PDA

Bekijk Volledige Versie : Olympische medailles



nl-x
30-08-04, 17:07
Wie ken mij nou vertellen hoeveel gouden, zilveren en/of bronzen medailles Marokko heeft gewonnen, dit Olympisch gebeuren?

Moest ik van me vader opzoeken voor m... Maar dat weten jullie vast al.

Waterval
30-08-04, 17:17
http://www.telegraaf.nl/telesport/athene2004/olympicinfo/?id=medaillespiegel

Rocky
30-08-04, 17:50
2 gouden en 1 zilver van de respectievelijk Hicham el Guerrouj en Hasna Benhassi

Bofko
30-08-04, 17:54
Geplaatst door Rocky
2 gouden en 1 zilver van de respectievelijk Hicham el Guerrouj en Hasna Benhassi

Hmm, alleen maar hardloopnummers...... :rolleyes:
Het wachten is op het eerste Marokkaanse hockey-team dat mee gaat doen. Of kleiduiven-schutters.

Rocky
30-08-04, 18:00
Geplaatst door Bofko
Hmm, alleen maar hardloopnummers...... :rolleyes:
Het wachten is op het eerste Marokkaanse hockey-team dat mee gaat doen. Of kleiduiven-schutters.


Marokkanen, hockey-stick en geweer? Gaat dat wel samen? :D

Bofko
30-08-04, 18:05
Geplaatst door Rocky
Marokkanen, hockey-stick en geweer? Gaat dat wel samen? :D

Ik denk dat 11 jonge marokkanen met hockeystick en een goede teamspirit de tegenstanders aardig angst in kunnen boezemen.

taouanza
30-08-04, 18:08
Geplaatst door Bofko
Hmm, alleen maar hardloopnummers...... :rolleyes:
Het wachten is op het eerste Marokkaanse hockey-team dat mee gaat doen. Of kleiduiven-schutters.

Zolang ze niet aan curling doen vind ik het best.

nard
30-08-04, 18:10
Wie ken mij nou vertellen hoeveel gouden, zilveren en/of bronzen medailles Marokko heeft gewonnen, dit Olympisch gebeuren?


Net zoveel als België


:)

Bofko
30-08-04, 18:19
Geplaatst door nard
Net zoveel als België


:)

Zowel Belgie als Marokko als Nederland-zonder-Brabant kan een voorbeeld nemen aan Brabant. 20 van de 25 Nederlandse medailles in Sydney ! En 10 van de 22 Nederlandse medailles in Athene. En dat met maar 2,5 miljoen inwoners. :ego:

whisper
30-08-04, 18:21
Geplaatst door Rocky
2 gouden en 1 zilver van de respectievelijk Hicham el Guerrouj en Hasna Benhassi nederland 22 :lole: waar een klein land niet groot in kan zijn he

Rocky
30-08-04, 18:26
Geplaatst door whisper
nederland 22 :lole: waar een klein land niet groot in kan zijn he


Dat konden er meer zijn. Nederland zal afscheid moeten nemen van deze gouden generatie.

Waterval
30-08-04, 18:51
Geplaatst door taouanza
Zolang ze niet aan curling doen vind ik het best.


He, dat is toch met een bezem?


:giechel:

Bofko
30-08-04, 18:53
Geplaatst door Waterval
He, dat is toch met een bezem?

:giechel:

Precies. Er wordt een met een gigantisch tempo een stuk ijsvloer aangeveegd terwijl dat stuk toch hardstikke schoon is.

taouanza
30-08-04, 19:30
Geplaatst door Bofko
Precies. Er wordt een met een gigantisch tempo een stuk ijsvloer aangeveegd terwijl dat stuk toch hardstikke schoon is.

Sommige noemen dat smetvrees andere noemen het een Olympisch Sport.:rolleyes:

Dutchguy
30-08-04, 19:31
Geplaatst door Waterval
He, dat is toch met een bezem?


:giechel:

Kan dat ijssjoelen toch niet echt een sport noemen. Leuke bezigheid misschien maar dan zit je nog met dat stomme bezemen.

taouanza
30-08-04, 19:38
Geplaatst door Dutchguy
Kan dat ijssjoelen toch niet echt een sport noemen. Leuke bezigheid misschien maar dan zit je nog met dat stomme bezemen.

Hey niet zo neerbuigend over huishoudelijk werk!:student:

Simon
30-08-04, 19:41
Ritmische gymnastiek vond ik ook wel geweldig en synchroon zwemmen was ook een topper (hoe krijgen ze die haren zo glimmend?). Nu moeten we daar weer 4 jaar op wachten !

Dutchguy
30-08-04, 19:54
Geplaatst door taouanza
Hey niet zo neerbuigend over huishoudelijk werk!:student:

Hier, medaille. Nou goed? :wink:

Dutchguy
30-08-04, 19:56
Geplaatst door Simon
Ritmische gymnastiek vond ik ook wel geweldig en synchroon zwemmen was ook een topper (hoe krijgen ze die haren zo glimmend?). Nu moeten we daar weer 4 jaar op wachten !

Ik vind het zwemmen echt te gek om naar te kijken. Erg spannend. Ritmische gymnastiek vind ik betoverend knap om naar te kijken maar het gaf me ook een onprettig gevoel, die holle ruggen enzo totdat ik hoorde dat als je vanaf kindsaf aan blijft oefenen je zo lenig blijft. Toch blijf ik er met een gemengd gevoel naar kijken.

Die klap die die Rus maakte bij het paardspringen staat ook nog op mijn netvlies geschreven.

taouanza
30-08-04, 20:03
Geplaatst door Dutchguy
Hier, medaille. Nou goed? :wink:

:haha:
Jij hebt mijn keuken niet gezien.:hihi:

Dutchguy
30-08-04, 20:37
Geplaatst door taouanza
:haha:
Jij hebt mijn keuken niet gezien.:hihi:

Ok, twee medailles dan. :wink:

taouanza
30-08-04, 20:53
Geplaatst door Dutchguy
Ok, twee medailles dan. :wink:

Ya right :jeweetog:

Dutchguy
30-08-04, 21:09
Geplaatst door taouanza
Ya right :jeweetog:

Hee, niet zo ondankbaar. Jij weet niet hoe mooi mijn virtuele medailles zijn. Nou mag je ook niet komen logeren in mijn luchtkasteel. Lekkah puh!

taouanza
30-08-04, 21:17
Geplaatst door Dutchguy
Hee, niet zo ondankbaar. Jij weet niet hoe mooi mijn virtuele medailles zijn. Nou mag je ook niet komen logeren in mijn luchtkasteel. Lekkah puh!

Nou als die zo schoon is als mijn keuken vind ik dat niet erg. :melig:

mrz
31-08-04, 08:45
Hmmm, Nederland 17e qua rank, Marokko 36ste... België pas 51ste hoor...

TonH
31-08-04, 16:07
15 Griekenland 6 6 4 16 :lole: