PDA

Bekijk Volledige Versie : Leuke moslimvrouw serieus op zoek naar een liefdevolle moslimman

haihai
26-08-04, 18:55
:romance:

A.karim
28-08-04, 04:16
salaam hoe gaat het met jou ? ik zou je graag beter willen leren kennen als het mag van jou ? mijn email is [email protected] laat je mij iets weten als je wil zou het heel fijn vinden , dank je . beslema .

spaceforce
28-08-04, 07:53
HoiHoi, dat heb je mooi vertaald....zou ik best wel met je emailen.... je leren kennen wat voor mooie/leuke vrouw je bent.

haihai
28-08-04, 11:37
Het zijn niet mijn woorden maar die van Allah subhannawatahala. Als je echt serieus bent kun je altijd reageren. Anders zou ik je willen vragen me met rust te laten.

sakafa
28-08-04, 18:46
ik ben aardig moslim man met nederlands paspoort en vate baan.zoekt lieve moslima.ik hoop van je te horen

aurelius
01-09-04, 20:30
voeg mij toe aan je msn [email protected] dan kunnen we al msnnend zien of we wat voor elkaar zijn.

beslamma

Mohammed

haihai
02-09-04, 14:17
Nou MO het is wel erg duidelijk dat we niets voor elkaar zijn. Zoals het bovenste bericht aangeeft ben ik een moslima en erg trots op mijn geloof. Dus die vulgaire taal van jou vind ik heel erg ongepast. :laser:

sakafa
04-09-04, 12:31
IK LEUKE ,ZORGSAME EN EERLIJKE MOSLIM MAN VAN 32 JAAR.MET NADERLANDS PASPOORT EN VASTE BAAN. DOEL TE TROUWEN.BEL ME NA 2.30 UUR.TEL 0630167639.
WASALAAMA.

abdellah79
05-09-04, 18:13
Geplaatst door haihai
Het zijn niet mijn woorden maar die van Allah subhannawatahala. Als je echt serieus bent kun je altijd reageren. Anders zou ik je willen vragen me met rust te laten.

:rotpc:

hind23
06-09-04, 13:22
ik wil hier even op reageren ( leuke moslimvrouw op zoek naar liefdevolle moslimman)..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik vindt het niets voor een serieuze moslimvrouw die sterk in haar schoenen staat om op deze manier naar een man te gaan zoeken, tenzij ze hopeloos is en jezelf verlaagd tot het gene wat ons verboden is van god.
je kan geen man vinden door te gaan lopen daten via internet.
en je weet niet wat voor gevaar dit met zich meebrengt.
als je echt bent zoals je vertelt dan zijn er zat goede moslim mannen in je omgeving die je zien gaan.
en vroeg of laat zullen ze je ouders hand komen vragen zoals het hoort.
heb geduld allah is groot en allemachtig..
ik hoop hiermee niet je gevoels te hebben gekwetst.

wailkoem oeselem warahmatoe allahi
hind

tazaghiniagirl
11-09-04, 09:16
ziek... :lekpuh:

Escalante
20-09-04, 10:03
A salam aleikum...

Hoe gaat het met jou...

Ik ben nieuwsgierig naar jou...

Laat jij wat van je horen...

Wie weet worden wij de beste maatjes...

haihai
20-09-04, 23:45
ik vindt het niets voor een serieuze moslimvrouw die sterk in haar schoenen staat om op deze manier naar een man te gaan zoeken, tenzij ze hopeloos is en jezelf verlaagd tot het gene wat ons verboden is van god.
je kan geen man vinden door te gaan lopen daten via internet.
en je weet niet wat voor gevaar dit met zich meebrengt.
als je echt bent zoals je vertelt dan zijn er zat goede moslim mannen in je omgeving die je zien gaan.
en vroeg of laat zullen ze je ouders hand komen vragen zoals het hoort.
heb geduld allah is groot en allemachtig..
ik hoop hiermee niet je gevoels te hebben gekwetst.

Je hebt gelijk. Ik ben hopeloos. :giechel: :D effe een dippie. Maar ik ken zat mensen die elkaar op deze manier hebben leren kennen. Dus helemaal gelijk heb je niet. Soms is een parel onvindbaar maar je hebt gelijk dat je deze niet voor de zwijnen moet gooien.

Al_Fki
26-10-04, 16:53
selaamhalikoem warhmatoelaah te aala wa barahkahtoe

heb je meer informatie over jezelf incha allah stuur me een prive bericht

zo niet

ghair incha allah

motransbeton
09-07-05, 19:10
Voor mij zijn mijn 2 hollandse dochters mijn parels.

the_hero22
11-07-05, 20:05
selaamo alaykom ,
ik ben op zoek naar een leuke spontane dame die toe is aan een serieuze relatie/trouwen, het liefst iemand die al klaar is met haar studie en werkende (maar t is slechts een wens maar absoluut geen vereiste) verder wens ik insha allah een lieve eerlijke meid die openminded en ruimdenkend en , en respect voor andere heeft, ben een 23 jarige marokkaanse jongeman (nador), studeer nog aan de hogeschool in Rotterdam, woon en werk in Rotterdam, zie er verzorgd uit. en ben een goede muslim alhamdolillah.

heb ke interesse ? mail me dan email : [email protected]il.com

NB : kan je wat over jezelf vertellen. leetijd , waar je woont ...etc.
selamo 3alaykom ,
ahmed

Geplaatst door haihai
:romance:

kallesxl
08-08-05, 20:03
selamunaleykum.ik ben turkse.nederlandse islamitise man ik zouk marocanse dame om de traven mag ellegal zijn geen probleem .ik heb alles een allen.wie regeren toukomst veelijk garantie...ik wacht.alleykumselam......bekir

man2012
14-11-13, 12:25
Hoi mail me als je nog single bent