PDA

Bekijk Volledige Versie : Mogelijk 12 Nepalezen gedood in Irak



Simon
31-08-04, 12:49
Irak:gruwelijke moord op Nepalezen

******************
DUBAI Een moslimgroep in Irak zegt
twaalf Nepalezen te hebben gedood.Op
een website is op een video te zien hoe
een man wordt gekeeld en elf anderen
van achteren worden doodgeschoten.

Het "Leger van Ansar al-Sunna" zegt
dat ze Gods oordeel heeft voltrokken.De
Nepalezen waren volgens de aan al-Qaeda
gelieerde groepering boeddhisten die in
dienst van de joden en christenen in
Irak tegen de moslims kwamen vechten.

Nepal kan de executie niet bevestigen.
De Nepalezen werkten in Irak voor een
bedrijf uit Jordanië.Nepal benadrukte
deze week dat het geen deel uitmaakt
van de door de VS geleide coalitie.

Jar
31-08-04, 12:53
Wat ik hoorde was dat deze moslims zeggen de straf van Allah uit te voeren. Dat ze echt in de geest van Allah gewoon hun taak uitvoeren.

Simon
31-08-04, 13:00
Geplaatst door Jar
Wat ik hoorde was dat deze moslims zeggen de straf van Allah uit te voeren. Dat ze echt in de geest van Allah gewoon hun taak uitvoeren.

Ja er zijn nu allerlei bendes actief die zich moslims noemen en op de stoel van Allah gaan zitten. Triest. Ik vind eigenlijk dat al-Sadr terecht moet staan als hij voor die 25 executies / moorden verantwoordelijk is (gezien de lijken die zijn gevonden). Maar ze bieden hem in plaats daarvan een plaats in de politiek.

akram
31-08-04, 13:33
Geplaatst door Jar
Wat ik hoorde was dat deze moslims zeggen de straf van Allah uit te voeren. Dat ze echt in de geest van Allah gewoon hun taak uitvoeren.

deze mensen zijn gestoord...net zo gek als die zionisten die beweren dat palestina hun beloofde land is en daarom palestijnse huizen slopen en palestijnse kinderen en vrouwen vermoorden

wat haat allemaal met je kan doen

Dutchguy
31-08-04, 13:44
Geplaatst door Simon
Ja er zijn nu allerlei bendes actief die zich moslims noemen en op de stoel van Allah gaan zitten. Triest. Ik vind eigenlijk dat al-Sadr terecht moet staan als hij voor die 25 executies / moorden verantwoordelijk is (gezien de lijken die zijn gevonden). Maar ze bieden hem in plaats daarvan een plaats in de politiek.

Het lijkt er inderdaad op of er steeds meer van dat soort groeperingen ontstaan die er maar op los gijzelen. Walchelijk die executie van die Nepalezen.

Spoetnik
31-08-04, 14:06
http://english.aljazeera.net/NR/exeres/67833A12-87BE-467D-8E7E-9D173D9A9915.htm

Dit is trouwens weer de "Zarqawi" groep.. Alle Iraakse verzetsbewegingen wijzen de methodes van Zarqawi sterk af.

Scipio
31-08-04, 14:23
Geplaatst door akram
Deze mensen zijn gestoord...net zo gek als die Palestijnen die beweren dat Israël hun gestolen land is en daarom Joodse kinderen en vrouwen vermoorden.

Wat haat allemaal met je kan doen

Bofko
31-08-04, 14:27
Geplaatst door Dutchguy
Het lijkt er inderdaad op of er steeds meer van dat soort groeperingen ontstaan die er maar op los gijzelen. Walchelijk die executie van die Nepalezen.

Ze hebben de macht van de publiciteit ontdekt. En het gevoel daarmee daadwerkelijk invloed te kunnen uitoefenen.

DEMOcraat
31-08-04, 14:33
Geplaatst door Simon
Irak:gruwelijke moord op Nepalezen

******************
DUBAI Een moslimgroep in Irak zegt
twaalf Nepalezen te hebben gedood.Op
een website is op een video te zien hoe
een man wordt gekeeld en elf anderen
van achteren worden doodgeschoten.

Het "Leger van Ansar al-Sunna" zegt
dat ze Gods oordeel heeft voltrokken.De
Nepalezen waren volgens de aan al-Qaeda
gelieerde groepering boeddhisten die in
dienst van de joden en christenen in
Irak tegen de moslims kwamen vechten.

Nepal kan de executie niet bevestigen.
De Nepalezen werkten in Irak voor een
bedrijf uit Jordanië.Nepal benadrukte
deze week dat het geen deel uitmaakt
van de door de VS geleide coalitie.

ik snap niet waarom die jordaanse bedrijf nepalezen naar irak stuurt,er zijn toch genoeg werkloze jordaniers te vinden.

DEMOcraat
31-08-04, 14:34
Geplaatst door Simon
Irak:gruwelijke moord op Nepalezen

******************
DUBAI Een moslimgroep in Irak zegt
twaalf Nepalezen te hebben gedood.Op
een website is op een video te zien hoe
een man wordt gekeeld en elf anderen
van achteren worden doodgeschoten.

