PDA

Bekijk Volledige Versie : Help>>>>>>>>>



Lionhart23
22-08-04, 13:27
Asalamoe aleikoem allemaal,

Via deze weg wil jullie om hulp vragen omtrent het volgende:

Een hele goeie vriendin van mij is geraakt door zwarte magie, waarschijnlijk door haar ex-vriend. Nu ben ik op zoek naar die mensen die dat weg kunnen halen, alleen weet ik niet waar ze te vinden zijn. Als iemand weet waar ik moet zijn, kun je dan a.u.b een pm sturen???

Alvast bedankt voor alle moeite,

Wa salamoe aleikoem.

kaassietoch
22-08-04, 13:33
Waar blijkt die zwarte magie dan uit?

whisper
22-08-04, 13:50
Geplaatst door Lionhart23
Asalamoe aleikoem allemaal,

Via deze weg wil jullie om hulp vragen omtrent het volgende:

Een hele goeie vriendin van mij is geraakt door zwarte magie, waarschijnlijk door haar ex-vriend. Nu ben ik op zoek naar die mensen die dat weg kunnen halen, alleen weet ik niet waar ze te vinden zijn. Als iemand weet waar ik moet zijn, kun je dan a.u.b een pm sturen???

Alvast bedankt voor alle moeite,

Wa salamoe aleikoem. gewoon onzin....zit gewoon in je hoofd meer niet

barfly
22-08-04, 13:54
Zwarte magie is bijgeloof dus haram, je zult branden in de vuur :student:

Siah
22-08-04, 14:03
Geplaatst door Lionhart23
Asalamoe aleikoem allemaal,

Via deze weg wil jullie om hulp vragen omtrent het volgende:

Een hele goeie vriendin van mij is geraakt door zwarte magie, waarschijnlijk door haar ex-vriend. Nu ben ik op zoek naar die mensen die dat weg kunnen halen, alleen weet ik niet waar ze te vinden zijn. Als iemand weet waar ik moet zijn, kun je dan a.u.b een pm sturen???

Alvast bedankt voor alle moeite,

Wa salamoe aleikoem.


Ben de bevrijder!! :Iluvu:
(althans probeer ik).

kaassietoch
22-08-04, 14:06
Geplaatst door whisper
gewoon onzin....zit gewoon in je hoofd meer niet

Sterker nog, je maakt jezelf een gewillig potentieel slachtoffer van allerlei kwakzalverpraktijken als je dit soort zooi aanhangt.

Sip Ki Norkan
22-08-04, 15:55
Geplaatst door Lionhart23
Asalamoe aleikoem allemaal,

Via deze weg wil jullie om hulp vragen omtrent het volgende:

Een hele goeie vriendin van mij is geraakt door zwarte magie, waarschijnlijk door haar ex-vriend. Nu ben ik op zoek naar die mensen die dat weg kunnen halen, alleen weet ik niet waar ze te vinden zijn. Als iemand weet waar ik moet zijn, kun je dan a.u.b een pm sturen???

Alvast bedankt voor alle moeite,

Wa salamoe aleikoem.
Je helpt je vriendin het beste door op te houden met deze onzin. Schaam je!

850
22-08-04, 16:03
Geplaatst door Lionhart23
Asalamoe aleikoem allemaal,

Via deze weg wil jullie om hulp vragen omtrent het volgende:

Een hele goeie vriendin van mij is geraakt door zwarte magie, waarschijnlijk door haar ex-vriend. Nu ben ik op zoek naar die mensen die dat weg kunnen halen, alleen weet ik niet waar ze te vinden zijn. Als iemand weet waar ik moet zijn, kun je dan a.u.b een pm sturen???

Alvast bedankt voor alle moeite,

Wa salamoe aleikoem.

:o Als ze Marokkaanse is dan moet ze naar zo'n Marokkaanse waarzegster gaan. Die weet wel een oplossing.

oem oewees
02-09-04, 23:59
Geplaatst door 850
:o Als ze Marokkaanse is dan moet ze naar zo'n Marokkaanse waarzegster gaan. Die weet wel een oplossing.



sallamoe Allahie allekoem

ik had een vraag na aanleiding over die opmerking die je maakte
zou 850 mij willen uitleggen wat deze volgende ajat betekenen (soera taha) aja 45tot 76.

baraka Allahoe viek

voor de broeder met deze vraag!
beste broeder moge Allah over je waken, keer terug naar de koran en de soena dat zal de genezing zijn insha Allah want de profeet vrede zijn met hem heeft overgeleverd dat Allah voor elk ziekte een genezing heeft gemaakt.

