PDA

Bekijk Volledige Versie : Muslims offered pork in jail



BiL@L
20-08-04, 21:46
gewist

Spoetnik
20-08-04, 21:51
Ff tussendoor, waarom zijn varkens onrein?

~Panthera~
20-08-04, 23:41
Geplaatst door Spoetnik
Ff tussendoor, waarom zijn varkens onrein?

----------------------------------------

http://home.tiscali.be/norbert.thieren/ongezond.htm

:kotsen:

:D

Al3arbi
20-08-04, 23:43
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------------------

http://home.tiscali.be/norbert.thieren/ongezond.htm

:kotsen:

:D


Ik kan niet zonder kip. Het spijt me.

Spoetnik
20-08-04, 23:52
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------------------

http://home.tiscali.be/norbert.thieren/ongezond.htm

:kotsen:

:D

Bacterien zijn goed voor de mens ;)

barfly
21-08-04, 10:59
Komkom niet zeiken het is geen hotel! Gewoon vreten wat de pot schaft! :duim:

kaassietoch
21-08-04, 11:21
Geplaatst door barfly
Komkom niet zeiken het is geen hotel! Gewoon vreten wat de pot schaft! :duim:

Juist, Moslims in de cel zijn toch geen echte Moslims want Moslims komen niet in de gevangenis :fplet:


Trouwens nooit gesnapt waarom Allah per se een onrein dier op deze wereld heeft gezet. Zo los je het voedselprobleem natuurlijk ook niet op. Wie heeft de antwoorden? :duizelig:

barfly
21-08-04, 11:24
Geplaatst door kaassietoch
Juist, Moslims in de cel zijn toch geen echte Moslims want Moslims komen niet in de gevangenis :fplet:


Trouwens nooit gesnapt waarom Allah per se een onrein dier op deze wereld heeft gezet. Zo los je het voedselprobleem natuurlijk ook niet op. Wie heeft de antwoorden? :duizelig:

Tis een test gok ik. Als je Sapreribs kunt weerstaan dan slaag je oid... :)

kaassietoch
21-08-04, 11:35
Geplaatst door barfly
Tis een test gok ik. Als je Sapreribs kunt weerstaan dan slaag je oid... :)

Nou dan maar de hel in kotsmisselijk en wel, maarreh het was maar 10 euro tenslotte....

Pff die Moslim hemel moet ook wel het toppunt van saaiheid zijn.

Geen booz, geen spareribs geeeeuw. Straks gaat iemand me nog vertellen dat er ook allemaal 30km/u zones zijn en een shitload aan verkeersdrempels.

Ghiezzoe
21-08-04, 11:40
Die "moslim hemel" is zo saai omdat je denkt te weten wat er wel en niet in wordt gegeven... Even voor je algemene ontwikkeling:
In de "moslim hemel" wordt wel drank geserveerd voor diegenen die daar behoefte aan hebben...


Geplaatst door kaassietoch
Nou dan maar de hel in kotsmisselijk en wel, maarreh het was maar 10 euro tenslotte....

Pff die Moslim hemel moet ook wel het toppunt van saaiheid zijn.

Geen booz, geen spareribs geeeeuw. Straks gaat iemand me nog vertellen dat er ook allemaal 30km/u zones zijn en een shitload aan verkeersdrempels.

mrz
21-08-04, 11:43
Achja, ik eet ook geen varkensvlees... Waarom niet? Omdat de wereld dan in jouw ogen SAAI wordt... :watte?: En nee, daar is niks aan.

kaassietoch
21-08-04, 11:46
Geplaatst door Ghiezzoe
Die "moslim hemel" is zo saai omdat je denkt te weten wat er wel en niet in wordt gegeven... Even voor je algemene ontwikkeling:
In de "moslim hemel" wordt wel drank geserveerd voor diegenen die daar behoefte aan hebben...

