PDA

Bekijk Volledige Versie : Sweet girls...

sebastianlazure
22-08-04, 04:02
Ben Sebastian, Persoon van 25 geinteresseert in leven, Aandachtig voor ieder/alles die me boeit, Probeer geld te verdienen met een jong bedrijf, Hoop serieus snel een keertje af te gaan studeren, Amsterdam is m'n stad, Hou me veel bezig met mijn dagelijkse dingen, Ben verliefd op echte vrouwen, Hou van lieve meisjes.

Jongen en Man, 1m79, 76KG, Donkerblond/Bruin Haar, Bruine ogen. Woon in Amsterdam, Leer aan de VU, Werk met vrienden, Hou veel van m'n famillie, Weet wie ik ben. (Bijna altijd....)

Schrijf, als je zin hebt! Zou jou ook graag ontmoeten. Kan niet wachten tot ik hoor hoe je stem klinkt.

Bye,
Sebastian

05-09-04, 14:12
Hoi, hoe gaat Seb ?
wat doe je allemaal in het leven wat voor een meid zoek je nu, ik ben 25 en heet Mona .Ik ben 1.71 en 68.kg en heb lang haar en bruine ogen ik heb absoluut geen kapsones ik ben juist heel verlegen wat betreft mannen, maar aan aandacht op straat, heb ik niet te klagen. Zo nu weet je een beetje wie ik ben en ik zou dat ook wel van jou wllen weten.
Waar kom je precies vandaan Seb? Jij bent de enige op wie ik heb gereageerd waarom, nou dat moet je mij niet vragen Groetjes ik wacht op je