en weet dat het een beproeving van onze schepper kan zijn en dat deze zuster in deze situatie geduldig moet zijn en als het niet zo is zoiezo geloof me de gene die zo iets doen zullen niet ongestraft blijfen want Allahoe soebhabahoe watalla zegt in een hadieth koedoesie (ja hie badie inie haramtoe dolmoe halla nevsie wajahaltahoe benakoem moeharama vela tazalamoe)


ik vraag Allah over deze zuster tewaken en haar geduld teschenken en haar tegenezen (allahoema amin )

wasalaamoe allekoem

freya
03-09-04, 08:10
Geplaatst door Lionhart23
Asalamoe aleikoem allemaal,

Via deze weg wil jullie om hulp vragen omtrent het volgende:

Een hele goeie vriendin van mij is geraakt door zwarte magie, waarschijnlijk door haar ex-vriend. Nu ben ik op zoek naar die mensen die dat weg kunnen halen, alleen weet ik niet waar ze te vinden zijn. Als iemand weet waar ik moet zijn, kun je dan a.u.b een pm sturen???

Alvast bedankt voor alle moeite,

Wa salamoe aleikoem.

Hoe weet ze zo zeker dat het magie is?

En waaruit bestaan de verschijnselen?


Er zijn verschillende islamitische gebedsgenezers in Nederland die haar zouden kunnen helpen als er werkelijk sprake is van magie. Persoonlijk ken ik mensen uit ander tradities die veel ervaring hebben met dit soort dingen, maar voordat ik info geef wil ik eerst meer info, stuur maar een PM.

freya
03-09-04, 08:15
Geplaatst door oem oewees
en weet dat het een beproeving van onze schepper kan zijn en dat deze zuster in deze situatie geduldig moet zijn en als het niet zo is zoiezo geloof me de gene die zo iets doen zullen niet ongestraft blijfen

Ja daar heb je echt iets aan zo'n advies :mad:

Geduldig zijn en vooral niets doen :rolleyes:

Maakt niet uit wat er allemaal met je gebeurt, een vrouw moet het vooral geduldig verdragen :mad: :mad: :mad:


God heeft de mens (en vrouwen zijn ook mensen) hersens gegeven en handelingsbekwaamheid!!!


Niks geduldig wachten totdat het ophoudt, maar verantwoordelijkheid nemen voor je leven en zorgen dat het stopt!

Mark
03-09-04, 09:04
Piano spelen en gras eten, ik heb begrepen dat dat veel ziektes kan genezen :duim:

freya
03-09-04, 09:39
Geplaatst door Mark
Piano spelen en gras eten, ik heb begrepen dat dat veel ziektes kan genezen :duim:

zelfs al is er geen sprake van magie, als iemand in de waan is dat hij/zij betoverd is dan is de meest effectieve oplossing een ritueel doen waarin die "betovering" wordt opgeheven.

In zo'n geval heeft iemend nl zichzelf "betoverd" met een waanidee.

In het geval dat er werkelijk magie in het spel is is een ritueel de enige oplossing.

En geloof mij nou maar als ik zeg dat magie bestaat en kan werken :tover:

Mill
03-09-04, 09:44
Geplaatst door freya
En geloof mij nou maar als ik zeg dat magie bestaat en kan werken :tover:

Vraag maar aan Sylvia Millecam. :)

Mark
03-09-04, 09:51
Magie is net als alle bovennatuurlijke zaken door mensen verzonnen onzin naar mijn mening biraat

freya
03-09-04, 10:02
Geplaatst door Mill
Vraag maar aan Sylvia Millecam. :)

Tegen kanker is ook geen magie opgewassen :moe:

Dom voorbeeld :fplet:

freya
03-09-04, 10:05
Geplaatst door Mark
Magie is net als alle bovennatuurlijke zaken door mensen verzonnen onzin naar mijn mening biraat

Dus jij hebt er geen bezwaar tegen om mij een lokje van je haar te geven?:p :tover:

:duivels:

Ravian
03-09-04, 10:08
Die hocus-pocus is in het leven geroepen door mensen die te weinig fantasie hebben om de magie van de realiteit te zien.