Owww? hmmm dat valt dan al weer mee. En hoe zit het daar met snelheidsbeperkingen? Rijden er ueberhaupt autos?

mrz
21-08-04, 11:48
Geloof me, het is echt niet "leuk" ofzo, om zeg, met de olympische spelen, het amerikaanse team te zien lopen, en te denken: "Damn, wat jammer, allemaal kleine kindertjes eigenlijk."

kaassietoch
21-08-04, 11:50
Geplaatst door mrz
Geloof me, het is echt niet "leuk" ofzo, om zeg, met de olympische spelen, het amerikaanse team te zien lopen, en te denken: "Damn, wat jammer, allemaal kleine kindertjes eigenlijk."

Gee wat dacht je van het Roemeense vrouwenturnteam dan? maar ik snap je verder geloof ik niet zo....

mrz
21-08-04, 11:52
Als in: dom. (sommige andere landen dan weer niet dus)

amadeus
21-08-04, 11:56
Wat is het drama?

Het kan toch niet zo erg zijn dat de moslim-inmates er geen dagje vegetarisch kunnen tussennemen?
Voor zover ik weet ga je daar echt niet aan dood hoor.

kaassietoch
21-08-04, 11:58
Geplaatst door mrz
Als in: dom. (sommige andere landen dan weer niet dus)

Ah! oh? jaaaaaaaa :watte?:

mrz
21-08-04, 11:59
Ben je Amerikaan? Nee, nou dan, stel je dan ook niet aan.. :moe:

En ik maar denken dat het "joden" waren die zo hoog opgaven van "kosjer" food... :rolleyes:

kaassietoch
21-08-04, 12:01
Geplaatst door amadeus
Wat is het drama?

Het kan toch niet zo erg zijn dat de moslim-inmates er geen dagje vegetarisch kunnen tussennemen?
Voor zover ik weet ga je daar echt niet aan dood hoor.

Precies niemand die perse met een stok dat varkensvlees in Moslimstrotten duwt. Ach het zal wel weer een onderdeel zijn van het wereldwijde complot tegen de Moslims. Is het varken niet toevallig een Amerikaanse uitvinding?

mrz
21-08-04, 12:03
Het wereldwijde complot tegen de "joden", you mean?

kaassietoch
21-08-04, 12:09
Geplaatst door mrz
Het wereldwijde complot tegen de "joden", you mean?


Nee nou weet ik het zeker, ik snap in ieder geval van je afgelopen vier posts geen ene fuck. Misschien helpt het als je je onnavolgbare cryptogramstijlfiguren even laat voor wat ze zijn.

mrz
21-08-04, 12:28
Ok, ik hoop niet dat je dom bent, maar het lijkt er wel een beetje op moet ik eerlijk zeggen...

Waar komen die grapjes over "domme blondjes" vandaan denk je? Vanwege dat ze zo gemakkelijk met iedereen sex hebben, toch? Dat er weinig te raden overblijft enzo, en ze steeds meer werkelijk alles persoonlijk zouden lijken te nemen? (uhm... Nee. Dat is eigenlijk niet grappig bedoeld, maargoed. :))

kaassietoch
21-08-04, 12:42
Geplaatst door mrz
Ok, ik hoop niet dat je dom bent, maar het lijkt er wel een beetje op moet ik eerlijk zeggen...

Hoho kijk uit er is natuurlijk weinig zo dom als gissen terwijl je de feiten controleerbaar bij de hand hebt. Verder denk ik toch echt niet dat mijn verstandelijke vermogens het probleem zijn. Jij kiest echter in je posts altijd de manier om via Tokio, Shanghai, Beijing, Llhasa, Bangkok en New Delhi te vertellen dat je met de bus van Suurhuisterveen-West naar Suurhuisterveen-Oost bent gereden.



Waar komen die grapjes over "domme blondjes" vandaan denk je? Vanwege dat ze zo gemakkelijk met iedereen sex hebben, toch? Dat er weinig te raden overblijft enzo, en ze steeds meer werkelijk alles persoonlijk zouden lijken te nemen? (uhm... Nee. Dat is eigenlijk niet grappig bedoeld, maargoed. :))

Wat heeft dit bijvoorbeeld dan in hemelsnaam met varkensvlees in gevangenisvreten te maken? Voor 13:00 je eerste pretsigaar opsteken: Geen goed idee! :cheefbek:

mrz
21-08-04, 13:03
Geplaatst door kaassietoch
Hoho kijk uit er is natuurlijk weinig zo dom als gissen terwijl je de feiten controleerbaar bij de hand hebt. Verder denk ik toch echt niet dat mijn verstandelijke vermogens het probleem zijn. Jij kiest echter in je posts altijd de manier om via Tokio, Shanghai, Beijing, Llhasa, Bangkok en New Delhi te vertellen dat je met de bus van Suurhuisterveen-West naar Suurhuisterveen-Oost bent gereden.

Ok. Dan bij deze: Je bent dom. Want: Als je weet dat er in your brain naar alle waarschijnlijkheid meer blondjes in Suurhuisterveen zullen wonen - al is dat een verzonnen plaats - dan al die andere steden, waarom dan jezelf zo voor gek zetten? Ben je blond ofzo? (I know I am, namelijk. :))


Wat heeft dit bijvoorbeeld dan in hemelsnaam met varkensvlees in gevangenisvreten te maken? Voor 13:00 je eerste pretsigaar opsteken: Geen goed idee! :cheefbek:

Doe nou niet in herhalingen vallen svp, dan moet ik daarin meegaan, en dat is ook saai. (vraag aub niet waarom, namelijk, you started adressing me due to quoting. Alleen dat al, zou ik in herhaling vallen noemen, maargoed.) :droef:

In het artikel staat:


"It stipulated spicy pork chops as being Halal food for the prisoners. Anybody who knows even the slightest small thing about Islam knows that Muslims are not permitted to eat pork."

Als het niet een "mean bitch" on purpose doing things wrong domme blondje (of misschien wel een man of een roodharige dame) was die zo'n foutje misschien maakt, dan zal het wel gewoon een "dom blondje" geweest zijn die dat foutje maakte. Nou goed? :rolleyes:

mulan
21-08-04, 13:35
:hihi:

kaassietoch
21-08-04, 13:51
Geplaatst door mrz
Ok. Dan bij deze: Je bent dom. Want: Als je weet dat er in your brain naar alle waarschijnlijkheid meer blondjes in Suurhuisterveen zullen wonen - al is dat een verzonnen plaats -


En dat noemt mij dom....

Friesland > Achtkarspelen > Surhuisterveen


Inwoners: 5727
Netnummer: 0512
Postcode: 9230-9231

Dorpshuis:
MFC Surhuisterveen
B.J. Schurerweg 14, Surhuisterveen

Plaatselijk belang:
Plaatselijk Belang Surhuisterveen
Secr.: Mevr. B. Postma, Warreboslaan 34, 9231 AJ Surhuisterveen, 0512-362286
Postbus 127, 9230 AC Surhuisterveen

Bron: Leeuwarder courant.





dan al die andere steden, waarom dan jezelf zo voor gek zetten? Ben je blond ofzo? (I know I am, namelijk. :))

Ahaa dus jij kiest toch op dat kruispunt voor de afslag Tokio, ook al wil je naar Surhuisterveen-Oost? Nou dat is ook precies wat ik bedoel.





Doe nou niet in herhalingen vallen svp, dan moet ik daarin meegaan, en dat is ook saai. (vraag aub niet waarom, namelijk, you started adressing me due to quoting. Alleen dat al, zou ik in herhaling vallen noemen, maargoed.) :droef:

Do I need to spell it for you? b.l.i.j.f. b.i.j. h.e.t. o.n.d.e.r.w.e.r.p.

In het artikel staat:





Als het niet een "mean bitch" on purpose doing things wrong domme blondje (of misschien wel een man of een roodharige dame) was die zo'n foutje misschien maakt, dan zal het wel gewoon een "dom blondje" geweest zijn die dat foutje maakte. Nou goed? :rolleyes:

Nou ja ikvermoed dat er niet echt kwade opzet in het spel is geweest. Toch vermoed ik dat de plaatser van dit artikel het toch alsnog als een schandelijke daad jegens de Moslims beschouwt en het verbaast me eigenlijk dat er nog geen types in deze thread terecht zijn gekomen die serieus menen dat er sprake is van een complot, maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn. Ik vind het verder niet meer dan een heel klein briesje in een glas water. Wil je geen varkensvlees, dan laat je het staan, simple.

mrz
21-08-04, 14:11
Ahaa dus jij kiest toch op dat kruispunt voor de afslag Tokio, ook al wil je naar Surhuisterveen-Oost? Nou dat is ook precies wat ik bedoel.

Inteelt is saai, sorry. En ik kies helemaal niks, zeker niet, als mensen zo dom zijn te denken met domme voorbeelden te moeten aankomen om hun eigen ongelijk nog meer uit te vergroten dan ze al deden. Doe normaal, doe je al gek genoeg. :fplet:

kaassietoch
21-08-04, 14:18
Geplaatst door mrz
Inteelt is saai, sorry. En ik kies helemaal niks, zeker niet, als mensen zo dom zijn te denken met domme voorbeelden te moeten aankomen om hun eigen ongelijk nog meer uit te vergroten dan ze al deden. Doe normaal, doe je al gek genoeg. :fplet:

Bedoel je nou dat ik ongelijk heb en zo ja met wat dan? :confused:

mrz
21-08-04, 14:39
Het voorbeeld van een dorp in Friesland. Maar weet ik veel, voor hetzelfde geld heb je goede bedoelingen ermee en wilde je gewoon de Friezen in jouw hoofd een beetje laten integreren met de rest van de wereld... Maar dat wilden ze zelf geloof ik juist niet! Dus om gelijk Friezen erbij te gaan halen bij een discussiepunt over varkensvlees ergens aan de andere kant van de wereld en het "gore lef" mij te denken te moeten vertellen bij het onderwerp te blijven??? Uhm, nee, je hebt misschien geen ongelijk, maar had dan gewoon niet meer gereageerd. :) :fplet:

kaassietoch
21-08-04, 15:01
Geplaatst door mrz
Het voorbeeld van een dorp in Friesland. Maar weet ik veel, voor hetzelfde geld heb je goede bedoelingen ermee en wilde je gewoon de Friezen in jouw hoofd een beetje laten integreren met de rest van de wereld...

Nou ik heb het vooral gebruikt om die wonderlijke posttechniek van je een beetje te becommentarieren. Het verband tussen varkensvlees in een gevangen is en

Geplaatst door mrz
Geloof me, het is echt niet "leuk" ofzo, om zeg, met de olympische spelen, het amerikaanse team te zien lopen, en te denken: "Damn, wat jammer, allemaal kleine kindertjes eigenlijk."

Ontgaat me namelijk volledig. Ik mag toch wel van je verwachten dat als je zonodig moet reageren dat je dan tenminste een beetje een lijn in je verhaal probeert te krijgen, of je wil per se niet begrepen worden dat kan natuurlijk ook.





Maar dat wilden ze zelf geloof ik juist niet! Dus ongelijk om Friezen erbij te gaan halen bij een discussiepunt over varkensvlees ergens aan de andere kant van de wereld en het gore lef mij te denken te moeten vertellen bij het onderwerp te blijven???
en dan ga je zelf juist weer aan de haal met mijn voorbeeld en blabla over wat er in mijn hoofd zit en integreren. Dat gore lef is dus wel terecht.




Uhm, nee, je hebt misschien geen ongelijk, maar had dan gewoon niet meer gereageerd. :) :fplet:

Je vindt het misschien geweldig interessant en gevat om allerlei onsamenhangde gedachtenflarden zo linea recta hier dat forum op te gooien maar mij ontgaat op een bepaald moment zelfs of een reactie aan mij gericht is of niet en of ik me nou wel of niet aangesproken moet voelen. Nogmaals als je niet begrepen wil worden vind ik het best. Als je wel een poging doet met anderen over onderwerpen te communiceren doe er dan wat beter je best voor. Verlies je zelf in ieder geval niet in een gekunstelde zijsprongenparade, je concetreren of de hoofdzaken is voor jezelf toch ook makkelijker?

mrz
22-08-04, 00:29
In het artikel staat:

"It stipulated spicy pork chops as being Halal food for the prisoners. Anybody who knows even the slightest small thing about Islam knows that Muslims are not permitted to eat pork."


Als het niet een "mean bitch" on purpose doing things wrong domme blondje (of misschien wel een man of een roodharige dame) was die zo'n foutje misschien maakt, dan zal het wel gewoon een "dom blondje" geweest zijn die dat foutje maakte. Nou goed?

What's your point, ow sluggish conversation partner?
Alle Friezen zijn domme blondjes? :watte?:

PS: Je bent toch niet stiekum ook blond ofzo?

kaassietoch
22-08-04, 00:43
Geplaatst door mrz
Gedraag je niet als een kind aub,

Man, nou zet je zelf die quotes onder elkaar. Wat is in godesnaam het verband tussen die eerste twee? Leg dat nou gewoon eens uit aan deze simpele ziel in plaats van dat betekenisloze gesneer.




of, als je stiekum toch een amerikaan bent, doe dan ook niet net alsof je nederlander bent.

you troebele geest you.





Je voorbeeld was geen hoofdzaak, ja, in je hoofd misschien, maar stop daar dan ook gewoon meteen met jezelf voor gek zetten ofzo. :fplet:

Nee alsof jij ter zake kort en bondig en vooral begrijpelijk je betoog uiteen kan zetten, maar daar was mijn voorbeeld dan ook voor bedoeld he. Voorlopig vraag ik me af wie zich nou mer belachelijk maakt: Ik die tevergeefs de betekenis probeert te achterhalen van iemand die wellicht niks te melden heeft of jij die wel woorden op een forum plaatst maar er verder niks zinnigs mee uitdrukt. Ben jij soms die dude bij Centraal Station?

mrz
22-08-04, 00:46
Geplaatst door mrz
Ok, ik hoop niet dat je dom bent, maar het lijkt er wel een beetje op moet ik eerlijk zeggen...

Waar komen die grapjes over "domme blondjes" vandaan denk je? Vanwege dat ze zo gemakkelijk met iedereen sex hebben, toch? Dat er weinig te raden overblijft enzo, en ze steeds meer werkelijk alles persoonlijk zouden lijken te nemen? (uhm... Nee. Dat is eigenlijk niet grappig bedoeld, maargoed. :))

You wanted the simple answer.. Hier heb je je herhaling. Now shut the fuck up, o simpele ziel.


en dan ga je zelf juist weer aan de haal met mijn voorbeeld en blabla over wat er in mijn hoofd zit en integreren. Dat gore lef is dus wel terecht.

Ohhhh PLEASSSE,,, grow up or shut up. NOW!!! Crybaby! :rolleyes:
Take it like a man.

kaassietoch
22-08-04, 01:04
Geplaatst door mrz
You wanted the simple answer.. Hier heb je je herhaling. Now shut the fuck up, o simpele ziel.

Nou OK het lukt je gewoon niet he...





Ohhhh PLEASSSE,,, grow up or shut up. NOW!!! Crybaby! :rolleyes:
Take it like a man.

