PDA

Bekijk Volledige Versie : Een gesprek met mijn dochter die hopelijk de buren niet hebben gehoord



taouanza
30-08-04, 15:51
We zetten mijn fiets in de berghok en ik vraag haar: Do you see anything missing here?
Zij antwoordt: Where are all the dead bodies?

:nerveus:

Mark
30-08-04, 15:52
Zijn je lijken gestolen?

waar gaat het heen :huil:

nard
30-08-04, 15:53
je hebt toch hoop ik aangifte gedaan?

taouanza
30-08-04, 15:56
:hihi:


Dit is echt gebeurd hoor.Dit gesprek.:ego:

Mark
30-08-04, 15:58
Aha, dus uit pure haat tegen alles wat Nederlands is heb je besloten om met je dochter voortaan uitsluitend Engels te spreken :p

taouanza
30-08-04, 16:01
Geplaatst door Mark
Aha, dus uit pure haat tegen alles wat Nederlands is heb je besloten om met je dochter voortaan uitsluitend Engels te spreken :p

Mallerd!:hihi:

Mark
30-08-04, 16:07
Geplaatst door taouanza
Mallerd!:hihi:

It's ok, do you need some extra bodies?

taouanza
30-08-04, 16:15
Geplaatst door Mark
It's ok, do you need some extra bodies?

No way i just got rid of them. I want more space. They got in the way of my bike. No i have more room voor my bike.:strik:

Mark
30-08-04, 16:20
If you plan efficiently, you can store your bike, 5 hash plants and 2 hostages :ego:

taouanza
30-08-04, 16:24
Geplaatst door Mark
If you plan efficiently, you can store your bike, 5 hash plants and 2 hostages :ego:

I dont wanna. I want space a lot of space. Hostages need attention. I cant even keep a cactus alive. Wich explaines the bodies......:nerveus:

GroteWolf
30-08-04, 16:47
Woon je in zo'n slechte buurt? De K buurt? Schilderswijk? Spangen?

taouanza
30-08-04, 16:48
Geplaatst door GroteWolf
Woon je in zo'n slechte buurt? De K buurt? Schilderswijk? Spangen?

Ben in Spangen geboren maar wat heeft dat er mee te maken?

whisper
30-08-04, 17:16
Geplaatst door GroteWolf
Woon je in zo'n slechte buurt? De K buurt? Schilderswijk? Spangen? hahahahahaha :lole:

taouanza
30-08-04, 17:30
Geplaatst door whisper
hahahahahaha :lole:

:rolleyes:

mrz
30-08-04, 17:37
Al die dead bodies bevinden zich vast in die nachtmerrie waar je nevernooit pijn voelt, je nooit ziek bent, en je je hele leven eigenlijk alleen maar hoeft te zeggen: "Ik verveel me". Alleen je meent helaas niet wat je zegt. Of nouja, een klein beetje dan, als je blijkbaar wel iets van een dochtertje hebt... :cheefbek:

PS: Hoe kan een gesprek nu de buren niet horen??? :watte?:

[edited 9 times by mrz, last edit 30-08-2004 7:05 PM

taouanza
30-08-04, 17:49
Geplaatst door mrz
Al die dead bodies bevinden zich vast in een droom waar je nevernooit pijn hoeft te voelen, je nooit ziek bent, en je je hele leven eigenlijk alleen maar hoeft te zeggen: "Ik verveel me". Alleen je meent helaas niet wat je zegt. Of nouja, een klein beetje dan, als je blijkbaar wel iets van een dochtertje hebt... :cheefbek:

PS: Hoe kan een gesprek nu de buren niet horen??? :)

[edited 7 times by mrz, last edit 30-08-2004 6:47 PM]



:confused:

delirious
30-08-04, 18:25
Geplaatst door taouanza
We zetten mijn fiets in de berghok en ik vraag haar: Do you see anything missing here?
Zij antwoordt: Where are all the dead bodies?

:nerveus:

Yeah right .. :gek: Twilightzone babe! :haha:

~Panthera~
31-08-04, 00:36
Geplaatst door mrz
Al die dead bodies bevinden zich vast in die nachtmerrie waar je nevernooit pijn voelt, je nooit ziek bent, en je je hele leven eigenlijk alleen maar hoeft te zeggen: "Ik verveel me". Alleen je meent helaas niet wat je zegt. Of nouja, een klein beetje dan, als je blijkbaar wel iets van een dochtertje hebt... :cheefbek:

PS: Hoe kan een gesprek nu de buren niet horen??? :watte?:

[edited 9 times by mrz, last edit 30-08-2004 7:05 PM
-----------------


OMG !!!!! :schok: Teveel Freddy Kruger gekeken. :hihi:

mrz
31-08-04, 01:48
Nope, zegt me niks... Ben beetje cultuurbarbaar wat sommige dingen betreft geloof ik.