Mill
03-09-04, 10:11
Geplaatst door freya
Tegen kanker is ook geen magie opgewassen :moe:

Je vergeet de goocheldoos van de kliniclowns. :tover:

Mark
03-09-04, 10:13
Geplaatst door freya
Dus jij hebt er geen bezwaar tegen om mij een lokje van je haar te geven?:p :tover:

:duivels:

Als mijn haar lang genoeg zou zijn om een lokje eraf te halen zou ik daar geen enkel probleem mee hebben. Je mag best ook kleipoppetjes van me maken, naalden erin steken, me vervloeken, glaasje draaien, winti priesteressen inhuren, heilig water over me gooien etc etc

Het zegt me allemaal totaal niets :moe:

oem oewees
06-09-04, 00:52
Geplaatst door Mark
Als mijn haar lang genoeg zou zijn om een lokje eraf te halen zou ik daar geen enkel probleem mee hebben. Je mag best ook kleipoppetjes van me maken, naalden erin steken, me vervloeken, glaasje draaien, winti priesteressen inhuren, heilig water over me gooien etc etc

Het zegt me allemaal totaal niets :moe:



he luister zo lang je niets is over komen en je het goed hebt kun je zo praten ik hoop dat mij schepper over je zal waken.
ik ken een man hij heeft een uiterlijk waar elk man van droomd en een innerlijk waar elke vrouw en man van houd maar deze man, als hij deze aanval krijg begind hij tehuilen soebhana allah en dan zegt hij dat het is als of de hemel en de aarde op hem af komen en hem persen en dat hij op dat moment geen lucht binnen krijg en denk te sterfen en na een uur of twee staat deze man op als of niets hem is over komen.
echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ravian
06-09-04, 00:55
Geplaatst door oem oewees
he luister zo lang je niets is over komen en je het goed hebt kun je zo praten ik hoop dat mij schepper over je zal waken.
ik ken een man hij heeft een uiterlijk waar elk man van droomd en een innerlijk waar elke vrouw en man van houd maar deze man, als hij deze aanval krijg begind hij tehuilen soebhana allah en dan zegt hij dat het is als of de hemel en de aarde op hem af komen en hem persen en dat hij op dat moment geen lucht binnen krijg en denk te sterfen en na een uur of twee staat deze man op als of niets hem is over komen.
echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zend hem naar een neuroloog in plaats van naar een exorcist.

En zeg um dat ie een drama-queen is.

Marsipulami
06-09-04, 01:02
Geplaatst door barfly
Zwarte magie is bijgeloof dus haram, je zult branden in de vuur :student:

Nee, nee, geen bijgeloof want de koran spreekt er wel over, wel haram.

Mark
06-09-04, 07:18
Geplaatst door oem oewees
he luister zo lang je niets is over komen en je het goed hebt kun je zo praten ik hoop dat mij schepper over je zal waken.
ik ken een man hij heeft een uiterlijk waar elk man van droomd en een innerlijk waar elke vrouw en man van houd maar deze man, als hij deze aanval krijg begind hij tehuilen soebhana allah en dan zegt hij dat het is als of de hemel en de aarde op hem af komen en hem persen en dat hij op dat moment geen lucht binnen krijg en denk te sterfen en na een uur of twee staat deze man op als of niets hem is over komen.
echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ga naar een echte dokter.... klinkt als een paniekaanval, misschien moet ie zich eens op astma of epilepsie laten testen en als het niet lichamelijk is naar een psychiater.

nard
06-09-04, 07:48
Geplaatst door freya
Dus jij hebt er geen bezwaar tegen om mij een lokje van je haar te geven?:p :tover:

:duivels:


Daar zou ik me inderdaad maar niet aan wagen......

mrz
06-09-04, 08:21
Geplaatst door oem oewees
...

en dan zegt hij dat het is als of de hemel en de aarde op hem af komen

...


Hmmm, als je dat hebt zonder externe invloeden, als in drugs / pilletjes / "gif?" genomen te hebben is dat wel een beetje vreemd, als je mij vraagt... Maargoed.

Verder is maggie idd zwart en mist er waarschijnlijk dus gewoon een g, als in normaal contact met persoontje waar het om gaat. :rolleyes:

Zwarte magie is volgens mij gewoon dat iemand waar het jou niet om gaat je dingen wijs gaat lopen maken als: "Oef, het gaat zeker wel slecht met je, ik vraag me af of het ooit nog goed zal komen met jou", of "Oh-oh... Ik zie het al, jij bent vast slachtoffer van zwarte magie he?" Enzovoorts enzovoorts... En laatste wat zo'n persoon dan wil is jou helpen maar eerder gewoon je goedgelovigheid / verliefdheid / wat dan ook (ook?) misbruiken.