Joh ik weet werkelijk niet wat je probleem is, wellicht een geestelijke afwijking ofzo, in dat geval mijn excuses voor het zo op de proef stellen van. Zo niet dan gedraag je je gewoon als een dwaas zonder boodschap. Hoe zat dat ook al weer met die holle vaten?

mrz
22-08-04, 08:40
Ik weet werkelijk niet of je uit Friesland komt, JIJ kwam met dat voorbeeld. :rolleyes: Of je blond bent, jij geeft daarop geen antwoord, en zonder reageren op elkaar is er geen discussie. Niet mijn fout dat het steeds verder afdwaald.

Heb je er weleens over nagedacht dat als je je beide handen kwijt bent en ogen dat varkensvlees eten misschien gewoon niet zo slim is ivm ontstekingsgevaar ofzo als je vast zit in gevangenis to REALLY stick to the topic? Dus nogmaals, bek houwen, of doe je best de normale wereld beetje te respecteren waar een domme kreet "ach ze moeten niet zeuren daar over varkensvlees" je alleen maar jezelf mee voor schut zet en dat je dat dan natuurlijk niet wil toegeven dat snap ik ook wel maar dat maakt je helaas niet "beter" ofzo. Het gaat mij helemaal niet om of het lukt to shut you up het gaat mij erom dat ik een intelligente reply terugkrijg. Dwaas gezever van hoog op de toren tsja... Ey... It would be mean NOT to say: "Erm dude, better keep it down... You're really not that smart as you think you are maybe, you know?"

En holle vaten? Of bedoel je communicerende vaten? Tsja dat ging puur over water, dat was de clou ervan, en dat was omdat ze aan elkaar vastzaten. De clou beiing, dat communiceren normally involves people responding to each other, niet dat ik een kleuterniveau "grapje" over me heen krijg (die tokio opmerking) en ondertussen vergeet je normaal te reageren op een vraag. Dan is het niet meer dan logisch dat ik zeg, als je blijkbaar toch niet wilt discussieren, reageer dan gewoon NIET. :watte?:

Make babies, not war. E-N-D. Transmission.

kaassietoch
22-08-04, 10:36
Geplaatst door mrz
Ik weet werkelijk niet of je uit Friesland komt, JIJ kwam met dat voorbeeld. :rolleyes:

Ik denk dat jij uit Dumbistan komt, de reden voor dat voorbeeld heb ik je echt al eerder gegeven. Verder blijft het pot verwijt de ketel. In een discussie over gevangenisvreten sleep jij Amerikaanse sporters op de Olympische Spelen erbij, toch? Of is er nog een mrz?




Of je blond bent, jij geeft daarop geen antwoord,

Het heeft m.i. geen ene f*ck met deze discussie te maken. Het is al warrig genoeg zo me dunkt, verwacht van mij nou maar niet dat ik dat nog per se ga verergeren




en zonder reageren op elkaar is er geen discussie.

Zo juist, think about it.



Niet mijn fout dat het steeds verder afdwaald.

Toch wel jij sleept er een totaal ander onderwerp aan de haren bij en ben niet eens in staat uit te leggen waarom.



Heb je er weleens over nagedacht dat als je je beide handen kwijt bent en ogen dat varkensvlees eten misschien gewoon niet zo slim is ivm ontstekingsgevaar ofzo als je vast zit in gevangenis to REALLY stick to the topic?

Bullshit, er zijn zat andere voedingsmiddelen die na bederf minstens zo gevaarlijk zijn (salmonellakip). Het varkensvlees embargo uit de Islam en het Jodendom is onstaan in een tijd dat varkensvlees wegens gebrek aan goede conserveringsmethoden en de lokale omstandigheden (warm klimaat) verrraderlijk snel bedierf en dat het daarom verstandiger was het maar te laten voor wat het was. Tegenwoordig is dat met HACCP (voorschriften voor koeling, transport en verwerking) allemaal lang zo'n issue niet meer. Ik zou varkensvlees eerder niet vertrouwen vanwege de vreemde toevoegingen en de uitbraak van virii, maar dat geldt wel zo'n beetje voor de hele vleessector natuurlijk.




