PDA

Bekijk Volledige Versie : Zometeen in NOVA Theo van Gogh over zijn bewuste provocatie...



Joesoef
30-08-04, 21:02
Zometeen op NL3, NOVA, na het nieuws.

taouanza
30-08-04, 21:06
Theo? Who the *bleeb* is Theo?

Dutchguy
30-08-04, 21:11
'k Wor een beetje moe van Theo. Laat ie nou gewoon weer eens een goeie film maken zonder Katja Schuurman.

Jar
30-08-04, 21:53
Laten we toch door dit heerlijk menselijke wezen heenkijken, voor hem is dit alles een heerlijk spel van aktie reaktie.

Op zich is hij een creatieve geest, erfenis van zijn achterachterachteroom Vincent. En moed kan hem niet ontzegd worden.

Joesoef
30-08-04, 22:23
Geplaatst door Jar
Op zich is hij een creatieve geest, erfenis van zijn achterachterachteroom Vincent. En moed kan hem niet ontzegd worden.

Creatief? Het is een en al jatwerk wat ze hebben gedaan.

Joesoef
30-08-04, 22:39
Geplaatst door Marruecos
Pcies! En het jatwerk is begonnen bij de verblijfsvergunning van Hirsi.


Hoe zit dat nu eigenlijk? Een parlementarier die heeft gelogen om een verblijfsvergunning te verkrijgen. Dat is op zzijn minst uitzetting naar het land van herkomst. Of was het nu straffen net als in het land van herkomst?

Jar
30-08-04, 22:45
Maruecos:


Pcies! En het jatwerk is begonnen bij de verblijfsvergunning van Hirsi.

Volgens mij bent u boos. Waarom bent u toch boos op die vrouw, zij heeft u toch niets gedaan? Zij uit alleen haar mening, en geeft haar eigen opinies, dat doet u toch ook waar u dat nodig vindt?

TonH
30-08-04, 23:59
Geplaatst door Joesoef
Creatief? Het is een en al jatwerk wat ze hebben gedaan.

He, gelukkig. Het viel jou dus ook op:

http://www.cinemaparadiso.nl/pillowbook1.gif

Alleen dat beeld van dat lichaam door die sluier kan ik nog niet thuisbrengen. Maar da's ook een 'citaat'...

Zal er vannacht eens lekker over dromen, dan kom ik er misschien wel op :nerveus:

~Panthera~
31-08-04, 00:13
Geplaatst door Jar


Volgens mij bent u boos. Waarom bent u toch boos op die vrouw, zij heeft u toch niets gedaan? Zij uit alleen haar mening, en geeft haar eigen opinies, dat doet u toch ook waar u dat nodig vindt?
--------------

Dus als ik je uitmaak voor vuile .............. dan uit ik alleen maar mijn mening ?
Of MAG je je dan ook nog gewoon beledigd voelen? :kwaad:

Joesoef
31-08-04, 00:16
Geplaatst door TonH
He, gelukkig. Het viel jou dus ook op:



Yeps, zuiver jatwerk van Greenaway, kleur, cinematografie, kaligrafie op de dames, erotische kleding. Rest deed sterk denken aan de vaginamonologen.

TonH
31-08-04, 00:21
Geplaatst door Joesoef
Yeps, zuiver jatwerk van Greenaway, kleur, cinematografie, kaligrafie op de dames, erotische kleding. Rest deed sterk denken aan de vaginamonologen.

Gelukkig had het niet de lengte van zijn films :D

850
31-08-04, 00:39
Geplaatst door Joesoef
Creatief? Het is een en al jatwerk wat ze hebben gedaan.


"Wanneer er iets te stelen is,
steel ik het"

Picasso

TonH
31-08-04, 00:51
Geplaatst door 850
"Wanneer er iets te stelen is,
steel ik het"

Picasso

Wie zei: "Iets is pas kunst als het in een museum staat." In ieder geval heeft van Gogh zijn eigen familiemuseum... :maf:

850
31-08-04, 01:00
Geplaatst door TonH
Wie zei: "Iets is pas kunst als het in een museum staat."

:fuckit: Dus het schilderij "De Schreeuw" van Edvard Munch is sinds een week geen kunst meer.....

850
31-08-04, 01:03
Geplaatst door Joesoef
Yeps, zuiver jatwerk van Greenaway,

:wijs: Beter goed gejat dan slecht bedacht

TonH
31-08-04, 01:03
Geplaatst door 850
:fuckit: Dus het schilderij "De Schreeuw" van Edvard Munch is sinds een week geen kunst meer.....

Yep! En daar hebben we er kennelijk ook meer dan genoeg van. :melig2:

850
31-08-04, 01:10
Geplaatst door TonH
Yep! En daar hebben we er kennelijk ook meer dan genoeg van. :melig2:


:D Jij kunstbarbaar

TonH
31-08-04, 01:14
Geplaatst door 850
:D Jij kunstbarbaar

Dat doet een bagage van 4800 jaar cultuur in de genen met je... alles wordt dan zo relatief hé? :moe:

850
31-08-04, 01:25
Geplaatst door TonH
Dat doet een bagage van 4800 jaar cultuur in de genen met je... alles wordt dan zo relatief hé? :moe:

:p Waardevolle bagage heb je bij je..........
Kijk maar uit dat het niet gejat wordt........

whisper
31-08-04, 08:20
Geplaatst door Marruecos
Pcies! En het jatwerk is begonnen bij de verblijfsvergunning van Hirsi. :confused:

Joesoef
31-08-04, 08:21
Geplaatst door whisper
:confused:

AHA heeft gelogen om in aanmerking te komen voor een verblijfsvergunning.

Mark
31-08-04, 08:23
Geplaatst door Joesoef
AHA heeft gelogen om in aanmerking te komen voor een verblijfsvergunning.

Altijd mooi om te zien dat de allochtone prikkers toch als 1 man achter de immigratiewetgeving staan op zo'n moment.