PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar is de Holocaust-topic?



Couscousje
01-09-04, 21:37
En in plaats van de schuld op mij af te schuiven, zou beheer eens een keer hun kop uit de anus van 151NobelPrizes kunnen trekken en eens inzien dat het eeuwige geprovoceer van dat walgelijke mormel steeds ertoe leidt dat topics worden gesloten. Topics die steeds normaal beginnen en pas escaleren als die Nobelsnol verschijnt met haar haatdragende opmerkingen jegens alles wat niet-Joods is.

Niets dan "love" voor racistische, provocerende haatzaaiers zoals 151NobelPrizes.

Maar ja, dat zou jou niet deren, he angkor.

Je bent noch Marokkaan noch moslim, dus wat zij te zeggen heeft raakt je niet.

MDI-sloofjes, bah bah.

Cc

P.S.: Is het tegenwoordig verboden om iemand de dood toe te wensen?

nl-x
01-09-04, 21:39
Dan zal het je flink te jeuken geven dat ik het was die die topic heb weggepoetst... En niet eens omdat iemand m aangaf. Maar simpelweg omdat je de echtheid van de holocaust ontkende, welke tot een strafbare uiting leidt.

Couscousje
01-09-04, 21:40
Geplaatst door nl-x
Dan zal het je flink te jeuken geven dat ik het was die die topic heb weggepoetst... En niet eens omdat iemand m aangaf. Maar simpelweg omdat je de echtheid van de holocaust ontkende, welke tot een strafbare uiting leidt.

Dit was een reactie op de opmerking van angkor op de topic van Goodnight.

Het zal je flink jeuken dat jij werkelijk niet boeiend genoeg bent om in eerste instantie een reactie op te geven.

En ik stelde een vraag over de Holocaust. Dat herhaalde ik maar al te vaak.

Het feit dat iedereen zo panisch en schijnheilig daarover doet zegt genoeg.

Ik heb geen Joden om zeep geholpen, dus ik hoef me nergens schuldig over te voelen.

Laat mij maar fijn tegen heilige huisjes aantrappen, dan heeft tenminste iemand de ballen daarvoor.

:zwaai:

Cc