Dus nogmaals, bek houwen, of doe je best de normale wereld beetje te respecteren waar een domme kreet "ach ze moeten niet zeuren daar over varkensvlees" je alleen maar jezelf mee voor schut zet en dat je dat dan natuurlijk niet wil toegeven dat snap ik ook wel maar dat maakt je helaas niet "beter" ofzo.

Jaja respect vragen door te beginnen met bek houwen, OK dan mrz dat kan er ook wel weer bij. Ze moeten inderdaad niet zeuren over dat varkensvlees omdat niemand, maar dan ook niemand ze verplicht heeft het te eten. Van een dagje geen vlees ga je doorgaans niet dood toch? Wie staat er hier nou voor lul? Waarom haal je er weer niet de olympische spelen bij?





Het gaat mij helemaal niet om of het lukt to shut you up het gaat mij erom dat ik een intelligente reply terugkrijg.

Da's maar goed ook, ik laat me door een mummelende verbale oen natuurlijk niet de mond snoeren. Als jij dan eens zorgt voor iets om er intelligent op te reageren meld ik me gelijk, wellicht gebeurt het toch nog een keer.





Dwaas gezever van hoog op de toren tsja... Ey... It would be mean NOT to say: "Erm dude, better keep it down... You're really not that smart as you think you are maybe, you know?"

Nou ik kan uit jouw bruggetje naar de Olympische spelen niet meer halen dan dat je de VS een land vindt van domme blondjes. Dat is dan natuurlijk sowieso een grove lompe generalisatie, op basis van een vrij onbetekenend incident, maar verder weet ik dan ook niet zo wat ik met dat bruggetje aanmoet. Was het komisch bedoeld? probeer je op een onhandige manier in te haken op de actualiteit? Het heeft dus weer niks met mijn intelligentie te maken maar vooral met de manier waarop jij hier een stapel woorden in een forum op elkaar zet. Als ik dan naar de betekenis vraag raak je gepikeerd. Nogmaals als jij niet begrepen wil worden, fine, leef vooral verder in je eigen wereldje maar ik dacht toch altijd dat het op een forum ging om het uitwisselen van gedachten. Misschien neem ik je veel te serieus en is dat het probleem.



En holle vaten? Of bedoel je communicerende vaten? Tsja dat ging puur over water, dat was de clou ervan, en dat was omdat ze aan elkaar vastzaten. De clou beiing, dat communiceren normally involves people responding to each other, niet dat ik een kleuterniveau "grapje" over me heen krijg (die tokio opmerking)

Ach gossie dat is het, hij is gewoon op zijn teentjes getrapt. Remember dat die Tokio-zooi pas kwam nadat ik al twee keer had aangegeven GEEN CLOU te hebben van waar jij over zat te pruttelen en jij daarom al had lopen speculeren over mijn verstandelijke vermogens. Wat mij betreft stopt je dat verongelijkte toontje maar op een plaats waar de zon niet schijnt en doe je vandaag nog een cursus uitdrukkingsvaardigheid, lompe donder.




en ondertussen vergeet je normaal te reageren op een vraag. Dan is het niet meer dan logisch dat ik zeg, als je blijkbaar toch niet wilt discussieren, reageer dan gewoon NIET. :watte?:

Het probleem is voor de zoveelste keer dat ik bij jou geen idee heb of het ueberhaupt wel aan mij gericht is en wat er dan aan reactie wordt verwacht en geloof me dat ik zeker weet dat het niet aan mijn gebrekkige discussietechniek ligt.



Make babies, not war. E-N-D. Transmission.

Laat je transmitter eens nakijken, er zit constant storing door de berichten.