Het "Leger van Ansar al-Sunna" zegt
dat ze Gods oordeel heeft voltrokken.De
Nepalezen waren volgens de aan al-Qaeda
gelieerde groepering boeddhisten die in
dienst van de joden en christenen in
Irak tegen de moslims kwamen vechten.

Nepal kan de executie niet bevestigen.
De Nepalezen werkten in Irak voor een
bedrijf uit Jordanië.Nepal benadrukte
deze week dat het geen deel uitmaakt
van de door de VS geleide coalitie.

ik snap niet waarom die jordaanse bedrijf nepalezen naar irak stuurt,er zijn toch genoeg werkloze jordaniers te vinden.

Bofko
31-08-04, 14:37
Geplaatst door DEMOcraat
ik snap niet waarom die jordaanse bedrijf nepalezen naar irak stuurt,er zijn toch genoeg werkloze jordaniers te vinden.

Blijkbaar had het Jordaans bedrijf geld genoeg om arme Nepalezen risicovolle karweitjes te laten doen. Misschien dat ze genoegen namen met een lager loon dan Jordaniers ?

DEMOcraat
31-08-04, 14:57
Geplaatst door Bofko
Blijkbaar had het Jordaans bedrijf geld genoeg om arme Nepalezen risicovolle karweitjes te laten doen. Misschien dat ze genoegen namen met een lager loon dan Jordaniers ?

dat geloof ik niet,alleen de vliegtickets en de onkosten is al te veel voor die jordaanse bedrijf.ik denk dat die nepalezen andere werk moesten doen waar geen jordanier voor te vinden was bv in de beveiliging zeg maar de bezetter helpen.

Bofko
31-08-04, 15:09
Geplaatst door DEMOcraat
dat geloof ik niet,alleen de vliegtickets en de onkosten is al te veel voor die jordaanse bedrijf.ik denk dat die nepalezen andere werk moesten doen waar geen jordanier voor te vinden was bv in de beveiliging zeg maar de bezetter helpen.

Dat zou ook heel goed kunnen. En heb je je eigen vraag dus beantwoord.


Geplaatst door DEMOcraat
ik snap niet waarom die jordaanse bedrijf nepalezen naar irak stuurt,er zijn toch genoeg werkloze jordaniers te vinden.

DEMOcraat
31-08-04, 15:15
Geplaatst door Bofko
Dat zou ook heel goed kunnen. En heb je je eigen vraag dus beantwoord.

dus ze zijn daar om de americanen te helpen,dan moet men niet raar opkijken van hun executie.

Max Stirner
31-08-04, 15:18
Geplaatst door DEMOcraat
dus ze zijn daar om de americanen te helpen,dan moet men niet raar opkijken van hun executie.


Dat heb je wel een beetje erg makkelijk goedgepraat.......

DEMOcraat
31-08-04, 15:21
Geplaatst door Max Stirner
Dat heb je wel een beetje erg makkelijk goedgepraat.......

in welke opzicht bedoel je..oorlog is oorlog

Max Stirner
31-08-04, 15:26
Geplaatst door DEMOcraat
in welke opzicht bedoel je..oorlog is oorlog

Het door de kop schieten van 12 ongewapende Nepalezen = het door de kop schieten van 12 ongewapende Nepalezen.

mrz
31-08-04, 15:51
"Zelfmoordaanslagen" in "Israel" is niet "terroristen" die "zomaar" moorden in Iraq. :mad:

Dus nee, DEMOcraat.

[edited 4 times by mrz, last edit 31-08-2004 5:02 PM]

DEMOcraat
31-08-04, 16:22
Geplaatst door Max Stirner
Het door de kop schieten van 12 ongewapende Nepalezen = het door de kop schieten van 12 ongewapende Nepalezen.

weet je ook hoeveel ongewapende irakeezen zijn gedood en wel in hun eigen huizen.

als je naar een oorlog gebied gaat om te werken dan weet je ook dat er risico's aan verbonden zijn.

DEMOcraat
31-08-04, 16:24
Geplaatst door mrz
"Zelfmoordaanslagen" in "Israel" is niet "terroristen" die "zomaar" moorden in Iraq. :mad:

Dus nee, DEMOcraat.

[edited 4 times by mrz, last edit 31-08-2004 5:02 PM]

over welke terroristen heb je nu over?

assassijn
31-08-04, 16:56
Walgelijke daad die alleen beesten kunnen uitvoeren.
Heb dat filmpje gezien en ben nog steeds misselijk.

Maar net als de Nick Berg onthoofding,is ook dit filmpje waarschijnlijk niet door Irakezen uitgevoerd.

Wortel
31-08-04, 22:21
Wat ik hoorde was dat deze moslims zeggen de straf van Allah uit te voeren. Dat ze echt in de geest van Allah gewoon hun taak uitvoeren.

Is, als dit waar is, deze pretentie alleen al niet gewoon recht op en neer Shirk? En dan heb ik het dus nog niet eens over het ten uitvoer leggen van deze pretentie.