PDA

Bekijk Volledige Versie : Meid in een Toyota bus

Hafido
31-08-04, 16:20
Salaam allemaal,

Ik wil graag in contact komen met een meid die ik afgelopen donderdagavond (26-08) bij de boot van Nador heb gezien. Ze sprak arabisch en was met haar vader in een witte Toyota busje.

Wie ken deze meid en wil me graag helpen.

05-09-04, 13:58
was het de boot van rond 19.00 uur

Hafido
05-09-04, 21:23
Salaam,

Gelukkig is er iemand die reageert. Thanx.
Nee we hadden de boot van 21:00, maar we vertrokken pas om 02:00. Ferry maroc.

Zat je die donderdagavond ook in de boot?

Misschien kan je me verder helpen. Alvast bedankt.

Beslama.

07-09-04, 11:03
Salaam,
Hoe gaat het er mee?
Ik was ook op de boot samen met mijn nichtje die ook een wit busje had, dus vandaar dat ik vroeg waneer de boot vertrok. Maar aangezien de tijden niet overeen komen, kan ik je helaas niet verder helpen. Ik hoop dat je haar zal vinden. Maar waarom had je toen geen kontakt met haar gezocht als je haar speciaal vindt? Wat een eer dat een jongen zo op zoek is naar een meisje. Laten we eerlijk zijn niet alle mannen doen zo veel moeite voor een meid! Moge allah je verder helpen met je zoektocht.
Je lijkt mij een serieuze jongeman, Ik hoop dat je wat van je laat horen, ik zou het leuk vinden om me te laten weten hoe het verder is afgelopen.
Groetjes, Mona

Hafido
07-09-04, 20:28
Salaam,

Thanx met mij gaat het goed. En met jou?

Ja waarom ik toen geen kontakt met haar zocht heb ik nu ook spijt van. Aangezien ze met haar vader was kon ik haar niet aanspreken. En in de boot ben je druk bezig om te slapen al maakt dat de mensen je heel erg moeilijk. Want volgende dag moet je rijden. Ja en ik maakte mezelf ook wijs dat ik haar weer zou zien onderweg. Helemaal mis. Elke parkeerplaats waar we stopten kijken of ze daar ook was, maar helaas.

Jammer dat je me niet kan helpen, maar ik vind het erg tof van je dat er toch iemand geprobeerd heeft.

Beslamma,