aan het meisje hebben vergrepen. Dat heeft een woordvoerder van justitie in Rotterdam donderdag meegedeeld.


De jongeren komen uit Rotterdam, Maassluis en Zwolle, het slachtoffer uit Breda. Kort na de verkrachting werden de vermeende daders aangehouden. Ze zijn maandag voorgeleid aan de officier van justitie, aldus de woordvoerder.




Ik dacht gelijk aan die hangjongeren die elke dag bij de metrohalte staan maar die komen vast niet uit Breda en Zwolle.:verward:


Taouanza,
Dit bericht heb ik net ook gelezen. NaNoNiempje had em geplaatst.

Over de Inhoud;
Vraag eens aan een een willekeurig jongere in de grote steden of ze iemand kennen die aan orgies doet of heeft gedaan.... je gaat schrikken.

taouanza
19-08-04, 23:24
Geplaatst door Qwertyno
Taouanza,
Dit bericht heb ik net ook gelezen. NaNoNiempje had em geplaatst.

Over de Inhoud;
Vraag eens aan een een willekeurig jongere in de grote steden of ze iemand kennen die aan orgies doet of heeft gedaan.... je gaat schrikken.

Ik hoor genoeg onzin in de metro en bij de metrohalte.

Joepie
19-08-04, 23:25
Geplaatst door Qwertyno
Taouanza,
Dit bericht heb ik net ook gelezen. NaNoNiempje had em geplaatst.

Over de Inhoud;
Vraag eens aan een een willekeurig jongere in de grote steden of ze iemand kennen die aan orgies doet of heeft gedaan.... je gaat schrikken.

Een orgie is toch wat anders dan een groepsverkrachting lijkt je niet?

Qwertyno
19-08-04, 23:32
Geplaatst door Joepie
Een orgie is toch wat anders dan een groepsverkrachting lijkt je niet?


Ja, is zeker wat anders.

We weten niet meer dan dat deze jongens worden verdacht.

Joepie
19-08-04, 23:41
Geplaatst door Qwertyno
Ja, is zeker wat anders.

We weten niet meer dan dat deze jongens worden verdacht.

idd, onschuldig todat tegendeel is bewezen...

maar het woord verkrachting wordt gebruikt;
Doet me idd. wel even denken aan een "soortgelijk" verhaal.
Een meisje deed aangifte bij de politie dat ze in een auto is gesleurd en de hele nacht door 4 mannen is verkracht. Stond in de krant etc....
Bleek naar onderzoek van de politie niks van waar te zijn....

euhh
20-08-04, 00:03
Geplaatst door Qwertyno
Over de Inhoud;
Vraag eens aan een een willekeurig jongere in de grote steden of ze iemand kennen die aan orgies doet of heeft gedaan.... je gaat schrikken.

Jullie niet dan?

Qwertyno
20-08-04, 00:06
Geplaatst door euhh
Jullie niet dan?


Wie is jullie?